- ASUS routerek
- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Manitou
addikt
Nekem pont ellenkező a véleményem. Ennyiért olyat kell venni aminek a legjobb a felszereltsége alkatrészek terén. A treknél pont a márkanevet fizeted meg leginkább.
Ha meg később fejleszteni akar , akkor szerintem ez a trek váz se biztos hogy jó alap lesz, nem sokkal jobb váz ez se mint egy akármilyen mezei aluváz. -
nagyúr
Szóval ez a Caprine Epik 50 100k-ért egy korrekt választás? Na majd megmutatom még kollégámnak is ő nagy bringás kíváncsi vagyok ő is mit mond. Párom Caprinje egész korrektnek tűnik neki szerintem jó lesz (Spirit akciósan volt 68k).
Köszönöm a tippet! Remélem kb 2 hét múlva végre én is belépek a bringás táborba addig sajnos várnom kell mert csak a köv fizuból megy rá az összeg de legalább olvasgathatok még a témában.Més que un club!
-
Manitou
addikt
Nyilván a trek-nél jobban ügyelnek a "dizájnra" minden árszegmensben. De azért nem hinném, hogy bármi baja lenne annak a caprin váznak egy átlagos felhasználástól. Nekem fotók alapján ( élőben még nem láttam) nem tünik annyira rossznak. De a trek-nek biztosan szebb a váza ezt aláírom. Trek-nél a 7-8000-es széria és attól felfele vannak a már profi vázak . Egyszer majdnem vettem egy csodaszép Trek 8000-et, de aztán közbeszóltak a piszkos anyagiak.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
nem mindig vannak lecsiszolva a varratok. attól még lehet tartós, erős a hegesztés, hogy meghagyták ilyennek.
a trekre vissztérve kicsit, ami mellette szólhat, az a vázra adott élettartam-garancia, az első tulajnak (vagy hogy mondják)
emellett persze az is tény, hogy egy trek kaliberű bicajnál jóval többet fizetsz a névért, megfordítva: esetleg ugyanannyi pénzért egy kevésbé márkás bicajból jobb felszereltségűt kaphatsz."nem tévesztettem-e pályát" arra gondolsz, hogy a nyomdászok jól keresnek? hát, én maszeknál ezt nem annyira érzem
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
DemonDani
addikt
[link] 3 év garanciát azért adnak rá minden esetre...
Amúgy szerintem, a ma gyártott minden normális kategóriás bicikli vázra mehetne az élettartam garancia. Gepida pl már ad [szerk: BMX és Dirt azért kivétel, állatok ellen nem véd], ilyen feltételekkel mint ez az XXL garancia a Caprine-okra, és azért a Gepida nem egy prémium márka, hasonló lehet mint egy Caprine.
szvsz nem kell itt magyarázkodni, soha nem lesz gond ezekkel a vázakkal már, rendeltetés szerű használat mellett(!)
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
félisten
válasz anaqer #10047 üzenetére
Ez nem is rossz ötlet...
Egyelőre még azt sem tudom, h kapok-e gyorszárat a megrendelt kerekemhez, de ha nem, akkor majd veszek olyat, ami megfelelő a célra.
Köszi a tippet! Tudtam, hogy a legegyszerűbb megoldás fog a legjobban tetszeni.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz anaqer #12207 üzenetére
Egy kezdő (nem csak kezdő, hanem aki ilyen árkategóriában keresgél) szerintem mondjuk egy Magellan Polaris-al jár a legjobban. (még mindig ) Ezzel már meg lehet szeretni a bringázást.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz anaqer #14947 üzenetére
Erre a váltókérdésre valakinek tippe? Sehol nem látok neten katalógusadatot...
Illetve lenne még két új hasfájásom:
- jól gondolom, hogy nyolcas koszorúra mehet kilences lánc (csak fordítva gáz)?
- egy Deore vagy SLX első váltó működne EF50 fékváltókarral?[ Szerkesztve ]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
venember83
nagyúr
válasz anaqer #14979 üzenetére
Ha tudnék, szívesen segítenék, de vak tippel nem akarlak félrevezetni.
Nagyon jó állapotú M-es Speci Stumpjumper FSR érdekel még valakit rajtam kívül?
-
rétisün
veterán
válasz anaqer #15408 üzenetére
nézegesd a bikemag aprót, új cuccokat is ki lehet fogni, jó áron....
mod: ma hazaértem defekt nélkül igaz, a szelet nem úsztam meg, de hazafelé legalább jó rá tudtam támaszkodni
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
veterán
válasz anaqer #15408 üzenetére
Nohát, bocs ha unjátok, de még mindig ezzel az upgrade dologgal szenvedek - most pl. azon agyalok, Deore és SLX váltók között mennyi különbség lehet...? Úgy számolom, egy FC-M542, RD-M591, FD-M590 trió még beleférne a keretbe...
Jelenleg Alivio / C050 dolgozik (nyolcas sorral és fékváltókarral - ezek egyenlőre még maradnának is). Állítólag az első váltóknál nincs akkora difi egy bizonyos szint felett, viszont hátul érdekelne, hogy a sima Deore pl. mennyivel jobban feszíti a láncot, mint mondjuk az Alivio? (Az ugyanis alig, és enyhe terepen is elég hamar elkezd csapkodni a lánc...). Néztem a testbike értékeléseket, de annyi egymásnak ellentmondó vélemény van (meg egy rakat ifjú titán aki egy érthető magyar mondatot összerakni nem tud...), hogy nem sokkal lettem tőle okosabb...
Illetve ha hagyom egyenlőre az egészet, használom tovább a jelenlegi cuccokat amíg bírják és inkább telefont veszek - a sportstracker és társai esetében kb. mekkora átlagos adatforgalommal lehet számítani?
Kösz minden tanácsot előre is
[ Szerkesztve ]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz anaqer #15439 üzenetére
Nekem egy deore-m van előtte alivio volt, egyikkel sem volt bajom.
Verseny körülmények között még egyiket sem használtam, a deore-t precízebbnek érzem, de eget verő diffi nincs köztük.De hallgass meg több véleményt is azért!
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
belaazallat
addikt
válasz anaqer #15437 üzenetére
Hali!
Én egy alivio váltót cseréltem egy RD-530-asra. Mivel a váltókarok nem kerültek cserélésre, így nem is lehetett érezni különbséget a két váltó működése között.
Az a baj, hogy a lánc csapkodja a vázat? Venni kell rá vázvédőt!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
dqdb
nagyúr
válasz anaqer #15437 üzenetére
Az ugyanis alig, és enyhe terepen is elég hamar elkezd csapkodni a lánc
Shimano XTR vs. SRAM X.0
Shimano Deore vs. SRAM X.5Bár azóta a Shimano már felújította a váltóit, de a képen is látható, hogy gyártótól és típustól függetlenül a lánc csapkodni fog. Ezt kétféleképpen tudod elkerülni: SS vagy agyváltó. Mivel terepen egyik sem igazán opció, így egy neoprén láncvillavédőt javasolok legjobb megoldásként. Opció lehetne még a láncfeszítő, de az egy XC bringára teljesen felesleges, és simán elképzelhető, hogy nem tudnád felszerelni.
Korábbi LX/LX után a mostani bringámon SLX/XT páros van, a váltásteljesítményben semmit sem vettem észre. A váltás műveletén határozottan igen, de ez amiatt van, hogy fékváltókarról váltottam külön fékkar és váltókar párosra
venember83: az a Trek a látványos példa arra, hogy magas embernek 29er kell, különben jön a majom és a köszörűkő hasonlat.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
hoffman_
nagyúr
válasz anaqer #16780 üzenetére
venember és KariDani nem is azt mondta, hogy szerinte az illetőnek ezt kéne csinálni, minden egyéb lépés hülyeség, pusztán a saját fejükkel gondolkodtak, és magukból indultak ki. Én fentebb leírtam, venember ellenében a kérdező kollegának, hogy nyugodtan vegye csak a telót, nem lesz baj, Recon alatt is van élet - ugyanakkor egyetértek venemberrel is, pontosan értem miről beszél, sőt végülis igaza is van. A teló-teló közti különbség és határ nem ugyanott van egy tapasztalt bringás és egy újonc között. Ennyi.
Én se vagyok kőgazdag, és amikor 3 éve abbahagytam kényszerből a tekerést, nem voltam advenced sem. De ha most monti vásárlásra adom a fejem(az SS mellé, remélhetőleg még idén), akkor előbb veszek egy használt gépet Reconnal, mint egy újat Gila-val, vagy hasonlóval.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz anaqer #16785 üzenetére
Na, mégiscsak érzek egy kis rejtett sznobságot akkor a lelked mélyén Nem gondolkodik benne egyébként, én igen, azért írtam Azt döntse el ki-ki maga, hogy az a sznob, aki csak új bringát vesz 150-ért, vagy az, aki a 220 ezrest veszi meg használtan 150-ért, a maga módján mindkettő.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
KaraDani
addikt
válasz anaqer #16780 üzenetére
"Sznob az a személy, aki annak a felfogásnak él, miszerint néhány ember belülről fakadóan alsórendűbb nála, valamely olyan vélt vagy valós indoknál fogva, mint vagyon, pozíció, származás, végzettség, intellektus stb."
Nem erről van szó, csak nem tartom praktikus választásnak az ilyen telókat. Én se fogok jó telót venni a crossomba mert drága, inkább egy merevvilla, mert szerintem praktikusabb, mint egy olcsó teló (súly, karbantartásigény, hibalehetőség, plusz a felesleges energia ami arra megy el, hogy a telót mozgatod tekerés közben).
Azért csak nem vagyok sznob mert olcsó merevvillát választok inkább gyenge minőségű teló helyettbelaazallat: elvileg majd fogunk valamikor
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz anaqer #16780 üzenetére
venember ugyebár azt mondja, hogy amennyit ér egy olcsó teló, az nem ér fel azzal, hogy: drágább, nehezebb, és több karbantartást igényel (vagy ha úgy nézed plusz egy alkatrész ami el tud romolni), mint egy merevvilla. Nekem is 150k körüli trekkingem van, telóval, és jelenleg azt mondanám, hogy inkább venném merev villával, és akkor vagy olcsóbban, vagy jobb felszereltséggel, mint a telós verziót. Voltam vele földúton, gyakorlatilag semmit se lehetett érezni a telóból, tényleg csak arra jó, hogy ha van egy nagyobb kátyú, vagy úthiba (aszfalton), akkor kevésbé érzed. Bár ez is olyan dolog, hogy ugyancsak tapasztalat, hogy egy ilyen szintű telónál többet ér az, ha 1 barral kevesebbet pumpálsz a kerékbe... (merev villás trekkingről váltottam, és akkor egyértelmű tapasztaalt ez volt).
Tehát nem jajdenehéz, hanem a többlet ár és súly nem ér annyit, mint amennyivel jobb lesz tőle a bicikli.(ON-ba raktam, mert végülis ez "teló vs. merevvila olcsó szegmensben" topic, ami teljesen ON )
-
hoffman_
nagyúr
válasz anaqer #16792 üzenetére
Cathfaern jól rávilágított tapasztalatokkal, hogy végső soron nincs is igazán előnyük. A hibalehetőség és a karbantartás az átlag-usernek még fontosabb terület, mert az ügyesebbek, rutinosabbak, akár otthon is meg tudják oldani, de legalábbis tudják mire kell figyelni, míg aki nem az, annak szervizbe kell járatni emiatt (is) a bikeot.
Más kérdés mondjuk, hogy mit hívunk olcsó telónak, mert egy Dart 2-3 venembernek ugyanolyan nehezék lesz, mint egy 10 ezres valami, de azért használni már lehet őket szerintem. Pontosabban én már sokkal inkább választanám montiba, merevvilla helyett.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
raczger
őstag
válasz anaqer #20962 üzenetére
Lehet, hogy van, de monti létére a bringának nem lesz úgy jó kiosztása, mászásra is alkalmatlan, meg országútra (pláne lefeléknél). Azért megnéznék én olyan embert, aki 24-es kistányérral felmegy egy 25%-os emelkedőn.
Van nagyobb is, ahol pl elől 48-as a tányér de azt már inkább trekkingre találták ki. Az az általános amit írtam, körünkben, meg versenyeken gyakorlatilag csak azt használják.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
rétisün
veterán
válasz anaqer #35781 üzenetére
" vagy csak már annyira el van cseszve az egész légkör, meg minden, hogy amiatt nem működnek normálisan az eddig bevált módszerek az előrejelzésben.)"
szűklátókörűség? lehet, én már csak ilyen
primitívegyszerű vagyokwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Peet210
őstag
válasz anaqer #39611 üzenetére
Félek nem biztos, hogy elrettentő mindenki számára (pedig jó lenne, de hát a konfliktus az konfliktust szül). Sok embernek elege van a bicikli lopásokból és ezért folyamodhatnak ilyen módszerekhez. De a baj az, hogy ha én megruházok egy tolvajt aki az én bringámat akarta meglovasítani akkor még az is lehet, hogy én kerülök bajba, és ez számomra nevetséges és dühítő is egyben.
Today's record, is tomorrow's motivation
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ASUS routerek
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen