- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Perillustris
senior tag
Ha egy 150 ezres bringára jó tárcsaféket tesznek, akkor nyilván a többi alkatrészen kell spórolni. Éppen ezért ennyiért én inkább egy jó V-fékes bringára szavazok, amivel egy minőségi szintben van a többi részegység. Természetesen ha sok erdős-lejtős-esős túrát tervezel, akkor érdemes lehet mégis az első lehetőségnél maradni, persze a vállalható kompromisszumig (és persze ha a keret fix).
Perillustris
-
Perillustris
senior tag
-
Perillustris
senior tag
Az igényeidet akár egy Merida Speeder T2 is kielégítheti, vagy egy Merida speeder i8 is jó lehet. Sajnos a Meridák igazi tolvajmágnesek, de egy hasonló értékű bringát már úgysem hagysz ott sehol. Vagy szinte sehol.
Perillustris
-
Perillustris
senior tag
Én futáshoz és bringázáshoz is a http://www.mapmyrun.com alkalmazását használom, pontos és gyors, és még beszél is hozzám, mikor majd' megdöglöm...
Perillustris
-
Perillustris
senior tag
válasz GeneraL_XTX #29010 üzenetére
Minap váltottam a gyári külsőről Continental Contact Reflex-re, miután munkából hazafelé a Kolozsvári úton szétszakadt(!) a hátsó külső gumi. Egy mögöttem lévő buszról utána leszálló hölgy - még nem tudva, mi történt - kedvesen megkért, hogy máskor óvatosabban álljak meg, mert a busz nagyot fékezett, és majdnem elestek többen. Megmutattam neki a kereket, és elmondtam, hogy arra koncentráltam, hogy a szinte azonnal instabillá vált bringát kikormányozzam a járdára, nem is észleltem a buszt, ugyanis nem vészfékezett, hanem nyilván igen profin szakaszosan - ám erőteljesen - lassított, amennyire muszáj volt. Jó eséllyel látta az okot (látványosan nézett ki), mert semmi dudálás és anyázás nem volt.
A Hajtányig való eltolás még nem is lett volna vészes, hiszen csak két és fél kilométerre voltam tőlük, ám félúton leugrott a felniről az abroncs, a belső rátekeredett a fogaskerekekre, beszorult, úgyhogy onnan cipelnem kellett. Na, az nem volt kellemes, ugyanis a gyerekülés is rajta volt...
A boltban pikk-pakk átszerelték a kiválasztott gumit, ezért haza már nem kellett tolnom. Kissé sokalltam a 6 ezer forintos árát a külsőnek, de akkor már nem érdekelt, csak zuhanyozni akartam otthon.
Nem mellesleg igen jó választás, majd az elsőt is ilyenre cserélem.
[ Szerkesztve ]
Perillustris
-
Perillustris
senior tag
válasz Stauffenberg #32405 üzenetére
"A viharvadászok ezt hívják úgy, hogy a villám célpontot keres"
Még olvasás közben is beszartam... Komolyan, ez durva.
Perillustris
-
Perillustris
senior tag
válasz Packersbay #32473 üzenetére
A tavalyi egy-két hónapos kísérletek után idén tavasztól már teljes évben használható ez a fajta kedvezmény. Sajnos csak a bringára ad kedvezményt, de nem rossz dolog, egy Budapest-Siófok esetében már hajszálnyival vékonyabb a bringa menetdíja, mint az MK kedvezményes bringajegy esetében. Ha távolabb mész, már kész főnyeremény.
A kerékpáros túrajegy a Balaton, a Fertő-tó és a Tisza-tó felsorolt állomásai esetében használható. Ez egyébként egy speciális bicajjegy, mert az utazás napján kvázi kerékpár napijegyként is funkcionál. Az odautazás napján a kedvezményben felsorolt állomások egymás közötti forgalmában egész nap felhasználható, azaz ha lemész a Balatonra, mondjuk Pestről Füredre, és még aznap egy kis bicajozás után visszavonatozol Akaliból Füredre, akkor a bicajnak ez a jegy érvényes marad, tehát a masinának nem kell új jegyet váltani, csak neked. A kedvezményt mint oda, mint visszaútban igénybe lehet venni, de maga a jegy csak egyirányú, azaz visszaútra már új kerékpáros túrajegyet kell venni.. Egy jelentős hátránya van: jelenleg interneten még nem vehető meg, tehát sorba kell állni érte az állomáson, akárcsak az IC-s kerékpárhely- foglalások esetében.
Éppen ezért az utazási szokásoktól és az úticéloktól függ, anyagilag megéri-e taggá válni pusztán emiatt.
Ám ha az egyéb kedvezményeket és szolgáltatásokat is számba vesszük, akkor eléggé átbillen a mérleg nyelve, hiszen pl. a biztosítás - számomra - sokat nyom a latban. Az éves díj jelentős részét ráadásul már a banki kedvezménnyel "visszanyerem". S természetesen az sem mellékes, hogy minél több tagja van az MK-nak, annál erősebb az érdekérvényesítő képessége.
Perillustris
-
Perillustris
senior tag
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen