- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- OpenWRT topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Max
- Banggood
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Facebook és Messenger
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #132014 üzenetére
Az e országúti szerintem is egy ma még értelmetlen kategória, de ezt amúgy többször el is mondtam, nincs is túl nagy piaca. Gyakorlatilag a mai pedelec rendszerek még nem alkalmasak egy modern országúti felhasználáshoz, túl nehezek és túl kicsi a hatótávjuk hozzá. A fazua rendszer előremutató a kompakt mérete miatt, de az is gyenge és kicsi a hatótávja.
A 45-el kapcsolatban is az a baj, hogy nem ismered a működését. Az átlag, szabvány pedelec rendszer a 45-öt úgy nem tudja, hogy simogatod a pedált, és repeszt 45-el síkon. Ha felteszed max rásegítésre, és kényelmesen tekered, akkor soha nem mész vele 45-el, inkább a kényelmes 30-35-öt lehet így tartani. A 45-höz bele kell állni a pedálba és ha ezt teszed, pár km alatt be is durran a combod, tehát ezt huzamosan tartani, még egy ilyen rendszerrel sem könnyű. Az mondjuk igaz, hogy egy tapasztalatlan bringásnak a 45-ig hajtó kicsit sok, kicsit veszélyes lehet, mert azért a gyorsulása elég jelentős tud lenni. Ez már nyilván saját felelősség is, hogy a tudásodnak a megfelelőt vedd meg. Az én tapasztalatom az, hogy a 25 terepen tökéletesen elég, mert fölfelé ez már XC-ben kb világkupa tempó. Síkon kikapcsolom a gazdaságosság miatt, és lefelé is ki van kapcsolva. A 25 városi közlekedés mellett kicsit azért kevés, mert az átlag bringás, egy 30 körüli tempót, néha 35-öt szeretne menni síkon. 25-nél meg jön a fal érzése. Tehát azért lehet létjogosultsága 45-ös gépnek vagy a 25-öst megcsippelni.
A szabvány 250W-os pedelec abszolút kerékpár, minden értelemben. A nagy teljesítményű, ebike már más kategória, ez inkább az elektromos motor kategória, de ezeket külön kell választani. Amiről mi itt beszélgetünk, ami a vita tárgya, az a szabvány 250W-os pedelec. Illetve a 45-ös S-pedelec.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs