- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Milyen NAS-t vegyek?
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Milyen routert?
- Mesterséges intelligencia topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- KábelszatNet-2002 Kft.
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #131990 üzenetére
Az emontival semmi bajom amíg 25-re van korlátozva, az e országútit mondjuk továbbra sem értem. De a 25-re korlátozott trekkinggel sincs különösebb bajom.
Azért 45 nem kicsi sebesség bringával, főleg nem városban és ezek ott is mennek annyival. Meg azért az sem mindegy, hogy országútiból kisprinteled a 45-öt vagy visz a motor.
Szerencsére ezek jogilag sem minősülnek bringának. Szóval jogsi, biztosítás, motoros sisak kell (a legtöbb országban rendszám is). Igazából amíg ezek megvannak ezzel sincs különösebb bajom, de attól, hogy finoman tekerni kell a szememben nem lesz bringa. Ennyi erővel lehetne gyártani 100-al menő motort is amit tekerni kell a gázkar helyett.
Négyszög hajtókart azért érdemes használtan venni, mert 3-ad annyiba kerül egy rendes LX vagy XT, mint ezek az ultra gagyi acerák. Újonnan meg amikor gyakorlatilag ugyan annyiba kerül, hülyeség négyszöget venni. Az integrált acera jó cucc, nem könnyű, de jóval vastagabb a hajtókar, mint a négyszöges esetén és ezt érezni is.
Más: Gondolkodtam mostanában, hogy az Alpinestars-ra beszerzek egy magura hidrós abroncs féket. Használt valaki ilyet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen