- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Lejtőre került a streaming
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Microsoft Excel topic
- BOINC: compute for science
- Milyen routert?
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manópapa
csendes tag
válasz boeing707 #1468 üzenetére
A 301-es mostani képeit nézegetve elfog a sárga irigység, hogy vajon nálunk miért nem maradt meg legalább az ottani állapot.
Ezt a kérdést felesleges is feltenni, egy olyan országban, ahol az élethez és a megmaradáshoz már nem elég a bátorság, hanem vakmerőnek is kell lenni
Egyébként a feleségem, Ági szintén el volt képedve a Wollenbergi képeken (hívtam fordítani egy két képhez) meg is jegyezte hogy olyan állapotban van a bázis, hogy akár be is lehetne üzemelni.
Persze, mondom, de mivel a lánc többi tagja kiesett, nincs értelme beüzemelni.
- Bár ha jobban belegondolok és aktuálisan kinevezzük egy parancsnoki alegységnek - vagyis végpontnak -, akkor a három forgatható torony akár működhetne úgy is, hogy a három - a képeken látható - mobil-egységgel kommunikáljon - adott esetben.
Aztán ezekről a képekről beugrott még a Csernobil melletti Duga.
Hogy miért? Mert a fáma úgy szól, hogy üzemen kívüli, de őrzőtt objektum.
Mivel őrzött, ezért nincs rálátásunk a belső állapotára, de nem zárható ki hogy adott utasítás esetén akár azonnal beüzemelhető lenne. (Ne legyen rá szükség)
Végül tehát elmondhatjuk hogy megfejtettük a Hajagi tornyok funkcionalitását, felépítésének miértjét.
Köszönet érte mindenkinek!Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg semmi különbség nincs. Gyakorlatilag azonban van.
-
hadsz
tag
válasz boeing707 #1468 üzenetére
A 301-es mostani képeit nézegetve elfog a sárga irigység, hogy vajon nálunk miért nem maradt meg legalább az ottani állapot. Mert azt most már a vak is látja, hogy a VH kivonulása után az objektumok legalább olyan állapotban kerültek átadásra, mint a 301-es.
Akárhányszor járok az 504-nél,ugyanezt kérdezem magamtól.Nem hiszem,ha az átadáskori állapotában - esetleg még egy kicsit kipofozva - lehetne ma idegenforgalmi látványosságként működtetni,ne lenne rá érdeklődés.
[ Szerkesztve ]
-
buldog-bódog
csendes tag
válasz boeing707 #1468 üzenetére
A nagy mennyiségű sűrített levegőre két okból lehetett szükség:
- a bunkerban túlnyomást kellett alkalmazni. Ez más munkereknél is így van.
- elképzelhető, hogy a dieselgépek indítása is ezzel történt. (egykori cégem 135 kW-s generátorának motorját sűrített levegő indította. Ez kb 3x indítást bírt ki. Ha nem sikerült, és nem volt hálózat sem, akkor jött a kézi pumpa. :-))) )
- és az is elképzelhető, hogy a tápvonalak (csőtápvonal) is túlnyomásosak voltak.
- a víz véleményem szerint, a kompresszorok hűtésére kellett, mivel ezek jóval nagyobb hőt fejlesztenek, mint egy diesel.
-d-Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Parfüm topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hálózati / IP kamera
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1 humoros
- PlayStation 5
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen