Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • boeing707

    csendes tag

    válasz buldog-bódog #2708 üzenetére

    Az előző "rövid" kis találgatásomban leírt "tények" kiváltó oka hadsz ot. nem kis munkával elkészített, 3D-s műveinek részletes tanulmányozása volt. Feltünt ugyanis, hogy mintha lett volna egy, legalábbis hadsz ot. interpretálásában, a légi irányításhoz tartozó objektumokban alkalmazott un. "követő" helyiség. De mivel soha nem találkoztam a Pécel-i dombokra települt vadász, vagy repirányító egységgel, persze ennek az ellenkezője is igaz lehet, próbáltam kitalálni, hogy milyen "repülő" szerkezeteket lehetett innen irányítani. Vetési varjakat biztosan nem. Meg a közvetlenül mellette települt MN adóház, természetesen ha az volt, talán inkább zavarta volna a működésüket, mint segítette. Gondolok itt az interferenciára. Mármint rádiós vonalon. Meg az a nyavajás kitolható antenna, nem volt ilyen minden rádiós egységnél!
    Kizárásos alapon: ha az orosz objektum rádiós volt, akkor a MN adóház nem lehetett rádiós. Ha viszont a MN adóház adóház volt, akkor az orosz objektum volt más. De miért lett volna rádiós, ha egy köpésre volt Galgamácsa? De én inkább arra hajlok, hogy az orosz objektum az volt ami volt, s a MN adóház csak fedő megnevezés. Vajon miért őrzik most is? Lehet, hogy privatizálták? Ha megnézed a GE-ön a képet az objektumról, adóház, akkor nagyon jól látható, hogy a különböző "fészkekhez" vezető utak ugyancsak nagy rádiusszal vannak megépítve, a befordító szakaszok is, vagyis "hosszabb" esetleg nagy sugaron forduló járművek részére lett kialakítva. Tudtommal, rádiós kocsiknak sehol sem alakítottak ki ilyen sugarú befordító utakat. Főleg nem beton táblákból! Persze nem vagyok rádiós! Talán lokátoros kocsiknak? De akkor az ilyenek mit kerestek volna egy domboldalban? Vagyis az igazság megint a domb túloldalán van. Ott meg egy TSZ major van, silókkal. Most itt befejezem.
    Röviden: talán az adóházat is jobban meg kellene nézni, mert mindeki elfogadta, hogy adóház és kész.Ezzel a téma le volt zárva.

Új hozzászólás Aktív témák