- ASUS routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Reklámblokkolók topikja
- Disney+
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Google Chrome
Új hozzászólás Aktív témák
-
ócskás
aktív tag
válasz buldog-bódog #2609 üzenetére
Először nem voltam teljesen biztos a dologban, ugyanis Gödöllőn két HM érdekeltségű (tulajdonú?) cég van.
Az egyik a HM Armcom Kommunikációtechnikai ZRt., a másik a HM CURRUS Gödöllői Harcjárműtechnikai ZRt. Csakhogy a CURRUS az Isaszegi úton van. Így kizárásos alapon az Asmcom-ra tippeltem.
Időközben (egy gyors elő-Miklósnapi konyak-sörözés után) rákerestem az Armcom oldalára. Azóta biztosan állítom, hogy az!Armcom oldaláról ezt a rövid ismertetőt kiollóztam:
"Cégünk telephelye Budapesttõl 26 km-re Gödöllőn, az M3-as autópálya mellett kellemes környezetben helyezkedik el.
Jogelődeink története 1946-ra nyúlik vissza. Mint Honvéd Híradó Szertár, a hadsereg híradó eszközökkel és anyagokkal való ellátását és javítását végezte. 1960-tól Központi Híradó Anyag Javító Üzem néven – 100 fős létszámmal – egyre bővülő műszaki fejlesztési és gyártási tevékenységet is folytatott. 1974-ben Híradó Technikai Üzem néven áttért a költségvetési üzemi gazdálkodásra, miközben tevékenységi köre folyamatosan bővült, és egyre növekvő mértékben elégítette ki a polgári szféra felől fellépő igényeket."http://fotki.yandex.ru/users/mn5818/albums/
-
ócskás
aktív tag
-
ócskás
aktív tag
válasz buldog-bódog #2614 üzenetére
De hogy ez miért nincs kitakarva?
Lehet, hogy ide még nem tették vissza a Fényképezni Tilos táblát...[ Szerkesztve ]
http://fotki.yandex.ru/users/mn5818/albums/
-
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2609 üzenetére
Tisztelt uraim!
11.26-án tudtam utoljára hozzászólni a fórum beírásaihoz. Ezek szerint bár ne tettem volna, mert azóta nem tudok a fórumhoz csatlakozni, valami letiltotta a gépemet erről a fórumról.Tehát nem csak a bárányfelhős kitakarás működik, hanem más is. Ezt alátámasztandó, most egy barátom gépéről sikerült belépnem a fórumra és innen írom most ezt a pár észrevételt.
Holnap ismét megpróbálom. -
danielblack
csendes tag
válasz buldog-bódog #2625 üzenetére
Én is rendszeresen olvasom a fórumot, de múltkor volt olyan, hogy irományom után 3-4 napig nem írhattam
-
hadsz
tag
válasz buldog-bódog #2628 üzenetére
Szia!
A ladás,ifás,csepeles brigádokkal szemben pedig jelent esetben ott áll egy szem őr egy szál gumibottal meg egy kutyával. 36 hektárra... Ezt a cége,illetve a HM mint megbízó komolyan gondolta??? A kérdés költői.
-
zollye
csendes tag
válasz buldog-bódog #2654 üzenetére
Üdvözletem - Mindenkinek!
A sírógörcs kerülgetett, amikor vittem én is oda leadni a cuccaimat.
Két év munkámat dobálták ki az akkori parancsnokaim az ablakon.
R-130M... R-142... R-405x.. Mobil telefonközpontok... Akku-hegyek... Végberendezés csatlakoztatók, antennák... "Terraméter számra"...Amint úgy érzed, hogy a magad ura vagy, abban a pillanatban adódik egy újabb körülmény, amely bebizonyítja az ellenkezőjét.
-
danielblack
csendes tag
válasz buldog-bódog #2654 üzenetére
A guszevba? Pont a cigánytelepre vitték
-
danielblack
csendes tag
válasz buldog-bódog #2662 üzenetére
Ezekről mindről hallottam már innen onnan, 16 éves vagyok, de emlékszem ,hogy régebben a Báthory utca környéki polgári házakban több cigány lakott mint manapság... Meg az is érdekes, hogy most ezek a cigányok ott laknak az egykori huszárlovak istállójában...
-
danielblack
csendes tag
válasz buldog-bódog #2668 üzenetére
Viszont kívánok neked és minden kedves fórumtársnak, szeretetteljes és boldog karácsonyt!!!
Fekete Dániel (Nyíregyháza)
[ Szerkesztve ]
-
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2668 üzenetére
Neked is hasonlókat, de mivel megint beléphettem, lenne egy kérdésem:
Pécel-Bajtemetés----milyen RT egység s milyen rádiókkal volt ezen a helyen???
Vagy esetleg valaki még ki is tudná egészíteni.....
Előre is köszönöm. -
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2708 üzenetére
Az előző "rövid" kis találgatásomban leírt "tények" kiváltó oka hadsz ot. nem kis munkával elkészített, 3D-s műveinek részletes tanulmányozása volt. Feltünt ugyanis, hogy mintha lett volna egy, legalábbis hadsz ot. interpretálásában, a légi irányításhoz tartozó objektumokban alkalmazott un. "követő" helyiség. De mivel soha nem találkoztam a Pécel-i dombokra települt vadász, vagy repirányító egységgel, persze ennek az ellenkezője is igaz lehet, próbáltam kitalálni, hogy milyen "repülő" szerkezeteket lehetett innen irányítani. Vetési varjakat biztosan nem. Meg a közvetlenül mellette települt MN adóház, természetesen ha az volt, talán inkább zavarta volna a működésüket, mint segítette. Gondolok itt az interferenciára. Mármint rádiós vonalon. Meg az a nyavajás kitolható antenna, nem volt ilyen minden rádiós egységnél!
Kizárásos alapon: ha az orosz objektum rádiós volt, akkor a MN adóház nem lehetett rádiós. Ha viszont a MN adóház adóház volt, akkor az orosz objektum volt más. De miért lett volna rádiós, ha egy köpésre volt Galgamácsa? De én inkább arra hajlok, hogy az orosz objektum az volt ami volt, s a MN adóház csak fedő megnevezés. Vajon miért őrzik most is? Lehet, hogy privatizálták? Ha megnézed a GE-ön a képet az objektumról, adóház, akkor nagyon jól látható, hogy a különböző "fészkekhez" vezető utak ugyancsak nagy rádiusszal vannak megépítve, a befordító szakaszok is, vagyis "hosszabb" esetleg nagy sugaron forduló járművek részére lett kialakítva. Tudtommal, rádiós kocsiknak sehol sem alakítottak ki ilyen sugarú befordító utakat. Főleg nem beton táblákból! Persze nem vagyok rádiós! Talán lokátoros kocsiknak? De akkor az ilyenek mit kerestek volna egy domboldalban? Vagyis az igazság megint a domb túloldalán van. Ott meg egy TSZ major van, silókkal. Most itt befejezem.
Röviden: talán az adóházat is jobban meg kellene nézni, mert mindeki elfogadta, hogy adóház és kész.Ezzel a téma le volt zárva. -
Elena
csendes tag
válasz buldog-bódog #2712 üzenetére
Szakirodalom a Maz-537 (MAZ-543) fordulókörére azt írja hogy minimum 15,5m sugár! Annál picit nagyobb (kb 20m) sugárral lettek kialakítva azok a fordulók. Stimmelhet....
Elena
-
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2718 üzenetére
Vagy talán nem kellett volna leírnod, hogy: valaminek a valamilye....
-
ócskás
aktív tag
válasz buldog-bódog #2756 üzenetére
Nyáron, jó időben Nyíregyről Újfehértó érintésével átfutottak Hajdúhadház-Téglásra, a lőtér környéki nyári táborba.
Csapatkivonás előtt Mándokon állomásoztak.[ Szerkesztve ]
http://fotki.yandex.ru/users/mn5818/albums/
-
ócskás
aktív tag
válasz buldog-bódog #2776 üzenetére
Igazából semmi említés nincs arról, hogy hol készültek a képek. Láttam néhány Budapesten készült képet (Margit híd, Állatkert, stb. gondolom az alakulat valami kirándulása alkalmával készítették), ill. az ejtőernyős képek mintha Földesen készültek volna...
http://fotki.yandex.ru/users/mn5818/albums/
-
buldog-bódog
csendes tag
válasz buldog-bódog #2785 üzenetére
Ami ki maradt:
Mindig magyar laktanyák voltak, még a "Vorosilov" korban is.-d-
Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.
-
ócskás
aktív tag
válasz buldog-bódog #2784 üzenetére
A reptéri képek közül egy sem a nyíregyházi reptéren készült
Köszönöm a megerősítést! Volt egy-két kép, ahol kissé elbizonytalanodtam...[ Szerkesztve ]
http://fotki.yandex.ru/users/mn5818/albums/
-
buldog-bódog
csendes tag
válasz buldog-bódog #2786 üzenetére
Most jutott eszembe, a Zrínyi laktanya, anno Zsdánov volt az odavezető, egykor és ma is Bethlen Gábor utcával.
-d-
Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.
-
buldog-bódog
csendes tag
válasz buldog-bódog #2788 üzenetére
Sikerült Barátommal telefonon beszélni, és megkövetek minden Olvasót.
Barátom, aki egykor eje. kiképzésért felelős személy volt, jelenleg is aktív ballonos, elmondta, hogy évente 1,- 3 alkalommal itt is voltak ugratások MI-6 -s helikopterekből, de mindig helikopterből!
A legénység futva tette meg az utat a laktanya, és a reptér között, teljes felszereléssel. Ilyen alkalomkor, teljes repülési tilalom volt, és mindig "bal" körön emelkedtek, így a városból szinte teljesen észrevétlenek maradtak.
Volt egy emlékezetes eset, úgy '86,- '86 tájékán, mikor teljes harcászati gyak. volt, és csomagokat is dobáltak. Több csomag ernyője viszont nem nyílt ki. Több mint egy hétig sepregették a RIZS -t !!! (ez volt a teher) a betonon, a katonák.A képeket megmutatva, Ő is megerősítette, hogy nem itt készültek.
Ha még valami érdekeset tudok meg, továbbítom!
-d-
Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.
-
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2784 üzenetére
IL-18-asból nem lehet és sohasem lehetett, még háborús körülmények között sem, ejtőernyősöket ugratni. Csak nagy vonalakban: a mellső ajtón ha kiugrottak volna, akkor a légcsavarok szeletelték volna fel a bátrabbakat, a hátsó ajtón kiugrókat meg a vízszintes vezérsík skalpolta volna meg. Utasszállításra tervezett repülőgépek a mai napig alkalmatlanok az ugratásra. Persze van kivétel, pl. L-410 és hasonlók, de itt meg az a kérdés: akkor miért visznek olykor utasokat?
A nagytestű utasszállító gépek minimális repülési sebessége is sokkal nagyobb, mint amit a "zsinór bohócok" kedvelnek.
Többek között, mármint a hermetikus törzs kialakítás, stb miatt nincs az utaszsállító gépeken "katapult" ülés sem. Meg hogy lenne "kommunikálható" az a helyzet, hogy a személyzet kiugrott, az utasok meg a helyükön bekötve maradnak? -
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2798 üzenetére
Először is, holnap nem kell hsz-t írnom, szeretném "megragadni" az alkalmat és a holnapi napra érvényesen, még sok boldog névnapot szeretnék kívánni.
Nem akarom elmaszatolni a dolgot, de én az IL-18-asról írtam. Az IL-14, sajnos már nem sikerült repülni vele, teljesen alkalmas volt az ejtőernyős ugratásra, (lehetne a sort még folytatni, de az már szakmai sovinizmus lenne), mint az L-410. S igaz, nyugdíjas kollégáim is meséltek az ugratásokról, már aki repülte az IL-14-est. Ez azért volt lehetséges, mert az IL-14 -es nem volt hermetikus. Az általad említett 8070 m-es magasság csak mindenki számára, oxigén maszkban volt kivitelezhető, mert mint ismert, 5000 m felett a cselekvő képesség eléggé korlátozott. (természetesen az "átlag" ember számára), kivétel a Himalája sherpái. De ez már egy más történet.
Sajnos nekem nem sikerült olyan korán a reptereken "lógni", mert ahol én felnőttem, egészen egyszerűen nem volt reptér.
De lenne egy kérdésem: az egyik járművemben van egy R-313M készülék, amely fejhallgatóval "élvezhető". Milyen megoldást ajánlaná, hogy "hangszórón" keresztül a többi kolléga is élvezze, alkalom adtán, az adást? Magyarul, szeretném kihangosítani.
Tanácsodat előre is köszönöm.
Tisztelettel
B-707 -
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2807 üzenetére
Szia Bódog!
Köszönöm a "jó" tanácsot és a műszaki leírást. Nem is kell a MM-ba elmenni, mert itthon is van egy még nem használt készlet. Beépítem egy lőszeres rakaszba, s már is ......nem modja meg senki, hogy nem eredeti.
Azért ennyivel nem úszod meg. Van egy BC-348-6 rádióm is. Működik, csak szintén hangszóró gondom van. Tudom, hogy viszonylag nagy ellenállású hangszórót kell rákötni, de milyet?
Mellesleg a Zuglóban annak idején lezuhant HA-TSA C-47 eredeti rádiója, mert amikor a Malév átvette a repcsit üzemeltetésre, (lekényszerített USAF gép volt), akkor a motorokat és az elektromos berendezéseket lecserélték orosz tipusúakra. Így maradt meg a rádió.
Segítségedet előre is köszönöm.
Tisztelettel -
horcsog5123
csendes tag
válasz buldog-bódog #2806 üzenetére
Szia!
Röviden tömören:
Régi suli ami elvileg nem iskolának készült aztán felfedeztünk benne egy ablakot ami mögött van egy 2 méter es rész kb és ott leehet menni kb 15-20 métert de nagyon kis ablak + lent van egy folyosó és jóval a pinceszint alá megy az egész és szerintetek lehet e ot lent egy valamien régi alagútrendszer vagy valami ilyesminek a szellőzője vagy akármi ilyesmi helyesírásért pedig sry csak már akkor elégé késő este volt
-
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2812 üzenetére
Ennek a tanácsnak is nagyon örülök s köszönöm. Viszont nem szeretném, ha a régi rádióm esetleg maradandó változást szenvedne, (a "szakértelmem" miatt) ezért a jobb idő beköszöntével élni szeretnék a vendégszereteteddel, s egy priviben egyeztetett időpontban esetleg elvinném hozzád a RÉDIÓT s közösen megszólaltatnánk.
Előre is köszönöm.
Tisztelettel
B-707 -
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2822 üzenetére
Köszönöm, élni fogok vele.
-
hadsz
tag
válasz buldog-bódog #2842 üzenetére
Szia Buldog!
Megtennéd,hogy elküldöd a gmail címemre? Köszi!
-
Rusher4587
tag
válasz buldog-bódog #2854 üzenetére
Gondolom, anélkül nevezed hülyeségnek ezt a sportot, hogy valaha is játszottad volna...
Si vis pacem, para bellum!
-
danielblack
csendes tag
válasz buldog-bódog #2856 üzenetére
Nekem is van airsoftom és nagyon ritkán kimegyünk 1-2 haverral bóhóckodni a volt nyiregyi lőterekre, egyet is értek, hogy ezek a helyek nemesebb célra épültek, de....... Ezeket az objektumokat tényleg hasznosíthatná a honvédség, és a munka nagyrészét ingyen a katonákkal ellehetne végeztetni, mondjuk lecsiszolni a rozsdát a fémekről, festeni, takarítani, viszont az, hogy a honvédség ezeket a létesítményeket hasznosítsa, eléggé valószínűtlen dolognak látszik a közeljövőben... Így szerintem örülni kellene annak, hogy az airsoftosok kimennek oda és kitakarítják a helyet...
-
buldog-bódog
csendes tag
válasz buldog-bódog #2859 üzenetére
Csak azt nem tudom, hogy miért így jelent meg a link???
-d-
Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.
-
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #2860 üzenetére
Azért ne roskadj magadba, hála a 21. század technikájának, "máshol" sikerült megnéznem. Mit ne mondjak. Szeretném kiszívattyúzni a vizet s megnézni ezeket a részeket "szárazon", mert én a kádba is csak 1 cm vizet eresztek, különben víziszonyom van.
-
stephanus
újonc
válasz buldog-bódog #2700 üzenetére
Üdv Mindenkinek!
Véletlenül akadtam erre a fórumra, és végigolvasva nagyon tartalmasnak találtam.
A Polgár és Görbeháza közötti volt orosz objektumhoz annyit szeretnék hozzátenni, hogy a helye mai napig megvan.
Igaz valóban megváltozott a táj jellege az autópálya építésével, de mivel helybéli vagyok, és anno gyerekkoromban sokat jártam errefelé, tudom hol volt.
Igaz ma már néhány bokor ill. fa jelzi a helyet, de a bekötőútja még megvan, és eléggé elhagyatott helynek látszik.
Ha valakit érdekel szívesen leírom a pontos helyet. -
stephanus
újonc
válasz buldog-bódog #2912 üzenetére
Szia!
Sajnos nekem ma dolgoznom kell, ráadásul délután.
Privátban elküldtem neked a kérdéses hely koordinátáit.Üdv!
-
buldog-bódog
csendes tag
válasz buldog-bódog #2914 üzenetére
Szia stephanus !
Köszönöm válaszod. Ha nem sikerül találkoznunk, megpróbálok egyedül oda eljutni, mivel, a megadott koordinátákon sikerült azonosítani a helyszint.
Örülök, hogy megerősítetted az általam leírtakat.
Kívánok Neked kevesebb munkát, és több pénzt!
Elküldöm a telefonszámaimat, ha lesz időd csörgess meg, visszahívlak!-d-
Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.
-
U.T.
csendes tag
válasz buldog-bódog #2947 üzenetére
Értem. Ha elolvasnád a kérdéseimet , és hogy érdekel a hely , meg a története is , akkor rájönnél , hogy nem a feeling miatt mentünk oda....én értelmes válaszokat vártam....de hát mindegy. Akkor én itt nem is zavarok tovább , majd megkérdezem máshol.
Egyébként nem mindegy , hogy milyen ruhában mentünk oda? -
boeing707
csendes tag
válasz buldog-bódog #3135 üzenetére
Szándékosan hagytam ki, hogy az "előírás" kb. 50x-es terjedelmű, ahol részletesen leírnak minden egyes kapcsoló helyzetét.
Mivel csak az áramfejlesztők voltak azonosak, minden objektumban a feladat függvényében, sokféle megoldás volt Egyik ilyen az általad említett "villanybojler".
A 16205 és 13355 sz. egységek esetében az áramfejlesztők motorjainak hűtővíz hőmérsékletét az objektumok fűtőrendszere tartotta optimális értéken, ami mindkét helyen gőzfűtést jelentett. Lásd: kazánház.
A lényeg a megbízhatóság volt, vagyis ha kellett, "be kellett indulni" a motornak, ha nem akkor hadbíróság. Ezért választották a DDR terméket. Mert a Jaroszláv-i diesel motor -40 fokban is azonnal indult, de valamiért +20 fok felett már nem mindig. Innen eredezhető az a mondás, hogy........"Jaroszláv-i motor f......a motor, Jaroszláv-i motor nem fagy meg!!!!!!! De lehet, hogy keverem!!!! -
vago82
csendes tag
válasz buldog-bódog #3210 üzenetére
Szia!
Az N 46° 53,104' E 19° 36,502' a lőtér déli "bejárata". Északra és északkeletre jól láthatók az említett dombok vonalai. A 10 méteres magasságuk emlékezetem szerint túlzás, bár legutóbb 12 éve jártam arrafelé, sokra nem emlékszem. Az N 46° 53,080' E 19° 35,896' épület google mapson nem látszik, nem is emlékszem a létezésére. (tavasszal megnézem majd) Talán csak a romjaival találkozhattam. Az összes általam ismert épületet lebontották kb 14 éve. Kivéve a régebbi kommentemben említett lekerített, őrzött épületeket. Az aknamentesítés valós sztori, rengeteg aknát és lőszert találtak az erdőben (mi is találtunk a mentesítés után is). Sőt, Homokbányán levő laktanya melletti erdő is tele volt velük, azt is mentesítették akkor. Annak az erdőnek a helyén már csak pusztaság van, pár éve kiirtották. A Nemesis82 alatti részt én írtam, ugyanezeket itt is megírtam már, többet is.
A Csalánosi Erdőről orosz oldalakon sincs információ, csak a kadafalvi helikopterbázisról, onnan is csak néhány fotó. Folyamatosan kutatok én is információk után, ha megtudok valamit, szólok majd.[ Szerkesztve ]
-
ArchElf
addikt
válasz buldog-bódog #3327 üzenetére
AE
Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]
-
Kephamos
addikt
válasz buldog-bódog #3554 üzenetére
Évekkel ezelőtt jártam abban a boltban. Valószínűleg már bezárt.
A "piktogrammal" nem lehet mit kezdeni. A tiédet is bitorolja több száz user évek óta. Nem jut mindenkinek egyedi kép. Ez ilyen.
-
isti101
tag
válasz buldog-bódog #3554 üzenetére
udv
nem szándékosan választottam ezt a piktogramot, arcot, elég rég regiztem már a prohardver forumra a számitogépes dolgok érdekelnek , tippek, tanácsok, egyebek.Rátok ugy leltem, hogy egyszerüen googléba tettem a Nyiregyházi honvédségi bolt , aszem 4 iknek ezt a laktanyás fórumszálat dobta ki, beleolvastam , gondoltam irok ide hátha tud valaki valamit, ennyi, ha zavartam bocs -
Kephamos
addikt
válasz buldog-bódog #3558 üzenetére
A volt Shell kút mögött egy raktárépületben. Ha jól emlékszem, de majd megkérdezem a tesómat, mert ő biztosan emlékszik még.
-
huppancs89
tag
válasz buldog-bódog #3777 üzenetére
Na ne...neked kéne inkább elolvasni, és akkor látnád, hogy hadsz eléggé vágja témát, szal rossz embert pécéztél ki.
-
huppancs89
tag
válasz buldog-bódog #3812 üzenetére
Kedves Illés József, buldog-bódog!
Köszönöm az észrevételt, szívesen veszek minden hasonló intellektuálisan megfogalmazott üzenetet.
Már az szöveg elején volt egy tévedésed, ugyanis a dokumentumfilm messze áll tőlem.
Ez sem az, ahogy a többi sem. Többnyire régmúlt, múlt eseményeiről készítek kisebb, rövid videókat, amiknek elsődleges céljuk az, hogy akik megnézik ezeket, utánaolvassanak, beszéljenek ezen történésekről.
Ebből a videóból ki tudtam volna hozni egy 8-10 perceset is, de azt nem nézné végig senki a nézőim közül, bármennyire is érdekes, mert ilyenre nincs igény, mint amikor találok egy '70-es évekbeli üdítős üveget.
Az ilyen videók célja csupán figyelemfelkeltés, hogy "Igen, ilyen is történt/történik."
Ahogy írtad: "csak a témát felvető videót." Pontosan ez volt a célom, és szeretném is megismerni a véleményed ezzel kapcsolatban, mert ez kimaradt a terjedelmes írásodból.
Az utolsó mondattal pedig nem értek egyet: Nem az a hülye aki kérdez, hanem aki nem figyel.
Üdv, Hajner Gyula -
Dasor
újonc
válasz buldog-bódog #3894 üzenetére
Az elhagyott raktárakról lesz szó
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest