- Mobilinternet
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Gallmix #17891 üzenetére
A legtöbb alig használt rollerként hirdetett roller párszáz km-t tett meg. Ennyi idő alatt nem lehet csak úgy "leamortizálni". Szóval ez a "sose lehet tudni" egy kicsikét erős.
Két hete vettem, csak azért, h kipróbáljam mégis mit tud:
Segway F40 130ezer volt.
A hirdetésben is szerepel, h kopottas egy kicsit.
Hát őszintén szólva, leszxrom, h kopott.
Ez 200-230ezer újonnan, így meg 130-ért lett egy alig használt rollerünk.
Egy "komolyabb" hibája volt, a hátsó féktárcsa tárcsájában nyolcas volt, de egy tizesért kicserélték a Rollexben.
Ha nem csináltatom meg, úgy is lehetett volna használni, egész jól működött.
Egyik kolléganőm át is veszi.A Pro 2-m is használtan vettem, kb egy évesen, ~400km-el, 155ezer volt, ebből ötezer a Ninebot számzáras zár volt hozzá.
Semmi baja. Én meg jól jártam, mert 200+ ezerért nem vettem volna.
Amúgy is csak addig kellett, amíg a G30-ast szervizbe adtam, h átalakitsák.Látom új vagy még itt a Prohardveren.
A Hardverapró úgy működik, h van egy értékelési rendszer. Az adatlapján mindenkinek látható mióta regisztrált. Egy évek óta fórumozó tag nem fogja megkockáztatni, h kirakják az oldalról egy hibás roller hibátlanként való hirdetése, és eladása miatt.
A legtöbben tényleg azért adják el, mert alig használják, akkor meg minek; vagy valamilyen nagyobbra váltanak.Fél évvel ezelőtt még ésszerű árakon lehetett rollert venni, (Mi 3 145-150ezer, Pro 2 170-180ezer), de most 190ezer egy Mi 3, 250ezer egy Pro 2. A G30-ast 230ezerért vettem..
Most, h az Euro ára lejjebb mászott 400 alá, kicsivel megint kevesebbe kerülnek ugyan, de ez nonszensz.
Persze ha van pénz lóvéra, nem probléma egy új roller sem, de attól még bátran lehet nézelődni a Hardveraprón is.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
kovipetiii
csendes tag
Sziasztok . Nézegetem a szomszédos országok rolleres boltjait . Van ami egészen megfog . Itthoni árhoz képest akár 300e Ft -tal olcsóbban is megtudnám venni a járgányt . Ti mernétek kintről vásárolni ?
Iphone 13pro, Ps 5,Lg nanocell tv, Chevrolet orlando , peca.
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #17901 üzenetére
Apróhirdetésre hagyatkozni a kutya vacsorája. Lejárt hirdetést linkelni, hogy
te mennyiért vettél egyet nem fair: más tud venni még egyet ugyanannyiért?
Ha nem, akkor ez miért releváns? A bolti árakból lehet csak kiindulni...Persze, ki lehet fogni jó ajánlatot aprón. Ám ahhoz a csillagok együttállása
szükséges. Mert ha az eladó nem hülye, a jó cuccot nem adja áron alul.Ha mégis gyanúsan olcsó, ott van más is, vagy hülye az eladó, nem tudom
melyik a rosszabb: azért én elgondolkodnék, hogy mitől kopottas kicsit, ha
amúgy alig használt. Vagy ha estek vele, akkor hol van még sérülés rajta...
(Egyszer nekem is volt egy "jó fogásom"... Balesetes S1-et újítottam 30-ért.
Ami hibája volt, azt könnyen javítottam, és beindult az olcsó Dual projekt...)De attól még nem ajánlom azt senkinek, hogy ilyenre várva addig ne vegyen
semmit, hátha ő is kifogja, mert nem biztos, hogy tudja/akarja javítgatni.A nyolcas a féktárcsában, vajon mitől lehetett... Szerviz kellett a cseréhez?
Ezek olyan dolgok, hogy ha eleve használt cuccot néz, akkor luxus kiadás:
legyen otthon imbusz készlet, csillag-villáskulcs, menetrögzítő. És kész is.Ui: fékhibás rollerrel közlekedni életveszélyes. Hiába mondod, hogy lehetett
volna úgy is használni, ez biztosan nem igaz. (Végülis ha repedt a kormány
a rolleren, azt is lehet használni, hehe. Addig, míg a kezedben nem marad.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz kovipetiii #17902 üzenetére
Linkelnéd, hogy miről lenne szó? Én bármit meg mernék venni, mert pont nem
érdekelne a gari, ha mindent meg tudok rajta javítani magamnak otthon. De ha
nem vagy erre felkészülve és egy fékbeállításra is vinnéd külföldre, az drága.Ui: viccen kívül, amikor még nem értettem hozzá, simán az lett a vége, hogy a
vadiúj roller ment vissza kompletten gariba Kínába (az aprós eladó intézte). Én
visszakaptam a pénzem: vettem használtat. Aztán be is szart annak rendje és
módja szerint, így onnantól meg kellett tanulnom, hogyan kell javítani ezeket...
(Gariban kaptam alkatrészeket, ám értelemszerűen nem épültek be maguktól.)De olyan szinten, hogy most már brahiból összerakok egy akkut, magamnak...
Szóval nem mondom, hogy nem érte meg, csak nem mindenki vágyik erre...
Mellékhatás, hogy az ember folyton bütyköl, így többet forraszt, mint rollerezik.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #17905 üzenetére
Ebben tökéletesen egyetértünk, anno én is pont így gondolkodtam.
Valóban hobbivá vált a szerelgetés, ezért van "ingyen", hiszen minden
van hozzá itthon, de nyilván a szerszámok sem nulla forintba kerültek.Annyit tennék hozzá kiegészítésként, hogy más a munkarendünk, és
hiába keresek egységnyi idő alatt valamennyit, HA két egységnyi időt
töltök a munkahelyen, ez akkor se lesz több. Úgyhogy nem csinálom.
(Egy időben másodállásban sofőrködtem kicsit. Nem fizetett jól, mivel
nem nagy vasak voltak, így részben azt is szórakozásnak fogtam fel.)Ui: megjegyzem, ha el kell vinni a rollert a szervizbe, majd otthagyni a
javítás idejére (majd megint elmenni érte, hogy hazavidd), szerintem a
dolog időigénye is jóval több annál, mint kikapod a kereket, és tárcsát
cserélsz otthon. De persze semmi gond, ha van rá időd és 10K-d...Nekem az verte ki a biztosítékot, hogy a szerelő (igen, egy "papíros",
nagybetűs Szerelő) olyan gányolásokat követett el a motoromon, amit
nekem kellett otthon utána javítani... nem csak drága volt, szar is...
Innen jött, hogy csak abban lehetsz biztos, amit magadnak csinálsz...
(Persze, ha van egy tuti szerelőd, akkor egyszerűbb virítani a lóvét, és
a szabadidődet meg arra használni, amit szeretsz. Éppenséggel lehet
ez a hobbi maga a szerelés, de ha jó a vas, akkor persze a gurulás is:
szopóroller esetében a gondtalan gurulás szervizlátogatás nélkül scifi.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz kovipetiii #17906 üzenetére
Melegszik, de mégis mit szeretnél venni? Wolf? OXO? Mantis? Etwow?
(Csak hogy a márkásabbakat soroljam.) Már csak abból kiindulva, hogy amit
nézel, az 300K-val olcsóbb, valószínűleg nem a belépő szintet céloztad meg.
Ezeknek a nagy vasaknak van magyarországi szervizháttere. Ha úgy adódik.[ Szerkesztve ]
-
kovipetiii
csendes tag
válasz DigitXT #17908 üzenetére
Kaabo Wolf Warrior 11 PLUS -al szemezek . Csak a gariztatni kell akkor lehet cumi . Oda vissza 340 Km ha én viszem ki . Vagy itthon veszek valamit 1 M ft körül és akkor van 3 év garancia . Nem tudok dönteni .
Iphone 13pro, Ps 5,Lg nanocell tv, Chevrolet orlando , peca.
-
DGery
aktív tag
Egy elég érdekes hirdetésbe bukkantam ma facebookon...
Azért felmerült bennem, hogy ez tenyleg valódi hirdetés lehet-e, mert én hem feltétlen gondolnám, hogy ilyen módon árusítják ki ezeket...by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1 / iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Xbox Series S / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
DigitXT
félisten
Ha egész véletlenül lopottak, akkor bizonyosan elmeszelik a jóhiszemű vevőt,
mert 23000 Ft-ért nem igazán reális ár, akkor sem, ha buherálni kell. De ha
a Lime is azt mondja, hogy igen, ezek leselejtezett sz*rok, akkor lehet benne
fantázia... Csak tudni kell, hogy a rugózás nélküli váz mire elég, meg hogy ha
selejtezve volt, valószínű, hogy egyéb dolgokban is látszik: akku, fék, gumik...
Műszaki érdekességként mindenképp jó! De jogilag eléggé aggályosnak tűnik.
Viszont ha arról van szó, hogy jogilag tiszta, csak egy műszaki szemétkupac:
meggondolandó, hogy mennyi anyagi + időbeli ráfordítás ezeket feltámasztani.Meg aztán ha ezzel mész, és lerakod valahol, valaki meg megy vele tovább.
Vagy ha már lúd, legyen duálmotoros, unlockolt, de ránézésre mint a többi: ez
az igazi sleeper, mindenki azt hiszi, hogy átlag bérroller. Aztán hasít 50-nel.#kalozlime
-
Casseius
tag
válasz Thunderzolee #17901 üzenetére
Valamelyik nap láttam mi 3-at pár száz km-el 135ért, meg is lepődtem
Don't Worry, Be Happy
-
#51970304
törölt tag
válasz Thunderzolee #17900 üzenetére
Nem a tipusra vagyok kiváncsi. Érdekelne belőle valami. Ba van kontaktod írj privátban.
-
addikt
-
addikt
válasz Casseius #17912 üzenetére
Facebookon 100ezerért láttam tegnap.
Csoda, h még nem vitték el.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
Egy xiaomi mi pro 2 első “oszlopa” kicsit kotyog. Hallottam hogy van valami cucc amivel lehet stabilizálni úgy hogy össze lehessen csukni utána is. Mennyibe fáj egy ilyen, ha én szerelem és mennyi lenne kb egy roller szervizbe?
-
PociAti
senior tag
válasz INGJOKE #17916 üzenetére
Itt is sok hozzászólás foglalkozott már vele, és YouTube-on is vannak ezzel kapcsolatos videók.
A hozzászólás szerint te valami szilikon tömítőt keresel, amivel ki lehet tölteni a rést, vagy mechanikus szerkezetre gondolsz, pedig lehet csak utána kellene húzni a kilazult csavaron, hogy a hézag megszűnjön.
-
DGery
aktív tag
válasz DigitXT #17911 üzenetére
igen-igen, bennem is ilyen dolgok merültek fel.
Lehet az 5ből mondjuk 3 korrekt összehozható, dehát ki tudja, eléggé lutri lehet, nemhiába cserélhették le őket, ha igaz a sztori.
Meg ugye ott a másik oldal, ha mégsem "hivatalos" a forrás....by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1 / iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Xbox Series S / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
DGery
aktív tag
válasz INGJOKE #17918 üzenetére
először próbálj ráállítani
másrészről szerintem ERRE gondolszby DGery® c.o. ///// MacBook Air M1 / iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Xbox Series S / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
PociAti
senior tag
válasz INGJOKE #17918 üzenetére
Ha a kilazulást megszünteted, akkor a gyári megoldás is jó lesz.
Lehet eredetileg nem húzták meg eléggé.
Nekem is nyekergett két napig, miután egy nagyobb terhet cipeltem a rollerral, és közben rossz szögben csimpaszkodtam a kormányba. Egy kis WD-40 és kb. negyed fordulat a csavaron megoldotta. Azóta is jól van, és ez kb. fél évvel (700 km-rel) ezelőtt volt. -
veterán
válasz Peaceliker #17923 üzenetére
Igen ez volt az. Van arról valami videó mit kell meghúzni? Nem vagyok egy nagy szerelő típus.
-
Aaron14
őstag
válasz INGJOKE #17916 üzenetére
Ha kotyog és nem nyikorog, akkor lehet a kormányoszlopban található vezeték is. Nekem pl. rossz úton az csörgött. Ezt úgy tudod leellenőrizni, hogy a kormányt előre-hátra mozgatod és ha nyikorog, akkor a zárszerkezet lesz a ludas, ha nem, akkor a vezeték.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #17927 üzenetére
A Kugoo S1 kormány rettentően igényes rajta. Igazi presztízs minőség.
-
PociAti
senior tag
Semennyire sem érzem hiánypótlónak, vagy legalábbis hosszútávú megoldásnak a mobilitási problémákra.
Ezek a fotók meg borzalmasak, elemezzük ki őket:
[1] Srác áll mellette, és támaszkodik rá. (Erre egy lapátnyél vagy sétapálca jobb lenne.)
[2] Csaj áll rajta, egyik keze csípőn, a másikkal a poharat tartja. (Ha magasabbnak akar tűnni annál, ami, álljon sámlira. Az nem mozog. Ha menni akar valahová, hívjon taxit.)
[3] Nagy üres placcon a csaj maga mögött vonszolja ezt a szerkezetet. Lemerült, vagy csak nem szereti használni?
[4] A háttér alapján valami sokadrangú út szélén áll a szerkezet, és nulla km megtett távot mutat. Hogyan került oda?
[5] Sérülések vannak a burkolaton. Remélem használat közben keletkeztek, és nem szállítás közben. Mert akkor legalább már kipróbálták.Amúgy nagyon szélesnek tűnik. A kerekek dőlésszöge alapján komoly fordulóköre lehet. És valószínűleg jó problémásan oldották meg azt is. Életképtelen, de futurisztikus ötletekből nincs hiány. Tipikus startup jelenség.
-
addikt
Inmotion S1 600Euro DHGaten.
https://chinaplanet.hu/inmotion-s1-22/Hátha érdekel valakit.
Az egyik legjobb ár/érték arányú roller.
Elöl hátul lengéscsillapítóval, 10"-os kerekek, hétsókerék hajtás, 54V-os, 500W-os motor, max 30km/h sebesség, index. Akkupack (12500mAh) gyári adata 95km, aminek ha a felét tudja, már bőven jó.
Mint egy G30 lengéscsillapítókkal, erősebb motorral.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
bajnokpityu
félisten
válasz Thunderzolee #17930 üzenetére
tényleg tök jó lenne, de rohadt nehéz...
nem vagyok gyenge, de nekem pont elég a 15kilós F40et vonaton, lépcsőn vinni. örülök, h nem a 20kilós G30at vettem, és pláne nem kéne 24-25kg.
sztem 30km/h nél még a 10es levegős kerékkel annyira nem kell a rugózás..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ρσгτσ
őstag
válasz bajnokpityu #17931 üzenetére
Nem könnyű, kell is hozzá fizikum. Én van mikor a másodikra cipelem fel a G30 -at, amikor 1 évet kellene várni a liftre, mert mindenkinek akkor jut eszébe használni.
Mondjuk ha feldobsz rá 2 Sharkset -et szerintem annak is megközelítőleg annyi lesz a összsúlya, mint a fent említett rollernek. Ezt Thunderzolee tudná pontosan megmondani.
Egyébként ez a "kell -e lengéscsillapítás?" mindig attól függ, hogy milyen részen kell használni. Mert amúgy mindegy hogy 20-30 vagy éppen 40 -nel megy. Sokat javít a komforton.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
veterán
Én leginkább a 11 kerben használom a rollert és mikor át kell menni a vili síneken, akkor jó lenne egyébként meg a bicikli út és a járda is tök normál ott meg nem kell. (Mi pro 2)
Majd ha ezt a rollert kinövöm, akkor biztos nagyobb kerekes és lengéscsillapítóst nézek. A Fb feldobott egy hirdetést 20% akciós roller 100-al megy meg minden 1,5 M, nah ilyet nem veszek tuti. -
ρσгτσ
őstag
válasz bajnokpityu #17934 üzenetére
Felénk sok a sz@r út, és ha éppen használom, akkor átlag 22-25 km egy nap. Nem szoktam minden nap, és még nincs 2 hónapja hogy használom, de tettem bele már 800 kilométert.
Szóval ott azért mindegy, hogy mennyivel megyek. Mert amúgy nagyon hasznos tud lenni. Kavicsos, "recés" aszfal, sok úthiba...stb.
Csak ezért írtam feljebb, mert van akinél ez pont fordítva van és az utazó komfort lényegesebb tényező.
INGJOKE:
Jah ez ismerős.Az én útvonalamon 2 villamos és 8 vasúti sínpár van. Mindig áttolom.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
válasz bajnokpityu #17936 üzenetére
Nekem sem szedi ki, de attól még nem jó neki. Jobban amortizálódik. Meg azért van különbség a normál úthoz képest, és persze az sem mindegy mennyit mész.
Van aki nálam jóval többet is belerak, pedig én sem vagyok már az átlagban. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Reggie0
félisten
Attol fugg hol mesz. Pl. kiskorut-andrasi ut viszonylatban egy sebesseg felett nincs ertelme, mert a lampak valtasi ciklusa miatt csak a pirosnal fogsz tobbet allni, ha megprobalsz gyorsabban menni. De bartok-belan pont forditva, ott 30 kell minimum a zoldhullam tartasahoz.
[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
válasz PociAti #17939 üzenetére
👍
Igen, ezért is írtam hogy nem elektromos. Nem valószínű, hogy száguldozik vele.
Bár így belegondolva most lesz 8 hónapos a fiam, én biztos nem szállítanám így lábbal hajtóssal sem. Elég ha csak kicsit oldalra esek, és ekkora gyereknél könnyen lehet maradandó sérülés.
Reggie0:
Én azt nem vitatom, hogy jól jön a plusz km/h. Azt írtam feljebb, hogy a lengéscsillapítás nem kifejezetten függ össze a sebességgel, ha nem túl jók az utak és nem csak pár kilométerre használod.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Reggie0
félisten
-
ρσгτσ
őstag
válasz Reggie0 #17942 üzenetére
Én elvagyok nélküle, de azért azt sem mondom, hogy nem jönne jól. Egy kicsit védeni az eszközt, meg kényelmesebbé tenni az utat. Így is pár kilométer pluszt megyek, hogy kíméljenem a rollert, de sajnos még így sem az igazi.
Illetve volt alkalmam kipróbálni a lengéscsillapítást azon az útvonalon. Érezhető a nagyobb komfort.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
Én mindenesetre rendeltem egy ilyen Inmotion S1-et.
A Rollexben láttam egyet véletlenül, végülis eladó volt mint kiderült, majdnem meg is vettem, de most így jobb, mert ez több mint 50ezerrel kevesebb, és teljesen új lesz, az meg ott náluk egy tesztelős példány volt.
Azóta láttam Jófogáson is egyet, még drágább volt, de nulla km-es, és Pesten is egy használtat, azt ki is próbáltam, így merek véleményt mondani róla, nagyon megtetszettek a tulajdonságai. Látszik, h bér-rollernek lett kitalálva eredetileg.
Ami nem tetszik, az az akkupack, a Pro2-ben is ekkora van, ott épp elég 30-35km-re, hogy a fenébe hoztak ebből ki 95km-t?
Ez még 15-el haladva is irreálisnak tűnik. :/
Ha belefér nagyobb akksi, akkor bővíteni fogom ezt is alighanem.
Azt elmondták a Rollexes fiúk, h nem lehet a szoftvert módosítani, így biztos, h marad a 30km/h végsebesség.
Hát, a G30P is felüdülés volt a Xiaomik 25km/h-s sebességéhez képest az eredeti 30km/h-s sebességével. Hiába csak 5km/h a különbség, nagyon sokszor jött jól, mikor (20-25-el haladó) bicikliseket kellett előzni, vagy 30-as táblánál pl senki se mondhatja, h feltartom azt aki autóval jön utánam. :/
De muszáj a G30 mellé egy másik roller, és se az F40, se a Pro 2 nem hozza azt a szintet, amit ez fog nyújtani. Ugye mindkettő 36V-os, és egyiken sincs lengéscsillapító.
Az általam gyakran járt úton sajna van egy 10%-os emelkedő, ahol hiába van tele az akksi, akkor is akkora a sebességvesztés, h inkább egy másik úton járok körbe, ahol kisebb az emelkedő szöge, illetve jóval kisebb a forgalom, viszont cserébe iszonyú rossz az út minősége, utálok arra menni lengéscsillapító nélküli rollerrel.
Az átalakított G30-nak persze nem jelent akadályt az emelkedő, vagy a rossz út, de ha ketten megyünk, két roller kell, és az említett pálcikák nemnagyon váltak be.
Ráadásul ezen az Inmotionon van index végre.
A súlyának számomra nincs jelentősége.
Aki cipelős rollert keres, az maradhat a lengéscsillapító nélkülieknél minél kisebb akkupackkal; másoknak viszont jó választás lehet.
A Googlen olvasgattam róla, mikor beadta ezt a találatot, h most pont akciós. Szerencsére megtehetem, h gondolkodás nélkül el tudjak költeni 250ezret "csak úgy" rá. Kár, h nem most van a Karácsony, barátnőmnek még meg se mondtam, h mit rendeltem, jól jött volna a fa alá.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
ρσгτσ
őstag
-
addikt
Valami másik oldalon kint volt az akkupak mérete is, ott láttam, h 12.5Ah.
Úgy gondolnám, h komoly gyártó nem ír ki irreálisan elérhetetlen hatótávot.
Vagy nem 12500-as az akksi.
A 15S5P kialakítású akkupack 54Volton az mekkora kapacitású lehet?Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
ρσгτσ
őstag
-
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #17946 üzenetére
Oda van írva, hogy 675Wh, a 15s pont 54V (15x3.6V névleges):
675 Wh / 54V = 12.5 Ah Teljesen reális 2500-as kínai cellákból.
5p, tehát 5 ilyen cella van párhuzamosan: 5 x 2.5 Ah = 12.5 Ah
Természetesen ami nem reális, az a 95 km hatótávolság.Szerk: bocs, megtaláltam, hogy 15 km/h mellett tudja, állítólag:
senki nem megy 15 km/h-val, több mint 6 órán keresztül.A fele ennek átlagos használattal is elérhető, ami nekem hihető.
Hiszen 400W körül már "tempót" lehet menni. Azt meg 1.5 órán
keresztül tudnia kell az akkunak, szóval ilyen 45-50 km kijöhet...
Pont ezért kell a Wh-t nézni, mert hiába 12Ah a Pro 2 is, ha csak
10s, tehát 36V: 432Wh. (Egy 15s pakkba 1.5x annyi energia fér.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Mobilinternet
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ingatlanos topic!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Arena Breakout: Infinite
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen