- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 10
- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Arch Linux
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gardaai
senior tag
Kaabo-nál használ valaki eFéket régebb óta? Mennyire hajlamos leégni a vezérlő?
Tudom, hogy a gagyibb rollereknél, illetve fullos akksival ne dombon lefelé eFékkel induljak, de normál körülmények között kérdezem. Folyamatos városi fékezések, bármikor amikor lehet azt használva.
Jelenleg úgy néz ki, hogy a hydraulikus fék ami van gyárilag a V2 Mantis Dual-on, kevésnek érzem (egy SLX-es Booster után, köszönőviszonyban nincsenek egymással), viszont így hogy olyat tud eFékezni a Mantis, hogy ha nem készülsz rá, le is dob magáról ez így teljesen élvezhető.
Főleg a tudat, hogy így nem koptatom a betétet/tárcsát feleslegesen. Persze használom azt is, 15 km/h alatt szinte 0 már az eFék, de városban tempósan haladva csak eFékezni szoktam.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Gardaai
senior tag
válasz INGJOKE #21805 üzenetére
Igen, viszont Mantisnál máshogy működik, legalábbis nálam.
Alapból nincs eFék (motorfék) ha elengedem a gázt, csak abban az esetben ha elkezdem húzni egy nagyon picit a fékkart. Így még nem húzom annyira, hogy a fékpofa hozzáérjen a tárcsához, viszont a vezérlő már kapja a jelet és e-fékez. Itt sajnos nem állítható az erősség, ezért úgy kell eFékezni, hogy az utolsó méterekig gurulsz, majd iszonyat erővel felépül az eFék és megállsz 1-2 méteren belül. De nekem ettől függetlenül tetszik.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
veterán
válasz Gardaai #21806 üzenetére
Én mikor először kipróbáltam, akkor a xiaomin 3-asra állítottam és jó darabig nem foglalkoztam vele. Aztán egyszer eszembe jutott mikor az appban turkáltam, mondom kipróbálom a 4-est. (max) Azóta is úgy használom az esetek nagy arányában fékezni csak a konkrét megálláshoz kell. A kocsiban is így vagyok ezzel, ha már faék egyszerűségű 1.6 szívóbenzin, (suzuki) simán visszakapcsolgatók és van motorfék. Az újonnan vett Vitarában 135 ekm-nél kellet először 4 betétet és két tárcsát cserélni.
-
Gardaai
senior tag
válasz INGJOKE #21807 üzenetére
Xiaomit én is úgy használtam (Pro 1-es). Azóta is megyeget 1200-1400 km körül lehet benne. Bár magas fordulaton van egy kis nyöszörgés a motornak, de teljesítményben semmit nem veszek észre. Megy ahogy kell, eFékez ahogy kell.
De nem is ekkora motorteljesítmény és fékről beszélünk. Tényleg olyat fékez, hogy ledob magáról ha nem támasztasz előre lábbal és dőlsz hátra.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
McNamara
Ármester
Sziasztok!
Max G2 global verzióm van 30KM/h sebességgel. Érdeklődnék, hogy frimware upgrade után is megmarad ez a sebesség? V1.1.8 van szó. Bocsi ha nagy hülyeséget kérdezek.
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #21811 üzenetére
Ha az akku fel tudja venni a teljesítményt, a vezérlő nem sül meg.
Amúgy ezen az olasz csodán nincs e-fék (bár kéne lennie!), de lejtőn
a BEMF simán felmegy akkufesz fölé. Elkezd generátorként dolgozni
a motor nyélgázon: érezni, hogy visszafogja a gyorsulást kvázi fékez.
Félelmetes 28 km/h a végsebessége így. (Lehetne kicsit morcosabb.)
Vittem U lakatot, úgy zörgött ott hátul, mint valami ócskavas, LOL. -
Aaron14
őstag
F2 tulajok készítsék a Mannol-t, mert nekem 230 km után már nyikorog a kormány.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
st6969
őstag
válasz Thunderzolee #21793 üzenetére
"nem zselés kerekekkel. "
Vagyis a tömlős kerék jobb, mint a zselés? A D28 a D38-tól csak az egy töltéssel megtehető km-ekben tér el, minden másban ugyanaz?
-
addikt
-
addikt
válasz st6969 #21814 üzenetére
Nem, és nem.
A belső nélküli zselés szerintem jobb, mint a belsővel szerelt kerék. Illetve a D28 nem csak akku-méretben tér el, motor is kisebb valamivel.
A tárcsafék vs dobfék meg szerintem mindegy, itt most az ár a lényeg, ennyiért mindegy milyen a fék, a dobfékkel is ugyanúgy meg lehet állni.Nézd csak:
F sorozat:
F25.............250W 20km 7650mAh (tömlős kerék)
F30.............300W 30km 10200mAh
F40.............350W 40km 10200mAh
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km 5100mAh
D28.............300W 28km 7650mAh
D38.............350W 38km 10200mAh
Tömlős gumik
Dobfék hátulÖsszehasonlításként:
Mi 3: 7650mAh
Pro 2: 12800mAh
Neon Lite: 7800mAh[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz McNamara #21817 üzenetére
Megmarad, de sztem ne frissítsd. Nem szoktuk. Mindig csak rosszabb lett az újabb firmware után. Kikerül belőle valami, azt vissza már nem lehet csinálni.
A G30P úgy jó, ahogy van.Azt hittem a G2-eshez jött update, mert ott sajnos szükség lesz rá.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
bigdady
nagyúr
Okai neon lite-t hogy a rákba lehet össze csukni? Hiába hajtom le a kart nem hajlik
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
PociAti
senior tag
válasz INGJOKE #21800 üzenetére
Jól teszed, hogy ilyen esetben nem a törés szót használod.
Hibás lenne. Fogalomzavart okozna.Mert nem az a lényeg, hogy törve van, vagy nincs.
Egy eszköz meghekkelése annyit tesz, hogy a gyártó által eredetileg megalkotott (azaz szándékozott) és feltételezett működéstől eltérően fog működni. Ez nem feltétlenül van összefüggésben a rendszer feltörésével.
Például ha belépsz a kevésbé publikált szervizmenüben, és olyan beállításra rakod át a rollert, ami nem alapérték, akkor az törés lenne?
Vagy új roller esetén regisztrációkor más lokációt adsz meg, mint ahol használni fogod, ezáltal mondjuk nagyobb sebességgel tudsz haladni vele. Ez a gyártó szándékától eltér, gyakorlatilag meghekkelted a rendszert, de nem törted fel.
Persze van amikor a kívánt viselkedés eléréséhez komolyabb védelmi intézkedéseken kell átverekednie magát a felhasználónak, pl. boot loader módosításával, vagy más trükkökkel. Ekkor a hackelés a "védelem" (fel)törésével jár.
-
fradi81
veterán
válasz Thunderzolee #21791 üzenetére
Igen geekbuying, szóval nálam csavart kell állítani+wd40 kompatibilis spray és akkor egy darabig jó.
moto g72, Ninebot d28e
-
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #21822 üzenetére
De melyiket? Mert ott lent nem húztam csak fent a kormánynál
-
PociAti
senior tag
válasz bigrob #21825 üzenetére
Nekem se tetszik, átfesteném, átmatricáznám.
Mondani akartam, hogy a Neon Liite könnyebb, és tömegközlekedési eszközön ez előnyt jelent majd, de aztán leellenőriztem a súlyadatokat, a 15 kilójával nem könnyű. (Viszonyításként Xiaomi Mi 3 csak 13 kg, Ninebot D38 pedig 16,3 kg). Van benne anyag! És még picinek sem pici. De emellett azért jó termék, csak cipeléskor azért nem mindegy kinél hol van a tűréshatár. -
addikt
-
st6969
őstag
válasz Thunderzolee #21816 üzenetére
Rendben, értem, csak kicsit megtévesztett a helyeslő smiley a "nem zselés gumi" megjegyzésed után, ezért kérdeztem
Ellenben, ezúton is köszönöm a kiárusításos post-ot, először rá sem akartam kattintani a linkre, mondván, hogy ez úgyis az msstore 150ezres ajánlata lesz, amit előző nap majdnem megrendeltem, mivel ennél olcsóbb ez úgyse lesz. Erre 100 alatt behúztam Köszi, hogy ennyit megspóroltál nekem
Egyébként, ha a D28 tömlős gumikkal gyakori lenne a defekt, cserélhető olyan zselésre, mint ami az F sorozaton van? Kompatibilis, kapható külön (érdemes egyáltalán ezen filózni)? Hetente 3-4 alkalommal lesz használva, alföldi kisvárosban, sík terepen, alkalmanként max 5-6km (kivéve kirándulásokon, ill. nyaraláskor jön velünk, ott igény szerint...) -
Genova1983
tag
Sziasztok!
Első vagy hátsó kerék hajtás a praktikusabb?
A Ninebot F2 és F40i között gondolkodok és a hajtást leszámítva nagyon hasonló a specifikációjuk és árban is egy szinten mozognak
85 kg súllyal,napi kb. 12 km ingázásra használnám jó minőségű kerékpár úton,egyik irányban néhány nagyon enyhe emelkedővel. -
zoltanz
nagyúr
Xiaomi M365 ön megcsináltam a sebesség feloldást a 35 Km/h is DownG vel: [link]
De még mindig mintha limitálna, húz, kikapcsol megintúz olyan 30 körűl.
Köszi!Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
válasz Genova1983 #21830 üzenetére
F2-ben erősebb a motor kicsit, meg tud pár plusz dolgot (NFC pl.). Inkább azt válaszd.
-
sirarcheer
senior tag
válasz Aaron14 #21813 üzenetére
Ma nekem is csinálta ezt a "beragad a gáz" dolgot Speed módban, enyhe emelkedőnél, indulás után öt perccel, alacsony "visszatáplálásnál".
30 percet jöttem vele(10km), melóba más gond nem volt vele. Nem nyekergett, a telefontartó (ninebot márka) stabilan tartotta a telót és macskakő sem rázta le.
PSN: sirarcheer
-
bigdady
nagyúr
Hülye kérdés de a kormányon az az akasztó mire jó?
Használtok valamilyen táskát/szütyőt ami kormányra lehet tenni?[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz bigdady #21835 üzenetére
Persze. Jól jön, ha kicsinek bizonyul a hátizsák. Könnyű, nagy terjedelmű cuccokat szoktam oda akasztani. Kenyér, papírtörlő, stb.
A kormányrúd elején meg van egy tatyóm, amiben a lakat, egy szatyor, meg a töltőkábel van.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz sirarcheer #21834 üzenetére
Több helyen láttam, hogy NFC-s feloldást írnak már az F2-höz is. De elhiszem, hogy nincs benne, csak nem értem miért írják akkor több helyen.Vagy csak tervezték és mégsem került bele?
Rugós felfüggesztés viszont se az F2-ben se az F2 Plus-ban nincs csak az F2 Pro-ban tudtommal.
-
sirarcheer
senior tag
Igen csak a Proban van lengés csillapító.
A hivatalos oldalon sincs NFC írva, nem tudom honnan vette a többi oldal.[ Szerkesztve ]
PSN: sirarcheer
-
bkiky01
senior tag
Új mantisnál picit hozzáér a pofa a tárcsához, nem látom deformáltnak.. Csináljak vele valamit, vagy úgy is bekopik?
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #21839 üzenetére
És stabil volt még ott?
Amúgy fékezés közben (előző téma) king-ek 90V ot is írnak, akkor is ha már nincs teli az akku. Rohadt para
bkiky01
Állítsd be
Fék nyereg 2 csavarját lazítsd fel, fékkar erősen behúz és húz vissza a csavarokat. Aztán ezt majd ismertelgetni kell. Amúgy egyetlen gépem sem volt még (a 8 ból) ahol ne lett volna valami legalább pici mértékű 8as a tárcsában"Oh my Goa'uld!"
-
Használ valaki fali rollertartót? Tudtok ajánlani bevált típust? F40E ill D38E-hez kellene, egyiket csak néha használnánk, addig így kisebb helyet foglalna...
Igen, én sem tudtam kihagyni ezt a D38 akciót, asszonynak rendeltünk egyet...
-
s7evcsenko
addikt
válasz vadasz70 #21742 üzenetére
Szia
23km-nél szabályzott le a roller, innentől nagyon alantosan vonszonlta csak magát, már enyhe emelkedőn is rá kellett segítenem...
Szerencsére már csak 1km-re voltam otthonról , hazaérve 16%-ot mutatott az akksi.
Mondjuk ezt a 23km-t nyélen hozta, sport módban, vagyis ahol csak lehetett 25 km/h-val repesztettem, volt benne enyhe emelkedő és lejtő is.
Nem tudom, hogy a normál mód mennyit spórolna, legközelebb azzal is kipróbálom majd, bár nekem ez a 23km 3 nap munkába járásra elég, ki tudok vele békülni."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
PociAti
senior tag
válasz atthany #21796 üzenetére
Most nézem az Aldi reklámújságot, és némi kérdés felmerült az Okai Neon Lite ES10 kapcsán (ezt árulják 139.900 Ft-ért).
Na most ennek akkor milyenek a kerekei vannak, és van-e hátsó lengéscsillapítása?
A kép szerint van, ebben a YouTube videóban is jól látni (ezt a két képet montázsoltam össze).
De például a https://okai.co/ES10/ oldalt megnyitva a roller elnevezése Okai Neon Lite (nincs lengéscsillapító), leírás szerint 9-inch high elastic vacuum tires, illetve: Tire Material: Tubeless Tyre. Ez a 30 km hatótávú (18,6 mérföld), 300 W-os, 7,8 Ah, 15 kg-os modell, típusszám: E-Scooter ES10. (Nem szerepel a nevében a Lite kifejezés.)Úgy érzem elnevezések, típusszámok, képek nincsenek harmóniában egymással. Talán több variáns is létezik belőle és nem mindenhol következetesek.
-
ridiculous
aktív tag
-
Gardaai
senior tag
40 km után a Mantis gyengélkedni látszik: [link]
Ötlet?
Töltöttem meló előtt, mert tudtam ma este megyek egy hosszabb utat vele. Mondjuk furcsálltam, hogy 65.3V körül indult és 1 óra alatt feltolte 67V-ra, na de nem foglalkoztam vele. Mentem, egy jó 10-15 km-t, hazaértem, minden rendben. Szoktam írni a fogyasztást, ezért kulcs elfordít, nézem az órát, fordított hatost ír az x helyén: 63.x VFelbakoltam, motorok indulnak, lámpák, index minden működik.
Kikapcsoltam, kulcs ki, úgy hagytam egy jó 20-30 perce.
Kulcs be, elfordít, ugyan az a helyzet.
Na mondom megnézem töltőre dugva mit csinál. Töltő bedug, zöld led világít. Rollerbe bedugom, zöld led világít tovább. Nem váltott pirosra.
Nekem innentől megállt a tudomány. Töltő tuti nem hevült túl, 20 fokos helyiség + ventivel mindig fújom töltés közben.
Rollert sem bántom. Utolsó pár méteren mivel rendes úton kell jönnöm húzom neki 60 körül, de ez nagyjából 1km-t jelent. Egyébként pedig 30 km/h körül megyegetek vele.Mivel 1 év garit adtak rá ezért belenyúlni egyelőre nem akarok, de várok tippeket, hogy mit nézzek meg. Ha lehet akkor részletesen leírva, mert nem vagyok műszerész, de multiméter, forrasztó stb. akad itthon, szoktam néha bütykölni.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Barátnőmnek szeretnék majd karácsonyi ajándéknak egy üléses E-rollert venni. Kb. csak 10 perce jött ez az ötlet, amikor megláttam ezt.
Mivel kicsit sem vagyok jártas a témában (bár még nagyon sok idő van decemberig - ígérem, addig olvasgatom a topikot is), így gondoltam addig is megkérdezem itt a szakértőket, hogy ha most kellene megvennem, akkor egy ilyen szerkezet a paraméterei alapján mennyire lenne jó választás?
Egyáltalán a külföldi beszerzés ajánlott, vagy inkább itthon nézelődjek? Ha itthon, akkor hol érdemes?
A lány vasággyal együtt 50 kg, nem szándékozna vele száguldozni és kb. csak hétvégén használná max. 5-10 Km távra... Én pedig max. 200K értékben gondolkodtam, hiszen az ötletadó rollert is most megkapnám 166K-ért.-= Pancsermeste® =-
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #21846 üzenetére
Az első gondolatom nekem is ez volt, meg a 3., 5., 7., stb. Minden második, de közben jön olyan oldal vagy videó, ami ezt az elméletet felrúgja. És mint láttuk még a magyar Okai oldal is hibás. Ez részben az Okai felelőssége, nem véletlenül lesz ennyi hibás oldal. Valószínűleg a tájékoztató anyagokkal, konzisztens megnevezéssel van a probléma.
És ha a hivatalosnak mondott oldalt nézzük: https://okai.co/ES20/
a felső menüben az OKAI E-Scooter menüpont van kiválasztva, akkor ez ES20 = NEON II.
Római számmal kettes. -
Peaceliker
őstag
válasz Gardaai #21847 üzenetére
Elsőre azt mondtam volna hogy kulcsos rész részben meghalt. De ez nem lenne hatással töltés részre.
Első lépés sztem töltő kimeneti fesz mérés. Hátha csak töltő halt meg.
Következő lépés töltő port biztosíték megnézése. Gari úgyis úgy van ezekre hogy leírod mi a fájásod és küldenek alkatrészt"Oh my Goa'uld!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen