- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- DIGI kábel TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Synology NAS
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz Silentfrog #22394 üzenetére
Szombaton rendeltem egy fekete Litte-ot az okai.hu-tól, mai napon kézbesítette nekem is a GLS.
Ez a kapcsolat menüpontnál amúgy is kiderül, de Bravophone Kft. az okai.hu üzemeltetője. Raktáruk az üllői logisztikai parkban van, onnan küldik a csomagokat.
A TMX Kft. szervizeli őket, 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/b, korábban itt elég vegyes véleményt lehetett olvasni róluk. Reméljük nem lesz a szolgáltatásukra semmi szükség!Az anyaghasználat nagyon tetszik, kb. annyival tűnik masszívabbnak a hasonló hatótávú Xiaominál, mint amennyivel nehezebb. A kijelzője jól néz ki, de Xiaominál nagyon szerettem az erős OLED kijelzőt, OKAI-nál meg elvileg csak LCD van. Valójában nincs jelentősége, első generációjú Xiaominál szinte semmi nem volt, csak akku visszajelzés. A Sebesség meg úgy is mindegy, érzésre kell menni, nem a számot figyelni.
Nálam a csavar rendben volt.
A kormányszár helyére rakása nem is volt olyan könnyű, nagyon passzentos, elszórakoztam vele, mire sikerült a helyére játszani.
Tartottam attól, hogy az első neon csík a kormányrúd elvékonyításával jár majd, de van benne anyag, mégsem kell tarnai. Hátránya, hogy a masszívabb kormányrúd miatt talán fejnehezebb lett.És úgy tűnt, mintha egyszerre csak 2 NFC-t sikerült volna hozzáadni. A kártyát, és az egyik telefont. Pedig legalább 2 telefont szerettem volna hozzáadni.
Este próbakör. Majd tesztelgetem.
---
Ja, és pillanatra beparáztam. Most (több helyen is) gyanúsan olcsó lett ez a roller, és nemzetközi manual olvasva a 3. oldalon kétféle ES10-ről ír, egy 14,5 és egy 15 kg-os verzióról. Egyikben 2×10, másikban 3×10 akku van, 5,2 Ah és 7,8 Ah változatokról van szó. Nincs eltérés az elnevezés között és a csomagoláson egy szót se említenek a hatótávról (20 km vagy 30 km), illetve a tömegről.
A magyar fordításban csak a 30 km-es verzióról beszélnek, idehaza valószínűleg csak ezt forgalmazzák.
Viszont ha valaki Ázsiából tudna ennél is olcsóbban venni egy ilyen rollert, az nagyon figyelmesen olvassa át a kisbetűs részeket! Sajnos túl sok hiba van a termékcsalád leírásaiban, ilyen apróság talán fel se tűnne. -
ridiculous
aktív tag
válasz H2o-pok #22399 üzenetére
Május legvégén kapott egy új kinézetet az app meg kivettek belőle pár dolgot, azóta 1-2 dolog visszakerült de még nem minden. Ebben a verzióba még minden megtalálható.
A Lite - nak nincs egyedül alul led, a Neon - nak és a Neon Pro - nak van.
Funkciók tekintetében szerintem nincs különbség az appban a 3 verzió között.[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
Silentfrog
veterán
válasz PociAti #22401 üzenetére
Nálad nem áll kicsit félre a kormány összeszerelés után? Itt mindkettő ami van/ volt kissé csálé. Csak akkor tűnik fel ha megyek vele, ha csak fölé hajolok akkor nem tűnik ez fel.
Én tegnap hívtam az ügyfélszolgálatot, bár sehova sincs leírva a számuk, csak email cím , de ki lehetett nyomozni. a számukat. Normálisok voltak, amit kérdeztem a készséggel válaszoltak.
[ Szerkesztve ]
-
Tegnap végre teszteltük a D38E-t, az F40E-vel együtt.
A D38E mintha végsebességben max 1km/h-val gyorsabb lenne, anyaghasználat hasonló, bár asszony az F40E-t masszívabbnak érezte, én nem éreztem ilyen különbséget.
Nagyon egyben van mindkét roller.
Ami érdekes, hogy kikapcsolt állapotban ha a D38E-t toljuk mintha jobban fogna a motorféke.Egyik haverom hatótávtesztet is csinált vele. Kb. 95kg-os férfi és 28km-t tudott vele menni teljes lemerülésig. Vége felé már csak 20km/h-val ment, kicsit később 18km/h-val, az utolsó csík előbb pirosra váltott, majd amikor villogni kezdett onnantól már csak pár 100m volt hátra.
-
Chartmen
csendes tag
válasz H2o-pok #22399 üzenetére
Nem sajnos, az alsó csak a normál és a pro verzióban érhető el.
Itt a LED is csak 3 módban állítható és kész. Illetve 1 a töltésre.
Na igen az app... én is pont azt nézem hogy már csak sima Okai app van és ráadásul máshogy néz ki mint amik a teszt videókban vannak. Én egyet sajnálok hogy nincsen diagnosztika mód a lite-nak. De ami lite az lite
Tiéd mikori gyártású? Enyém 2022/12.
A LED csík nekem ilyen:( Eddig ér fel nekem hogy a csavart is be lehessen csavarni az ellenkező oldalon)
-
H2o-pok
aktív tag
válasz Silentfrog #22400 üzenetére
Igen. Alul van egy nyil,fel kell húzni ,ott van a szinskála.
-
ridiculous
aktív tag
válasz Chartmen #22407 üzenetére
"Én egyet sajnálok hogy nincsen diagnosztika mód a lite-nak. De ami lite az lite "
Értsétek már meg hogy nincs funkcióbeli különbség, a Lite - nak is van diagnosztikai mód az app 3.0.0 előtti verziójában, az annál újabb verzióban meg a másik két variánsnak sincs jelenleg benne.
[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
DigitXT
félisten
válasz Silentfrog #22410 üzenetére
Hm... Ha 250W-ot fogyaszt a motor, és 5W-ot a LED, akkor lehetséges,
hogy érdemben befolyásolja a hatótávolságot? (Szerintem ez kizárható.) -
s7evcsenko
addikt
Helló
Segway Ninebot F30E-ben ki lehet valahogy kapcsolni, hogy amikor ~20% alá merül az akku, akkor takarékos üzemmódra vált?
500m-re vagyok már csak otthonról, enyhe emelkedővel, de pedáloznom kell, mert eltűnik a motorerő... tök szívás."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
DigitXT
félisten
válasz s7evcsenko #22413 üzenetére
Valószínűleg, ha ennyire le van merülve, és nem venne vissza, akkor nem
kellene pedálozni: egyszerűen kikapcsolna, mert letérdelne az akku.
Nem lineáris a merülés, és a végén nagy áramra összeomlik a feszültség. -
RpPRO
őstag
Nekem az F2 Pro gyorsabb, mint az F30. Még picit akkor is gyorsabb volt, mikor appban 24 km/h-ra állítottam a végsebességet. Nálam 24-et, F30-on 25öt írt és lassan lehagytam a párom.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
DigitXT
félisten
válasz s7evcsenko #22416 üzenetére
Mivel az csak egy becslés, lehet, hogy túlzó, lehet, hogy nem.
Ha tudsz hozzá mondani feszültséget, okosabbak lennénk. -
PociAti
senior tag
válasz bigdady #22404 üzenetére
Elsőnként a rollerhez mellékelt kék NFC kártyát adtam a rollerhoz az appon keresztül.
Majd még kettő telefont szerettem volna, de csak az egyiket sikerült, egy modern készüléket.
Utána a pici Samsung Galxy Alphát, melyen 4.4.4-es Android van azt már nem sikerült (pedig abban is van NFC, és bekapcsoltam). Talán a másik telefon bezavart neki, amelyiken az app fut. (Az Okai apphoz legalább 5-ös Androidra van szükség. Most jutott eszembe, hogy ki kellene kapcsolni egy időre az új telefonon az NFC-t, és akkor nem tudna bezavarni.) -
s7evcsenko
addikt
-
PociAti
senior tag
válasz Silentfrog #22410 üzenetére
Ahogy DigitXT is megemlítette, a felkapcsolt világítás érdemben alig csökkenti a hatótávot.
A #21550-es hozzászólásban próbáltam kiszámolni mennyit csökkent egy elvi 30, gyakorlatilag 20 km hatótávú Xiaomi rolleren. Eredmény, 20.000 méterből lejön kb 107 méter.
Itt 300 W-os, tehát 50 W-al erősebb motor van, és a kormányrúd világítása legfeljebb 1,5W lehet. (5-6 db. kicsi LED.) Nagyságrendileg hasonló értékekről lehet most is szó.
-
addikt
válasz Silentfrog #22410 üzenetére
Itt van hatótávteszt világítással, és nélküle is:
https://youtu.be/bj2-vXY8oFIAlig csökken a hatótáv.
Nem érdemes emiatt kikapcsolni a lámpákat.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
H2o-pok
aktív tag
Okai appot töröltem,felraktam a 2.16.7 verziót. Ledes beállitás sokkal több van, diagnosztika is,térkép, akku info,hőmérséklet, stb Minden ami a tesztekben látni
.
-
redjam
csendes tag
Sziasztok, nekem is ma jött meg az OKAI Neon Lite.
Lassan klubot is alapíthatunk!Tettem vele egy kört, 13 km kb 25 m szintemelkedés kétszer fel, kétszer le. H mód, de én már 20 fölött lassítok . 82 kg vagyok, összesen 60% -ot merült.
Szerintem sík terepen 20 km/h -val simán van benne 20 km hatótáv.
Ja, és világítottam végigA fék, az érdekes, de lehet, hogy csak nekem, mert ez az első rollerem. Nagyon jól lassul motorfékkel, de ha csak lejtőn tartani akarom a sebességet, akkor észnél kell lenni. Ezt úgy csinálja, hogy teljes motorfék, utána semmi, megint ráadja, megint semmi.
A visszatáplálás működni látszik, mert ez egyik lejtmenet (ami azért valójában le és fel felváltva) alatt összesen 5% kellett neki kb 3,5 km -re.
Megemlíteném még a hozzá adott gumi szelephosszabbítót. Az semmire nem jó. A szelepet benyomja, de a másik vége nyitott, így mire letekerem, leereszt a gumi.
Megoldottam: kifúrtam belőle a kis pöcköt és készítettem egy kb 2,5 mm -es drótból egy merev rudat, ami pont olyan hosszú, mint a teljes toldó. Ha a másik végére ráteszem a pumpát, akkor benyomja a szelepet. Tökéletesen működik, ha leveszem a pumpát, zár a szelep a keréken és le lehet csavarni a toldót.redjam
-
redjam
csendes tag
válasz H2o-pok #22425 üzenetére
Igen, komoly. Az én pumpámat (kompresszorhoz való kerékfújó) nem is tudom úgy rácsatlakoztatni a toldóra, hogy a toldó mellett ne eresszen. Túl rövid a menetes része a toldónak. Szerencsére volt egy megfelelő adapterem erre, de az eredeti gond az, hogy a szelepre menő vége nyitja a szelepet és így megy a levegő a semmibe
Ahogyan írod, az más pumpáknál lehet, hogy működik.
Az én megoldásomnak az az előnye. hogy nem a toldó lecsavarásával oldom és zárom a keréken a szelepet, hanem egyetlen gyors mozdulattal, ahogy leveszem a pumpa gyorscsatlakozóját a toldóról. Nincs veszteség, nem kell túlfújni az abroncsot.[ Szerkesztve ]
redjam
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22423 üzenetére
Az Apkpure oldalról?
A cruise control nekem nagyon hiányzik. Appból a 3.0.2 verziót tettem fel, elvileg be lehet kapcsolni, sőt, 2 másodperc után aktiválódna, de nem nem élesedik. Másik telóra akkor felteszem a régit.
Szoknom kell még a működését. A gázadás dinamikája érdekes. Van benne erő, 22-ről is elég jól gyorsulva eléri a 25-öt. Érzésre lazán elérné a 30-at is. Szoknom kell az üzemmódokat is.
Viszont ha leveszem a gázról a kezem, akkor alig lassul, motorfék talán nincs is.
Úgy tűnik a fékje rosszabb a Xiaominál, nem annyira finoman adagolható. OKAI eleinte alig lassít, aztán hirtelen fékez nagyot. És nálam első pillanattól kezdve egy ponton picit hozzáér a fékpofa a tárcsához. Ha tolom akkor is hallani, de nem igazán érzem hogy lassítaná a kereket. Viszont idegesítő, mert nem jó ez így. Tized vagy század mm-ek lehetnek.
-
H2o-pok
aktív tag
Hát nekem a kormány elég fura. Nem is tudom hogy mondjam, olyan mintha nagyon alákormányzott lenne, vagy a sulypontja lehetne lejjebb, nem tudom. Lehet segitene rajta egy stabilizátor? Vagy azt higy us hivják? Fogni kell rendesen, egy kézzel meg tuti fikázás lenne. J.héten jön a Niu Kqi3 pro, kiváncsi leszek rá az milyen
-
Eldenisa
csendes tag
Első napi tapasztalatok a kukirin g2 max-al,
Vasárnap rendeltem geekbuyingról, ma (szerda)délben megjött, gyorsan kiküldték a lengyelek.
120 kg vagyok, alapból kb félig volt feltöltve az akku, mentem vele gyorsan 22km-t 40-45km/h-val (ígért 55 az gondolom ilyen 150 centi magas 60 kilós kinaival jön össze), bár az is igaz, 1km kb toltam homokban tanyáról rossz fosóhomokon, az a 31 kilós rollerrel, ha nincs első kerék meghajtás, elég nehéz...
Meg vagyok elégedve vele, úthibákat nagyon szépen elnyeli a lengéscsillapítás, illetve a levegős kerekek, kézikönyben nem találtam ajánlott guminyomást, mennyi lehet az ajánlott? Belső gumi tömlő nélküli kerekei vannak.
Egy dolog nem tűnik csak elég jónak, az index, nem bíznám rá az életem, oké villog, elől hátul, de nem tűnik túl látványosnak. Elsőre nem recseg, nem ropog, a váz, rugózás is jó, kijelző könnyen szögbe állítható és még verőfényes napsütésben is jól olvasható volt.
Hozzá kapott zseb szerszámos készlet mindenhez ad eszközt ami a rollerem van és meghúzható, a kis kézipumpa is jónak tűnik, egyedül az ülést nem próbáltam még.
Kis pálcika kugoo s1 pro dualról a váltás egy másik dimenzió.... Bár az is igaz, abba annyi kakaót raktunk DigitXT kollégával, hogy indulásnál meg velem is megemelte az első kereket, itt azért finomabb az indulás, de 300 000 forintért elsőre jónak tűnik ez a vétel.Ui,: aztán lehet egyszer beverem a fejem és nézek egy duál motorvezérlőt, kijelző úgy is tudja mutatni, hogy single vagy duál meghajtás, még egy jó 1000W motort előre is , de most még biztos nem)
-
DigitXT
félisten
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22432 üzenetére
Ismét Xiaomival összehasonlítva az Okai Neon Lite-ot: a két roller hasonló magasságú és hosszú.
A kormányzás fura érzése onnan jön, hogy nagyobb a trepni. (Gondolom ez volt a cél, de csak kompromisszumokkal sikerült megvalósítani.) Ezt úgy érték el, hogy a kormányrúd meredekebb szögű. Mellesleg maga a kormány sem olyan széles (ezt van aki hiányosságként éli meg). Nagyon más érzés vele kanyarodni lassú és nagy tempónál is.A stabilizátort felejtsd el!
Szerintem egyenesben sokkal kényelmesebb haladni vele. Kanyarodás még kissé szokatlan, nem annyira finom.
-
zoltanz
nagyúr
Rendeltem egy vezérlőt Xiaomi M365-höz, aminek az áramkörei megerősített, plusz forrasztással felerősítettem. Első üzembehelyezéskor még müködött pár másodpercig, majd folyamatosan hiba hangot ad a roller.
kár, hogy nem próbáltam ki megérkezéskor
nem hiszem hogy én hibáztam, gyárit is sikerült felerősíteni, ahol volt rá lehetőség. .Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Peaceliker
őstag
válasz Eldenisa #22433 üzenetére
Nálam sima g2 pro volt. Felfüggesztés full száraz volt és nem sokat mozgott. Telok alsó felső tengelyét kiszedve megkenve (csavarokat menetrögzítve érintőre húzva) megjött a rugózási kedve. Szerintem egy ilyen melót érdemes lehet neked is meglépni
Csavarokat menetrögzítő sem volt túl sok gyárilag, így csak agyon húzva nem hullottak ki. És pont ilyen felfüggesztésben van ahol pont nem igazán kéne meghúzni"Oh my Goa'uld!"
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #22434 üzenetére
Igazából nem kell, 31 kiló a roller, bőven jól megy így is, igen a 45 km/H, még úton is jó sebesség, inkább csak az érdekel mi lesz, ha tele a tank.
Peaceliker: átnézem majd, viszont első nekifutásra jó rugózás volt és ezek a szarabb kecskeméti utak hibáit is elég jól elnyelte, csavarokat is átnézem. Köszi
-
PociAti
senior tag
válasz INGJOKE #22441 üzenetére
Megfelelő testhelyzettel sokat lehet faragni a standard Cw értékből.
Nem a biztonságos közlekedés kapta a fő prioritást.
YT: Cyclist Goes Superman on Racing Bike To Speed Ahead -
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22444 üzenetére
Az első hétben ne nagyon vegyétek komolyan a hatótáv értékeket!
Az eddigi hozzászólások alapján a Okai Neon Lite rollerek 2022. decemberében készültek (az enyém is), tehát gyártás óta nem álltak kritikusan sokat, de a fél év akkor is fél év. (Sőt, ez az összeszerelésre vonatkozik, a cellák lehetnek régebbiek is.) Enyém kicsomagoláskor 61%-ot mutatott, de pár km megtétele után irreálisan sokat merült. Ez természetes, így viselkednek hosszú állást követően az akkumulátorok.
Majd este lemerítem 30% környékére, és teljesen feltöltöm. Napokon belül megismétlem ezt egyszer (kétszer).
Hatótávot pedig 100% feltöltés és teljes lemerülés között kell mérni. Nem úgy, hogy 100%-os állapot és mondjuk 75% között hány km-t lehetett megtenni vele, majd azt felszorozni. Egyes tartományokban eltérően mérheti a feszültséget. Egészséges akku esetében a felső tartomány talán intenzívebben fogy. Beteg akkunál meg az alsó tartományban esik le a feszültség nagyon hirtelen. (Legalábbis egyes hibák esetében.) -
Peaceliker
őstag
válasz PociAti #22445 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint pont a felső tartományban van a több kapacitás. És 3,5V alatt meg elkezd "szétesni" az akku. Lipo nál ezt mégg jobban lehetett látni, ott konrkétan 10% sem volt 3.5 alatt benne. Persze ez más cucc, de nekem összes (nagy) géppel úgy volt, hogy amikor terhelés nélkül 50% ot írt, akkor jó ha még 1/3 volt benne.
"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
válasz Peaceliker #22446 üzenetére
Lehetséges úgy van ahogy írod.
Persze készülékenként változhat. Egy tesztet talán megérne. -
ginola
addikt
Sziasztok
A Tomtop oldalról rendelni mennyire ajánlott?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs