-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bagira01
veterán
válasz Pocak89 #102129 üzenetére
Nekem is két yunexpresses csomagom vergődik az országban egyik nov 24 másik nov 27 óta. Egyik dpd másik expressone. Egyik csomagszállító se tud semmit, ők nem kaptak infót kérdezzem az eladót. Holott külföldi nyomkövetőbe egyértelműen látszik minden
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Pocak89
aktív tag
válasz Bagira01 #102152 üzenetére
Tegnap rákérdeztem a yunexpress-nél, az alábbi választ kaptam. Legalább kiderült, hogy az ő raktáruk. Kérdeztem már a DPD-t is előtte, ők persze azt mondták a csomag "nincs feladva".
Dear Customer,
As per checking, the parcel is processed in our warehouse. We believe that the parcel will be checked out from our warehouse soon.
You are welcomed to stay tuned on our tracking website: https://www.yuntrack.com ( Information of the last mile delivery provider is on "Additional notes" in the lower right corner)
Thank you for using YunExpress service.Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives
-
Bagira01
veterán
válasz Pocak89 #102153 üzenetére
4tracking-on elvileg ír hazai nyomkövető kódot is, legalábbis az expressone kód az lekérdezhető a saját oldalukon is. Mindkét hazai csomagküldő azt mondja, hogy a csomag még fel sincs adva csak feladási adat van rögzítve a rendszerben... Ismerős egyik csomagja egy hónapot állt itthon vámkezelés után. Mire kiderült, hogy leesett valami cimke róla és félre volt rakva, személyesen ment be asszem Vecsésre vagy hova és ott keresték, hogy hol a csomag🤣 Ezt a hetet még kivárom aztán kezdem az utánajárást én is.
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Harcipocok84
junior tag
Szerintetek van annak valami oka, hogy bizonyos termékek mostanában nagyon lassan mennek át a vámon? Én speciel kéthetente rendelek GPS modulokat, alkalmanként 20-30 db-ot 150 Eur alatt. Eddig ahogy beesett Magyarországra, még aznap átkerült a vámhoz, másnap meg átadták a futár cégnek, és már indulhatott is hozzám a csomag. A legutóbbi rendelésemnél viszont beérkezett Magyarországra, átkerült vámolásra, majd ott 1,5 hét múlva ment tovább a futárnak. Holott a GPS modulokkal együtt több csomagot is rendeltem, együtt érkeztek az országba, együtt kerültek a vámra, azok mégis gond nélkül átmentek a szokásos menetrend szerint. És most ismét megtörtént. Megint beesett több csomagom, és megint csak a GPS modul akadt fent. A többit már 1 hete meg is kaptam. Kicsit gyanús hogy két egymást követő alkalommal is ez van...
Már arra is gondoltam, hogy a GPS modulok esetleg nemzetbiztonsági kategóriába kerültek, és le kell csekkolniuk nehogy öngyilkos drónt csináljak belőlük, vagy mi lehet az oka? -
Pocak89
aktív tag
válasz Bagira01 #102154 üzenetére
Most az egész aliexpress topic azzal van tele, hogy minden csomag késik, állnak. Nekem is jött 2 alis rendelésem amit a yunexpress-es után rendeltem. Az egyik gyorsabban mozgott azt végre tegnap megkaptam, mert 11.24 óta állt, amelyik lassabban indult az meg úgy átjött a szokásos idő alatt mintha nem lenne semmi fennakadás
De hogy tovább bonyolódjon a helyzet, én az eu-s és a kínai yunexpress-t is megkérdeztem. Az EU-s most válaszolt. Ő szerintük a DPD-re várnak Parádés... Az nyugtat csak hogy más is hasonló helyzetben van, így vagy az egész szállítmányt lopták el vagy csak bedobálták egy raktárba aztán ott fog elrohadni.
Dear Customer,
Your parcel YT... is on the way to local carrier for last mile delivery. And it is awaiting their scans.
If the trace hasn’t updated for a long time, please contact your seller or the E-commerce platform to discuss this matter.
Why should I contact the original sender if my parcel has not been delivered?
Most senders have fixed agreements with YunExpress for lost parcels. Only the sender can file a complaint for a lost parcel because the sender pays YunExpress for the shipment.
The original sender needs to meet certain deadlines for it, but meanwhile only the original sender can determine, in consultation with you, to send the parcel again or to refund you.Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz Pocak89 #102157 üzenetére
Ez f@sza!! Ezek meg egymásra mutogatnak, mert kérdeztem a Gshoppert , hogy hol a csomag , mikor érkezik , mert nov27. óta meg se mozdult , erre ezt válaszolták:
"Dear Customer
We are sorry for the inconvenience caused to you.
We are contacting the logistics provider to check, sorry for the delay, we will let you know as soon as we have news.
Please feel free to contact us if you need any assistance." -
Castiel10
csendes tag
november 7.én rendeltem egy nagyobb csomagot amerikaból, USPS-el adták fel, november 21. óta azt irja a nyomkövetés hogy ""PROCESSED THROUGH OFFICE OF EXCHANGE HU/Held in Customs""
Tud valaki segiteni hogy mit jelent ez pontosan, és hogy mire számítsak? -
Pocak89
aktív tag
válasz WhiteWalker #102158 üzenetére
Gondoltam akkor a hivatalos utat elkezdem járni én is és jelzem nekik, hogy gond van. Na ez tetszik, hogy nem mellébeszélés megy. De amúgy tuti csak az a szarakodás van mint a többi másik csomaggal és meg fog indulni majd vmikor, csak azért vicc hogy nem tudja senki megmondani, hogy akkor most hol is van...
Dear Customer,
I apologize for the delay.
Upon our recent review, it appears that your order has had no track updates since 11.27, raising concerns of a lost shipment. We are currently awaiting confirmation from the logistics provider.
In the interim, we'd like to discuss whether you prefer a replacement or a refund in the event of a lost shipment.
Your prompt reply is greatly appreciated.Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz Pocak89 #102160 üzenetére
Szerintem nem lesz ebből semmi , főleg ha neked már a vissza térítést emlegetik ...
Szerintem össze vissza hantáznak!!Ezt meg nekem a Yunexpress nesze semmit válasza a kérdésemre , hogy hol a csomag:
"Dear Customer,
As per checking, the parcel is processed in our warehouse. We believe that the parcel will be checked out from our warehouse soon.
You are welcomed to stay tuned on our tracking website: https://www.yuntrack.com ( Information of the last mile delivery provider is on "Additional notes" in the lower right corner)
Thank you for using YunExpress service.Best regards"
-
Pocak89
aktív tag
válasz WhiteWalker #102161 üzenetére
Tegnap 22 óra után jött DPD-től e-mail, hogy a csomag úton van és ma kézbesítik Épp most jött meg a megerősítő e-mail is 12 óra körül itt a futár.
[ Szerkesztve ]
Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Postázás, de vissza.
Németországból rendeltem egy akkut az Ebay-ről. Egy Hilti csavarbehajtóhoz. 3 hét után megadta magát. Eladó azt mondta küldjem vissza.
Mi lenne a leggazdaságosabb megoldás?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
spileraaa
senior tag
jelenleg melyik a legjobb nyomkövetési oldal?
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
Ijk
nagyúr
Egy ilyen műanyag kis biszbasz rendelése most mennyire körülményes vám miatt? Az áfa-vám nem érdekel de ha ilyen vámolási eljárásért kell fizetnem meg papírozni akkor inkább kidobom a vakut.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
SOAD19
addikt
Sziasztok!
A drága királyi posta próbál lehúzni 2,5k-val, és még a végén sajnos sikerülni is fog neki. Amcsiból rendeltem 3 terméket, ami 36k lett volna, de BF akciózást kihasználva 27k-ért sikerült elhozni. Erre jön a postától az sms, hogy vámkezelték, fizessem be, és át is vehetem. Persze még véletlenül se a 27k-s értékkel számoltak, hanem a 36k-sal, és így, ha jól számolom 2,5k-val többre jött ki a fizetendő összeg. Az oldal alján írják, hogy:
Amennyiben nem ért egyet a vámhatározatban foglaltakkal, felülvizsgálati kérelmét itt nyújthatja be.
Rámentem: [link] De itt meg azt írják, hogy ha jól értem, hogy a felülvizsgálati kérelemért fizetni kell. Illetve ezt is írják:
Felhívjuk figyelmét, hogy a beküldött kérelem először postai vámügynöki elbírálás alá esik. Amennyiben ennek eredményeként kezdeményezhető módosítás utólagos vámigazgatási eljárásban, az uniós vámjog alapján a hatóság a benyújtott kérelem befogadását követő 120 naptári napon belül hoz döntést.
Jól értem, akár 4 hónapig is ülhetnek az ügyön?
Akinek volt már ilyen ügye, itt melyik érték vonatkozik rám, a 6,6k-s?Tisztára olyan érzése van az embernek, hogy nyugodjál bele paraszt, hogy lehúztunk egy kicsit, meg se próbálj ellenkezni, mert sokkal többe kerül a felülvizsgálat, és akár 4 hónapig is várhatsz a cuccodra.
Vagy felülbírálat alapján, ha kiderül, hogy ők voltak a b@lfaszok, akkor eltekintenek a díjtól? Gondolom nem, ne lógjon a bilibe a kezem.[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
GAbre
veterán
Nem nagyon van gazdaságos megoldás,neked kell megnézni.De mindenképp ilyen 10ezer körül jössz ki,vagy több.
Valaki tudja mi van csomagokkal?
13napos alis rendelés is már több,mint 13 napja rostokol vámolás után.És több más csomag is mintha beállt volna vám után.
Nem hiszem,hogy ennyire sok karácsonyi csomag lenne.És így már a karácsonyi érkezést is veszélyeztetve érzem :SAvatar
-
azbest
félisten
válasz GAbre #102172 üzenetére
aliexpress topicban 1-2 hete írják folyamatosan, hogy álltak BPen a logisztikánál a küldemények, az utóbbi napokban kezdték írni, hogy megmozdult néhányaknak. Amúgy senki sem tudja, hogy miért nem haladtak, valsz valami raktárban várják, hogy átadják futárnak vagy postának. Nekem is van, ami továbbadásra vár.
Ha pechünk van, akkor ami később érkezik, az lehet hamarabb kijön, ha fizikailag nem férnek hozzá a régiekhez a nagy kupacban.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Jahno #102174 üzenetére
Most jelenleg december 13.a van, annyival többet nem küldtek idehaza csomagot, de 1 hónap alatt meglehetett volna csinálni úgy, hogy egyes napok durván ott vannak talán valahol. a Nov 24-i december 4-i csomagokra gondolok amik a vámon átjöttek, de nincsenek a kiszállító cégeknél.
-
Jahno
őstag
válasz jojoando #102176 üzenetére
Nem küldenek? Dolgoztam némi kereskedelemben, szeptember felé már emelkedés látszik, január tök halál, a napi 15ezer környéki csomagszámunk 100ezer fölé megy és ez mindenhol is lecsapódik. Agyhalál van egy átlag könyvesboltban is, webáruházak októberben már azzal trükköznek, hogy új munkaerőt keresnek, beletanulnak, decemberben szarrá hajtják őket és fel is mondanak Nekik. Van ismerős cég aki kiküldte a hírlevelet és webre kiírta, hogy december 31ig csak a nagyobb törzsvásárlóikkal foglalkoznak, ne telefonáljanak, iroda is zárva, emailra is legalább 2 hetes válaszadási határidővel tudnak dolgozni.
Ugyenez van Ali felől, csomó csoportban megszaporodnak a kérdések, most rendelne először és a hazai forgalom ugyanúgy lecsapódik az Expresssone/Foxpost/posta mindenkin is, ahol minden évben túlóra és agyhalál van. Postánál nem sok túl óra van, simán csak nem bírják, meg lehetett nézni pár éve a Posták környékén ledepózott ideiglenes konténereket meg a fóliával letakart kupacokat....
-
aldebaran
őstag
Én rendeltem Aliexpress-en 8 boltból különféle ajándékokat Nov25-én. Volt egy bolt, ahonnan egyfajta cuccból 5 darabot rendeltem 15 day delivery-vel. Ezt az 5 darabot 3 csomagra szedték szét és más bolt áruját beletették két csomagba! Ebből a 3 csomagból 2 megjött 11-én, a maradék 1 csomag pedig még 2023-12-10 12:18 -óta Clearing Customs -on van (Import customs clearance complete).
Rohadtul értelmezhetetlen ez az egész számomra.[ Szerkesztve ]
Gandhi mondta: "Élj úgy, mintha meghalnál holnap. Tanulj úgy, mintha örökké élnél."
-
pn4hvq
senior tag
Sziasztok!
Segítséget, ötletet kérnék:
Kb. két hete a Geekbuying szerencsekerekén nyertem egy ebook olvasót, amiért kifizettem PayPalon 0.01$-t (ez volt az ára). Feladásra került DHL-lel a csomag Hong Kongból, akiktől ma jött sms, hogy vámköteles csomagom érkezik. A számla szerint az ebook olvasó 145$, plusz szállítás, az ÁFA alapja 150$. Beszéltem a DHL ügyfélszolgálatával telefonon, hogy mit tudok tenni. Azt javasolta a hölgy, hogy írjak a vammagan@dhl.com címre, ahol írjam le, hogy gyakorlatilag ingyen, nyereményként kaptam a terméket. Ez megtörtént, választ nem kaptam, ellenben most jött újabb SMS, hogy befizethetem a sarcot: "Küldeménye után import vámot/adót kell fizetni. Az összeg: HUF 19204.21". Nem hamis oldal, egyértelműen a DHLre mutat a fizetési oldaltól kezdve minden.
Kérdés: mit tudok tenni? Nekem 19e-t nem ér meg a nyeremény, szükségem nincs rá, ráadásul a leírás szerint kínai verzió, amivel lehet, hogy még kezdeni sem tudnék semmit.
Ha nem fizetek, mi lesz? Megsemmisítik?
Jelenleg még Hong Kongban van a csomag:Köszönöm a válaszokat.
-
pn4hvq
senior tag
válasz pn4hvq #102180 üzenetére
Pontosítok: nem DHL, hanem DHL Express a szállító.
Geekbuyingnak írtam, de választ még nem kaptam.#102182 azbest
Holnap megint felhívom a DHLt, mert ennyiért nincs szükségem a nyereményre. Közben várom esetlegesen a GB válaszát, hogy tudnak-e valamit tenni. Köszönöm a válaszodat[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz pn4hvq #102180 üzenetére
reálisnak hangzik, 150 dolcsi ~ 50 ezer huf áfája új 13,5e + talán 6 ezer körüli munkadj vagy más címszóval költség a futárszolgálatnál.
A valós érték után kell adót fizetni. Ha valóban ajándékozásként megy, ahhoz igazolás kell és annak is lehet külön díja - de cégtől nyeremény az lehet nem is tartozik ebbe bele.
gondolom megy vissza a feladónak ,ha nem veszed át. De ezt jelezd a futárszolgálatnak, mert különben lehet később megpróbálják kézbesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Jahno #102177 üzenetére
A kereskedés nem vámolás. Van Magyarországon számos kiszállító társaság, akik akár 24 óra alatt teljesítenek, HA ÁTADJÁK NEKIK A CUCCOST! Jelenleg az van, meg nagy raktár amibe szarnak bele, nem teszik csak a napi dolgaikat, ha az túlesik a melóidőn, akkor majd hozzáférnek... Ez nem Európa, ez balkáni FOS MUNKA!
-
spileraaa
senior tag
válasz jojoando #102183 üzenetére
Ha jól értem Budapest az eloszto központ? Most nem akarok politizálni de gondolom a megbízott cég valószínűleg nem verseny alapon van ott és állami vagy állam közeli. Ennél már Románia is jobb lenne főleg ha privát cégnek lenne oda adva. Fekete péntek nálunk jó formán meg sem érződött 1-2 napon belül az összes rendelésem megjött.
Egyetlen negatív volt az is Magyarországi rendelés magyar packetanak 4 napba telt a Romániába eljutattni . Kedden volt feladva és pénteken kapta meg a román futár cég az pedig szombati nap kiszálította.Nálunk elég nagy a verseny szerintem ez pozitívan hat a teljesítményükre.
Digi ugyan ilyen versenybe nyomta le az elofizetest én pl havonta mobilra 11 lei ( 840 forint) fizettek és minden korlátlan kivétel az SMS de az is apró pénz.A lényeg a jelződ nem teljesen állja meg a helyét Románia jobban Balkáni itt is vannak gondok de elég sok cég elég jól teljesít főleg ahol megvan a szabad piaci verseny! ( mondjuk az állami cégek nálunk is többségében rosszul teljesítenek plusz nagyon költségesek is viszont ezen is próbálnak változtatni azt még nem lehet tudni hogy sikerül a digitalizáció )[ Szerkesztve ]
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
azbest
félisten
válasz GAbre #102172 üzenetére
na, most frissült dec 4 óta állásból a kínai rendelés [kép]
és ma az expressone oldalán át is váltott arra, hogy központi raktárba érkezett, elhagyta a központi raktárat...
Szóval kis türelem és felélednek már.
Bár még expressone-nál is lehet torlódás, van aki ott is kapott fura bejegyzéseket [link][ Szerkesztve ]
-
abrtom87
tag
Sziasztok.
2023. 12. 14. 9:14 Kézbesített
Sikeresen kézbesítve háznál
Címzett2023. 12. 14. 17:53 A küldemény postán átvehető
3. sz. Budapesti Operatív OsztályMost ez mi? Egész nap vártuk a csomagot, de nem jött ide senki, se a szomszédokhoz. 9 órakor átváltott kézbesítettre, egy idegbe voltam, hogy ellopta valaki. Majd 5 után átváltott arra, hogy postán átvehető. Viszont az nincs jelezve, hogy hol. Mi ez az 3. operatív osztály? Ez hol van? Vagy a szokásos postámra kell menni?
-
Secretknight
aktív tag
Egy tapasztalat:
2 db telefon rendel egyszerre.Az egyiket a magyar posta kezeli: minden ki van rá fizetve,ennek ellenére áfa+ kezelési díj ,online fizetéssel egyenlítve. Ez ma jött meg.Természetesen nem hozták házhoz,fáradjak be a helyi postahivatalba.
A másikat az Expessone hozta ki ,házhoz ,8 nappal ezelőtt ,fizetni semmit sem kellett.
"Csak" ennyi a különbség. -
Bikkrom
senior tag
Sziasztok!
Kínából rendeltem egy terméket, alibabán keresztül. Paypallal fizettem. November 29-én.
A termékről teljes unboxing videó van, becsomagolva körbenézve, serial number minden. Még a videón észrevettem gyártási hibákat. A gyártó válasza az, hogy ez nem az ő termékük, fake, át akarom vágni őket, biztosan máshonnan rendeltem. Nagyon felhúztak, felhaborító a feltételezés is. Pláne, hogy 4 réteg sértetlen csomagolásban van, a csomagolás tele egyedi azonosítókkal. Egyébként sem gyárt senki ilyet ami csak hasonló is lenne... Akkor kitől vennék pont ilyet... Na mindegy. Paypalon vissza lehet igényelni ilyenkor vagy már nincs ilyen paypal protect? Mi ennek a menete?
Nagyon leblokkolt most ez, nagy összeg, nagy vámmal, nagyon kellene a segítség.
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
azbest
félisten
válasz Bikkrom #102188 üzenetére
aliexpress vagy alibaba? Alioexpressen is lehet reklamáció megérkezés után, a megérkezés visszaigazolása után lehet a kapott termékre reklamálni a webes felületen.
Az eladónak jelezted vagy a gyártónak a vásárlástól független csatornán?Ha nem titok, be tudod linkelni azt, ahol rendelted, azt a terméket?
Egyébként paypalnál 180 napig lehet védelem, attól függően mi történt [link] Van külön paypal topic is, ezt csak azért írom, mert lehet ott van már olyan, aki ilyen reklamációt végigvitt.
A vámot, áfát, díjakat lehet elbukod úgy is, ha a vásárlás összegét visszakapod. Esetleg a navot tudod kérdezni utólag erről.
[ Szerkesztve ]
-
Bikkrom
senior tag
-
Myth
aktív tag
Geekbuying lengyel raktarbol van esely, hogy karacsonyra vagy két ünnep közt meg jöjjön a cucc? Mik a tapasztalatok? 2-7 napot írnak.
Battletag: Myth#1775
-
pn4hvq
senior tag
válasz azbest #102182 üzenetére
Mint információ: a Geekbuying válaszolt, a fizetési kötelezettség a vásárlót terheli (megnéztem, a terméknél valóban fel van ez tüntetve), így sajnálják a dolgot.
Telefonáltam a DHL Expressnek, vázoltam a helyzetet és kértem, hogy töröljék a kiszállítást részemre, mert nem fogok fizetni. Ez megtörtént, majd vagy megsemmisítik, vagy visszaküldik.
De hogy a Geekbuying minden párdolláros kacatot ugyanígy Kínából okosmegoldással küld, pont ezt a 150$-os cuccot küldték az egyik legdrágább és nem okosmegoldással . -
azbest
félisten
válasz pn4hvq #102192 üzenetére
amikor nettó 150 euro alatti értékűt veszel, akkor az árban benne van a magyar 27% áfa is - eleve azt az áfás árat látod, tehát akkor is te fizeted ki. A nyereménynél nem volt így, ezért annak az értékére utólag kerül rá. Csak eléggé megdrágult a hagyományos vámkezelés, azt hiszem a postánál is már 4 ezer talán, futároknál meg 6 körüli díja van.
Amúgy persze, megértem, elég kellemetlen ezzel utólag szembesülni, pláne értéktelen/haszontalan nyeremény esetén. Vásáróbarátabb lenne, ha befizetnék utána az áfát és úgy küldenék a nyereményt.
[ Szerkesztve ]
-
luckynick
csendes tag
Üdv
Kérném segítségetek : Amerikából (Miami talán)
Nyertem nintendo switch et 300dollar a bolti áraMilyen költségekkel számolhatok Magyarországi szállítással ?
-
azbest
félisten
válasz luckynick #102196 üzenetére
ahogy kicsit visszább beszéltünk róla, 27% áfa és szállítmányozó cég díja, ami nagyságrendileg 4-6 ezer forint körül lehet talán. Nem tudom milyen vámtarifaszámos a játékkonzol, esetleg pár százalék az is lehet. A számítógép 0% -os azt hiszem.
Kivéve, ha a külső úgy küldi, hogy őt terheljék az adók.[ Szerkesztve ]
-
hunaqua
addikt
Carrier note: Import customs clearance complete2023-12-04 14:06:12 GMT+1 Aliexpress Selection Standard
Nagyon rég óta kempingezik itthon. Erről hol lehet érdeklődni ?
SONY 65XE8577----Philips 58PUS8506----TCL 55c635----Onkyo RZ740----Dali Concept 8/6/C/S----HIVI VR8-W----Zgemma H9 Combo----Uclan Ustym 4K Pro----Asus_Tuf-AX5400----Vontar X3 X4----X96 Max+----Tanix_TX3_Max----Tanix W2---Raspberry Pi
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs