Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zeki

    nagyúr

    válasz Zeki #81003 üzenetére

    Belterjes, rugalmatlan és elavult cég. A vezetés a jól fizető állásokba a saját pereputtyot telepíti be. A szolgáltatás színvonala nulla. A csodát, hogy egyáltalán működik a cég, a végeken dolgozóknak kell megköszönni. Az eredményes munkavégzés legnagyobb akadálya a "szakmai vezetés". A teljes szervezetet nulláról újra kellene építeni. A vezetést, még a területen is ki kellene rúgni. A MÁV-val együtt a Magyar állam szégyene ez a vállalat.

    Előre lépési lehetőség rögtön van, ha van valakid aki előléptet,egyébként sosem. A valódi munkát semmilyen téren nem becsülik. Ha naponta hallani szeretnéd,hogy hülye vagy és semmirekellő akkor nyugodtan dolgozz itt. A munkaidő mindig több,mint amennyit beìrhatsz. Olyan,hogy túlóra,az nem létezik náluk papíron,de a valóságban minden nap van. Ellenőrök azok havonta 3 különböző csapat. Csapatonként minimum 10 ember.Kb
    olyan felesleges ellenőrzési feladatokkal,minthogy minden levélen tényleg van-e cím. A fizetés mindent alul múl... persze ha nem főnök vagy. De a mindennapi bánásmód az emberekkel az kritikán aluli. 7 évet voltam ott,de csak személyes okok miatt nem léptem tovább és akkor nagy munkanélküliség volt. Azóta is bánom minden percét. Életem nagy tévedése volt. 3 évembe telt,míg lelkileg rendbe jöttem és konkrétan tudom,hogy sok más postás is pszichológushoz meg pszichiáterhez jár a napi atrocitások miatt. A férfiak másképp oldják meg. Ott találhatsz jó sok ivócimborát.

    És a többi

    [ Szerkesztve ]

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz Zeki #81003 üzenetére

    Mivel nem ismersz\ismerjük egymást sztem, lécci vegyél vissza, nem szeretem az ilyen hangnemet, főleg mikor az illetőt egy szóval nem támadtam. Az, hogy nem értesz velem egyet, normálisan is lehet jelezni.

    Én magam is láttam dolgokat, sőt.

    Ahogy mondtam, nem az ügyfél gondja és dolga megoldani egy cég emberhiányát, engem pl nem érdekelnek a kifogások. Detto a MÁV nál se. Ott is ugyanez megy évek óta. nyeli a pénzt, de sehogy nem halad.

    Mivel nem fele postaköltséget fizetek se itthon, se kint, hogy ideérjen a csomagom, ezért elvárok némi szolgáltatást is.

    Amúgy a kollega jól írta, ez is egy megoldás lenne, ha gondolkodna ott valaki - kevés az ember -> az ügyfél is elvégezhesse a vámkezeléshez az adatkitöltést, ne legyen egy extra kerülő + levélküldés. Miért is kell a levelet kiküldeni, mikor azt lehetne automatizálni, már napokat sprólhatnánk.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz Zeki #81003 üzenetére

    Ugyan már... az emberhiány csak az egyik oldal. Nekem viszont úgy tűnik, hogy szándékosan lassítják a munkát, mert ha úgy tűnik, hogy nincs elég várakozás és sor, akkor attól félnek, hogy leépítik őket.

    Kedden voltam benn átvenni egy külföldi ajánlott levelet, amit meg sem próbáltak kézbesíteni. A nyomkövetésből láttam, hogy hétfőn egyenesen a nagypostára vitték. Kedden dobtak be róla értesítést.
    Ebédszünetben mentem, mert korábban úgy tapasztaltam, hogy olyankor alig van ügyfél.

    Na megoldották ezt is. 12 postai dolgozót számoltam össze a hodályban az ügyféltérnél. Plusz, akik hátul voltak és nem láttam őket.
    - ketten olyan ablakban ültek, ahová senki sem ment, mert speciális ügyekhez vannak. Két unott arcú ember bámult ki a terem végéből a sorra.
    - ketten a csomagokkal kapcsolatos ablaknál voltak, ahová fél óra alatt talán 2 ember ment, néha kikérdeztek, hogy esetleg valaki oda vár -e.
    - A háttérben hároman beszélgettek.
    - Egy zárt leveles ablak mögött valaki ült és ketten nézték, beszélgettek vele.
    - Egy ablaknál foglalkoztak az ügyfelekkel, ahová a sor állt. Egy segítő volt mellé, aki előre elkérte az értesítőt és kereste a küldeményt, amíg a másikkal foglalkoztak az ablaknál. Ez a két ember dolgozott a 12-ből.

    De múltkor az egyik kispostán is hallottam beszélgetést: ott is áll a sor, az egyik ablaknál egy volt dolgozó elbeszélgetett a mostanival, hogy mi a helyzet. Felvétel nincs, csak kézbesítőt keresnek. Benn meg mindenki kapaszokdik a székébe. 5 perc egy pontosan kiszámolt csekbefizetés, célirányos válaszokkal, az ilyen-olyan zsibvásár leszerelésével. Ha valami retardált odamegy számlát nyitni, de azt sem tudja, hogy igazolvány kell hozzá, akkor 30-60 percre kiesik a két dolgozóból egy.

    Úgy érzik biztonságban a helyüket, ha nem dolgoznak. Ez egy beteg és élteképtelen cég.

    Ez a posta

    Bocs a félig meddig offért. Csak ez erre nagyon kikívánkozott, trógerek mindenütt .És a legrosszabb, hogy a sok trógert látva nekem is elmegy a munkakedvem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák