Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz Busterftw #39 üzenetére

    Nem igazán a témába vág, de véleményem szerint:

    1) a platform exklúzivitással kiverte az embereknél a biztosítékot (pl. Borderlands 3)
    2) döbbenetesen funkciószegény volt/van az applikáció (pl. még kosár funkció sem volt, egyesével kellett mindent megvenni, ami után aztán jól letiltottak, mert túl sokszor vásároltál... nagy blama)
    3) rengeteg pénzt felemészt az exklúzivitások megvásárlása
    4) mérhetetlen mennyiségű ingyenes játék, amely a költségei mellett még egyfajta thrift-shop jelleget is kölcsönöz
    5) az emberek szeretik, amit megszoktak és hit+érzések felülírják a racionalitást.

    A többi kleins pedig csak szimplán remélte, hogy felül tud kerekedni a Steamen, de a motiváció csupán annyi volt, hogy maradjon nálunk a 30%, mert csak az üzemeltetés költségei jóval alacsonyabbak annál. Persze nem kalkuláltak azzal, hogyha előállnak valami förmedvénnyel, akkor az pont nem fogja hozzájuk csábítani a vásárlókat. A fejlesztés meg pénz és idő, ami pont ellentétes a nyakkendősök világlátásával, aztán meg jön a meglepődés, hogy a szar a legtöbb esetben nem fogy...

    Egyetlen kivétel a GoG, ott csupán arról van szó, hogy az emberi kicsinyesség határtalan, többet ér egy szánalmas profiloldal, rajta az 50-100-200 eurós egyedi animált biszbaszokkal, mint az, hogy tényleg tulajdonlod a szoftverterméket. Szomorú.

    szerk.
    meg is is megeri nagyobb feevel ott jelen lenni, mint sajat boltot mukodtetni.
    Ez így nem pontos. Egyrészt ott is, mert máshol is jelen vannak. Másrészt a saját kliensek/boltok is működnek, sőt pl. hiába veszem meg a steamen az UNO-t, a uplayen keresztül tudom csak játszani... mit ne mondjak két szék közül a földre, megint a fizető vásárló veszít a valódi verseny hiányán.

    [ Szerkesztve ]

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

Új hozzászólás Aktív témák