Aktív témák

  • c41r0^

    őstag

    válasz Ton1 #8226 üzenetére

    Nem védeni akarom őket (tőlük szeretném én is berendelni a jövő7en a Samu 40C650-et), de nem úgy van, hogy 1 pixelhiba esetén nem is köteles cserélni a készüléket, még akár a Samsung sem (csak monitor esetén)? Meg kéne nézni a Samsung hivatalos közleményét a pixelhibával kapcsolatban, de ugye ez szintén nem lesz mérvadó, mivel szürkeimportos a TV és hiába a Samu gyári garancia, ha a TV nincs regisztrálva a Samu Magyarországnál, akkor a forgalmazó sem tudja emiatt cserélni a Samsungnál a készüléket.

    Ez a pixelhiba tehát sztem nem esik bele a 3 napos türelmi időbe, amikoris valami működésbeli hiba esetén azonnali cserére vagy kp visszára jogosult, mert nem működésbeli hiba. Webshopban rendelve a 8 napon belüli, akár indok nélküli elállás és pénzvisszafizetés játszik, amit a cégvezető is szeretne elérni nálad, szerintem.

    Tehát az első csere is szvsz a cég jóindulatán múlt. Aztán meg elkezdett gyanússá válni nekik, hogy a második készülék is zsinórban ugyanazzal a hibával jön. Mivel vállalnak beüzemelést, ezért azzal, aki kihozza, be kellett volna üzemeltetni és egyből előtte letesztelni DeadPixelBuddy-val, hogy ő is lássa, hogy van-e hiba, ha van és ő is látja, akkor szerintem szó nélkül visszaveszik, az eddigi tapasztalatok alapján legalábbis.

    Persze tudom, ha az ember kiad egy nagy csomó pénzt, akkor tökéleteset szeretne. Ez szerintem pont az a helyzet, amikor mindkét félnek igaza van - a vevő szeretne tökéletes TV-t a nem kevés pénzéért, a kereskedő pedig jogosan jár el, mert a pixelhiba nem hiba a Samsung szerint sem, ezért arra sarkall, hogy elállj a vásárlástól és kp vissza.

    Egyébként mit rendeltél tőlük?

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák