Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Azért talány a számomra a dolog, mert az rf2 gond nélkül megy 3000 fps-el. De időnként veszek játékokat akkor is ha még alakulóba van, a 90-es, 2000-es évekből van restanciam az sw fejlesztők felé, 29 euró bele fér most szerencsére. Ha valaki kész játékot keres valóban azt mondom inkább várjon.
És Tusi: jó nem egyedül öregnek lenni.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
bence1885
tag
Ja a hangokat, nem említettem. Azok viszont nagyon el vannak találva. Jó hallgatni TV nézetben vagy akár a pitben ahogy mennek el a többiek.
Játszottam rF2vel az FFB ügyileg perfektnek érzem ez ahhoz képest, nagyon el van maradva alig érzek valami visszajelzést. CSL DD 8nm használok lehet valami nincs rendben. Fanalabban az rF2 profilját töltöm be hozzá pedig. -
őstag
-
bence1885
tag
Akkor azért olyan nálam a HUD. Minden élsimítást felszoktam tolni utálom ha recés valahol a kép, számomra kiábrándító persze tudom hogy ezek is zabálják a gépet. Valami a többi autóval is lehet, mert full gridnél vagy mikor mindenki pitben van és elhaladsz mellette vagy csak éppen arrafelé fordulsz a pályán iszonyat nagyokat droppol a game.
-
Bandit21
addikt
Én ma néztem, teszteltem vagy 4 felé beállítás mellett.
Végül életemben elsőre refound ot kértem.
Nem fogok rosszat írni róla de megvárom míg működik és megveszem majd újra. Ha több pénz lesz akkor annyiért amennyiért.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Néztem, írtam is a hosszú mondandó végén. VGA 99 CPU 35-40% a játék alatt.
Ok, mondják, hogy az x3d a jó Amd vonalon, nekem meg non X 5600 van, de mivel fhd megyek, CPU limitet én eddig csak ms Flightba láttam.Ha az acc minden maxon online 40 autóval se megy 70 FPS alá akkor ennek tudnia kéne minden low ba a box előtt elhaladva egy fp közben az 50-60 at.
Valami miatt nem tudta.
Pedig vártam nem is első nap mentem neki. Vsync se volt bekapcsolva de minden low se láttam 100+ FPS -t amikor egyedül mentem spa hátsó részén.
Pedig azért meg kell mondani ez a pálya nemhogy nem acc de ams2 szinten sincs részletességget nézve.Figyelem a topicot ha jókat irtok megveszem majd újra de fürödtem már be early access játékkal most épp nem akarok.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
Raceroom fps korlát nélkül 220fps-en felmelegítette 90 fokra. 40 perces verseny 2/3-ánál be is akadt egymás után 2x 1 mp-re. Mire visszajött a mozgókép, már bele is álltam a falba. Utána a driverben beállítottam a vsync-et (75Hz-es monitor)...
Így a legtöbbször 40..50%-on megy a videokártya és a proci se melegszik... -
-
dino_m
senior tag
Van NVidia Geforce Experience-d? Nálam az miatt szokott beállni így, hogy csak reset-tel vagy kijelentkezéssel tudok kilépni. Igaz ez mostanság többnyire az AMS2-nél szokott előfordulni. LMU-val még nem tapasztaltam, kisebb hibáktól eltekintve jól megy.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
őstag
Mikor játszottam a Hyper Ferrarival, akkor 100%-on lazán megvertem őket, pedig még ki sem ismertem az autót. Valami beállítási probléma volt nálam, szóval ma adok neki újabb esélyt, meg 1-2 dolgot állítok rajta, ami növeli az FPS-, aztán meglátjuk.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Alap setup volt, azokkal nagyon nem időztem.
Van az a nehézségi szint, ami már nem realisztikus, nyilván 120%-on olyan erős ami nem fedi a valóságot.
Replay funkciót is ki kell kapcsolni, meg néztem róla még ezt azt, majd elmélyülök benne jobban, mert a fizika az nagyon jó.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Bandit21
addikt
Nekem a blur, (amit elvileg utalok és ki szoktam minden játékban kapcsolni ) tette elfogadhatóva a képet.
Előtte azt hittem a yt in game videók valami kamu felvételek.
Nekem túl rajzfilm szerű volt amit láttam a saját monitoron.
Aztán bekapcsoltam a blur-t teljes módba és hirtelen elfogadható lett a kép. Nem mint az első race 07 játék végre.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
Igen így van, valószínűleg a kigyorsítás sikerült jobban, azért néztem hogy gyorsabb.
Megnéztem közben egy 15 perces videót erről, és hát érdekes az egész, kicsit már-már túl van komplikálvaMondták, hogy nem szabad mindig hogy fullon legyen, mert a fékezést is befolyásolja rendesen. Ezért kell nagyon óvatosra fogni az első kanyart.
2:30-as időtől tuti jobbat mész, azért annyira rosszul csak nem vezetsz.
Vagy nagyon agresszívan kezeled a kigyorsítást.Green az ACC-ben a leggyengébb, aztán Fast, és Optimum. Heavy az meg a legjobban felgumizott állapotot jelöli itt.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Megnéztem az LMP2-t, 2:05 eleje, tehát 6 seccel lassabb vagyok mint a Hyper.
De ezt sokkal könnyebb vezetni, viszont teljesen máshogy kell vele fékezni. Ha a féket megszokom, lazán 1 sec benne lenne. 10 literrel mentem ezt a kört, össz volt benne 5 köröm. Nyilván neked könnyebb mert sokat mentél már veleNincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Porschet is megnézem majd. Vicces hogy az LMP2-ben csak 1 autó van.
LMU után mentem egyből egy ACC Spa-t, hát az FFB az ég és föld. Most van jobb fizikához hasonlítani az ACC-t, és értem mi a különbség. Most a GT3-as autókkal, olyan mintha lassított felvételben játszanék.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Szép idők
Nekem még tegnap sikerült faragni 58.7-re, de még érzetre abban is van.
Toyotát egálba érzem a Ferrarival, de azzal még nem mentem sokat.Pár versenyt lenyomtam az AI-val, bosszantó hogy a kék zászlót figyelmen kívül hagyják. Illetve ha vezetem a versenyt, akkor tud mögöttem jönni, de ha ő áll előre, akkor a féktávokat meg nagyon óvatosan veszi, és te meg rá esel, szóval nagyon furán mozog az AI.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Ferrarit majd ma próbálom, de azzal tuti gyorsabb leszek.
Ha megcsúszik a hátulja, akkor tedd előrébb a fékerőt. Porschéval 57-43, meg 56-44 között mentem, nagyobb féktávon, meg lejtős kanyarnál tettem hátrébb.
Fék migrációt 2.0 F-re tettem, illetve a TC, TC out, meg a slipet eggyel kisebbre állítottam.
Óvatosan kell adagolni a féket, mert ha én is jobban megnyomnám amit igényel, kiszalad a hátulja.
Én igen jókat tudok fékezni, tehát nem érzem hosszúnak.
Hosszú egyenes után a sikánoknál azért sokáig lehet maxon nyomni a féket, anélkül hogy ki pördülnél. Erre rá kell érezni, aztán idővel jobb lesz.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Ja hogy ott. Hát az egy rossz beidegződes sajnos. Túl korán lépsz a gázra és nyomod padlón. Szépen kell adagolni. Kigyorsításnál én nem szoktam megcsúszni.
Lehet túl érzékeny a pedálod. Próbáld meg a minimum gáz állást feljebb állítani. Sokszor ez megoldja a problémát.
Michinél láttam hogy Porschén állított rajta, aztán én is megcsináltam azt, Ferrarin alapon hagytam, pontosan nem tudom mi a bánat. Amúgy ő szokott setup útmutatós videót is csinálni.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Én, ACC / AC-vel szoktam játszani, de itt teljesen más a fizika, meg kell szokni.
Sokkal élethűbb a gumi meg a pedálok fizikája.
Green pályán nyilván jobban csúszkál, feljebb kell venni a slip angelt, meg a tc-t, vagy megszokod, hogy még óvatosabban lépj a gázra.
Főleg az első szektorban van 1-2 kanyar, ami elmegy szinte padlón, green-ben az esélytelen, mert elmegy a hátulja.
Azért mentem Green pályán is, 3:25 közepét, tehát van benne több mint 1 sec.
70fps-nél kb a duplája mint 140-150-nél. Nekem 150-220fps között megy a játék. 5-7ms-os késést ír.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Értem.
Én amúgy délután 4-5 fele állítottam be a Practice időt, tehát 49 fokos aszfalton még nehezebb, mint az alap délelőtt 11 óra 32 fokkal.
Most megnézem így mit tud a Ferrari. Annyit észrevettem, hogy a végsebessége lassabb mint a Porsche, így a szárnyat egyel lejjebb vettem.Biztos hogy jó íven mész, nem azzal van a baj, csak akkor korrigálsz, mikor már késő. Az hogy kicsit táncol a hátulja mikor 1-esből kigyorsítasz, az normális, gyorsan korrigálod, és nem veszítesz vele időt.
LMU nagyon jó, fizika terén jobban bejön mint az ACC, de amint elkezdenék Ai-val menni, hát nem valami jó. Online emberek is bevetődnek össze vissza, szóval az sem mókás.
Egyelőre marad az idő vadászás egyedülNeked egy jó kis monitort kellene venni, bár ha VR-ba mész, akkor mindegy.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Porschéval meg a Ferrarival is megvan nekem a 340 az első sikánnál.
Gyorsabb az alap setuppal, ezért a Ferrarinál lejjebb kell venni a szárnyat, ha azonos sebességet akarsz, de kifizetődik, mert rettentő sokat lehet hozni az egyenesekben.Nem szoktam csinálni videókat.
Ja és függ hogy mikor váltasz. Most néztem a Ferrarinál, hogyha majdnem limit előtt váltok, 6-ból 7-be, akkor sokat veszítek vele. 2. piros lednél már teszem a 7. fokozatot. Toyotával is hamarabb kell váltani, mint az első párat.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Azért küldtem a videót, hogy lásd hogy veszik a kanyarokat, milyen tempóban, féktávok stb. Ez egy 3:22-es idő.
Peugeot-val én nem mentem, azt csak elírtam az elején.
Porsche, Toyota, Ferrarivak mentem itt.
Tegnap mentem Sebringen, hát az aztán komolyan le van modellezve.
Az jobban tetszik mint a Le Mans pálya. LMP-vel mentem 52 végét, de abban még van bőven.
Szét rázott nap végéreNincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest