- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi_
addikt
A keddi videoban 4080-t mondott, ha jol emlexem, meg 16 magos AMD-t.
De mind1, a 3080 meg mindig egy jo kartya, boven jobb, mint a 1080, vagy rx 580, ami az ajanlott. Persze 60fps-hez ajanlott. En szivesen jatszom 60-fpsel, de nem szimet.
Hat hogy jo-e az, hogy ACC szintu lesz, az izles kerdese , de biztos rendbe hozzak az optimalizacios reszet.Amint van rendes VR en mar ugrom is at ebbe az AC bol.
Az RSR hang szenzacios. Szivesen kiprobalnam a mulsanon, de sajnos az nem toltodik be nalam, csak nagyon nagyon ritkan.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Hat nem. Es valami memory leak is lehet, nemhiszem, hogy 32 gb nem eleg neki, plusz meg a page file is.
Hasonlo volt TLOU val is a megjelenes napjan. Bar a toltest a mai napig nem oldotta meg Iron Galaxy, remelem itt lesz megoldas. Bar meg mindig jobb, mint a TLOU, ott van vagy 2 perc, mire betolt. Uncharted szinten...eat, sleep, play, replay
-
JulesTS
őstag
-
JulesTS
őstag
Elkészült az új hűtés a CPU 8 fokkal, a GPU 3 fokkal lett hűvösebb:
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_64378-64378.html[ Szerkesztve ]
-
tusi_
addikt
Ja az lesz. Most epp Michit nezem, de ha en ennyi gazt adok, egyenes kormany mellett, akkor is porgok.
Kar hogy nincsenek visszajatszasban pedal allasok. Majd felveszem a korom es kielemzem
Ac ban is kb 2 secel vagyok lassabb, mint regen es azt tuti nem patcheltek uj fizkavalMeg valami. Ti is eszrevettetek, hogy sokkal lassabbnak tunik a jatek, mint mondjuk ac? Lassabban kell venni a kanyarokat, lehet ez a bajom. Tul gyorsan megyek be es hamar akarok kijonni. Fast in fast out
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
macy
addikt
Szerintem jobb az AI mint ACC-ben, ott nálam vonatoznak, meg van hogy úgy seggbe lőnek mintha ott se lennék. Itt néztem pár napja, 2 Porsche Spaban kergetőzött szabadedzésen. 4 kört mentek úgy hogy próbálgatott előzni a hátul lévő, az első tök stabilan ment, ez meg kicsit csúszkált némelyik kanyarban, mindig próbált bemenni szűk ívre féktávon. Aztán az 5. körben meg is csinálta, utána szépen távolodott a leelőzött kollégától. Mondjuk én az AI agressziót visszavettem 35-re, mert 50-nél Le Mansban roncsderbit csináltak a rajtnál
-
tusi_
addikt
32GB ramom van es a virtualis memoria ki van kapcsolva evek ota. Es nem, nem fogom bekapcsolni egy buggos jatek miatt. Ha nem megy, akkor nem jatszom vele, rakjak rendbe.
A jateknak kinezetre meg 8gb ramot sem szabna hasznalnia, ez nem egy OpenW jatek, pl. RDR2, de megcsak nem is ACC.
Ha rendbe raktak, ranezek megint.Amugy tegnap mentem - egyedul, ugy betolt - Glickenhaussal Sebringen es az alap setup borzalmas. Ugy pattaog az auto, hogy nem tudtam fekezni es elfordulni, tobbet volt levegoben a kerek, mint az aszfalton (nagyon jo a fizika)
Mintha grafikailag es reszeltek volna rajta, replayben szemmel lathatoan pattog az auto es rengeteget szikrazott, ez mintha nem lett volna benne eddig.
Idom 1.51 volt Sebringen, ami kb 3sec a jo idotol, de egyszeruen nem tudok kigyorsitani, amint hozzaerek a pedalhoz - erzesre 1cm pedal lenyomas - mar all is keresztbe az auto, meg akar egyenes kozepen is 4. ben. Persze pattog az auto es Sebring nem a tukorsima aszfaltrol hires
Osszessegeben nagyon kecsegteto a jovore nezve, inkabb legyen jo fizika es sok bugg, mint forditva. Patchelni egyszerubb, mint ujra irni a fizika reszet.
Nemtudom, ti hogy vagytok vele, de eddig a leg valosaghubb szimnek nez ki.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Allocated Memory 17gb, ennyit tudtam kivenni legutobb a hibauzenetbol, mert eltunik es nem tudom leokezni sem. Nem a desktophoz crashel, hanem vissza az introba..
Windosban minden mukodik tovabb, csak nem tudom kiloni a jatekot sehogy, taskmanager nemhozhato eloterbe, talcarol sem lehet bezarni... Alt+tab mukodik, de csak a game van eloterben... Egy kaosz.
ctrl+alt+del, kijelentkezes, akkor bezarja vegre.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Mivel mentel?
GTE, LMP2 az okes, azokkal en sem csuszkalok, 100%-on siman nyerek. Itt nem a vegerol, mint ACC ben, de mondjuk 5-6. helyrol lazan.LMH/LMDH az ami szvsz tul van tolva. Mivel en Peugeot fan vagyok WEC ben, ezert azzal mennek sokat, de jelenleg - nekem legalabbis - elvezhetetlen.
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Allitasz vmit az auton, vagy default setup? Michi allitgatott vmiket a kocsin, hogy kezelhetobb legyen. Szamomra a hypercar vezethetetlen, a P2, GTE viszont hibatlan, megis szopok az ai ellen.
Na akkor vissza gyakorolni, a hiba az en eszkozomben van..
Bar tegnap neztem egy videot James Baldwintol es 120% on vmi hihetetlen sebesseggel megy az ai. Le Mans Porsche kanyarokban ugy mentek el mellette, mintha kulonbozo osztalyok lettek volna, pedig Baldwin nem zoldfulu..FPS Boost: allitolag windowed modban van plusz fps, 2x es msaa val.
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
-
Bandit21
addikt
Jól látod a motion blur volt anno amit utáltam de megmaradt a dolog még a név alapján is ezért a blur-t is kikapcsolom sokszor pedig nem kéne mert ha jobban belegondolok a rajzfilm szerű látvány amit a játék kárára próbáltam leírni pont ez, hogy minden éles hiába van távolabb is.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Robby Te is tudod hogy acc spa -ba én 2.19 nél már örülök Te meg sima 16 ot mész.
Miért ne lenne meg ugyanez hypercarba is?
Ráadásul még mindig lóg a kérdésem hogy a 2 felé motor üzemmód mit jelent?
Mindkettő mehet off -200 kw.
Alapból az egyik 80 -on van
Regen és power
Melyik a kvali üzemmód?
Amugy eddig verseny fp mentem és kb 3 kört tehát nem emlékszem este megnézem.Az aniso filter az én úgy tudom nem elsimítas amúgy hanem az egyre távolabbi textúra részletessége.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Én úgy gondoltam hogy a regen ha off akkor nem tölt vissza és minél nagyobb annál többet tölt és nagyobb is a motorfek, de hogy ez jó vagy sem a tempót tekintve ez kérdés számomra.
A power 200 az világos, az a pluszba leadott kakaó.
Gondolom verseny vége felé ha már fix a pozíció és a gumi fárad megéri levenni.Ha a regen+ jelentett egyenesbeli tempó előnyt úgy hogy a power végig 200 volt akit pedig az egészet nem értem.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tusi_
addikt
Hat az erdekes, mert ez nem LMP1, itt a villanymotor semmi pluszt nem ad. Ha a max teljesitmeny adja le, akkor az ICE ad le kevesebbet. Verseny elott kihozzak a BOP-ot es ott van, mennyi lehet a max teljesitmeny, OSSZESEN. Ha 500kw, akkor ez a max. Ha van 200kw villanyod, akkor az ICE 300KW-t ad le. Ha nincs villany, akkor 500kw az ICE bol.
Itt mar csak benya sporolas a hybrid.
Az lmdh-k 80KW-sok es hatul hajtanak, mig az LMH 200 es elol, de csak 190km/h tol nyomhatjak el a villanyt- Peugeot 150 tol - tehat meg az osszkerek elony sincs meg.
En beallitom kozepre azt hasznalja ahogy akarja. Inkabb versenyen van elonye, ha sokat lift&coast olsz, akkor lehet 1 korrel ki tudod tolni a kerekcseret.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Na ja, f1 is ilyen, amiota megjott a hybrid. Erdekes lesz 26-tol, ha kikerul az mguh, akkor meglatjuk majd ki a legeny a gaton
Ha televan az akksi, akkor nem fekez elol szinte semmit, a fekek itt alul vannak meretzve, mert a villany motor fekezo erejet is hozzaszamoljak, ugyhogy nagyon fontos a jo aram beosztas.
Eddig nem mentem rendes kort hypercarral, mindenhol megcsuszok exiten a legkissebb pedal erintesre is. LMP2 az megy meg a gtelm is, de en mindig greenen mentem, majd kiprobalom heavyn is, lehet hozok vmit. Michitol 3 secre vagyok fujiban, eddig ott koroztem sokat, imadom azt a palyat.
ACCt vagom, de itt vmi olyan elqrt neveket adtak a palya allapotnak, hogy nem tudtam kisilabizalni, mi mit jelent.
LMP2 vel mit mesz spa-ban? csakhogy legyen mihez visonyitani..
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
5.5 v8 szivo, az azert ott van. De nekem az Alpine most nagyon tetszik. Nagyon hajaz az IMSA-s Acurara es vegre egy szopran hangu versenyauto a sok dormogo basszus kozott
Mar alig varom a 2024-es DLC-t, jonnek a gt3lm-ek, a Lambordzsidzsi, Alpnie...[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Bandit21
addikt
Mentem 10 kört a hyper Ferrarival annyit csináltam hogy a 60 helyett 25-30 l benzinnel mentem be
2:04 lett.
Kb jól tippeltem
Ha sok időm lenne talán menne 2;02 vége 3 közepe
De a 100 ai 2:01 megy
Így már értem hogy 59-00 val le nyomod.
Szédületes egy ufo vagy Robiregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tusi_
addikt
Igen es eszmeletlen befekeznek turn inen.
Ezen is faraghatnanak, mert en csak offlineoznek.Azert meg messze vagyok toled, de majd gyakorlok. 2 evig nem jatszottam es megerzem
LMP2-t holnap kiprobalom, azzal sokkal magabiztosabb vagyok, meg gte-vel is. Most amugy nem csuszkaltam exiten porscheval, lehet a green palya volt a hibas es a medium gumiAmugy allitgatni erdemes vmit setupon? Vagy jo ugy, ahogy van? Nemtudom mit kell allitani, ha vmi nem tetszik. Kicsit alulkormanyozottabba tennem, nekem tul izgaga a feneke. Elso par korben driftelve vettem be a la sourcet es a bus stoppot, persze nem igy volt tervezve
eat, sleep, play, replay
-
Bandit21
addikt
Épp írni akartam hogy ma is volt benne fel órám és sikerült 04 ről 02 be lemenni.
Erre 01 meg 58?Az elektromos rendszert hogy használjátok?
Ha 200 kw akkor elfogy a kör végére.
60-80-100? al végig megy talán.
Mi a jobb? 190 fölött ad hozzá amugy is.
Lehet 80 egész körben.
Vagy 200 minden nagyobb egyenes elején, és a kanyargós részen meg 0?Itt van gumi keverék is, lágyat néztetek?
Trail brake nekem se megy jól ezzel (hyper Ferrari). Nem találom a pontot ahol és amennyire jól fel kéne kezdeni engedni.
Vagy túl hamar vagy későn fekezek és blokkol vagy simán csak lassan.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tusi_
addikt
Na ezt kiprobalom a rugokkal. ACCben is ugy tudtam jol menni, ha loptam, vagy kaptam setupot, magamtol nem tudom mit hova kell es mikor. Csak azt erzem, hogy vmi nem tetszik, de a megoldast azt nem vagom.
Fekezessel nincs bajom, az megy eleg hatekonyan, hanem a trailbrake, ami nekem furcsa. Eloszor is ha felengedem turn innel a feket, akkor hirtelen jon meg a tapadas, kicsit furcsa. Ha viszont csak minimalisan nyomom, hogy raterheljen a kulso iven futo kerekre es jobb legyen a tapadas, akkor is megyek elore - understeer - pedig erzetre 1 cm-t nyomok a pedalon. Ez AC ban tokeletesen mukodott, itt soknak tunik.
De persze csak meg kell szokni.Bandi21
Az lmh-knal 200kw az aksi es elol tolt/hajt, vigyazni kell vele fekezesnel, ahogy Robi mondta. Ha televan, akkor nem tolt es csokken a fekero is.En 80 es 40 kozott valtogatom, attol fuggoen, mennyi van benne. Mint irtam korabban, hypercarnal nem ad plusz teljesitmenyt, csak segit nyalat sporolni.Lmdh nal - vagy USA-ul GTP - nel csak 80 kw van - 50-et lehet eltolni - folyamatosan megy a rasegites es hatul hajt.
Lehet vele taktikazni, de engem annyira nem hat meg, nekem igazabol a P2 lenne az optimalis. Ott nincs semmi, csak 4.2 v8 szivo.
Sajnos kihereltek oket 2021 ben, hogy ne nyaljak fel a plafonra az uj LMH-kat 830kg 670+ Le... Most csak 540-ek ha jol emlexem es 950 kilo[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
3.26.4 Ferrarival. De a Ford sikan nem a baratom, rengeteg vesztek ott, csakugy mint Mulsane es Arnage corner.
Nem erzem a kanyarokat, mindig megcsuszik a hatulja, pedig most heavyn mentem..
Te nem erzed ugy, hogy a Porschenak sokkal rosszabbak a fekjei?
Mintha hosszabb fekutja lenne, pedig pont hogy konnyebb, mint a Ferka vagy a Toyota..[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Nekem nem fektavon csuszik meg, ott kiraly vagyok. Kigyorsitasnal vagyok amator, egyszeruen nem tudok ugy kigyorsitani, hogy ne bicsaklana meg a hatulja. Mar feljebb tettem a slip angelt, sima tc-t, tc cutot de ugyanaz mindig.
Porschenal 56/44 en vagyok, toyotaval, ferrkaval meg ha tolteni akarom az aksit, akkor 50/50 esetleg kicsit elorebb es hosszabb fektav, hogy toltson az akku. Ha rendben van a toltes, akkor 54/46 es ugy okes. De egyszeruen a kis gazadas nem megy. Dunlop sikan Le Manson, - celegyenes utani sikan - egyszeruen nem tudom ugy bevenni, hogy ne bicsaklana meg. Eloszor a balos vagasnal - nem dob meg a kerekveto - aztan meg a jobbos utan, egyenes kormannyal erkezm az exitre es amint ralepek ovatosan a gazra, mar indul el a hatulja. Michinel nem latom ezt.
Eskuszom csinalok egy felvetelt, mirol beszelek, mert igy nehez elmondani. Sajnos nem latom az inputokat replayben igy nem tudom elemezni sem.Az a fek migracio az mi a gyasz?
Szerk:
[link]
Az osszes kanyarban tul ovatos vagyok, nincs meg a flow, ahogy szoktam vezetni, sokat veszitek.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Pedig hidd el, ovatosan huzom fel a gazt. Azt nem mondom, hogy sima ac utan nem olyan volt az elso korom LMUban, hogy amint megerkeztem az exitre, egyenesbe szedtem a kormanyt es pedal to metal. Aztan tusi to gravel
Azota joval ovatosabb vagyok. Itt a videon 30 fok van es heavy az aszfalt, de amint le mansban sima green palya van, mar csuszkalok. A pedal mind a fana menuben, mind a jatek calibration oldalan linearis. Meg arra gondolok, hogy lehet hogy mert 70 fps-en jatszom input lagom lenne? De akkor miert nics p2 vel vagy gte vel?
A gaz allast megnezem majd..
Korabban fekeztem, mert ez volt az elso par korom toyotaval. Most mar latom, hogy az LMH-k hamarabb lelassulnak. Le mansban a Porscheval 130 meternel fekezek a Mulsane elso sikanjanal es ippeg hogy betudok fordulni, kompromittalva a kijaratomat. Ferrarival ugyanott fekeztem eloszor es majdnem megaltam a kanyarban
Mind1, sokat kell meg gyakorolni...
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
AC ban nekem a fek eletszerubb, mint ACC ban, kb LMU szint. Kanyarodas es kigyorsitas AC ban az 1 pontos gumi modell miatt egyszeru, talan tul konnyu is. ACCben ez jol van szimulalva, akar a kerb, ami AC ban megint szar, alig lehet hasznalni.
Osszesegeben szvsz most ha egy atlagot veszunk, LMU az abszolut szim nalam.
ACC abn is van ez a kigyorsitasi nehezsegem. Most hogy igy belegondolok lehet hogy nem vagyok jo, felgumizott iven es ott lepek oda neki? Ezt ki kell probalni..Sajnos nem tudom feljebb venni az FPS-t, mert ez a masodik monitorom es a kabel egy nagyon regi HDMI, hogy ki lehessen kapcsolni a monitrot, ha VR-zom. 75 HZ felett elkezd villogni a monitor, freesync sem megy..
Mar tervben van a vetel, de meg nemtudom, melyiket vegyem
Holnap vege az ugyeletnek, lehet beteget jelentek es kiprobalom megint. Jo lenne mar a VR support..eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
2 Jo monitorom van, mind2 szeles, 34 colos. A normal jatekok a jobbikon mennek lg 34gn850 b, a masik egy LG 34 UC79 vagy mi, de az is nagyon jo, csak a kabel vmi HDMI 1.0-s, az volt megfelelo hosszusagban itthon.
Igazabol csak azert van, hogy a VR-t tamogassak, - elinditas, konfiguralas - aztan kikapcsolom. Most nem tudok VR ozni, barmikor hivhatnak es ruhellem ilyenkor kikapcsolni a gepet es baromsagokkal bajlodniA Porka gyorsabb lenne? Nalam a Toyota volt a leggyorsabb, olyan 335 korul mentem a mulsanon, elso sikan elott.
Nekem is stabilabbnak tunik a Porsche, raadasul az a legnyagyobb kedvencem is, 2 ok, hogy azzal menjek. AMugy porsche default setupban a mittomen mi 160 NM a difinel, talan az a megoldas. Tobbinel ilyen 30 koruli.AI katasztrofa, elso AI versenyemen folyamatosan befekeztek az egyenes kellos kozepen, az a tipikus bunteto fekezes. Ezt mar ugy tunik, javitottak, mert azota nem lattam. Igaz AI-t is visszatettem a defaultra, mert az 5% Agression nem hozott semmit, inkabb rosszabb lett.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
En vagom le mans-t, rengeteget mentem rajta, 2. kedvenc palyan Nordschleife utan.
Raereztem a kigyorsitasokra, most megy mar, az volt a baj, amit mondtam, nem a felgumizott reszen adtam gazt.
A Peugeot nagyon gaz, de azzal fogok menni Nagyon ovatosan kell menni a kerekveton vele, erzekeny.
A tegnapi idomet vhogy nem erem el, pedig erzesre sokkal jobban mentem ma. Lehet ennyivel jobb a Toyota, Ferrrai?Early accessrol annyit, hogy beallitottam egy 36 perces futamot es ott talaltam magam egy 12 oras versenyen.
Majd a rajtnal tomegkarambol, aztan a kovetkezo osszes kaynarban tomegkarambol Szornyu!!Viszont azt kell mondjam, hogy vezetesi elmenyre, ffb, sebesseg erzet, iranyitas... kb mindenben ver nalam barmit is. Ez egy nagyon jo szim lesz, ha elkeszulnek vele.
Contenetre talan keves lesz egyelore, de remelem hamar hozzak a 24es szezont is.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
LMP2 Sebring 1.53.4xx, de van meg benne vmennyi, most kezdtem belejonni, de menni kell csicsizni, holnap galya.
Tul sok feket nyomok, ha csak meglehelgetem es beforditom vele az autot, sokat lehet nyerni. Porsche 963-al 1.50.xxx, az nagyon felos nekem, nem vallalom be vele a kanyarokat. Peugeot 1.52.kozepe, de az eletveszely itt.Ment a vr is, bar meg nem a lexebb, de brutal erzes sebring, alig latni vmit a celegyenes bejaratban a pattogastol..
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
En neztem Dove-tol guideot, es latom, hogy a celegyenes beforditonal sokat vesztek, mashogy kell venni, mint ahogy en csinalom.
A tobbi kanyart ugyanugy tudom, mint o, csak o jobban megcsinalja.Ki nem kapcsolnam a pattogast, ettol lesz authentikus.. Hidd el, nincs tultolva, az a palya ilyen. Direkt nem aszfaltozzak ujra, mert Sebring az pattog, legendasan.
A Peugeot olyan lassu volt tavaly, hogy a P2-k majdnem lenyomtak, mert ok ground effectesek es nem tudjak leultetni az autot, mert bottomingolna, de ha felkemnyitik a futomuvet, akkor meg elpattog es tobbet van a kerek a levegoben, mint az aszfalton.
Bar ez inkabb meg beton...
A nagy remenyem, hogy a modding community felkarolja a jatekot es belerakjak az IMSA palyakat es a hianyzo kocsikat.. Ugyanugy moddolhato a jatek, mint AC.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Ugy ertem moddok. studio 397 tutti nem rak bele IMSA conetntet, mert licenszelt a game.
De egy Modder, pl rfactor2 bol siman bele hajit egy Daytona-t, Mosportot, Long Beachet, Watkins Glent.... Megy egy Acura-t ha lehetIzles kerdese, nekem kifejezettem tetszik ez az authentikussag a pattogassal. Ha mar nem lehetek versenyzo, legalabb eljem at megkozelitoleg ugyanazt. Tegnap nezelodtem a kocsiban VR ban jobbra balra es egy pillanatra elfogott az erzes, hogy ott megyek Sebringeben, ahogy neztem a fedett sarvedoket
eat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen