Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Biqci #153173 üzenetére

    Minden turbóbenzinest érint ami hengerbe fecskendez és nincs a szívócsőben változó befecskendezés ami mossa a szelepszárat és környékét. Turbó, EGR, kartergáz visszavezetés mind lerakódik. Szívócsonk és hengerfej kialakítás enyhíthet rajta áramlástanilag, de csak az időpontot tolja ki. A normális olajcsere is csak enyhít, ahogy a 100-as benzin is. 50 helyett 150 vagy 200 ezernél történik meg, de meg fog.
    A lánc a CO kibocsátás és fogyasztás végeredménye, kisebb lánc, kevesebb holt súly, kevesebb ellenállás.
    Én mondjuk ezeket már nem számolom típushibának, mert annyira gyakori, inkább simán kopó-fogyó alkatrész. A baj az árával van, ahhoz képest mennyire elterjedt jelenség és épülget ki rá a javítóipar, az árak nem akarnak lemenni...

Új hozzászólás Aktív témák