-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Blindmouse_
tag
válasz 6030D #299974 üzenetére
Azzal, hogy a megállás után percekig még alapjáratban járatják a motort, annyit segítenek a turbónak, mint amennyit a halotton segít a beöntés. Viszont feleslegesen szennyezi a környezet az alapjáraton járó motor.
Mi hűti vissza a motort?
A továbbra is forró kipufogó gáz vagy az alapjáraton minimális mennyiségben átáramló levegő? Ilyenkor a légszabályzó szelep majdnem teljesen zárva van.
Ez egy baromság... amit te írtál az az oké. egy perc járatás ha megérkeztél, megy át rajta a motorolaj, meg a víz.. az visszahúzza a vörösizzás állapotából..
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #300009 üzenetére
Ahogy kisza írta, legfeljebb törölted volna. Ha a tiéd nem lehet, akkor senkié sem.
De én nem is készültem rá különösebben. Persze észleltem, hogy közel a 300k, de a kipuffcsere közbeni üresjárataimban lestem csak a fórumra, benne volt a pakliban, hogy valaki elviszi közben.
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz szabonagyur #300024 üzenetére
Ezt én sem értem, miért nem lehet egy 143km/h-t kiírni
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
-
Gergőke88
addikt
Gánt-Bp. Xx kerület.
Szabályokat betartva, autópálya/m0 elkerülve.
77 km, 4.4l-es átlag.
-
sutszi
veterán
válasz Gergőke88 #300030 üzenetére
Van esetleg itt olyan aki a közelmúltban ( elmúlt 1-2 évben) hozatott be autót a becsületesnepperrel? Az érdekelne, hogy nézett ki a folyamat papíron, és mi lett a valóság? Hogy néz ki egy ilyennek a konstrukciója, mennyire fix áras az ő szolgáltatása?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ArthurShelby
addikt
válasz szabonagyur #299941 üzenetére
Én is rengeteg szívtam/szívok vele. Ugye a mibsolution oldalról vannak a fw-k (ami mostanában be van hallva, iszonyú lassú). Ráadásul az elején egy régebbi fw-t akartam föltenni, mert full hülyén követik egymást a verziók [link]:
Delphi versioning is confusing, since they are not releasing firmware in order. Not sury why is that but here's an example of the FW order of one of the series:
P9122D (MU0842) ➔ P0867D (MU0867) ➔ P0890D (MU0890) ➔ P0891D (MU0891) ➔ P0876D (MU0876) ➔ P0879D (MU0879)
(aztán később megtaláltam egy update path file-t, ahol még azt is mondja, hogy az utolsó patch-elt)0842 -> 0867 -> 0870 -> 0890 -> 0891 -> 0876 (no D-Link) -> 0879 (patched version, with telnet enabled)
Végén a kínai vcds-em behalt (elfelejtettem kikapcsolni a net-et, és így interface fw-re gondolom frissült (próbálkoztam mindennel, másik loader, virtuális gép, másik gép...), aztán kiderült szerencsére mivel patchelt verzió így utólag nem kellett vcds-ezni.Elején jól működött, nem mertem a telefonon sem az android autót frissíteni, aztán ugyanúgy elkezdett szakadozni...(nem értem a lelkivilágát, cseréltem már kábelt, szoftvert, lassan telefont kéne )
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
A vw üzembentartását átadtam családtagnak (és így tud itthon parkolni a bömbi is). Már el el is intéztük (biztosítás netrisken, kormányablakban szerződés lead, 6ezer ft új forgalmi)
(btw mabiszon számoltam először, de iszonyat macera/szívás volt. Mire minden adatot megadtam, kalkulált, majd újra a biztosító honlapján, ami végül kiírja, hogy ha eltér a tulajdonos és az üzemben tartó, akkor telefonon keressük fel egymást. Telefonon kiderült, hogy így nem is ők a legolcsóbbak, rosszul számolt a mabisz. Cserébe összehasonlítottam a netrisk-es árakkal, ugyanazok voltak, így netrisken kötöttük meg végül (a netrisk-es legolcsóbb, a mabiszos- második legolcsóbb volt, szóval árban szerintem egyeznek, csak a tulajdonos-üzembentartó különbséget nem kezeli jól a mabisz még).Aztán megjött az ajánlat a bömbire a jelenlegi biztosítómtól (allianz), 250ezer (103ezer volt, 1 károkozás miatt nőtt meg így).
Netrisken számoltam, ha ugyanitt újrakötöm 6ezret spórolok. (kicsit félrevezető a jelenlegi bonus malus, és a várható bonus malus kifejezések, full el lehet veszni, nekem ez másfél óramba került... )
Ha a legolcsóbb normális biztosítót választom, akkor 228 ezer (union, Gyártmány szorzó pótdíj: 15% #bmw).
Ha átutalással fizetek (nem normálisan kártyásan, mint a többieknél), és fizetek +1800Ft éves tagdíjat, akkor 145ezer (köbe).
Ilyen hatalmas árelőny (80ezer) miatt nálam a köbe befutó, viszont úgy tudom, nincs jó híre (egyáltalán nem tervezek károkozást, de elvileg nehezen fizet). Van valami buktató?Úgy tudom a KÖBE nem biztosító, hanem egy egyesület, ahol tag leszek, így ha csődbe megy/nem fizet a biztosító akkor nekem is kell. Akár mások kárát is, mert egyetemleges felelősség van. Szóval kicsit piramis játék, amíg nincs gond addig jó. Vélemény? Ki mit ajánl? Tapasztalat? 1 évig talán nem nagy kockázat.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
grizlisandor
addikt
válasz ArthurShelby #300034 üzenetére
Én bevállaltam egy évre a Köbét, azóta sem ígért alá a többieknek.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ArthurShelby #300034 üzenetére
Anno Köbe-s voltam, még a Trabantommal. Ami közel 30 éve volt és még mindig létezik ez az "egyesület."
Szóval szerintem no para.
-
MunezXBK
nagyúr
Nna, 2 autó lemosva és a nyári gurigák felhajigálva. Jöhet az eső.
Ja, 2db Audiról van szó.
-
ArthurShelby
addikt
válasz MunezXBK #300038 üzenetére
Irigyellek. Nekem a bömbit kívül-belül, a vw-t csak kívül kéne takarítani (de ezzel még pályázok az ünnepek alatt, szóval még fölösleges), plusz mindkettőn kerékcsere (vw-re még újra kell szerezni nyárit)
Plusz a bömbin esedékes az olajcsere.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #300034 üzenetére
Ha nem megy csodbe nincs gond. Egyelore stabilnak tunik, kicsit piramis jatek feeling.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
Megtankoltam Pirost Orlenen, 9,23 lett a fogyi, sajnos a sok város miatt.
Kapta a VIF adalékot, amiből már csak fél adag van körülbelül.Az alkalmazás kedvezményhez egy kuponkódot ad, amit be kell diktálni a kutasnak.
-
sagesz93
addikt
Hétfőn vettem autót (Ausztriában) , a nyári kerék van egyelőre nálam a kocsiból, lehet találgatni milyen jármű
Brutál koszosak, egyelőre egyet megcsináltam azzal ami volt itthon(lotus iron xtreme) [kép], most már inkább használható. Még a gyári szerelésű 2014es dot Pirellik vannak rajta 5mm mintával, mernétek használni?
Ebben a méretben nehéz variálni, a GT Radialt dicsérik nagyon… valakinek volt már ilyen gumija? Nekem nagyon noname
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Windows 11
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen