Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz vans? #166303 üzenetére

    Azután vonattam ki, hogy megcsináltam a német rendszámot. Kb fél évi magyar rendszámmal jártam, meg magyar biztosítással. A német rendszámhoz automatikusan kell a német biztosítás, a magyart meg a kivonással mondod le. Az éves díjat a lemondáskor részarányosan visszatérítik. A bónuszodat elölről kezded, nem hozhatod át. Az ADAC egy klubtagság, azt magadra (meg a családra) kötöd, lényegtelen, milyen autód van. Akkor segítenek, ha felmutatod a klubkártyát, nem rendszámot regisztrál.

    Amúgy a német biztosítás szerintem nem drágább, mint a magyar, kötelező + teilcasco -ra valami 200 eur körül kezdtem negyedévente, aztán minden évben kicsit olcsóbb lesz. Most a leasingelt autón vollcasco van, ez 270 eur / negyedév, de adnak minden gumicseréhez egy utalványt, amivel a szerződéses szervizekben ingyen cserélek kereket, és tárolják a levett garnitúrát. Ez olyan 100 eur körüli buli lenne amúgy alkalmanként. A saját, megvett autómra valami 150 eur-t fizetek negyedévente, de ennek csak 3 éve fut a bónusza. Ja, ha több autód van, akkor is 0 bónusszal indulsz a másodikkal is, hiába van az elsőn már pár káreseménymentes éved. De ez asszem Mo-n is így van.

    Amúgy azzal az 1,2-es Rapiddal nem fogsz szeretni autópályázni, úgyhogy remélem nem tervezel havonta hazautat... Én egy 1,6-os szívó G Astrával kezdtem, azt később becseréltem itt egy 1,8-as, szintén szívó Mazda 5-re. Aztán idén váltottam megint, de most leasing lett, ez még kényelmesebb. Meglepően jól számítják be a használt autókat újba, érdemes elgondolkodni majd a cserén. 6 éves lesz a Skoda, most kezdődnek majd vele az apróságok, meglátod a német szervízdíjakat, te is inkább veszel egy újat. :D

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák