- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Bittorrent topik
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CactuS
Arcképgyáros
Igen, mondjuk azt ő választotta meg, bár én csak topikokban olvastam a sebességről, hivatalosan azt hiszem nem közölték. Ugyanakkor az nem rajtad múlik, hogy oldalról eltalált egy pilóta felszállás közeli tempóval. Manapság már kell a rendes védelem, ha forgalomba megy az ember. Vagy csak öregszem.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz szabonagyur #190701 üzenetére
Most szopjak ezzel tovább? Egy Corolla kombi biztos kevesebb hibával működik, komolyan mondom, és fele ennyi benzinnel.
Egy Passat GTE is a fejem teszem rá.
Ezt nem tartom meg, elegem van belőle. Ez nem olyan, hogy már úgy megszoktam, minek váltani. Nem... Asszony se akarja, tökéletesen megértem.
Plusz manapság mi nem szopóroller? Biciklivel elbasznak, gyalog UA, BKV-n megkéselnek vagy elkapod a Covid-ot jó esélyel, akkor maradni kell otthon, vagy visszamászni a fára, nemde?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MC Pite
veterán
+1.
kisza25: Lemaradtam, ez most csak úgy, vagy felkerült a radarra, vagy meg is vetted?
Utazni amúgy nem rossz (jó lámpás jó üléses változattal) csak fenntartani (gumik, fogyasztás, dízelmotorjának a khm, sajátosságai) nem frankó. Meg ha valakinek mint nagy kombi kellene, az csalódni fog az Insigniában; abban az Astra is ügyesebb (ami a sajátommal szemben jól láthatóan kisebb, épp egy nagy gyereküléses dobozt raktunk át oda-vissza, enyémbe simán befért hosszában is, de széltében és magasságban is jól láthatóan kevesebb volt a hely a J Astrában).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #190704 üzenetére
Én asszonyom sem akar Fordot... (pedig az RS Focus az bejönne neki).
Valamikor nyárra nálunk is esedékes lesz a "milyen autót vegyek" topik... már most is nézelődök, de valahogy még nem körvonalazódott, mi lehetne/legyen. (rönó megán, seat leon, kia ceed, hyundai i30, esetleg jazz...)
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #190704 üzenetére
Ha már nem bízol egy autóban, akkor azt szerintem jobb mielőbb eladni, mert ha történik valami, akkor azért okolod majd magam, hogy miért nem adtad el anno. Plusz szerintem bevonza az ember a dolgokat, ha sokat gondol rá, szóval... :)
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
ngaba
aktív tag
válasz Tsebacsi #190704 üzenetére
"Elegem van ebből az autóból, nincs benne bizalmam" + "Ezt nem tartom meg, elegem van belőle."
Én is vagyok/voltam így néha, de túl lusta és megbocsátó vagyok. Ha elmegy párszor hosszabb távot / hosszabb időintervallumot hiba nélkül, akkor kezdem elfelejteni, hogy annyira nem szeretem ezt a kocsit, és kezd átalakulni a fejemben a kép, hogy végül is talán most már megbízható, a másik autó még nagyobb lutri lenne stb. (Plusz természetesen Concorde-effektus.) Kis idő múlva meg már "na jó, megcsinál(tat)om én ezt rendesen, megérdemli", és az apróbb esztétikai hibák / gányolások eltüntetésén töröm a fejem...
Nyilván a Pug306 sem volt álmaim autója (ha ingyen kaptam, ne szóljak semmit), de a végére megszerettem.
[ Szerkesztve ]
-
Igen 1,8 140 ló, 4000 fölé nem pörgettem, mert autóúton nem kellett gyorsan előzni, de érzetre nem egy verseny autó, mentem vele dimbes dombos részen, lehet vele haladni, nagyobb emelkedőnél azért vissza toltam 5-be (110-nél) elmentem volna vele akarmeddig, mert kényelmes.
6sebességes, 4ben is megindul 50-60-ról visszaváltas nélkül is. Nem hinném, hogy 4000 felett nagy tüzijáték lenneEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #190713 üzenetére
+1, ismerős a dolog, Polo is hasonló életutat járt be.
-
-
válasz kisza25 #190699 üzenetére
jópár éve ültem insigniában, ha jól rémlik 90LE, dízel. Nekem furamód "könnyűnek" tűnt a kocsi. nehéz pontosan +magyarázni milyen érzés, erős szélben mindíg attól tartottam, h elrepülünk . Nem volt igazán szimpatikus, nem vagyok a brutál lóerők híve, de azért ekkora méretnél 100 paci fölött szeretek lenni.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
MC Pite
veterán
válasz t72killer #190718 üzenetére
Valami nem stimmel. Se a 90 ló, se a könnyűnek tűnt.
Nekem az Astra is olyan könnyűnek tűnt mint egy rinocérosz, pedig az könnyebb.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Veron
őstag
Van valakinek első kézből tapasztalata Vitarával és ASX-szel? Hasonló méretű, formátumú járgányok helyenként kicsit elavult technikával. Megbízhatóság, vezethetőség, praktikum oldalról mi a lényeges különbség köztük azonos évjáratot (akár új) feltételezve?
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #190698 üzenetére
Újként az életben nem térül meg a felára, de még használtan sem egyhamar fog. Tehát csak ezért PHEV-et venni semmi értelme. Akkor már tényleg jobban jár az ember egy sima benzines kocsival. De vannak akik nem csak ezt nézik. A saját szemszögemből leírom, hogy én miért vettem plugint.
Nekem mindig mániám volt a technika és az újdonság varázsa. Nem vet fel a pénz ezért nekem ez a hobbim és amit tudok ebbe ölök bele és végre 5 évesen tudtam venni egy tölthetős kisautót. Nagyon szeretem benne, hogy bármikor menetre kész, nem kell melegitgetni, de ha kell akkor bármikor megyek vele 400 km-re és közben sem fogyaszt 5 liternél többet. Meg télen tök jó benne, hogy mindig a meleg kocsi fogad és ez vár a parkolóban. [kép] Minden ablak időre leolvasztva.
Ha olyat veszel amiben van rendes motorpáros (villany+benzin) akkor elég jót tudnak lépni. Szeretem töltögetni, szeret olcsón járni vele, szeretem, hogy ha hússzor megyek egy nap 1 km-t akkor se lesz semmi baja. Nyáron az elektromos klíma jól dolgozik és már eleve tudsz hűtött autóba ülni. De ha valaki nem olyan mániákus mint én, hogy szereti ezt az egész EV érát, akkor egy az, hogy nem érti meg, kettő, hogy nem is éri meg neki, ha csak egy sima A-B autó kell. Nekem jó érzés néma csöndben ülni a dugóban vagy a lámpánál. Jó érzés, hogy a kislányomat mindig meleg autóba teszem be akármilyen hideg van.Mielőtt bárki félreértené senkit semmiről sem akarok meggyőzni, csak a kérdésre válaszolt a saját szemszögemből. Persze tudnék ezer dolgot mondani még és akik felhívtak már innen a fórumról tudják, hogy be nem áll a szám a témában.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #190721 üzenetére
Másodkézből van csak.
Ha mindenképp ...erősenkissé ódivatú és egyszerű megoldásokat szeretnél, Vitara. Nem tudom melyik/mikori Vitarákat nézel. Futómű és kormánymű kezesebb a micunál, meg a lámpája is valamivel jobb, amíg nem kapta meg a ledest a Vitara.
PSA kasznival is kapni az ASX-et, ha az jobban tetszik. Utastér is kellemesebb, csomagtér igényessége meg másik liga.
Ha 3,5-4mFt magasságában keresel ilyesmit, S-Crosst is felvenném a listára. Ha ettől drágábban, vagy újban, akkor határozottan lebeszélnélek arról, hogy egy egyszerű nyújtott B szegmenses kisautót vegyél egy marha drága hajtásrendszerrel, amíg nem néztél körbe a piacon (egyik ismerősömnek az elmúlt 2 hét erről szólt, és nem értette elsőre hogy miért mondtam hogy 4ért jó az S-Cross, 5,8ért meg miért kiabáltam hogy neeeee).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Doki16 #190724 üzenetére
Nyilván főként ezek az előnyök dominálnak; csak a kényelem felára egy bizonyos szintig fér bele. Ezzel spórolni csak szélsőséges esetben tud az ember (amire vidéken én inkább bringát használok). A mostani 102km-es melóbajárós körömre nem találtam olyat, ami 'megérné', a kényelmet is beleszámolva (otthon fűtött garázsból indul). Meg ugye a részletek is fontosak, úgymint fűteni a benzinmotor fog-e, illetve pl az 1.4TSi meg a DSG körében mennyi változás van a simához képest.
De mivel érdekel, mindig lesem, számolom<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #190727 üzenetére
Benzinmotor csak akkor fog fűteni GTE esetében ha már elérte az üzemi hőfokot, tehát télen nem von el hőt soha a motortól az utastér fűtése. Ezért van az, hogy -10 fokban is alig egy két perc után már jön a meleg. Generátor üzembe kapcsol a belső égésű és a "cekásznak" termel áramot, hogy melegítse fel a kis kört.
1.4TSI és a DSG semmi extra ugyanaz mint már 15 éve csak fejlesztve. Konkrétan a váltóba ugyanaz az olaj megy mint bármelyik másik 6 sebességes DQ250-be.
Hozzáteszem még egyszer, hogy a matek sosem fogja kiadni, ez egy hobbi. Aki napi 100km felett megy még mindig dízel a nyerő és egy GTE árából baromi jó B8 Passat kijön. Amúgy az összes plugin bonyolult egy szerkezet, bármikor bármi lehet velük. Ha pénz van és nem megy valaki sokat akkor inkább tisztán elektromost éri meg.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Veron #190721 üzenetére
Az új generációs Vitarával - és S-crossal - van, Vitarából egy 2016-os S-t használtam hónapokig napi szinten és utána még kb. 1-1,5 évig rohangálós, hétvégi autóként. Flottában van belőle több is, az 1.6 kissé lomha, az 1.4T pöpec kis gép, olyan 150-160-ig meglepően jól mozgatja a bódét, fogyasztása parádés az alkatához képest. Futóműve elég feszes, nekem bejött, az ülései az én méretemhez passzoltak, hosszabb utak alatt sem volt vele gond, hajtáslánccal egyik változatnál se volt gondulnk, de Suzukikkal egyébként sincs sok nyűg, garanciális gondunk utoljára az első genes vasaló swifttel volt, a szokásos váltó zúgással, azóta semmi. Bár az utóbbi időben kevesebb van belőle a flottában.
Ha láttal egy suzukit, akkor kb. az összeset láttad belül, nem egy űrtechnika, a műanyagok elég kemények, de amit tapizol, az nem zavaró, az ajtó hányásbiztos, gyereknél előny, szerintem vállalható, de engem mondjuk nem hoz lázba, hogy extraszűz északi legelőkön fagyoskodott tehénből varrják avagy sem az üléseket, sokkal többet számít az autó visszajelzése, viselkedése. Láttam már rosszabb műanyagokat is, drágább autóknál - pl: Renault, Hyundai -. Családiak magamra erőltetném az SX4et, ha SUV szerűség kéne, de egyébként nekem jobban bejött a Vitara a turbós motorral - most már nem csak az Sben van, sőt lehet már S nincs is -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Speeedfire
nagyúr
Hi,
ilyenről kinek mi a véleménye? Használ valaki ilyet? [link]
Jó ideje próbálok tolatóradart, kamerát utólag beszerezni. De eddig egyik sem vált be. Kamera képe baromi sötét volt. A radar pedig akkor is jelzett, ha nem volt mögötte semmi.
Így van kamera, és radar is. Csak épp semmit nem érnekFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz t72killer #190718 üzenetére
1500-1800kg, inkább tepsi érzetem volt, mint az, hogy könnyű. 2,1 méter széles és 4,84 méter hosszú, rendesen elfoglaltam a sávot vele
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Speeedfire #190731 üzenetére
Erősebb tolató lámpa? A kamera, amit beszereltem anno furgonba szintén nem jeleskedett sötétben, viszont féket nyomva finoman már épp eléggé látszott minden
-
Speeedfire
nagyúr
válasz molnarpeter #190733 üzenetére
Hát ő. Az a baj, hogy magamat rombolom csak a hülyeséggel. De nekem a hátsó lámpák feketére vannak festve. Így nem sokat segítenek.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #190733 üzenetére
Én is így teszek.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #190724 üzenetére
Nézem épp, hogy a GTE-k nem is olyan hű de drágák. Ennyiért nincs hasonló hatótávval már plugin? P3 Plugin is ilyen ár környékén mozog, de annál valószínűleg jobb a Golf.
Az állófűtés ebben elektromos vagy termikus? Minden modell tudja ezt, vagy ez is pipálható extra hozzájuk (gondolom extra)?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
Látom ma még nem került szóba a fogyi! A legutóbbi vegyes etap (bár azért a városozás volt így is túlsúlyban, ezt mutatja a 22 km/h-s átlagsebesség): 8,39 (bc 8,5), sima B7
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zsombe
senior tag
Szokásos Agglomeráció-Bp 4,4 ami téli gumival és reggeli fagyokkal egész jó szerintem.
Aztán tegnap kisebb sokkot kaptam: M3 autópályán 7,2! De szerintem valami gond volt a MOL 100-as benzinnel, mert visszafelé ugyanaz a táv, ugyanaz a tempó, csak OMV 100-as ment bele és 6,1 lett a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
válasz Zsombe #190739 üzenetére
Arra emelkedett, vissza lejtett
A hibrid városban tud jól fogyasztani, pályán nem használja ki az elektromost[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Zsombe
senior tag
válasz kisza25 #190740 üzenetére
Nem. Accordnál sem volt az oda-vissza út között ilyen mértékű eltérés, sőt szinte semmi.
Egyébként használja pálya tempónál is az elektromos hajtást, csak nyilván kisebb mértékben.@Qru: párszor már én is megjártam a Shell üzemanyaggal, így azt hanyagolom, de most már a MOL-t is kerülni fogom. Marad az OMV.
Vagy esetleg Auchan 98-as és minden 3. vagy 4. tankolás OMV 100?[ Szerkesztve ]
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #190745 üzenetére
Jazz amúgy is Shell bérenc, lásd a manual olaj ajánlóját.
Btw a végén kiderül, hogy az egyetlen benzin amiben még senki sem csalódott az az Auchan 98-as. Bár én az Aldis benzint is próbáltam és az is oké (tudom-tudom az OMV a beszállítójuk).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Nézelődtem kicsit, ez a kütyü/carista vajon jó lehet hibakód törlésre ? Ennyit a szervizes is elkér, így meg lehet egy saját diag eszközöm.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Tovább csökkent a globális tévépiac
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Politika
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen