- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Synology NAS
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Mikrotik routerek
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Peter.70 #239277 üzenetére
Qru leírta + ezt olvasom mindenhol, hogy nem jó bele.
PHEV Volvoban is cserélni kellett az AGM-et 6 évesen, mert teleszórta hibakóddal az autót.Btw. én minimálisnak látom az árkülönbséget az európai szabványú EFB és AGM akkuk között. A Golfban egy hónapja cseréltem a gyári EFB-t prevenciós céllal, és főleg azért maradtam az EFB mellett, mert 1. gyárilag az volt, 2. jobban bírja a meleget. (Át tudtam volna írni a vezérlőben, hogy AGM került bele.)
Te miért akarod cserélni?
A használt akku is érték, a Volvóét23 éve 10 ezerért adtam el 1 hónap garanciával, régebbi autókban még évekig szolgálhat ha nincs különösebb baja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen