Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz focvis #259660 üzenetére

    E89 Z4 inkább GT-s ahogy írod, első generációs E85 könnyebb, sportosabb autó, bár sperr szerintem ott is csak a Z4M-ben lesz.

    Én egy 1985-os Alfa Romeo Spidert [kép] vettem tavaly.
    Hátsókerék, sperrdifi, könnyű (1040kg teletankolva), dupla ikerkarburátor, 4 henger 4 pillangószelep, rendes gázreakció, pininfarina dizájn.
    Alfa Twin Cam (Busso) motor, 2 liter, 4 henger, 8 szelep, 128 lóerő. 80 fokos szelepszög, félgömb (hemispherical) alakú égéstér, dupla soros lánc, alu blokk és hengerfej.
    Az egyik, ha nem a legkarakteresebb 4 hengeres motor, lehet rá tütéket rakni és olyan hörgő szívó hangja lesz, hogy megőrülsz.
    Elől-hátul tárcsafék van 2 dugattyús nyergekkel, a váltó 5 sebességes.
    Szervókormány nincs, elektromos ablak és klíma nem is volt csak az amerikai verziókban. Az egész autó nagyon nyers, érzed a sebességet, az utat. Már beindítás előtt különleges, utána pedig főleg. A motor járáskutúrája, rezgések, illata mind olyanok, ami egy modern autóban nincs meg. Sportos (nem kicsavart olasz) üléspozició, a pedálok kb. egy vonalban vannak az üléslappal.
    Az alkatrészeket az utolsó csavarig 1 helyről meg lehet rendelni jó áron.

Új hozzászólás Aktív témák