Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz bitpork #29986 üzenetére

    Sokkal reálisabb a havi bérleti díj és csak a nyál a költség mert még a pálya matricát is a bérbeadó biztosítja.

    Ebben az elméletben nekem makroökonómiailag hibádzik valami. Nyilván rövid távra lehet olcsóbb, de hosszabb távon azt látom, hogy a bérbeadó pont azért adja bérbe az autót nekem, mert ez neki megéri. Tehát a szervizelés, adózás, pályamatrica és amortizáció neki kevesebbe van, mint ami pénzt tőlem kap. Ha nem lenne így, akkor ő lenne a világ egyetlen ökumentikus gépjárműszolgáltatója, ami - valljuk meg - ritka, mint a lila disznó. :)

    choco01: indítás előtt mindig kigyullad, az természetes. Így legalább tudod, hogy az izzó égett ki, tehát nincs baj. Ha ilyenkor se gyulladna ki, honnan tudhatnád, hogy nincs baja a motornak, vagy olyan régóta van baj, hogy már rég kiégett az adott izzó a műszerfalban? (Nepperek szokták kikötni is, és így nem vesz észre a paraszt)

    [ Szerkesztve ]

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák