-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
raczger
őstag
válasz Mágus2 #36604 üzenetére
Számomra az a nevetséges, hogy egy full extrás A4 15 misi... Havernak van egy egy éves A4-e, kb 26k km van benne és már zörög belül, szidta rendesen. Előtte egy 10 éves 200k+ km-es e60 330d-je volt, visszasírja.
BMW-nél is nevetséges, hogy alapból milyen fapad üléseket adnak, még manapság is: [link]
BMW vs Mazda súlykülönbség, közel 400kg... És a Mazdában több a hely.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz raczger #36605 üzenetére
Most vagy velem van valami gond, vagy lehet eddig félreértettem a mazdát, de szerintem a 6-os madzag nem a 3-as BMW meg az A4 ellenfele, hanem az egyel nagyobb kategóriában versenyez. Vagy akkor nem tudom hová tenni a 3-as mazdát. Eddig úgy voltam vele, hogy a 3-as az alsó közép kategória, a hatos meg a közép.
A 3-as BMW alsó közép, Az A4 közép kategória határán, akkor a mazdánál miért nem a 3-assal hasonlítjuk.
Az A4-et nehéz belőni, mert audiéknál sok van a kategóriák határán.
6-os mazdát inkább passat, mondeo, superb vonalon érdemes hasonlítani.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz raczger #36605 üzenetére
egy fullos passat is 15+, még kedvezménnyel együtt is.
egyik ismerős vett most egy fullos mazda6-ot, 2.5 benzin automata, revolution top felszereltség. 11misi volt, de efölé jóformán nem tudod vinni. tetőablak nincs csak benne, mert ez volt "készleten", arra meg majd fél évet kellett volna várni. fogyasztása 7-8 liter közötti 4e km alatt átlagosan, ami szerintem bámulatos.
egyetlen dolog hiányzik nekem belőle, az ülésszellőztetés, másba nem tudok belekötni.Mágus: Mazda3-BMW1-2, Mazda6-BMW3-4 a párok.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #36608 üzenetére
Mágus: Mazda3-BMW1-2, Mazda6-BMW3-4 a párok.
Hát, szerintem azért ez sem állja meg a helyét.
A BMW valahogy most pont a méretosztályok között van, vagy mindenhol kicsit nagyobb.
A 3-as Bimmer nagyobb, int a Mazda3, de kisebb, mint a Mazda6.Egyébként nincs 1560kg a 6-os Mazda, az 1460-as adat reálisabb.
Az alapmodellnek tényleg 1250 körüli önsúlya van, és nincs az az Isten, hogy 3 mázsa extrát belepakolj.Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #36606 üzenetére
Mazda 3 - C szegmens - Golf, A3, Leon, Megane, Civic stb...
BMW 3, A4, Mazda 6 - D szegmens - C osztály, Passat...stb.(#36609) [rvilike]: +1.
(#36610) EQMontoya: Tengelytávot nézzünk, ne belső méretet, nem az alapján megy az osztályozás. A 3-as Mazda BMW változata az 1-es.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Mágus2 #36606 üzenetére
Ezzel egyetértek, méretben tényleg így van. Az áruk miatt hasonlítottam össze ezt a kettőt
Bátyámnak van egy e60-as bmw-je, összehasonlítva az én 10 éves 6osommal kb ugyanakkora a hely benne (sőt talán hátul az enyémbe kicsit nagyobb a lábtér).(#36607) [rvilike]: Nem is gondoltam, hogy ekkorát téved ennél a hahu.
(#36608) rbalint88: Egy olyan 6ost én is elfogadnék
Rokonoknál voltam tegnap, aztán közölték, hogy ott áll a garázsban egy sl500, sajnos addigra egy sört megittam, de majd legközelebb ki is próbálhatom
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #36611 üzenetére
És akkor vannak autók a C szegmenesben, amik sokkal nagyobbak mint egyes D szegmens-beli társaik. Lásd Octavia. Az 1-es BMW mellé állva nevetséges a méretbeli különbség és a bömbi drágább.
rvilike
Ha már az ember pénzt ad a négykerekűért, legalább nagy területet foglaljon. Volt 1-es BMW a havernak, elég sokat vezettem. Siralmasan szar anyagokból volt a bele az árához képest. Hátsó kerék hajtás volt az egyetlen előnye. Amúgy egy nagy 0-ával értékelném.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #36613 üzenetére
Úgy hogy egy hangyafasznyival az 1-esnek hosszabb a tengelytávja
és a bömbi drágább
Ezt fölösleges szvsz ide keverni, sose értem attól mert drága miért elvárás hogy nagy is legyen. Vegyél 5-öset, az versenyez méretben az oktávia belsejével, tetszik vagy nem. Egy percig se akart soha az 1-es bmw az octavia ellenfele lenni méretben meg praktikumban, almát a körtével, hiába az azonos tengelytáv.
Attól mert valami drágább, még nem feltétlen lesz mindenben jobb.. vannak szempontok, itt a műszaki megoldások meg építésmód a hely rovására megy igen. Van amiben jobb, vezetési élményre meg kezelhetőségre stb. van amiben meg rosszabb .. neked a hely a fontos (vagy az is), másnak meg más. Van olyan is, ami mindenben jobb de az meg már az 5-ös, az meg annyiba kerül amennyibe, ami mindenben többet tud.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #36613 üzenetére
Persze. De az Octiba nem kérhető se hátsókerékhajtás, se 3 literes motor. És nem is ugyanaz a logó az elején. Aki általában az 1-es BMW-t nézegeti, nem gondolkozik az Octavian. Ennek a hasonlításnak nincs értelme egyébként, egy Honda Jazz nagyobb, mint egy AMG GTS belül, mégsem panaszkodik az utóbbira senki.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha már egy szegmensből vannak, miért ne lehetne összehasonlítani bármelyiket? Annyira prémium volt a BMW, hogy elszakadt a lánc benne 122 000km után. Pedig megkérték az árát. Most vett helyette a fószer egy A3-at. Majd meglátjuk, az meddig bírja. Semmi extra versenyautóra nem kell gondolni. 1.6 szívóbenya mindkettő. Tudom, mindenki más szempontok szerint válogat. De számomra érthetetlen szempont hogy hátul hajtson, kerül, amibe kerül.
Az octaviat csak a méretbeli különbségek miatt hoztam fel. Legyen inkább A3, az közelebb áll hozzá, ha azt vesszük, hogy a prémiumságra hajaz mind a kettő...
Presztízs kérdés az egész. BMW meg Audi akkro biztosan jó, ez maradt meg a fejekben. De mindkét márka túl van már fénykorán. Az utolsó valamire való igazi audi nem mai gyerek, és ez sajnos a bimmerre is igaz.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #36616 üzenetére
Mondjuk a lánc hirtelen nem értem hogy jön a helyhez meg a szegmenshez de ebben igazad van persze, szégyen.
Ha már egy szegmensből vannak, miért ne lehetne összehasonlítani bármelyiket?
Tengelytáv alapján, de mondom, a gyártó se szánta soha egy percig se az octavia ellenfelének, elhiheted.
Meg ennyi erővel mondom ezt 30 éve lehetne szajkózni a bmw-nél, csak minek? Igen ez ilyen. Igen mindenki tudja eggyel kisebb belül. Minek mindig elmondani, aki helyet akar nem ilyet vesz.
Persze összehasonlítani össze lehet ha akarod, csak sok értelme nincsen, más a két célcsoport, ahogy brumi is írja nincs átfedés szerintem a vásárlók között túl sokDe számomra érthetetlen szempont hogy hátul hajtson, kerül, amibe kerül.
Igen, ekkora méretben ez ilyen kompromisszumokba kerül. Mondom, van olyan ahol nem kell már (akkora) áldozatot hozni, és a többi szempont is érvényesül, az már az 5-ös, az meg annyiba kerül amennyibe.
Ilyen ez a mérnök szakma, mindig van trade-offPresztízs kérdés az egész. BMW meg Audi akkro biztosan jó, ez maradt meg a fejekben. De mindkét márka túl van már fénykorán. Az utolsó valamire való igazi audi nem mai gyerek, és ez sajnos a bimmerre is igaz.
Ezzel egyetértek, én se venném egyiket se manapság.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én is bajban lennék, de azt tudom, hogy friss kocsi kéne. A merci marha jó volt a hétvégén, főleg az 5,7-es fogyin röhögtem pályán, a civic ha belegebed se tud ilyet. Szóval ilyenre még mindig dízelt mondok, városba meg... Egy GTE Passat kéne, azt villanyoznék, és ingyen tudnék parkolni Automata is kell, mert ma is 40 percet városi dugóztan reggel 7.30 és 8.30 között és elegem lett
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #36588 üzenetére
XV-re hajaznék a nyugdíjas évekre de már az sincs csak CVT-vel. Manuális csak az 1,6i-hez van meg a alapfelszereltségű 2.0i-nél. Ott meg tempomat sincs, az egyel nagyobb felszereltség ami élhető meg már csak cvt-vel van.
Ehh, Bimmer kell.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #36624 üzenetére
Jogos, javítottam. Előbb-utóbb csak berögzül.
mod:
Mágus2: Vannak ott más bajok is. Unokatesóm 116i-jében 4-ból 3 injektor behalt 125k km-nél, és már túl van egy szelepfedél tömítésen mert fosta az olajat. De amúgy is eszi az olajat, múltkor is tőlem kért kölcsön egy liter olajat bele...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Műszakit mennyivel a lejárat előtt lehet megcsináltatni, hogy ne bukjak időt? 30 nap?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #36635 üzenetére
Köszi akkor jól rémlett.
To all:
Ezek az autók viszik el a legtöbb és a legkevesebb pénzt -> Toyota van az első 3 helyen. Ügyes...
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Nagyon durva a kolozsvári autópark. Eddig is rengeteg felső kategóriás Audi, BMW, Merci, Porsche volt, de az utóbbi időben olyan kocsik jelentek meg, hogy pislogok. Elmúlt két hétben öt különböző Mustangot láttam (más szín, kabrio, rendszám miatt tudom, hogy nem ugyan azt a két darabot többször). Valamikor láttam udvaron parkolni Tesla Model S-t az ősszel, most idén tavasszal láttam még kettőt. Ezek közül egyik ráadásul cégautó.
Tegnap az egyik mall mellett egy BMW i8 parkolt. Egyik car sharing cégnek meg kettő (talán három) BMW i3-a van. Ma meg, egy Cadilac Escalade húzott rám (de legalább megköszönte, hogy beengedtük).És onnan tudom, hogy ezek ténylegesen kolozsváriaké, hogy Kolozs megyei rendszám van rajtuk...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Elemental
addikt
A fél éves autóm is megkapta a kötelezőt.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy nem hajtott el a merénylő. A hátsó ajtó kicsit be is horpadt. Szerintetek fél éves autónál a biztosító még fel szokta ajánlani az elemcserét, vagy mindenképpen fényező lesz? Mert azt beszéltük a sráccal, hogy ha olyan 50k alatti a kár, akkor kifizeti. Viszont, ha a biztosító elemcserét javasol, akkor nem megyek a fényezőhöz árajánlatért.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #36641 üzenetére
Ezt magyarázd el, bitte.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardverek pünkösdre
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Honor 90 - modellalkat
- Milyen routert?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest