Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    A Fordot lemondtam, nem mentem el megnézni, egy kör az E61-el elég volt ahhoz, hogy rájöjjek, BMW-t szeretnék.

    Ez a konkrét E61 , amihez szerencsém volt ma. Elvittük a 5erhez átvizsgálni:
    -jobb hátulja a kerék felett fújva volt, nem lehetett nagy törés, mert lakatolás helyett inkább vastagon megfújták
    -két első lengéscsillapítót kell cserélni
    -szelepfedéltömítést (vagy magát a szelepfedelet, mivel műanyagból van, és idővel megvetemedik) kell cserélni, mert ott folyik a motorolaj
    -motorolajszint jeladót kell cserélni
    -a termosztátban van egy jeladó, ami rossz, ezért a termosztát cserés
    -4 új gumi kell rá, mert 2009-es michelinek vannak rajta

    Kívülről bizonyos szögekből szép volt, de azért a fényezése nem hibátlan (nem várok sem törésmentességet, sem hibátlan külsőt 12 év után, csak leírom), a csomagtérajtó pedig lassan csereérett (rohad az ablak aljánál, és a rendszámtáblavilágításnál is). Az utastér nagyon vagány volt, egy alapos takarítás után némi kopást leszámítva hibátlan lenne, ellenben a csomagtéren látszik, hogy cuccoltak vele bőven, koszos és szétkopott volt - nyilván ez is takarítható valamennyire.

    Megvettem...

    Volna, ha enged az árából egy keveset. 8800 eurót kért volna, kp-ban pengettem volna ma neki 8400-at, de 400 eurót sem engedett, hiába kerülnek kb. 300 ezer forintba a fent felsorolt cserélendő tételek. Így nem lett biznisz.

    Viszont tudom a csapásvonalat, BMW-t szeretnék, időm van nézelődni, vadászni fogok. :) És jó érzés, hogy a Fordot nem vettem a vállamra.

Új hozzászólás Aktív témák