Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz hülyegyerek #88114 üzenetére

    1.8t is volt de akkor arról nem írok. :D

    Nem annyira vészes mint első olvasatra tűnik. A lánc probléma inkább a 2.0 tsi-re jellemző az 1.8 tsi-re kevésbé és van hozzá már gyárilag javított feszítő ([link]), tehát egy orvosolható dologról van szó.

    A HF az meg akkor problémás ha nem volt cserélve benne az olaj rendesen illetve hidegen is kergették (céges autóktól tartózkodj, azok fokozottan rizikósak).

    Nálunk volt egy 2010-es mk2 1.8 tsi (0 km-el jött). Maga a kasztni szvsz feleslegesen nagy nehézkes vele a parkolás a városban de ha van család akkor hasznos. Korrektül ment de azért nem tépi le az arcod, városban a 9 liter sima, ha nyomogatod a pedált akkor a 10 nagyon könnyen összejön de ha Fittipalidzol akkor 12-13 is megvan neki lazán.
    Egyedül a belterétől hánytam (műanyagok) pedig igénytelen japó autókhoz vagyok szokva nem Maybach-ban nőttem fel (hanem a szockó verziójában aka kockalada :D).
    A hűtővíz az időnként eltűnt belőle (hidegen a maxon volt melegen meg a min. alá esett és bejelzett a BC) azt gariban javították meg az ajtóhatároló lazult ki pár hónap használat után. Olyan nagyon sok tapasztalatom azért nincs vele mert kb 50k km-t tettem bele, aztán elkerültem attól a cégtől.
    Azt tudom, hogy a srác aki kapta utánam, nála 120k km-nél kellett generálra vinni mert HF-es lett (gondolom "üzemszerűen" rúgta le mert céhes).

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák