-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szőröscica
addikt
Nekem nagyon halk volt a motor, mig a 5erben el nem tortek valahol a kipufogot mikor a wandlerem felujittattam. Meghegggggesztettek, de bizonyos fordulatszamtartomanyokban (1700 es 3000-3500 kozott) eleg hangos es brummogos lett. Nem tudom, lehet-e ezen segiteni valahogy.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
Tyű, próbáltam mol limóból a benzineset, gyerekek ezt a kulát!! Nem elég, hogy fosgyenge, egy 1.4 fiesta ehhez képest egy nyomatékgyár, ezzel a váltóval együtt katasztrófa ... ez valami robotizált geci, mint az opel eaesytronic, vagy mi a tosz ez? Kúszni nem tud, ahogy kuplungol az katasztrófa, menni semmit nem megy az autó de egy váltás több másodpercig tart ha lepadlózod akkor az történik, még az a maradék hajtás is elmegy másodpercekre, ami addig volt, mert szöttyög a váltással. Konkrétan többször kakiban maradtam, villogtak dudáltak mert lepadlóztam és 2-3mp-re mintha a kipörgésgátló elvette volna a gázt .. tiszta szégyen, ha nullárol startolva pörgeted ki, akkor is ez van, amikor felvált ott van 3mp kiesés amíg megáll az autó rég vezettem ekkora fost.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tboldi #93511 üzenetére
Az ... valami 1.0 TSI 75 ló vagy mennyi, manuálissal is gyötrelem lenne mert alul semmi sincsen és turbóluk van, de ezzel a katasztrófa váltóval ez borzalmas pain in the ass a budapesti forgalomban, elképesztő buta autó ez ..
Edit: ahha, "Automated Shift Gearbox (ASG)" ez a csoda van benne, na ilyet ha láttok meneküljetek
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Direkt nem lehet padlózni elvileg, nem gyárilag ilyen.
Ha lehet, próbálj eUP-ot, nem tudom ott belenyúltak-e?
Azt tudom hogy Greengonál nincs ilyen probléma (ráadásul ott több a face kontroll, mert be kell fáradni irodába, stb).szerk.: biztos vagyok benne hogy nem gyárilag ilyen. A legbutább automata váltónál is szerintem alap dolog hogy padlózásnál szükség esetén esetleg vissza is vált, hiszen gyorsítani akarsz. Panaszkodtak mások is.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz proof88 #93515 üzenetére
Én is gondoltam erre .. oké, hogy sok hulladék motort gyárt a vw meg ilyenek, de használhatóságra azért nem szoktak rosszat csinálni. Mindjárt olvasok valami tesztet .. e-upot csak greengonál próbáltam, ott semmi gond sincs.
Edit: pedig ezt írják a tesztek is, ennyi, ASG .. robotizált szar, ilyen fos.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Mik a kötelező papírok manapság a kocsiban aminek nálam kell lennie? Elvileg biztosítási papír már nem kell, lakcímkártya se, ha a forgalmi a nevemen van? Jogsi pedig 100% személyiként funkcionál?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #93517 üzenetére
Sajnos igen, minnél jobban toldozzák-foltozzák annál zarabb lesz. Össze-vissza fog rezonálni meg duruzsolni. Nem ér annyit az új csövezés szokd meg vagy add el...
vilike: Azért a DSG címkét nem merték rárakni, látom.
mod:
Dorothy: Lakcímkártyát kérhetik (tőlem kérték eddig mindig az utóbbi időben) de nem kötelező magadnál tartani amúgy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#47205632
törölt tag
válasz Tsebacsi #93520 üzenetére
Ok.
Tudtok amúgy tippeket adni ehhez a pötsköszörű motorhoz? Soha nem volt még ilyen kis motoros 16 szelepes kocsim, vezérlés nélküli. 1.4 Megane. Mert meglepően jól elduruzsol 1800-as fordulaton 5.-ben hegyen-völgyön át, csak nem tudom jót tesz-e neki.
Dízelekkel meg nagy 8 szelepes benzinesekkel jártam eddig csak.
Annyit észrevettem már, hogy egy hatvannal döcögő kocsit nem tudok vele megelőzni, ha csak egyet gangolok vissza, mert negyedikbe értékelhetetlen a gyorsulása kétezres fordulatról. Gondolom harmadikba kellett volna visszalökni és kitaposni a belét hatezerig. Ezt még nem próbáltam ki.
Meglepett az erőtlensége, mert olyan könnyedén elsuhan ötödikbe mindenhol, de visszaváltás után kigyorsítani mégsem tud értékelhetően, valószínű kettőt kéne... De próbáltam előtte egy 1.6-ot is, az is ugyanilyen volt...Ez a 95 ló is csak papíron mutat szépen. Nem is száguldozni vettem, de kicsit meglepett vagy csak még túl furcsa ez a konstrukció nekem. Elindulni is marha nehéz vele, alapjáraton nulla nyomaték van, Teszkónál se tudok kigurulni vele legalább ezres fordulat nélkül.
Viszont mikor meg akarok ugrani egy kereszteződésben és odalépek akkor meg rögtön elpörög a kerék, ott megvan a kalória fordulaton, csak használni nem tudom semmire így.Eddig 160 Km-t mentem vele, 7.8 lett a fedélzeti szerint az átlagfogyi, lenulláztam előtte. 5-10 Km-es távokra használom, szerintem ez jónak számít így.
-
BigBlackDog
veterán
Tegnap voltam élőben meglesni az S-Crosst, illetve a Vitarát. Egyikre sem mondanám a statikus próba alapján, hogy rossz autó lenne. Mindkettőnél tetszett, hogy relatív magasan ülök, "átlátom" a helyzetet. Mondjuk mindkettőnél éreztem pl. a felhasznált anyagminőségen, illetve az ajtócsukódásokon, hogy inkább a volt Civicemre hasonlítanak (=olyan japán "játékautósak"), nem pedig egy európai vasra.
Viszont a kettő közül egyértelműen az S-Crosst éreztem kellemesebbnek (nagyobb tér belül és talán kellemesebbek a felhasznált anyagok is). Vitaránál pl. ez a műszerfali ezüstcsík eléggé furcsa volt nekem. Ami viszont mindkettőnél meglepett, hogy mennyire pocséknak tűnt számomra a bőrborításnak nevezett valami a kormányon.
Ha új autót kéne vennem, egyértelműen S-Cross lenne (a kettő közül), de valószínűleg inkább keresnék olcsóbban valami használt, magasabb kategóriás autót, a különbözetet meg félretenném szervizre. Persze amíg van türelmem egy használt autó szervizelésére...
-
válasz #47205632 #93522 üzenetére
Szívóbenya 3000 felett indul meg (ha egyáltalán megindul) szokni kell a Diesel után, fordítva is szokni kell, nekem a Diesel volt furcsa.
60-nál minimum 3-ba kell visszahúzni, de váltó hosszától függően akár 2-be is lehet, ha gyorsan akarod előzni
Próbáld végig a fokozatokat, melyikben meddig megy elEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #93525 üzenetére
Az utolso gondolatmenetedre +1.
Szép új meg minden de a belso anyag hasznalat, eleg gagyi szerintem.iPhone 6S SpaceGray
-
hacki87
senior tag
válasz kisza25 #93526 üzenetére
Találtam egy leírást ahol valami 6000nel van a max lóerő és valahol 4000 körül a max nyomaték ami kb 120 130Nm. Csodát nem kell várni tőle. Az én autóm 1.6 16v 1050kg 1es kb 50 2es 100 3as 160 a többihez még nem született meg a megfelelő hosszúságú lejtő. Ha komolyan gondolok egy előzést azaz minél hamarabb letudni akkor 80 nal még simán visszarakom 2esbe...
-
BigBlackDog
veterán
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Mitől romlik el az önindító?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
válasz BigBlackDog #93530 üzenetére
Nekem 1x 2,5liter kóla robbant fel, az nem volt vicces, de az is teljesen szilánkos volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #93529 üzenetére
1.4-es Alfa kb hasonlo, bar 80-nal az megindul 3.-ban is, hala a rovid fokozatoknak, az 5. mondjuk pont hosszu, 50-nel 1700-at forog, es 200 fole elfutnak tiltason (7300 korul).
Hogy a fenebe konnyebb annyival a Bravo? 1190 kg az 1.4-es 145, az a 10 centi plusz hosszban nem eredmenyez akkora tobletet, minden mas nagyreszt megegyezik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Peti78
őstag
válasz MunezXBK #93532 üzenetére
Hát nem mindegy, megmondom miért harom hete lett cserelve, igaz felujitottra, es tegnapig birta. Azért érdekel, hogy vajon szarul volt e felujitva, vagy valami tonkreteheti. Kocogtatassal indul, csak bosszanto, hogy vadaszni kell a jarokeloket, hogy inditozzon valaki amíg kocogtatom
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
Peti78
őstag
válasz bitpork #93537 üzenetére
Természetesen magától mondta, hogy jön egy garanciális cserével, és elnézést kért a kellemetlenségért. Van egyfajta romantikája az idegenek leszólításának, de mihamarabb szeretném letudni ezt a dolgot.
Tehát nincs ami tönkretegye?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #93530 üzenetére
Civicben is volt ilyen . Szétpattant a palack, szerencsére műanyag rekeszben volt a csomagtartóban.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Tsebacsi #93541 üzenetére
Szénsavmentes ásványvizet tartok az autóban, az még sosem fagyott szét. Olyant viszont 2-3 alkalommal láttam, hogy nagyon hideg téli reggelen - még nem volt garázs - ahogy megmozdítani a palackot, a szemem láttára fagyott meg az addig folyadék halmazállapotú víz. (lásd itt)
@ Integrale: a DSG-s Golfom 100-nál kb. 1850 rpm; 3000-nel 165 kmh. Ez hosszú.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #93548 üzenetére
Össze-vissza árak vannak, nekünk kis mester 10-15 körül új önindítót varázsolt régebbi technikához (konkrétan nem bírt forogni egyáltalán a végén, de mint kiderült, korábban is szinte csak fele fordulatot produkált. Hosszú évek óta járunk hozzá, igyekszik felújítani amit csak lehet, hogy ne legyen reklamáció
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #93526 üzenetére
3000 felett indul meg, de aztán 6500-ig megy is.
A dízeleknek olyan szempontból nagyon tahó karaktere tud lenni, hogy alul brutál turbólyuk, 1700-nál megindul, majd 3500-nál elfogy. Közte persze megy, mint állat. Csak próbálj meg ezzel úgy közlekedni nem nagypapásan, hogy az utasok nem headbangelnek.
Nyilván egy 3 lityós sorhatnál már nincs ilyen probléma, de az ilyen 1.6-oknál simán.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Citizen
- Windows CE fórum
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen