- Synology NAS
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz _Volkovy_ #1059 üzenetére
fiat féle selespeed, ami az alfákban is van, de egy szégyen, nagymamám gyorsabban vált a trabant váltóval mint ez a ''csoda'', még senkitől egy pozitív szót nem hallottam róla...
meg anno a saab 900-nak is volt egy ilyen félautomata rendszere, ahol váltogattál a H váltóval, de nem kellett kuplungolni, de az is inkább a felejtős kategória volt.
a szekvenciális kormányról kapcsolhatós váltókkal ezek a félautomaták kihaltak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-Jackson-
őstag
válasz _Volkovy_ #1061 üzenetére
jah, fiat-alfa féle selespeed, audi tiptronik, bmw-nél switchtronik, illetve az SMG.
egy ilyen SMG-s m3-ast volt szerencsém kipróbálni eccer, hát nemrossz.
automata üzemmód nincs, válthatsz kormány mögötti karokkal, vagy hagyományos helyen a váltókart fel-le pöckölgetve. full segítséggel (kipörgésgátlás, menetstabilizálók) hiába a 343 lovacska, az egész olyan, mintha egy szimulátorral nyomatnád eza váltó egyébként asszem 0.08 sec alatt kapcsol, ha váltásnál nemveszed el a lábad, hanem padlózod, akkorákat ránt, mintha rákuplungolnál.... nagyonkomoly
szimulátor effekt II.: versenyastrával 5 kör a hungaroringen, hát azis tiszta nevetséges egy szimulátorokon nevelkedett embernek. nemcsoda hogy a clio-kupában is indul egy szimulátorgyőztes gyerkőcالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
a_tesz
Korrektor
válasz _Volkovy_ #1158 üzenetére
remek. csak 1.) ez nem dodge/chrysler fejlesztés, hanem külső bedolgozóé. 2.) 6literes dízeltől 827Nm nem egy szenzáció. ha a 3l-es dízel bömbi kb 580 Nm-t tud, akko elvileg mennyit is kéne tunni ennek a csudadízelnek?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Tibisz
aktív tag
válasz _Volkovy_ #1505 üzenetére
Ismersz netán, vagy miért illetsz jelzőkkel? Mivel én sem tettem ezt feléd, ezért próbálj meg viselkedni, és kulturáltan írogatni! Előre is köszi, hogy megpróbálod!
Neked az kellene felfognod, hogy mit is tudnak a mai dízel motorok! Amíg ennyire nem Vagy tisztába azzal, hogy mire is képesek a modern dízel motorok, addig lehetőleg ne kiabál Világgá, hogy kérem szépen fogalmam sincs a témához! -
Tibisz
aktív tag
válasz _Volkovy_ #1589 üzenetére
Nem értem, hogy ha azokat a teljesítményeket hozza egy dízel, mint egy benzines, sőt nagyobb nyomatékot, akkor az már miért is nem sportos attól, mert nem pörög? Örök rejtély!
''_Volkovy_: Ha olyan nagyszerű lenne a dízel,mint mondod,mindenki azzal menne.''
Segítek, hogy kcisit elgondolkozhass: Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link -
Tibisz
aktív tag
-
-
a_tesz
Korrektor
-
neduddki
nagyúr
válasz _Volkovy_ #1616 üzenetére
HI!
Nen bele egy 180-200 le-s jofajta dizel bele es ma szivesen el si furikazgatnek:- ))))))
udv
neduddki
p.s. bocs de nem birtam kihagyni!!!: - ))))https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz _Volkovy_ #1737 üzenetére
_Volkovy_
Átadom neki
Amúgy a Mercedes a 600LE-vel is olyan tud lenni, mint egy kezesbárány, hihetetlenül lehet uralni, azt csinálja amit akarsz, ebből átülve a Viperbe, olyan mintha felülnél egy vad lóra (pontosabban le, mert olyan mintha a földön ülnél )
-Jackson-
Nem akarok senkit megbántani, tisztelem, becsülöm az Imprezát, de nem ez a kategória. A gyorsulási versenyeken mindig vannak Imprezások. Negyed mérföldön az Imprezák 13.x mp körüli időket mennek. A legdurvább kocsi amit eddig láttam egy osztrák faszi épített jeep-je (Bővebben: link), ez 10.2 mp alatt végzett a negyed mérföldel. A cél ennek a legyőzése
A Viper alapból ugye 500 LE, így kb. ugyanazt az eredményt hozza, mint az Imprezák, de se turbo, se komresszor nincs benne. Most van folyamatban egy pack beszerzése, ami 750 LE-re tolja fel a vasat. Igaz ez az egyel előtti Viper, de itt egy video amint ezzel a csomaggal szerelt Viper 9.48 mp-t teljesít negyed mérföldön Bővebben: link.
Egyébként tervbe volt a Skyline is egy ideig, de csak jobbkormányos van belőle, ez meg eleve felvet jópár problémát.Feel Good Inc.
-
mormota
senior tag
válasz _Volkovy_ #1822 üzenetére
...milyen igaz
mostani bnőm azt mondja, hogy ő nem is akar férjhetz menni. élettársi kapcsolatban lenni jó, mert nincs olyan, hogy házassági szerződés, meg nincs olyan, hogy közös. (ez egy kicsit sarkos példa volt)
határozottan énis házasságellenes vagyokIllusztrálok, tehát vagyok
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2075 üzenetére
Szóljak, ha megint nálam lesz?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2078 üzenetére
Nem fogyaszt sokat. A múltkor 22 órát mentem vele folyamatosan, és 11 liter volt az átlagfogyasztása. Volt benne minden 0-250 között.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2082 üzenetére
Max. a gyermeke.
De a mindenem az az autó. És az unokaöcsémet is megfertőztem. A múlt héten majdnem megvett egy 300z-t. (Valami nagy csodát kellene végrehajtanom a pénztárcámmal, mert akkor tavasszal vehetnék félár körül egy 350z-t a bent lévő 4-5 tesztdarab közül.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2084 üzenetére
Vagy kevesebb...
Most el. Másfél óra múlva online. (Vagy on lány.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2086 üzenetére
Na, neee! Lécci-lécci-lécci!
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2088 üzenetére
Jó.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2090 üzenetére
Bp? Vagy autózzak valahová?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2092 üzenetére
Bármilyen hihetetlen, de mivel 0->100 éppen olyan, mint 150->250, a sztráda nem kifejezetten vadított be engem. Kis utak sokkal jobbak. Ahogy ''zzzzzugy'', és már ott is hagytál bárkit, és már kulturált polgári autósként mész újra 100 körül. Az állat. Meg persze a szerpentinen 80-100 a 180 fokos kanyarokban, és érzed, hogy stabil, atom stabil.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2094 üzenetére
Nem vadítalak. Ez az igazság. Elfogultság nélkül mondom, hogy minden eddig kipróbált Porschénál jobb volt a vezetési élmény - töredéke áron. És, ami különösen meglepő, egyáltalán nem pattogsz az úton, a pattogás pejoratív értelmében. Pl. a Toyota Celica brutálisan ráz a 350z-hez képest.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2096 üzenetére
Á, a rázkódás nagyon fontos, mert az nem jó, ha fáradtan szállsz ki egy autóból. Én legutóbb a 22 óra után sem voltam fáradt, pedig csak tankolni, pisilni meg ''villogni'' szálltam ki. Szóval nagyon-nagyon fontos, hogy ne rázzon, és nagyon jó, hogy nem ráz. Állat futóműve van. És nagyon lassan menni is nagy élmény vele.
0->200? Fogalmam sincs, és nem is mértem. Gyorsan. A legjobb barátomnak egy agyontuningolt RS4-e van (470 LE), az pl. gyorsabb. De majd ebből a 350z-ből is lesz turbós verze, és akkor az állat lesz. Meg pl. 1-2 millió körül vannak rá kompresszoros tuningok Németországban, és akkor ez is 400LE környékére megy, vagy tán fölé. És azzal már megeszi az RS4-est, hiszen kisebb, könnyebb, jobbak a mindenféle adatai, etc. (Meg most az új RS4 nem is turbós lesz, hanem ''sima'' 4.2, ha jól rémlik, és azt tuningolni se lesz olyan könnyű.)
Egyébként tényleg szívesen megmutatom, ha elkérem. Addig nem adják ki, amíg ilyen szarok az időjárási viszonyok, mert nem akartak téli gumikat venni, úgyhogy most garázsban pihennek a kicsikék.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2098 üzenetére
Á, dehogynem!
Na, itt a kicsike. Remélem tetszik. Leszaladtam hajnalban a Balatonhoz.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Szeke
senior tag
válasz _Volkovy_ #2156 üzenetére
Dízelekről beszélünk, nem benzinesekről.. Dízelnél kisebb lóerő, nagyobb nyomaték. Azért ez durva: ''csúcsnyomatéka pedig eléri a 630 Nm-t''. Nem sok benzines motor van ekkora nyomatékkal...
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
válasz _Volkovy_ #2167 üzenetére
Ki beszél itt kamionmotorokról?
Ez egy teljesen új fejlesztésű Merci motor... Aminek ráadásul van V8-as verziója is, 315 lóerővel és 730 Nm nyomatékkal.
Ültél már nagy köbcentis újabbfajta dízel autóban? Ezért írtam, hogy amíg nem próbáltad, addig ne mondj róla lehúzó véleményt.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Politika
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Synology NAS
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fotók, videók mobillal
- Cyberpunk 2077
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen