Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz #89309696 #149638 üzenetére

    Érdekes lenne egy teszt úgy is, mikor próbálja a féket nyomkodni is határon nem csak taposni, hogy mennyit javít ABS nélküli autónál. Bár vészhelyzetben senkinek nem lesz annyi lélekjelenléte, hogy még határon fékezzen is, pont ez a legnagyobb előnye a rendszernek.

    Nekünk ugye még azt tanították az 1990-es évek közepén, hogy hát az ABS működését le lehet szimulálni. Eddig kétszer volt olyan helyzet, amikor kellett volna csinálni, nem sikerült. Az oktatóm mondta, hogy aki sokszor kerül ilyen helyzetbe, és van gyakorlata, mondjuk egy autóversenyző, annak sikerülhet ezt esetleg elsajátítania...

    Továbbá érdekes lenne megnézni, hogy hón, esőn és száraz úton mennyire csökken le az ABS előnye.

    Vannak erre tesztek utána lehet nézni. Az ABS legnagyobb előnye alapvetően az, hogy irányítható marad az autó (kivéve jég vagy jeges hó, ahol ugye tök mindegy, csúszol előre a lendülettel, bármit is csinálsz...)...

    Nekem az a bajom az ilyen műgyantás tesztekkel, hogy brutál szélsőséges helyzetet generál, mikor van nálunk a 365 napból olyan útfelület. A sima vizes aszfalt meg közel sem csúszik annyira.

    Egy ismerős az M7-es érdi lejtőjének alján lévő vízfolyáson dobta el az autóját. Brutál szélsőséges?

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák