- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- DIGI kábel TV
- Linux - haladóknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz #56573440 #32 üzenetére
"de évente kétszer akár megspórolhatsz vele egy -az árkülönbözethez képest- filléres kisbuszbérlést?"
Nem béreltél még autót ugye. Egyébként meg igen, az emberek szeretik ha az autójuk lefedi az igényeiket.
A kisautó piac soha sem volt túl acélos, alacsony jövedelmezőség, nagy verseny, alacsony kereslet.... Az új emissziós normák ki is csinálták. Nem is lesz megint normális kínálat, csak ha feltalálnak valami nagyon olcsó akkut. Talán majd a szilárdtest akkuk ha lesznek. 10-15 év múlva.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz #56573440 #32 üzenetére
Úgy, hogy az embereknek egy autó kell, nem akarnak kettőt, hármat, akármennyit minden feladatra külön. A svájci bicska is univerzális, mégsem használod minden funkcióját minden héten. Az univerzális távirányítót sem minden eszközhöz.
#34 Hieronymus: Nem csak a csökkenő eladás fogja növelni az árat, hanem a jogszabályok is tolják felfele, a mindenféle vacakkal felcicomázott motorok miatt, a komplikáltabb hajtásokon keresztül.
#52 kriszpontaz: Plusz a logisztika, az elhasználódás mértéke, a különböző autókba való pakkok egymáshoz igazítása, a különböző gyártók pakkjainak összehangolása, ehhez megfelelő szoftver autó oldalon stb. stb. A Renault esetében meg már kiderült, hogy a bérelt/lízingelt akku nem igazán jött be a népnek.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz #56573440 #74 üzenetére
Az a része nekem pl. abszolút nem lenne overkill, hogy van egy bazi nagy hatótávom. Ok, tudom, tölthetem minden este akár, de mennyivel jobb ha hetente csak egyszer, vagy még ritkábban. Franciában, amikor az egyik atomerőműben melóztam, egy i3-al jártunk be. Az erőműnek külön volt elektromos autóparkolója. Reggel begurultál, rádugtad és sanyi. Ezt könnyen meg tudnám szokni. . Kint elég olcsón lehet kapni a Leaf-eket, használtan. Sokan járnak is velük, mert bár a hatótávja nem valami acélos, bőven elég kétnaponta tölteni, ha ingázol napi max 50-100 km-t.
-
Shadowbull
addikt
válasz #56573440 #74 üzenetére
"Legutóbbi vitos 9 fős volt asszem móka egy hétre 140 kra jött ki. "
Majd legkozelebb probald meg foszezonban ket het nyaralasra, es nezd meg mennyibe kerul es hol talalsz autot.
" az év 99%-ban szar arra amire használod, a maradekban kompromisszumos, akkor végülis tök jól döntöttél."
Nem, ezt te mondod.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cucka
addikt
válasz #56573440 #96 üzenetére
Nyilván felhasználóként ez olyan szempontból érdekes, hogy olcsóbb a termelés, így akár olcsóbb lehet a végtermék.
Balesetnél: egy átlagos modern autó úgy van felépítve, hogy van egy különféle nagyszilárdságú acélokból készült váz, és arra van rárakva a külső héj és a gyűrődőzóna.
Kis sebességű ütközésnél csak a gyűrődőzóna sérül és javítható.
Nagy ütközésnél, ha sérül az autó vázszerkezete, az szinte biztosan gazdasági totálkár.Tehát ilyen szempontból ugyanúgy eldobhatós az egész, ahogy egy tök átlagos hagyományos autó is elodbhatós egy nagyobb baleset után. A strukturális akkupakk meg a gigacasting ebben nem hoz lényegi változást.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz #56573440 #105 üzenetére
szvsz ez is olyan, hogy amíg garis / biztosított, addig az nem az ügyfél gondja elsősorban.
Ha meg már nem garis, hanem 3rd party szervizes, akkor meg beindul a kokkolás, heggesztés, darabolás, ahogy manapság is megy más autóknál.Ha jól emlékszem, végül külön modul lett a hátsó lökhárító gyűrődési zónája.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz #56573440 #105 üzenetére
Ezek nem úgy "alkatrészek" hogy bemész a tesla boltba és veszel 1 darab préselt lemezt, mint "alkatrész". A kipufogódobot is több vasból hegesztik össze, de alaktrészként csak egyben tudod megvenni.
Szóval még egyszer: ha az autó vázszerkezete sérül egy ütközésnél, az jó eséllyel GTK, mert
1. Akkora volt az ütközés, hogy a fél autót cserélni kell, mert minden más alkatrész is sérült.
2. A modern autók vázszerkezetét rohadt nehéz szakszerűen javítani, mert sok különböző, kigrammolt méretű és szilárdságú acélból vannak összerakva.Szóval ezért jelent minden nagyobb baleset GTK-t az új autóknál. A benzines autónál is. Az, hogy gigacasting vagy sem az nem oszt-szoroz semmit.
A modern autónak meg kell felelnie törésteszteken + gyalogosvédelmi előírásokon, ez nem az a korszak már, ahol józsi bácsi a húzópadon egyengette a zsiguli küszöböt.És tudom, hogy kelet-európában vagyunk, volt már olyan, hogy két totálkárra tört autó épen maradt felét kivágták és a pajtában összehegesztették, majd felrakták a hahura, hogy megkímélt sérülésmentes nemdohányzó. De hát ne ez legyen már a szakszerű javításnál a mérce.
[ Szerkesztve ]
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz #56573440 #157 üzenetére
Van olyan torzulás, amelyik szabad szemmel nem megállapítható, megrendeled a láthatóan görbülteket, összerakod, és kiderül, hogy még mindig milliméterekkel tér el ahhoz képest, ahol lennie kellene.
Kis szervizben, öreg autónál járható út az ezekkel való sakkozás, de szakszerviz óradíjába már nem férne bele. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen