Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Shadowbull #18 üzenetére

    Akkor tényeket kérek: hol beszéltem össze-vissza?

    És ha már az írástudókat hoztad fel: olvasni sem árt tudni. Az, hogy Must hogyan fényezi magát, nem hivatalos. A Tesla hivatalosan nem állítja azt, hogy az autói önvezetők. Legalábbis az év elején általam ismert állapot szerint nem, de tudtommal ez hivatalosan nem is változott.

    Musk személyes, propagandacélú kommunikációja pedig lehet nagyon problémás (sokszor szerintem is az), félrevezető, de azt mondani róla, hogy ez a hivatalos, szemben a tulajdonosoknak kiadott, általuk elfogadott tényleg hivatalos, precízen megfogalmazott feltételekkel, azért elég nagy csűsztatás. Egy írástudótól.

    A topic témája kifejezetten az, hogy az Autopilot és FSD ELNEVEZÉSEK önmagukban megtévesztőek-e. Semmi többről.

    És milyen homályos iparági utalgatásról beszélsz? Leírtam a tényeket. A tények pedig úgy szólnak, hogy régi munkatársaim közöt vannak, akik megfelelő pozícióban vannak ahhoz, hogy nagyon jól ismerjék ezt az ágazatot, és egyetértve a korábbi közös munkánk következtetéseivel, most is azt állítják, hogy a jelenleg létező (de nem feltétlenül utcára engedett) rendszerek baleseti helyzetekben jobbak, mint az ember. Magyarán azzal akarlak lenyűgözni, hogy van fejlődés.

    Lehet az írástudók felelősségére hivatkozni, de ehhez nem értene minimum az értő olvasás elsajátítása.

    Egybénknt kíváncsi lennék, hogy Te milen kapcsolatban vagy ezzel a területtel, ha már ilyen durván nyomulsz.

    Én gyakorló közlekedési szakjogászként az emberi oldalt és az emberi teljesítményt ismerem, némi balesetelemzési szakismerettel, illetve jelenleg tanulok az MI-alapú megoldásokról, de nem a műszaki oldalát.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák