Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #31 üzenetére
...de legalább látja és fel tudja fogni mi az a piros körbe 70-es szám, az ajánlott(nálam alsó) sebbességhatár ......és nem akadályoz ezzel senkit.......és igenis az ilyeneknél jobban tud vezetni.......mert ismeri a gázpedál gyorsítás fogalmát ellentétben a bp.i vezetők kb felével....
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #33 üzenetére
''Ha ennek az esélyét képes vagy a tőled telhető legjobb módon maximalizálni, akkor vagy hasznos résztvevője a közlekedésnek. ''
és ez mindig sikerül is, ha nem tartanak fel ...és mivle ez idáig embert sőt még egyéb éllényt sme gázoltam, és nem garamboloztam emiatt így akkor ezzel be is igazolodott a dolog. ...mindneki eljut az úticéljához más kérdésa a mai rohanő világban és rövid életben erre mennyit pazarolsz el, az időtényező igenis elsődleges, ugyanis ha lekésel egy vizsgát 15 percel emiatt nem engednek be....sőt egy tárgyalásról csúszol emiatt akkor ezzel vesztesség is érhet, és ha akkor azt a autót kielőzted volna, akkor azona másik 3 zöldön átfértél volna, és odaértél volna...tudom angyon sarkított példa de speciel igaz. ...de kismillió más példa is hozható."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
bobsys
addikt
válasz parandroid #352 üzenetére
én kicsatoltam volna és kérem, hogy büntessenek meg
[Szerkesztve]Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
válasz parandroid #352 üzenetére
dupla post
[Szerkesztve]Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #484 üzenetére
1.3as dízel
Akkor sme lesz dinamikus enm fog gyorsulni megfelelő mértékben.
''Ne egy alulmotorizált alsókategriás batárból indulj ki. ''---remélem nem az enyémre gondoltál???..ha nem ne olvasd tovább. ..alulmotorizált?..lehet 2.0 jobb lenne ede most ez van, és egyenlőre megfelel nekem.....alsókategóriás??..kikérem a kocsi nevében hogy egy bmw alsókategóriás, egy bmw mindig prémium autó, volt és lesz is.Akár 14 napos akár 14 éves.
batár??..hát a 3as nem batár, a 5-7es igen, mondtam nem is kéne, de a 3as batár akkor te milyne kicsi kocsiban szeretsz ülni??? ja corsa van...bocs.Az astra sem sokkal kisebb az autómtól."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
I_Am
veterán
válasz parandroid #512 üzenetére
1.4 HDI Pugok azok vadállatok.
Szenvedtem már egy húzottal egyszer, elég volt, hogy 3-ikban meg tudtam fogni. (aztán észrevettem, hogy ment a klímám )Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #512 üzenetére
Úristen ne, ha lenyomna egy 1.3as corsa megölöm magam
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyuri27
félisten
válasz parandroid #512 üzenetére
Persze ezt a változatot csak kelet eu kapta meg. Kint a 316-os ban 1.8-as moci van. Mert ez állitólag így nekünk olcsóbb. Az előző 520-ban 2.2-es...stb Azért a bmw-nél is értenek a számokhoz.
Amd - Radeon - Ryzen
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #1609 üzenetére
Hát durván távolódótt mindekitől, de pályás dugóba hova siet mikor mind3 sáv áll gyakrolatban, vagyis midnenhole gységes azonos tempoval, kb 90-100zal haladnak az autók.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tiv83us
veterán
válasz parandroid #2779 üzenetére
Hja, nalatok is kikene pakolni azt a gyonyoru sarga tablat, ami azon az autopalyan is kivan teve, amin en mindennap lenyomok 100-150 merfoldet...
''Speeding up to $1000, Reckless Driving up to 10 Years''.
Es ez ''enforced''.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
lorcsi
veterán
válasz parandroid #2779 üzenetére
talán még azt is sikerülhet kijátszaniuk, hogy a biztosító mindent kifizessen. ezeknél sosem lehet tudni mennyire nyúlik fel a kezük..ha valami rokon vagy ismerős a biztosítójának a legfelsőbb vezetője simán el tudom képzelni
-
e.vid
senior tag
válasz parandroid #2787 üzenetére
Így van, csak kibővíteném a gyalogosokra is. Ugyanígy büntetném azt, aki villogó zöldnél indul át a zebrán, mikor tudja, hogy nem fog átérni csak bőven a piroson, és azokat is, akik zebra helyett az autók közt futkosnak át az úton…
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #2786 üzenetére
Te se tudnád megállni adott helyzetben, senki.
Így van potenciális veszélyforrás vagyok mert 50es üres uton 70nel megyek...egyetértek
Megengedett legnagyobb maximum....persze...aki bexari annak.
Azért kedves hogy velük azonosítasz de akkro ahgy egyenlítsek>>szerencsére, de ha lenne rá lenne, sőt a 300+ már nincs is messze pár év még"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #2804 üzenetére
Hát igena féktáv nő, a kockázat szintén , azonos reakcióidő alatt több utat teszel meg ergo lehet minuszba kötsz egy autó hátuljába...gyorsabban mész nagyobb a megtett ut azonos fékerő esetén, vagyis a féktáv hosszabb, sőt lehet hogy még ebből kifolyolaga szeretett autóm egyszer nem fog kamatozni..de én akkor is szeretek gyorsan menni, a kocsi van értem, és enm fordítva
De nem értelek Peti?..gondolj bele a falutokba kitolnál gy iylen verdát 2 kilóig...áh milyne zorall már? ...mondanák na milyne frankó autód van megy mint az állat. ...versenypályán mi értelme van??...ott csak az idővel harcolsz...azt megetehted a nfs-ben is avgy az épp aktuális m3 challangebe, de közuton van kockázat, ellenfél, elérendő cél, csomó ember aki lát ....stb...
Ne mond már hogy te tudnál 50nel menni egy porschéval....
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lao ce
aktív tag
válasz parandroid #2811 üzenetére
sok sikert kivanok a versenyzeshez. ha apro lepesekben haladsz sok oromod lesz benne. garantalok jopar almatlan ejszakat is az elmenyektol!
bar reszletekben nem tudok neked segiteni, de szerintem megfontolasra erdemes oldalak lehetnek ezek:
http://www.oszak.hu/
http://autosszlalom.lap.hu/
szerintem ne sajnalj par orat autozni hogy megnezz egy-ket esemenyt es tanacsot kerjel elso kezbol.
amugy a legtobb altalam ismert amator autoversenyzo nemigen bohockodik az utcakon, nincs semmi ertelme. az onbizalmat nem noveli az utcai harc, hiszen valoszinuleg olyan foku tudaselonye van az embernek ami ertelmetlenne teszi az ilyesmit. ehhez hozzajarul, hogy a tanulas egyik lepesekent idorol-idore at kell programozni az agyat, kitolni a veszerzekeket messzebbre es messzebbre mint ahogy normal korulmenyek kozott vannak, hiszen olyan szituaciokban is teljesen kontrollaltnak kell maradni ahol mar a sebesseg miatt rendkivul nehez koncentralni. egy kipordules, kicsuszas vagy koccanas sem jelentenek szamottevo adrenalint. nomost, ezek utan semmifele ertelmes kihivast nem jelent a kacsoh pongrac ut, akarhogyan is megy rajta az ember.
nekem az a tapasztalatom hogy a legtobb sportosan jol vezeto ember (akik tevedhetetlenul tudjak hogy mikor lehet szazzal menni a kozuton otvenes tablanal), egy, max ket alkalom utan marha sertodotten tavozik a rendezvenyekrol. ugyanis kisgyerekek vagy idos nenik verik porra oket fair korulmenyek kozott valami ronccsal, pedig nekik mar nincs is mit belegyomoszolni a verdajukba. tobb kitartas es esz kell ahhoz hogy megtanuljon valaki rendesen vezetni mint ami a legtobb mokamikiben benne van, igy marad az onmaguknak valo hazudozas hogy ok mennyire tudnak, mert lenyomtak mar egy izet is, es evente sok-sok kilometert vezetnek, es csak ritkan toljak matt reszegen meg hasonlo komoly ervek.
az is kovetkezik ebbol hogy a versenypalya egy sokkal biztonsagosabb terulet mint barmelyik kihalt utca, reszben azert, mert a sok onjelolt okos es ferfiasan bator harcos epp az utcan bizonyitja hogy milyen kiemelkedo sofor, mialatt mi ugyefogyott nyuszikak egy toluk elszeparalt teruleten nyomjuk ahogy csak belefer.nicht kompot
-
Sunzi
aktív tag
válasz parandroid #2811 üzenetére
Gokart jó.
Mi évente tartunk 1-2 csoportos rendezvényt, 20 ember, 2 óra verseny, közel egyenlő feltételek, móka, kacagás...A jelenlevő utcai adrenalinbajnokoknak is csak ajánlani tudom. Láttam már a cimbik között jócskán meglepett arcokat az elmúlt években, aki azt hitte kőprofi, meg hogy, ha ment már 200 felett autópályán, akkor az már valami, és vezetni is tud, de, végül csak kapott körönként 2 másodpercet, és nem értette...
Meg valahogy többet jelent, ha a haverok egy jó verseny után jönnek gratulálni, mint, hogy ismeretleneknek produkáljam magam az utcákon, akiknek az értelmesebbik fele ennek kapcsán persze hangos hahotázásba kezd, és a "szánalmas" jelzővel illet magában. mint, ahogy ezt én is teszem, ha ilyennel találkozom.De, még ajánlani tudom a sebesség szerelmeseinek a biciklit is. Hármashatár hegyről lefele 80 felett is vannak izgalmak(bár, ez is szabálysértés, ha az aszfalton történik..), csak, hát, oda fel is kell tekerni, ami persze nyilván ciki dolog bizonyos körökben...
Ízirájder öcsém, ízirájder...
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3112 üzenetére
semennyire...és aki ittasan, jogsi nélkül rendszám nélkül, záróvonalon előz atábla szerinti 3xos sebbességgel az mit kapna?...kötél?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz parandroid #3112 üzenetére
megmondom miért nem értek egyet ezekkel a büntetésekkel:
-leginkább azért, mert akik hozzák, akik végrehajtanak, azok úgyis megússzák és ők ugyanúgy tovább szabálytalankodnak mint eddig.
-megint a kis embert nyomorgatják
-ott fotóznak ahol biztosan belefut az ember a radarba és nem ott ahol szükséges lenne. láttál te már traffit iskola közelben? én nem. de ott ahol tutira le lehet húzni az embert annál többet.arra ezek a barmok még nem jöttek rá, hogy mondjuk olyanért kéne kőkeményen büntetni, hogy ha baleset van, a résztvevők söpörjék le az utat a szilánkokat, rendszeresen ott maradnak az úton... igaz hogy utána 300 autó átmegy rajtuk pillanat alatt, ha csak egynek vágja szét a gumiját nagy sebességnél.. szóval seprű lapát kötelezővé tételére nem fussa már észből. ahogy arra se, hogy a kereszteződésben beragadtakat büntessék meg min 100e ft-ra.
hamar hire menne..
de nem. azt szigorítják ami a lehető legkisebb befektetéssel és legkevsebb kínos szituval jár, miközben a legnagyobbat kaszálhatják arctalanul.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3143 üzenetére
köszike,alapból ilyne vok csak ha valakikihuzza a gyufát. De ezzel sosem fogok egyetérteni>>"
Még több rendőrt az utakra! Még több trafit, még több közúti ellenőrzést, valamint még súlyosabb büntetéseket akarok"...van bővne más nagyobb gond is az országban mint ezzel szívassáka normális embereket, ahogy mondták többena nagy kaliberűek ugyis kimásznak belőle aki meg átlagban normálisna csak néha engedi ela lovakat az szívna.köszi én nem szeretnék.Amugy ma is vezettem 50kmet avárosban szinte hihetetlen de csak 2 eset volt ami megragadó...ilyenek hogy kis utca 2 kocsi közül folyamatban kigró ember gyalogos gyerek telefonáló nőci..meg se említem mert alap,fel vok rá készülve.
De kettőre nem, bmw x3, full nyugiba megy, vbillant be is enged maga elé mert kanyarodok megköszönöm, erre a következő balosnál halloma a guminyikorgást, és elrántotta jobbra mert küönbe belm jön..hm érdekes, pedig tök nyugodtnak tünt előtte....ez után meg kitolta vagy 120ig a körüton persze azzal nem angy cucc aztán elnézte a kanyarodot, mondom ez tuti egyenesne akar menni,de indexe ninc skinn kerékívet látom nem is kezdi kitolni mondom ok, erremikor melléérek persze kitoltja de még belefért kategória volt hely balra szerencsére.
Másik esettipikus magyar felfogással>>2 sávos út balba megáll egy autó elakadásjelző nélkül,zebra előt villamosmegállóba mondom biuztos fleevszi vagy kirakja ismijét, erre vazzz avégén kiderült a messzire levő gyalogostakarta átengedni aki mellesleg el s eindult, d emind1előttme menő astrás azért ugy gondotla szolidarít vele,és nyom egy satut a jobb sávban őmögötte hallattam,hát vazzz megint gumifüst.......cska úgy szállt előr epedig 55tel ha mentem, de vazz ilyet nem tehet hogy azért mert ő 1x csak ugy gondolja hogy belelép a fékbe,hogy engem ekkora fékezésre késztessen még akkor is ha gyalogost akarátengedni és szlordarít a meleltte levővel és megáll. Jó megálltam de rosszulesett a gumiszag megint meg a füst ...ha szép nyugiba előrefékez semmi bajom nincs vele hogy táengedi hisz ne álljon már afelezővonalon a gyalogos de ne utcs pillbe gondolja út,totál nem számítottam rá meg fog állni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #3143 üzenetére
A 19 hétvégi halálesetre: Még több rendőrt az utakra! Még több trafit, még több közúti ellenőrzést, valamint még súlyosabb büntetéseket akarok. Szeretném azt hinni, hogy jófelé haladunk, hogy minimalizáljuk annak az esélyét, hogy valami idióta kinyírja a családomat a közúton, de egyelőre csak egyre rosszabbnak tűnik a helyzet.
Igyvan, idegesitsük fel az amúgy tempósan közlekedő autósokat, ettől biztos megfontolt döntéseket fognak hozni, minden szituációban! Okos gondolat
Same rules apply!
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3160 üzenetére
szinte tudtam ezt fogod írni
Sajnálóm, lehet sarkítottam nagyon majd még gondolkozok jobb teorián most nem jutott találóbb eszembe...én senkin."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #3157 üzenetére
nem, nem ettől lesz az ember ideges. de enkem is eldurran az agyam, ha egy alapba 10 kilóméteres, gyk. negyed órásra tervezett úton még 20 percet állok sorban, mert ellenőrzés van.
Same rules apply!
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3184 üzenetére
1., "kisebbnek érzed magad attól, hogy lassítanod kell"--ez tökéletesen illik rám 100%ban ilyne jól még senki nem fogalmazta meg, ha beállók egy sebbességre és abbólfolyamatosan, egymás után soxor, pláne másmiatt ki kell zökkennem akkor felidegesítenek.....ez akár egy bevágólassab autó, egy piros lámpa is lehet....
2., nem csak tudod, ha bepozicíónálók egy időt, teszem azt tudom egy adott út 20 perc, és 20perc elteltével még az út felénél vagyok, mert neadj isten ekdves renduraink úgy döntenek ott a legcélszerűbb megllni egyik sávban és igazoltatni valakit,és ezért áll a dugó...és észre se veszik magukat, akkor ha már ő ekkora tróger lehet, akkor hagy engedjem már meg magamnak hogy az út másik hányadát gyorsabban tegyme meg hogy behozzam a lemaradásomat. Peti én nem pályáról ebszélek,városi pesti közlekedésről...a pálya más...ot beállók egy tempora és kész, ez akár lehet 120 is ...deáltalában 130-140....többre csak akkor ha kedvem van és az útviszonyok megengedik,értsd üres az út.....én nem fogom magammás miatt direkt megkárosítani ..én mek 160nal és utána a 2 sávba a kamionosok 90nel baxakodnak,igen kirántoma leállóba és kb 5mpen belül túl vok mindenen és folytatom utam...
3., csak belátható szakaszról beszéltem!!..ahola kamion elé is belátók a belsőből miuelőtt a külsőbe mentme majd a leállóba végrehajtania a műveletet....autó 90esnnel haladó előtt tuti nincs, ez tapasztalat!!!...mert annyival senki nem megy ályán..amugy mega pléldára reagálva fékeznék és a kamcsi mögé visszasorolok ennyi.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3189 üzenetére
pláne nem müködő abs-sel ....de azé tom hihetetlen, d epróbáld meg elhinni hogy csak belátható szakaszon tolom. Máshol minek?..nem akarok meghalni ahhoz még túl fiatal vok. Amugy mér repülne árokba?
bolondember>>de lehet abból a 1.5ből lehetne 1:10et cisnálni
Inkább az érdekel tegnapmér ütött el majdnem egy swift megint? ...ésmég dudált is rám zebrán
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
válasz parandroid #3212 üzenetére
Én csak azért tettem be mert korábban kérdezte valaki.
-
t1
addikt
válasz parandroid #3262 üzenetére
és hogy még inkább lezárjuk...nem opel de egy kategória:
Ford Escort 98' 1.6 16V
Vegyesben: 80%-ban nem városban 7.5-7.8l/100km városban benyakalja a 9-10-et is..
a kocsi 1147 kg -
dabadab
titán
válasz parandroid #3262 üzenetére
Csak alatamasztaskent, autopalyas fogyasztasok (C5, 2.2HDi):
Gyor-Budapest, sietos (130-150 km/h): 8,2 l
Kismarton-Becs, nem annyira sietos (~130 km/h): 6,7 l
Kismarton-Becs, nyugis (~110 km/h): 6,3 lDRM is theft
-
tiv61us
őstag
válasz parandroid #3266 üzenetére
nyugodtan szaguldozhatok
legfeljebb lecsuknak
lehet 4-szer tankoltam
sort azt tuti"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3275 üzenetére
"Meglepett egyébként, hogy pont US-ben, ahol nagyobbak a távolságok, kevésbé figyelnek oda az autók által egy tank üzemanyaggal megtehető távolságokra"
Ez tényleg furi hisz ha mész a pusztába éselfogy akkor mi van?séta?..kicsit nagy séta
Jó látom benéztem a 15literes fogyit de gondolomő nem tolja 150ig.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bash
őstag
válasz parandroid #3275 üzenetére
Pont ezt akartam mondani, hogy nem vagyok dragonfx, a hozzászólását látva nem is cáfolta meg magát. Nem mondom, hogy sosem mentem 110 mph-val (177 km/h), de évente néhány alkalommal éjszaka, amikor egy óra alatt találkozok 10-20 autóval szerintem belefér. Persze ha egyszer elkapnának 110-el valószínűleg elég hamar kattanna a bilincs.
Ezek a fogyasztási adatok autópályán 70-90 mph-s (113-145 km/h) sebességre vonatkoznak, városban pedig ugye forgalomtól függően maximum 5-10 mph-val a megengedett sebességhatár felett.http://bashtravel.com/
-
tiv61us
őstag
válasz parandroid #3275 üzenetére
van egy ilyen bigyo a muszerfalon es latom, ha fogy
namost vannak helyek
pl egy hid ami tul hoszu/clearwater/
azaz alligator ize, miamitol a mexikoi obol fele
nevadai sivatag
stb.
na itt kiirjak egy tablara, hogy x merfoldig nem lesz gasstation
azert az esetek negy tobbsegeben olyan 10-20 merfoldenkent van tankolasi lehetoseg
ezek a 3 literesek tenyleg nem esznek sokat, ha szepen elatozgatsz az autopalyan
mi mondjuk nem megyunk 75-85 milenel gyorsabban, foleg ha hosszabb utra megyunk[ Szerkesztve ]
"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
Rover623
félisten
válasz parandroid #3275 üzenetére
Egy háromlitereshez képest meglehetősen takarékos fogyasztási adatok.
Amcsi motorok másképp vannak hangolva...nem kirívó fajlagos teljesítmény, viszonylag alacsony fordulaton leadott magas nyomaték...
93-as Hyundai Sonata (főleg amcsi piacra értékesítették), 3000-es V6-os, csak 146 LE (de azok jóféle muraközi lovak).
Városban nem ment 13 fölé...viszont országúton se lehetett 10 alá vinni (ill. egyszer sikerült, de ezt anomáliaként kezelem).primus inter pares
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz parandroid #3306 üzenetére
és aki lényegében cserbenhagyott, aki elszáguldott? Azzal mi lesz?
én nem tartom sokank a 300k-t, se az autóelkobzást. Ha máshogy nem lehet itt közlekedési kultúrát kialakítani, akkor majd így TALÁN sikerül...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
Bubu79
addikt
válasz parandroid #3306 üzenetére
Hidd el, nem mindegyik BMW-snek van folyamatos hasmenése, hogy siessen mindenhová
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3306 üzenetére
Most nem vok csicska, de szerintem ezzel te szítasz flamet seth irányába....1x írta nem azt mondta mindi pláne mos nincs is autója...
Amugy eza bmw sztori ott történt aholmutlktor a bravo mega audi is beleszállt a póznába igen veszélyes hely mert irtkán kap zöldet a kanyarodósávos ut.
Amugy tényleg nem igaz eza bmw dolog ezért vagytok előítélettel felém is...én is tök nyugiba vzetettema hétvégén.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz parandroid #3315 üzenetére
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz parandroid #3315 üzenetére
Te jó ég - most kalandozgattam az Opel topikban... Az rémlett, hogy Neked is kombi Astrád van, még az is, hogy újabb, tehát valószínűleg twinport... De hogy 1,6-os... Egy mániákus depressziós, nagyfejű robot kezében gyilkos fegyver lehet a jószág
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz parandroid #3329 üzenetére
Azt szoktam szem előtt tartani a kocsiban ülve, hogy én is úgy jöttem el otthonról, hogy hazavárnak és az is, aki szembejön
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3313 üzenetére
De nem kell felhántorgatni neki.
Igen ismerős, egyik jó haverom voltBubu>>e36 m3 acs---jujj de klassz...dreamcar...volt egy fekete a repülőn a bejáratnál..az is zsír volt...nekik elmaradt a tali. ...neked mikor milyne tuning lesz rajta?
"Hidd el, nagyon sajnálom, h egy márkát az ilyen farkak miatt ítélik meg"---öszintén ki kényszerít hogy te is ebbe a körbe tartozz és ez alapján ítélj meg egy márkát??..senki!!!..-emberi primitívség ha te is így gondolkozkodsz, azért mert a nagytöbbségnek előítéletes berögzédései vannak.
Peti ujra>>hidd el 325be nem lehet lassan vezetni....ez nem utasok milyenségétől számától függ....direkt ingerelnek az uton....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Sipi
addikt
válasz parandroid #3464 üzenetére
Áhh, nem érted... Mi köze ennek ahhoz, hogy valaki orra előtt ütnek el egy gyalogost? Hogy jön ez a motorosokhoz? Össze sem hasonlítható a két dolog.
Sipi (jííhááá)
Mont-joie! Saint Denis! Je trépasse si je faiblis!
-
tildy
nagyúr
válasz parandroid #3464 üzenetére
Integra
Tedd hozzá csak egy kicsiny százalékuk.
Majdnem olyan ez , mintha azt mondanád, hogy a suzukisokkal kapcsolatban kialakult "nem veszik fel a forgalom ritmusát" dologban jócskán ludasok lennének a suzukisok is.
--------------------------------------------------------
Hát legalább úgy kell odafigyelni rá , mintha egy >100 lóerős autóra (azért ezt írom, mert a motor elég jól tud gyorsulni) ). A biciklis és a gyalogos egy autóhoz/motorhoz képest azért jóval lassabban közlekedik. Ez az egyik. A másik , hogy mivel egy nyomvonalon közlekedik, alapból nehezebben veszi észre az ember. Ezen nem lehet másképp "javítani" , csak ha tényleg nem slendrián módon, hanem normálisan megnézi az ember, hogy ki jön jobbról ill. balról.Egyébként ne a városon át 110el átszáguldó motorosokból általánosítsunk. Sőt egyáltalán ne általánosítsunk.
Ma pl. kifogtam egy hármas csaatot, amely kb 80-85el gurult városon kívűl. Filóztam kielőzzem-e őket, de nem tettem, később le is tértek egy benzinkútra. Aztán jött pár spidi is (hayabusa meg még két sportgép), de lehetett látni a tükörben , hogy előbb utóbb kielőznek, így meg próbáltam lehetőség szerint amennyire csak tudtam jobbra tartani, hogy amint lehet, könnyebben előzhessenek.A kerékpárosokkal kapcsolatban meg inkább jobb ha csendben maradok. Ma este falun kívűl két kivilágítatlan ment , akit alig vettem észre, Jászberényben meg az összes lámpa nélkül közlekedett. Jóval jobban félek tőlük, (autóban is, na nem a sjaát testi épségem miatt, hanem mert valamelyik balféket a végén telibekapom) , mint a motorosoktól. Mindezek mellett szoktam azért látni főleg budapesten rendesen beöltözött, fényvisszaverőmellényes kerékpárost is, de ez főképp Budapest környékére jellemző
Sipi: én ott erre reagáltam. Főleg, hogy bubu beleírta a "főleg a mecseki balhé után"-t.
Integra:
ad 1 jövőre én is tanfolyamozom, utána pedig gépre szállok.
ad 2. tudom mennyire nem voltam korábban körültekintő autósként(és még most is van hova fejlődnöm)
ad 3. abszolút nincs szükségem arra, hogy bárki, akárcsak a saját hülye előítéletei miatt engem donornak nézzen és veszélyeztessen
ad 4. elismerem vannak figyelmetlen motorosok. De azt is meg kéne nézni, hogy tualjdonképpen autós -motoros balesetek hány százalékában vétkesek maguk az autósok (is)?
ad 5. mi a manóért általánosítunk? Hova vezet ez? Sehova, szerintem. Miért kell külön kasztozni, így a motorosok, úgy az autósok? (sajnos én is beleesek ebbe a hibába, nagy bánatomra) Nem széthúzás meg fújollás kell itt a másikra, hanem felelős viselkedés. Motoros részéről is autós részéről is.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #3484 üzenetére
Jómagam 2-3 alkalommal vezettem gyorsasági motort, ami nem sok tapasztalat, de ahhoz pont elég, hogy tudjam, soha nem fogok ilyet vásárolni. Autónál is tapasztalható ez a jelenség, kezed közé kapsz egy nagyobb autót, aminek nem nehézség 170-180 körül kényelmesen autókázni és onnantól fogva nehéz nem annyival menni, de muszáj... Ezt kéne a motorosoknak is belátni: nehéz, de muszáj. Vagy nem, de akkor meghal...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
L.T.
aktív tag
válasz parandroid #3493 üzenetére
Ez így van sajnos. De lesz elég idejük a volt sofőröknek gondolkodni bent.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #3501 üzenetére
De engem nem akadályozhat, nehogy már..ki ő ahhoz? ..ment előttem sokáig pözsó 306 hiába régi meg 4 ember ült benen tök normáisna oda visszahaladtuk el egymás mellett 65 környékén...de jó hagyjuk nem értitek.
Hihetetlen de a népligettől az árpád hídíg tudtam 1 lámpával menni...ezt cisnálja meg valaki, nem éjszaka.
Nem zavargás lenne hanem forradalom én ott lennék...nekem nem mondja meg sneki mennyivel megyek.persze csekknyomatás....nem egyszerűbb lennemindenki mellé egy rendőrt beültetni?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
t1
addikt
válasz parandroid #3501 üzenetére
ezzel nem értek egyett.. a második részével.. szerintem is megkéne büntetni azokat ha annyival lassaban mennek mint a megengedett hiszen fenntartják a forgalmat.
Nem tudod te hol lax de nekem az ország egyik legveszélyesebb szakaszán kell jönnöm mindennap és vannak ilyen emberek akiknek elég ott a 70 és torlódik a sor mert a kamion is menne többel..ilyenkor szokott általában anyám elkésni a munkából...
Fater is rendes "driver" és elég sokszor idegeskedik rajta..annyira meg nem hülye hogy 3 kamiont meg elözzön és a család életével jáccon azért mert vki nem képes a megengedett sebességel menni -
t1
addikt
válasz parandroid #3502 üzenetére
most ezt úgy mondom hogy te csak 30-50-70-90-100-110-130-al mentél életedben...SOHA nem volt olyan hogy autópályán 140-el mentél?
-
t1
addikt
válasz parandroid #3505 üzenetére
Én is viszont kivánom neked hogy akkor te és a kis családod ha ilyen helyzetbe kerültök ( de ugye ez lehetetlen) késsetek el.
Nagyon példa mutató akarsz lenni -
Viszlát
addikt
válasz parandroid #3507 üzenetére
Az a baj, hogy káosz lenne az utakon... Mivel a KRESZ abszolút elavult, ha mindenki betartaná (vagy betartatnák), összeomlana a közlekedés, főleg a nagyobb városokban és forgalmasabb utakon.
Egyébként nem rossz ötlet, bár én is szeretek hajtani adott körülmények között.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
DigitXT
félisten
válasz parandroid #3505 üzenetére
Halkan jegyzem meg (bár alapvetően egyetértek az állatok - bocs dragonfx - fenyítésével), hogy azért indokolatlanul lassan menni is kvázi-szabálytalan (most nem emléxem, hogy pontosan hogy volt anno az oktatáson, de azért azt megmaradt, hogy a lehetőségeken belül fel kell venni a forgalom ritmusát).
Szerk2dragonfx:
nekem nem mondja meg sneki mennyivel megyek
Ne hari, de mégis mennyiért vetted a jogsid?[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz parandroid #3510 üzenetére
Igen én is így vagyok válallom... 1.5x túllépés az elégé durva az én szememben is
Mi is reggel együtt megyünk és jóval elöbb indulni szoktunk mint kéne de 1x-2x a nagyobb forgalom miatt ami vagy a 82esen van vagy hogy betudjunk menni a suliba elkésünk
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256GB titánszürke dobozában 36 hónap garanciával!
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen