Aktív témák

  • PainKiller13

    őstag

    válasz polip #32867 üzenetére

    Egyetértek Polip-al, ez ugyanolyan mint a medion, akinek van az elégedett vele akinek nincs az meg nem ajánlja senkinek mert nemtud róla semmit. Kb a többi notival is ez van itt. K szériát is fikázzátok nekem az állítólagos szériahibásból van, faterék napi 8-10 órát használják ölben és az ég világon semmi baja. Pedig abból 5 óra játék. Én is dolgoztam szervizben, igaz nem márkaszerviz volt hanem általános, vagy 300 notit magam szedtem szét, őszintén szerintem egy Dell sem volt közte, Packard Bell-el is ugyanez volt a helyzet, hoztak be olyat amin kocsi ment át és ezer darabban volt mégsem mondom itt hogy nem ajánlom mert nemlehet rajta kocsikázni, viszont hoztak be nem egyet újratelepítésre és korrekt volt a minősége, nemtudom mi pénzbe kerülhetett neki de volt olyan minőségű mint a HP. MSI detto, 3 évig használtam a G szériás notim, melegedett rendesen mert turion x2-es volt benne HD 2600-al, de egyszer nem volt vele bajom a 3 év alatt, újrapasztáztam néha meg egyszer cseréltettem ventit garban, de aztis csak azért mert zavarta a fülem, amúgy ment rendesen. Amúgy anno ( 2-3 éve ) Asus-nak hihetetlen jó supportja volt, azt sem értem hogy csúszhatott le ennyire, ezis hogy hónapokat kell várni alkatrészre elnem tudom hinni. Van fogyasztóvédelem kicsit határozottan kell fellépni aztán máris nem 3 hónap. Behoztak a hibás notit(Asus), felvittük nagykerbe, másfél-2 hét múlva már hoztuk is megjavítva olyan állapotban ahogy átadtuk.

    Ja és amúgy meghibásodás alapján Asus volt a legmegbízhatóbb akkor, szervizünk tapasztalata szerint.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák