Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz spyduck #37650 üzenetére

    Nem a vásárlástól akartam elállni (pont a 30 nap miatt), hanem a 72 órás cseregaranciával élni, vagy ha nem tud ugyanilyen terméket biztosítani az eladó, akkor ugye marad a pénzvisszafizetés. Azért a kettőt nem kellene összekeverni. Nem is azzal van bajom, hogy nyilvánvalóan akadnak hibás darabok mindenhol, hanem ahogy kezelik egyes helyeken ezt. Komolyan, ha valamelyik multiban lehetett volna kapni most z575-öt, vagy y570-et, akár 20 ezerrel drágábban is megvettem volna, mert ott 72 órán belül egyből cserélnek, vagy fizetnek, nem kell cirkuszolni, hogy egyáltalán elismerjék, hogy hibás termékről van szó.

    Az eset részemről lezárva, tanulság, hogy ha mégis rá leszek kényszerülve, hogy interneten rendeljek meg valamit, minimum egy arukereso értékelések szerinti megbízható bolttól rendelek, és előtte részletesen leegyeztetem a garanciális feltételeket, főleg egy esetleges hibás darab cseréjének módját.

Aktív témák