Keresés

Aktív témák

  • ktommy91

    addikt

    válasz kkrisi #37576 üzenetére

    Történnek furcsa dolgok... Egy haver barátnője nemrég rendelt y570-et tőlük, amit küldtek az másnapra pixelhibás lett. Felhívta őket hogy cseréljék ki, elküldték hogy ők ezzel nem foglalkoznak és hívja fel a szervizt. A szerviz persze mondta hogy 1 hibás pixel bőven belefér a szabványba. Visszahívta a csaj a boltot és továbbra is kötötték az ebet hogy ők ezzel nem foglalkoznak, miután megemlítette hogy eláll a vásárlástól egyből konstruktívabbak lettek és küldtek egy másik gépet. A cseregép csomagolása meg volt bontva és nem volt rajta valami matrica ami az előzőn rajta volt.

    ui.:Már a megrendeléssel sem ment minden simán mert egyik héten csütörtökön megrendelte és átutalta a pénzt és a következő hét szerdán felhívták hogy miért nem küldi már a lóvét. Mondta az ügyintézőnek hogy már rég átutalta... erre ők hogy biztosan nem mert nem látszik a rendszerben de azért utánanéz. 1 perc múlva leesett neki hogy mégis ők a hülyék és másnap vitte a futár a (pixelhibás) gépet.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs kerítés.

  • B-L-A-C-K

    titán

    válasz kkrisi #37576 üzenetére

    Amúgy minden boltnál van valami gikszer, kinél ez kinél az, ők amúgy mikor bejelentette a gyerek mi van, felajánlották azt is hogy visszaadják a pénzt egyből. Persze nem védeni akarom őket, mert nekem egyik bolt sem érdekem ki honnan rendel, semmi közöm egyikhez sem, viszont nagyrészt onnan linkelek ajánlatokat másoknak mert az áraik tényleg rendben vannak. De ettől függetlenül én is meglepődtem most mikor olvastam, mert itt pont ők fikáznak minden céget, és magukat állítják be korrektnek...

    [ Szerkesztve ]

  • spyduck

    nagyúr

    válasz kkrisi #37576 üzenetére

    Én csak segíteni akartam, nem tudom mi váltotta ki az ellenszenvedet...

  • spyduck

    nagyúr

    válasz kkrisi #37576 üzenetére

    A vádak amik elhangzottak a vak vezet világtalant tipikus esete.

    Egyik haverom is tőlük vett gépet, és valami gond volt vele, már nem tudom pontosan hogy mi, elvitte szervízbe, és rá akarták verni, hogy ez magától nem megy tönkre, ehhez tennie kellett valamit...Folytatást nem tudom, nem egy közeli haver.
    Mert a másik cégnél vásárolt laptop nem romolhat el? Amúgy meg te konkrétan egy szervizes problémát emeltél ki. Akkor mi baj van a Laptopszalonnal? Ők eladták, 3 - 8 - 14 nap után már a szervizé a felelősség.

    Szerviz:
    A Szerviz a gyártótól kapott munkabérből él, neki érdeke megjavítani a terméket ezt jó ha tudod!!!!!! Nem szoktak indokolatlanul elküldeni senkit. A szigorítások miatt a szerviznek le kell fotózni a hibát és a számlát és azt kell visszaküldeni a gyártó felé. Ha sérült vagy esetleg külső behatás érte, legyen az folyadék vagy bármi és a szerviz elvégzi garanciális kereteken belül a javítást akkor az visszaélésnek számít. Simán megállja az okirat hamisítás és a csalás vétségi fokozatát. Te bevállalnád? Amúgy meg a hibás alkatrészt vissza is kell küldeni a gyártónak, ott szakemberek megvizsgálják és ha ők alaptalannak ítélik meg a cserét kifizettetik a szervizzel. Amúgy meg részinformációkat közöltél, továbbá az esemény további folytatásáról sem tudsz semmit.

    Az utolsó problémáddal meg nem igazán tudom, h mi a baj. Segíteni próbáltam!

Aktív témák