Keresés

Aktív témák

  • polip

    addikt

    válasz Kornel #37871 üzenetére

    a korrektségről akkor a teljes sztori és itt megítélik majd:

    1. kornélka vett egy gépet a weben, melyet meg is kapott
    2. a gép hibás volt, bevitte a bp-i üzletünkbe
    3. a bp-i üzletben elmondták neki, hogy:

    - nem tőlük vette a gépet (X Kft), hanem Y KFt-től. ugyanis az van kiírva h laptopszalon, de két más kft.

    - elmondták, hogy az ELADÓ tudja cserélni, az pedig nem ők!!!!

    kornélkának a helyes eljárása az lett volna, hogy felhívja a számlán szereplő céget!!! és elmondja szar a gép..nem ezt tette, a bp-i kollégákkal veszekedett...

    a 72 órás cseregaranciára hivatkozott, ami internetes vásárlásnál nem létezik.....netes vásárláskor 8 napos elállás van ami a laptopszalonnál az országban EGYEDÜLÁLLÓAN 14 nap, mert az EU-s ajánlások szerint dolgozik, nem a magyar törvény szerint!!!

    nagy nehezen a bp-i kolléga elmagyarázta neki, hogy hívjon fel engem, amit meg is tett. elmondtam neki:
    - átveszi a bp-i üzletünk és majd ő leküldi ide hozzánk a gépet, SAJÁT KÖLTSÉGEN!!!, ne őt terhelje
    - elmondtam neki: amint IDEÉRT a gép és le tudom sztornózni a számláját, elutaljuk neki a pénz...

    közbejött egy hétvége, így 5 nap alatt sikerült átutalni neki a pénzt!

    megjegyzem törvény szerint 30 napunk lett volna rá, de arra kért siessünk, mert nincs gépe és nagyon kell neki a pénz...

    nos kornélka mi ebben a nem korrekt????

    ThinkPad X300 || Samsung Galaxy Nexus - JellyBean

Aktív témák