Aktív témák
-
polip
addikt
válasz Kornel #37871 üzenetére
a korrektségről akkor a teljes sztori és itt megítélik majd:
1. kornélka vett egy gépet a weben, melyet meg is kapott
2. a gép hibás volt, bevitte a bp-i üzletünkbe
3. a bp-i üzletben elmondták neki, hogy:- nem tőlük vette a gépet (X Kft), hanem Y KFt-től. ugyanis az van kiírva h laptopszalon, de két más kft.
- elmondták, hogy az ELADÓ tudja cserélni, az pedig nem ők!!!!
kornélkának a helyes eljárása az lett volna, hogy felhívja a számlán szereplő céget!!! és elmondja szar a gép..nem ezt tette, a bp-i kollégákkal veszekedett...
a 72 órás cseregaranciára hivatkozott, ami internetes vásárlásnál nem létezik.....netes vásárláskor 8 napos elállás van ami a laptopszalonnál az országban EGYEDÜLÁLLÓAN 14 nap, mert az EU-s ajánlások szerint dolgozik, nem a magyar törvény szerint!!!
nagy nehezen a bp-i kolléga elmagyarázta neki, hogy hívjon fel engem, amit meg is tett. elmondtam neki:
- átveszi a bp-i üzletünk és majd ő leküldi ide hozzánk a gépet, SAJÁT KÖLTSÉGEN!!!, ne őt terhelje
- elmondtam neki: amint IDEÉRT a gép és le tudom sztornózni a számláját, elutaljuk neki a pénz...közbejött egy hétvége, így 5 nap alatt sikerült átutalni neki a pénzt!
megjegyzem törvény szerint 30 napunk lett volna rá, de arra kért siessünk, mert nincs gépe és nagyon kell neki a pénz...
nos kornélka mi ebben a nem korrekt????
ThinkPad X300 || Samsung Galaxy Nexus - JellyBean
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs