Keresés

Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz netzoli #38038 üzenetére

    Igen, DELL-nél így működik, ami valóban elismerésre méltó. Úgy tudom más gyártó nem küld házhoz szerelőt, hanem futárral elvitetik a szervizközpontba, vagy neked kell bevinni.

    De jó, h megosztottad a tapasztalatod. A DELL szervizhátterének plusz egy piros. polip Inspiron-jának meg egy fekete. ( ;] :) )

    Tothgera30

    Jó a kérdés.

    Tippem: (illetve ahogy én csinálom) Asztali notebook-ot nagyon nagyon ritkán csukom le. Maximum akkor, ha hosszabb távra elutazom és nem azt viszem magammal. De hétköznapokon nyitva van.
    Szinte már minden típushoz adnak egy vékony műszálas védőanyagot, amit a bill.-re szoktak rakni. Ha, nagyon óvni akarod por ellen, használat után érdemes a billentyűzetre helyezni egy olyat. De manapság ezeket a cseppálló billentyűzetek könnyű portalanítani.
    Úgyhogy, a zsanért kímélve én nagyon ritkán csukom le.

    mod.

    Az egész biztosan nagy baromság, h kinyitott állapotában jobban elfáradnak a zsanérok, mintha nyitogatnád.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Aktív témák