Aktív témák
-
dbalazs80
tag
válasz kivlov #24022 üzenetére
A Brno-i szervizben is csak gányolnak a mellékelt ábra szerint.
A Dellről jobb ha nem beszélünk, az Inspiron N5010/M5010/N5110 széria egy vicc konkrétan.
Ezzel kapcsolatosan a Dell állásfoglalása, hogy egyet kiküldtek külföldre bevizsgálni, és semmi baja sincsen, állítólag csak mi magyarok panaszkodunk rá, a környező országokban minden szép és jó, szóval probléma nincs.Igen, ez a konkrét gép egy az ezerből, de hidd el, naponta látok rossz Acer gépet, mondjuk a Dell most beelőzött, de a többi gyártónál nagyságrendekkel kevesebb a meghibásodás és a szerviz is sokkal korrektebb.
Pl. 3 fődarabcsere után cserekészülék, vagy csereigazolás, a plusz garanciaidő alatt is!
De mondhatnék egy bizonyos Japán márkát, ahol a betört kijelzőt is kicserélték garanciában.
Sok példa van erre.
Ráaádsul a többi gyártónál be tudsz menni itt Budapesten valahova reklamálni, megbeszélni, az Acernél ilyen nincsen, vannak a telefonos ügyfélszolgálaton a droidok és kész. -
archie17
tag
válasz kivlov #25142 üzenetére
Szuper, pont ilyen dolgokra vagyok kíváncsi!
Egy konkrét kérdésem még lenne: a VGA váltót mindig nyomogatni kell, vagy van olyan szoftveres beállítás, amivel magától a GT555-re vált, ha azt a program megkívánja?
Váltásnál van valamennyi válaszidő, kell-e várni, hogy átváltson, vagy sem?
Ha a GT555-ön hagyom a kapcsolót, de nem futtatok VGA-igényes alkalmazást, csak netezem, akkor is jelentősen kisebb az akksi ideje, illetve jobban melegszik?Köszi!
Jöhet a többi Y570 tulajtól is hasonló élménybeszámoló, i3-as változatról pláne!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen