- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology routerek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Windows 11
Aktív témák
-
Borote
addikt
válasz kerekfej #26417 üzenetére
Ilyen történetek vannak MSI-vel, Asussal, de még a Dell Studio szériájával is, sajnos a laptopbiznisz az ilyen (És ez még csak az, amiről én hallottam, márpedig én közel sem vagyok jól informált...) Mindenhol előfordulnak rossz szériák.
Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy mikori az a gépkerekfej (26417): khmmm, vannak olyan SZÉRIÁK,esetleg TÍPUSOK
[ Szerkesztve ]
-
NathanCullen
senior tag
válasz kerekfej #26417 üzenetére
Így vegyetek ACER laptopot.
Tény, hogy az Acer nem a legjobb gyártó, de erre csak azt tudom mondani, hogy:
Fél perccel ezelőtt egy ember autóbalesetben halt meg. Így üljetek autóba!
Köszönjük Emese...
[ Szerkesztve ]
Használtam már iPhone-t és iPad-et is Media Markt-ban, tehát ne jöjjön senki se ezzel. - fcsabika1
-
GaborGh
őstag
válasz kerekfej #26417 üzenetére
Én is szívesen olvasom a Tékozló homárt, mert nagyon tanulságos esetek vannak rajta és tudom hogy ilyen bármelyik márkánál előfordulhat, de nem mindegy milyen %-ban.
Eddig sem kedveltem az Acer-t, de ezután a cikk után és a véleményeket elolvasva még inkább fenntartással fogom kezelni őket.
Megértem hogy előfordulnak hibás darabok, csak azt nem értem, ezért miért a vásárlót kell sz*p@tni kilencedjére is, ilyenkor nagyon felmegy bennem a pumpa, ha ilyen k*cs*g szervizről hallok...
[ Szerkesztve ]
-
Schuby
aktív tag
válasz kerekfej #26451 üzenetére
Tekintve hogy ez egy panaszoldal, és az emberek ritkábban ragadnak tollat (billentyűt) ha valami rendben, az elvárásoknak megfelelően működik így azt mondom igen. Nekem pl 3 ból 3 rossz élményem van a HP -vel mégse jelentem ki hogy az kerülendő.
[ Szerkesztve ]
x230, N53SN, D7200, BV6000S
-
Mustangjones
csendes tag
válasz kerekfej #26477 üzenetére
Köszönöm a linket, már olvastam a Homár idevágó cikkét.
De én most kizárólag a hardverre szorítkoznék első körben. Nem szeretnék belemenni ezekbe a homáros dolgokba, mert ott a világon már majd' mindenről elmondták, hogy sz*r, amit az országban kapni lehet... Statisztikai alapon mindig van egy hülye aki megszívja. Aztán vagy megírja, vagy nem. Az Alienwareról meg kb. azért nincs cikk, mert nem adnak el belőle annyit, hogy legyen egy olyan eset, akinek elromlik, és mégis megírja a dühöngést a homáron.
Szóval, feltenném még egyszer a kérdésem, ami leginkább a hardverre, a cpu throttling-ra és az esetleges alternatívákra vonatkozik.
Előre is köszönöm azokat az építő jellegű hozzászólásokat.
-
Mikisys
őstag
válasz kerekfej #29490 üzenetére
Kérni kell a Fogyasztóvédelemtől egy állásfoglalást, az eset teljes leírásával egyetemben.
A garanciapapírokkal és a Fogyasztóvédelem irataival be kell menni a szervizbe, ahol a gép be lett adva. Kérni kell a vásárlók könyvét és abba bejegyezni az esetet, a dokumentumokat, vagy másolatot, hozzátűzni a panasz bejegyzéshez.
Kérni kell egy cseregépet addig, míg a hibás eredetit vissza nem adják kijavítva, vagy cseregépet nem adnak.
Meg kell várni az újabb Fogyasztóvédelmi intézkedés eredményét, mert a panaszbejelentést ugye, el kell küldeni a Fogyasztóvédelemnek.
Lehetőleg minden jól lovashatóan legyen írva és pontosan.
-
Kíváncsian várjuk az eredményt.( Szerény kérdésem: miért kellett a BIOS-t piszkálni? )
(Alaplap ebbe egyébként nem hal bele, legfeljebb a BIOS chipet kell cserélni, ha az halott lett.)Üdv!
-
Gazda1
tag
válasz kerekfej #29490 üzenetére
Elolvastam. Mi ebből a tanulság? Szerencsétlen vesz hitelből egy gépet magának, ami valamilyen okból kifolyólag elromlik és a szerviz nem hajlandó megjavítani, ezért kéri mások segítségét egy fórumban. A sok troll pedig ahelyett, hogy próbálna segíteni, inkább az őrületbe kergeti a szerencsétlent a kárörvendő beszólásaival.
-... - Ne szórakozz, mert felborítalak a fülkével együtt! - De kártyás a fülke. - Akkor kártyás fülkével együtt borítalak fel!
-
endruboy1
senior tag
válasz kerekfej #29490 üzenetére
Hát igen, ott a probléma forrása hogy egy frissen telepített (ergo nem biztos hogy stabil) Win alól frissítette a BIOS-t, holott az Acer oldaláról olyan BIOS updatet is le lehet szedni(direkt ezért) amihez nem kell Win . Szóval ne linkeljünk már ilyen pro user véleményeket azzal, hogy ezért meg azért ne vegyetek ilyen márkát. Mellesleg úgy rémlik hogy a BIOS update közben elszállt gép nem garanciális, legalábbis bele lehet kötni. Erre figyelmeztet is szerintem frissítés előtt!
Meg ugye ha valami gond van a géppel, esetünkben valami a BIOS-al, akkor beviszed a szervizbe és megcsinálják neked tuti f*szán garanciában. Az otthoni update csak egy plusz lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
Mikisys
őstag
válasz kerekfej #29519 üzenetére
Nem az egyes márkákkal van baj, hanem a felhasználókkal.
Megveszik a drága gépet, aztán úgy bánnak vele mint egy kutyával - a szó negatív értelmében. ( Tisztelet a kivételnek. )
Fel-meg letöltenek mindenféle teszt, tuning, meg húzó-programokat, frissítéseket, indokolatlanul, aztán meg csodálkoznak, hogy megbetegszik a gép.
Lelassul, sokáig tölti be a rendszert, meg általában lassú, szaggat a video, kihagy a hang, melegszik, lefagy, stb.Ha valóban hardverhiba áll fenn, akkor viszont azonnal szervizhez kell fordulni, hogy mielőbb kijavítsák a hibát, kicseréljék a hibás alkatrészt, mielőtt az, más egyéb meghibásodást is okozna.
Én például Dell gépeket javítottam, feltűnően sok volt jelszóval lezárva, nem is lehetett vele mit kezdeni, a tulaj persze elfelejtette mit állított be a BIOS-ban jelszót, rendszerfelügyelőt, vagy egyebet.
Sok alkatrész hiba is volt az alaplapon. Sok halott BIOS-chip.A legtöbb hiba mégis a felhasználók vigyázatlansága, trehány kezelése, ütöm-vágom stílusa miatt volt. Törött tápcsatlakozók, törött panel a tápoldalon, Wlan, Lan, memória kártyák hibás behelyezése, illetve kivétele, USB csatlakozók szétbarmolása, törése, egyéb csatlakozók tönkrevágása, kijelző törése, gép-házának a törései, stb.
Elnézegetve a rengeteg eladó használt gépet, azokkal sem bántak jól a gazdáik, meg némelyiket irreálisan drágán árulják, holott annyiért már vadi újat lehet venni, nem rosszabbat.
Sebaj, lesz ez még így se!
Üdv!
-
vagamo
őstag
válasz kerekfej #30164 üzenetére
Lemerem fogadni, hogy minden boltban lesz 1 darab azt is az üzletvezető viszi majd haza
"de hol? Kik fogják javítani? Mennyi idő alatt? " majd a rendkívül intelligens i3 majd megmondja
Ha a hatalmas multimédia be nem kebelezi
ezeket a nyálas reklámokat mindig is utáltam[ Szerkesztve ]
Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
runner 125
nagyúr
válasz kerekfej #30164 üzenetére
Egy részből ár és VGA adat sincs, viszont a teljesen retardáltak kedvéért a kijelzőről minden olyan adatot leírnak, ami még egy dél-afrikai matuzsálemnek is egyértelmű.
Ez ám a parasztmarketing.Rá kellene jönni, h az Aldi-ban kenyérért meg tejfölért járunk, notebook-ot nem ott veszünk, pláne teljesen ismeretlen supporttal rendelkezőket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gazda1
tag
válasz kerekfej #30164 üzenetére
A "márka" még ismeretlen Magyarországon. Nem rendelkezik akkora (hír)névvel, mint a Medion. A support is elmarad a Medion-nál megszokottól.
Én azt gyanítom, hogy a garanciális javítások VAGY a budaörsi Medion képviseletnél lesznek.
VAGY blokkgaranciával 3 éven át pénzvisszafizetés elégedetlenség esetén.
Hogyha a szervizelés a Medion-nál lesz, akkor lehet találni jobbat, ha viszont 3 évig pénzvisszafizetés él a gépre, akkor best buy. 36 hónap után visszavinni és meg is lesz a pénz a következőre.
-... - Ne szórakozz, mert felborítalak a fülkével együtt! - De kártyás a fülke. - Akkor kártyás fülkével együtt borítalak fel!
-
Borote
addikt
válasz kerekfej #30168 üzenetére
Nem véletlenül nem dicsérjük az Asus garanciális ügyintézést sem. Mindig meg szoktuk említeni, hogy ha valaki Asusra pályázik, akkor számolnia kell a nem túl kielégítő supporttal
HP, Lenovo, Sony, Toshiba, Fujitsu, Dell - ezeknek rendszerint jó a szervizelésük, supportjuk (a sorrend random ). Samut annyira nem ismerem... De rosszat arról sem hallani (még )Milyen géped van?
Többiek: a linken ott van, 120 ezer JMF
-
Gazda1
tag
válasz kerekfej #30179 üzenetére
Én még nem láttam sehol, pedig gyakran járok Aldiba. (Van már itthon 1 laptop, 2 TV, 1 külső HDD az Aldiból) 100k-ért valóban elgondolkodtató lenne.
-... - Ne szórakozz, mert felborítalak a fülkével együtt! - De kártyás a fülke. - Akkor kártyás fülkével együtt borítalak fel!
-
-
endruboy1
senior tag
válasz kerekfej #30186 üzenetére
Nekik többnyire nincs szükségük rá hogy lefizessék őket, no meg ott már az imidzsbe se férne bele.
Amúgy meg ha a magyar vállalkozóknak lenne üzleti érzékük, ők is rendelnének Kínából ilyen "gagyi" márkákat és értékesítenék. És ne jöjjetek nekem azzal, hogy azért nem teszik mert ők gondolnak a fogyasztókra és csak minőségi terméket árulnak mert ez nem igaz .
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz kerekfej #30503 üzenetére
Nézd, az Acer számomra sem volt soha szimpatikus, baráti körömben sem használ senki, de ha valakinek ez a vágya - ilyet használt előtte elégedettséggel, soha nem fogod lebeszélni róla. 1 negatív példa meg semmi komolyabb félelemre nem adhat okot, nehogy már ebből vonjunk le egy általános konklúziót - más kérdés, h én elsődleges okokként a külföldi szerviz és az 1 év garancia miatt nem vennék Acer-t soha.
Javaslatot lehet tenni, de a cinikus megjegyzéseket ne erőltesd, mert könnyen flame lesz belőle.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
endruboy1
senior tag
válasz kerekfej #30508 üzenetére
És szilárd meggyőződésed hogy ha akarok most hirtelen nem találok bármelyik gyártó random termékéről 50+ db negatív véleményt?
Típusokat, szériákat lehet értékelni, de egy gyártót összességében nem tanácsos. Persze mindig lesznek emberek akik fekete-fehér világban élnek, azt hiszem ebbe jobb is beletörődnöm... -
endruboy1
senior tag
válasz kerekfej #30701 üzenetére
Mert szerinted a többi gyártó nem pontosan ugyan ezt csinálja a 250-200e Ft alatti "consumer" kategóriában? Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek ebben a kategóriában jó gépek, mert tudjuk hogy vannak, de bizony azokból is "kispórolták" azokat a dolgokat amik a 300-400 ezres üzleti modellekben benne vannak. És biztosan nem lesznek olyan tartósak se, de ettől még simán használhatóak. És ez szerintem nem gyártó függő.
A Homár meg olyan hogy vannak rajta hasznos infók is meg kevésbé hasznosak. Sok ott az általad is jellemzett nem tudatos vásárló aki utólag jön rá hogy 2 fillérért nem lehet Audit kapni, be kellene érni az új Daciaval is.
-
spyduck
nagyúr
válasz kerekfej #30733 üzenetére
Őt úgy sem bírod meggyőzni, én már próbáltam
(#30735) kerekfej: Ez a nagy számok törvénye is. Az meg a másik, h aki ilyen Medion meg hasonló gépeket vesz az biztos nem olvas utána. Ha probléma van akkor se írja be sehova. A nagy gyártókról is lehet rosszakat olvasni de az Asus és Acer gépekről hihetetlne sokat. A mérges, türelmetlen vevő viszont nagyon mély nyomot hagy mindenkiben, főleg ahogy előadja, hogy mekkora szart vett Én csak azt tudom ilyenkor mondani, hogy ő választotta
[ Szerkesztve ]
-
umek7
őstag
válasz kerekfej #30735 üzenetére
Nem is olyan rég volt itt egy tag aki szerint a Lenovo rossz gyártó. Fölösleges felhoznod állandóan ezt a témát, persze figyelmeztetni lehet rá, de a te stílusod inkább a flame keltésre van kihegyezve, ami semmit sem segít ezen a topikon. Még szerencse hogy a Medion-ról ennyi idő alatt nincs rossz garanciális tapasztalat.
Aktív témák
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Surface Pro magyarra szitázott billentyűzet, AAM, 1év Gari
- HP 255 G3 bontás ON
- Lenovo Legion 5 15ARH05H bontás ON
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs