Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz SeniorTilla #171030 üzenetére

    Jelezte a hibát, nem akarta visszaküldeni mert, használta, így elküldték neki... (Ez is volt a célja) Túltolod mert nem tudod az előzményét. Többit Maxx majd elmondja, ha szeretné. :))

    Nagy cégek mikor csinálnak ilyet? Dell-en kívül..., de ahhoz is szerződés kell és fel.vállalás.
    Rugalmasság, ami nem nagyon van fent, terméseztessen okkal.

    Nekem pl. egyszer 60Hz -> 144Hz upgradeltek ingyen, mert jeleztem, bevilágítással alul baj van (bleeding, ezt itthon lesz*arják), valószínűleg utazásnál/user kibontásnál sérülhetett (Péntek) még aznap jött a futár, felvette, 2-2 nap utazás 2 nap (közbe küldték, hogy ez a panel nincs, csak ez ugyan azt tudja csak 144Hz-es jó lesz-e, leokéztam, köv. héten pénteken (9 nap hétvégével) jött a futár a csomaggal.

    De természetessen, sz*r a "nóném" szerviz, meg a "nóném" tesztlabor :U.

    #171042Lasersailing
    Lásd fent ;)

    [ Szerkesztve ]

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

Új hozzászólás Aktív témák