- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Vennék Derbi Senda-t, ha tud valaki ajánlani eggyet, annak örülnék.
Én ezt néztem, fontos hogy kevés km legyen benne és gyári legyen, de még nem kérdeztem a tulajt!"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Brogyi
senior tag
Runner 125 a nexus mennyit fogyaszt? Csak kivancsiskodom, hogy egy nagy robi mennyit eszik.
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #6802 üzenetére
én lehet tudnék aprilia RX 50-es 6 hó garival nagyon kevés km-rel 2008-as kihasznáaltlanság miatt adják el és eléggé áron alul. ha érdekel privizz rám.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #6806 üzenetére
Ez eleg jol hangzik.Tetszik a szam. Habar az enyimre 3-3,5 irnak, de en csak 3,6-ig tudtam lemenni, es bizony 4 volt a csucs. 180-as 4T a robim.
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #6806 üzenetére
Néha gázt is kellene húzni.
Ma lett behangolva a gép, elég szépen megy 50-es létére , fogyasztás tuti 5 körül van. -
runner 125
nagyúr
Azt azért tegyük hozzá hogy ez injektoros motor, mint a Di-tech SR-ek.
Gergello
..húzni, én?!Húzom én...130-140-es utazót lazán bírja..
..de jövőre mennie kell.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #6810 üzenetére
Szegény, hát ha menni kell, akkor menni kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #6812 üzenetére
nekem meg mindig mindenkor kb 2,8 +/-0,2l. vagyis óra szerint 200km-re kell 5-5,1l kb de én rászámolok 10% hibát az órára.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #6811 üzenetére
Nem kérek a cinikusságból.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #6814 üzenetére
Oh, én nem úgy értettem ahogy te gondolod . Nem cinikus megjegyzés volt . Amúgy mi lessz helyette ?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #6814 üzenetére
Szia Runner. Engem erdekelene , hogy miert csereled le a Nexust? Emlitetted ,hogy CBR lenne a kovetkezo. Az egy mas kategoria, maskepp kell vele motorozni. Az egy 4 hengeres speed masina. Esetleg csak a tobb LE, es a megtobb speed ,es kesz?
-
Brogyi
senior tag
Hu, mit talaltam, de valami nem tiszta nekem ebben.
**Euro 2-es motorokat nem lehet levizsgáztatni, ha még nem volt forgalomba helyezve.**
Ez igaz, vagy valamit nem ertek? Mi a velemeny, ti hogy tudjatok?
Csak Euro3-t szabad venni , vagy csak a forgalomba helyezesen van a hangsuly? Akkor az Euro3 nem kell forgalomba helyezni? Ez hulyeseg. Hogy is van ez akkor?[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #6815 üzenetére
Aszó, mostanában kicsit ingerlékeny vagyok, én kérek elnézést.
Bocs!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Semmi problémám nincs vele, csak néha már gyenge.
Supersport gépet biztos nem veszek, nagyon kényelmetlenek, túrázni esélytelen.
F-es CBR-t szeretnék.
Nyilván persze, ez egy sor 4-es blokk, ahhoz h meginduljon meg kell forgatni...
Gyakorlatilag a több lóerő miatt váltok...mellesleg a "sportos" kinézetű gépek tetszettek mindig is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
Nem tudom, hogy csináljátok roxal a 3 literes fogyasztásokat. Elképzelni nem bírom.
A 4l az már közelebbi, az benne van a pakliban. Magamnak az 5-öt csak tippeltem, járatás alatt volt annyi. Majd kiderül, de ilyen 3l tuti nem lesz. -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #6818 üzenetére
No problemo! Oh látom Honda CBR F a szíved vágya! Sok sikert hozzá!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #6820 üzenetére
Nállunk egy 70-es Aerox nyél gázon betépett 7 litert! De gyárilag is le lehet nyomni a torkán lazán 5 litert!
Amúgy ha gyári a gép, akkor sokat számít hogy hogy volt bejáratva, a karbi mérete, a főfúvóka mérete, a levegűszűrő, a kipufodó, a pilóta súllya és csuklójának mozgása!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #6822 üzenetére
Nah igaz.
Scara 200
Ezeknek mennyi az utazója, előzést 90-ről hogy bírják? Faternak pont jó lenne. -
-
runner 125
nagyúr
T-max mester - Aki esetleg nem látta annak kötelező!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #6822 üzenetére
új motor volt, ugye fojtások miegyéb, mentme vele 5-10 km-t és lenyeleztem ment 50-et . így kajált 3,2 körül. aztán apám elvitte kivetetni a fojtásokat de sztem a varioban "véletlenül" benne hagyták a gyűrűt így nem ment csak óra szerint 60-at az eddigi 50 helyett és evett 3,5-et. aztán én kiszedettem a gyűrűt, így óra szerint 80-at akasztja, útszéli sebességmérő szerint 80-nál 73-at megy. szal kb 75-80 a vége. én 61-62kg, olykor nagyon digitális a csuklóm , olykor meg laza. a motoron minden gyári, a karbi 12-es(főfuvi tán 68), és eddig Shell Advance VSX 2T-t használtam most meg Valvoline Durablend Scooter 2T-t. szal sztem gyári motorra a 4-5l-es fogyasztás az sok.
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #6828 üzenetére
hova csökkentsem a 2,8-as fogyit ??? növelni meg majd növelem ha meg hal a henger. de az sztem még igen messze van.
-
Atomgeszi
veterán
Nekem 50es henger nyél fék nyél fék 17,5-es karbival tecnigas rs70 puffal 3,4liter. Kiváncsi leszek, hogy most fent van a Top henger mennyire fog megnőni!
-
Atomgeszi
veterán
válasz Gergello #6832 üzenetére
Jaja vas! Egy butított Top Due Plus! De valamit rohadt jót megy. Azt hittem, hogy nagyon fos lesz ezzel a puffal( Tecnigas RS70) de rohadt jót megy. Nekem nem is kellett más egy jó nyomatékos motor városba, most már bátran állok neki előzni mert tudom, nem maradok ott!
Még kell rajta hangolni, meg kell másik gyertya és pöpec lesz. Majd beszámolok!Tothgera30: Aha. Nyél, fék. Nyél, fék!
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Atomgeszi #6834 üzenetére
Gondolom, nem gyenge, össze sem lehet hasonlítani egy gyári géppel. Mi is próbállgattuk az Aeroxot lámpától - lámpáig, és elég jól be lett állítva, szóval 25-ös CBR nem volt ellenfél, de még a GS 500-at is megszorongatta.
"Tothgera30: Aha. Nyél, fék. Nyél, fék!" - ne szólj csak ints! (Wall Street - Induljunk!)
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #6819 üzenetére
az első 2 évben gyártott F4i Fek azért nagyon jól mennek lent is.és nemtom mihez képest megy rosszul lent.CBFhez képest is simán jól megy lent is,fönt meg vagy 1.5x olyan erős.
de ha zavar,akkor sor1eladó Kawasaki j300 robogó
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #6838 üzenetére
Aha, köszi.
2005 körülit vennék, majd...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #6840 üzenetére
Jók ezek a Senda-k.
Egyik barátomnak is van, nem nagyon törődik vele, de még mindig megy.
Olaj + benin..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #6842 üzenetére
Jah, nagyon strapabíró jászágok, és is azért vennék, de nem talállok megfelelőt, mert a legtöbbnél már hengercsere is volt!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Brogyi
senior tag
Fiuk aki ismeri a DITECH-et ,es az Aerox-ot mondjon egy par szot roluk. Melyiket , es miert erdemes valasztani. Itt most 50-esekre gondolok, no tuning. Ha sok tapasztalatotok van link alapjan tudtok segiteni a valasztasban? Esetleg milyen ar alatt folosleges nezelodni.
-
Atomgeszi
veterán
Aerox-ból nagyon sok van a piacon. Minarelli blokk van benne, ami megbízható megy látástól mikulásig. Karburátoros nem úgy mint a Ditech ami befecskendezős. A Ditech egy jóval bonyolultabb és fiatalabb megoldás nagyon nagyon sok hibalehetőséggel és nem is annyira olyan, hogy " otthon elromlik és faterral szétkapjuk egyből rájövünk mi a baja". Ellenben fele annyi benzint nyel el mint karburátoros társa és majdnem ugyan olyan erős is. Ha veszel Ditech-et akkor csak Piaggio blokkos ditechet vegyél.
-
Brogyi
senior tag
Lehet hogy ereszt az egyik tubeless gumim. Ha kocsim lenne tudom hova vigyem, de a robit ki a ... fogjak megjavitani? Nem hiszem hogy rogton gumit kellene vennem.
-
Atomgeszi
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ukrajnai háború
- Azonnali fotós kérdések órája
- Azonnali mobilos kérdések órája
- PlayStation 5
- Apple notebookok
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs