-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #79248 üzenetére
-
robogo81
aktív tag
válasz Tothgera30 #79248 üzenetére
Szép!
Ez melyik telefonos alkalmazás?redmi note 8 . psn:robert_warior
-
vadorzó
aktív tag
Sziasztok,
Adott egy Piaggio Typhoon 2011 50/2t, amin gumikat szeretnék cserélni.
Jelenleg 120/80-12-es van elöl-hátul, viszont néhány honlap 130/80-12-est ír hátsó méretnek.
Kérdés, hogy melyik jobb, illetve a 130-as nem lóg-e bele a sárvédőbe?You can't see California without Marlon Brando's eyes
-
Tamás9x
őstag
Szabolcs megyében egy kipufogóst tudna valaki ajánlani aki épít is? a jelenlegi babacsörgő lett.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
válasz vadorzó #79255 üzenetére
Szia!
Utána néztem kicsit neked. Biztos, hogy nem lesz gond, ugyanis ennél az évjáratnál már 130-as került gyárilag hátra.
A régebbi typhoon-okon elől-hátul egyforma gumik voltak gyárilag, de ott eleve más méret is van. A régebbieken elől-hátul 120/90 és 10" volt. A tied eleve már nem 10 hanem 12"-os, előre 120/80 hátulra meg 130/80 való.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#89309696
törölt tag
Az mitől lehet, hogy reggel mikor viharok után 10-14 fok van csak 50 rúgásra indul el? Pedig jön a benzinszag és ha kitekerem a gyertyát benzines is. Meghutyutyuztatom, megtörlöm a gyertyát is és akkor se indul el, mindenképp rá kell rúgni 50x, gondolom addigra melegszik meg a henger kicsit.
Ha 15 fok fölött van a hőmérséklet akkor jó, fél rúgásra rögtön indul 3 nap állás után is. A szívató működik, mikor beindul dolgozik szépen és kb. két perc múlva be is áll alapjáratra.
Hogyan fogok ezzel ősz közepétől közlekedni? Lehet kell egy új karbit vennem majd a két új gumihoz? -
macilaci78
nagyúr
válasz #89309696 #79259 üzenetére
Nekem új korától így viselkedik a Yamaha, megszoktam. Sose volt még olyan*, hogy ne tudtam volna elindítani, ha ötvenedjére, de elindult, ez kb 2-3 perc tornát jelent. Nekem ráadásul manuális szívatós.
Van egy elméletem, miszerint a hideg hengerben a permet kicsapódik és ezért nem robban be a keverék.
Viszont ha hetente többször is használom, akkor önindítóról, vagy kevés rúgással is indul télen is.*Egy kivétel volt, miután az Eleven Motor-tól elhoztam, másnap reggelre elfolyt valahonnan vagy 3-5 db üzemanyag és sehogy sem indult, tolhattam vissza.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#89309696
törölt tag
válasz macilaci78 #79260 üzenetére
Viszont nekem nem indul akkor se ha előtte nap délután mentem vele és ez nagyon meg fogja nehezíteni a téli közlekedést. A berúgókar totál szét fog menni egy tél alatt, már az 50 berúgás is egy havi használattal ér fel egy reggelen.
Önindítóról meg nem is beszélve, a kis 4Ah akkut széteszi, ráadásul vissza se tölt 2Km-en, pedig lámpát se kapcsolok. Narancssárga motort egy vak is észrevesz, ennél rikítóbb szín nincs, sötétbe amúgy se járok.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz #89309696 #79261 üzenetére
Na, nekem ha 2×5 mp alatt nem kapja el, nem is indítózok tovább, hanem rúgom. 3-5-öt gyújtás nélkül, aztán gyújtáson, ha nem kapja el, további 10-et gyújtás nélkül és így tovább.
Ha másnap már nem indul, ott más gond lehet. Ha nedves a gyertya, lehet, a benzincsap, karbi enged át, elöregedett a membrán és beengedi a karbiba, az meg a hengerbe. Ki kell üríteni a folyadékot, hogy legyen hely a keveréknek.
Nálam is ez volt az Eleven szerint, látatlanban tanácsolták, hogy vegyem ki a gyertyát, indítózzal jobb oldalra 45°-ban döntött motorral, hogy felül, illetve a kipufogó irányába is tudjon távozni a folyadék.
Mondtam nekik, hogy a szervizüket megelőző 20 évben ezt nem így kellett indítani, hogy lesznek szívesek rendbetenni ők. Kb 1,5 km-re vannak, szóval 30 perc alatt visszatoltam a gépet, még aznap mehettem érte, de nem volt őszinte a mosolyom.Lámpával viszont világítanod kell, ha van a robogón.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#89309696
törölt tag
válasz macilaci78 #79262 üzenetére
Lakotton belül nem kell lámpa.
Van kézi benzincsap pár hete szereltem fel, mert a vákuumos nem zár el. Azóta száraz minden, úgyhogy nem folyik be a benzin.
Mivel csak hidegben csinálja szívató gondra tippelnék, de az működik rendesen mikor elindul pörög és ahogyan kell 1-2 perc után visszaáll. Benzines a gyertya is..., tehát az is jó. Vagy lehet, hogy túl keveset vagy túl sokat adagol. Ezek a kacatok eléggé érzékenyek a porlasztásra meg a levegő/benzin keverék arányára.
Ezt viszont csak a hulladék karburátor messze való elhajítása oldja meg.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #79263 üzenetére
Na most én is rápróbáltam, pár hete már nem mentem a Simson-nal úgysem
-3 rúgás gyújtás és gáz nélkül, full szívató mellett
-harmad-fél gáz, szívató kint, rárúgva egyből pöffent párat (gázzal nem nagyon foglalkoztam)
-gyakorlatilag ugyanez mégegyszer, csak utána gázra jobban figyelve ment is tovább, rövidesen beállt az alapjárat, stb.Robi 55 gépkönyv is ilyesmi indítási rituálét ír, de ott csak egy fojtószelep adja az indítási rásegítést ugye.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #79264 üzenetére
Energikusan.
Ki fogom próbálni a következő vihar utáni hideg reggelen, de tartok tőle nem fog segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz molnarpeter #79264 üzenetére
Ugyan így tanították nekünk is. lassan átforgat, majd a 4. rúg. ilyenkor elsőre indulnia kell, ha nem akkor hangolni kell a dolgokat még picit. Eddig működik a dolog. Télen pedig 5 fok alatt dúsítani kell a keveréket. 1 állással fentebb húzni a tűt.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz #89309696 #79263 üzenetére
Az hogy hallod a szivatot mukodni, meg nem biztos, hogy megfelelo kertekben nyitja/zarja el a szivato jaratot a karbiban, mert pl elgyengult.
Kovetkezo inditaskor probald majd ki, hogy kezzel vagy valamivel a legszuro szivonyilasat felig letakarod es ugy inditasz. Ha igy beindul egybol, akkor szivato gondod lesz.A masik pedig a tuszelep a karbiban. Attol, hogy a vakumos benzincsap nem zar rendesen, a tuszelepnek meg meg kellene fognia valamennyire a benzint. Ha bent van a manualis csap, hiaba zarod el, a csap utan a csoben levo mennyiseget szepen befolyatja a karbi, majd ha megnyitod a csapot, rugdosasra a csovet ujra fell kell toltenie a vakumos csapnak.
-
#89309696
törölt tag
válasz Tamás9x #79266 üzenetére
2007-ben mikor ezt a retket legyártották a thermomechanikus szívatóval együtt, ennek a rituálénak már rég nem kellene léteznie. Gyújtás, rárúgok és max 5. alkalomra indulnia kéne és ez a normális. Az a metódus a 30 éves Simsonoknál kéne, hogy elvárás legyen.
Már a Ladáknak se kellett semmi rituálé, csak a szívató és indul 2mp múlva (legfeljebb a hulladékok nem).Csak hidegben csinálja, tehát a csap utáni szakaszból elfolyás, feltöltődés stb. az szerintem emiatt kizárva.
Inkább az lesz a gyanús, hogy a szívató nem működteti rendesen a fúvókáját.
Sajnos a pipa elég hülye helyen van, de majd legközelebb bedugom félig ronggyal és meglátom mit csinál rá.
Hengerszellőztetés (hutyutyu) után sem indult el, tehát ebből arra tippelnék, hogy nem túldúsít, hanem inkább szegény.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz #89309696 #79268 üzenetére
Nem kellene léteznie, de az üzemanyag párolog, és nem vagyok benne biztos, hogy első rúgásra gyújtással azonnal tökéletes keverék(töltet) van a hengerben, na meg a karbi is szárad, ha vákuumos a csap... Tehát ez elméletben szép, ugyancsak semmi sem úgy működik a valóságban mint a papíron. Simson, Lada igencsak hasonló, de teljesen más 1-2-3-4-5-6 henger nem mindegy Kompresszióviszony, üzemanyag adagoló rendszer...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz #89309696 #79263 üzenetére
Nem kell nekem ellent mondani.
1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet [ KRESZ ]
II. fejezet; A járművek kivilágítása; A forgalomban részt vevő járművek kivilágítása
44. § (2) * A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a segédmotoros kerékpárt helyzetjelző lámpákkal és tompított fényszóróval kell kivilágítani. Nem kell a tompított fényszóróval kivilágítani az egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt egytengelyes pótkocsiból álló olyan lassú járművet, amely sík úton önerejéből 15 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes, továbbá a tompított fényszóróval fel nem szerelt segédmotoros kerékpárt.
(7) * A forgalomban részt vevő motorkerékpárt és a tompított fényszóróval felszerelt segédmotoros kerékpárt - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.Mivel területi hatályt nem nevez meg, ezért lakott területen belül is. A fentieket az oktatóm annak idején azzal egészítette még, hogy ugyan nem köteleze a segédmotoros kerékpárra a tompított világítás, de ha gyárilag van, nem szerelhetem le.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#89309696
törölt tag
válasz macilaci78 #79271 üzenetére
Ez nekem már kiesett, hogy a motorra mindenhol kell. Továbbra sem lesz felkapcsolva.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz #89309696 #79272 üzenetére
Az a te felelősséged, ha szabálytalanul közlekedsz, csak ne terjeszd.
Olyan urban legend, mint az smkp-ra az 50 km/h megengedett, mikor a valóság 40-et ír. Persze ezt is inkább műszaki okokból és az útviszonyok szerint tartjuk be.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
WaterWave
veterán
Lassan én is csatlakozom. Kiszemeltem egy Aprilia sr 50et, tuningváltozat... Majd megvásárlás elött a topikban leírtak szerint fogok figyelni, nehogy meglepetés érjen
• PlayStation 5 • PSN: waterwave0122 • Thinkpad X1 Yoga • LG 48 OLED C1 • Samsung Galaxy S9+ • Tp Link AX6000 • Marantz SR8015 AV Receiver • Synology Nas 718+ 6GB • Klipsch R-28F 7.1.2 Dolby Atmos •
-
#89309696
törölt tag
válasz macilaci78 #79273 üzenetére
Egy olyan topikban ahol minden katalizátoros kiput kihajítanak, ahol a fojtások ki vannak szedve, ahol senki nem megy a Kreszben előírt sebességhatárral, ahol röhögve vannak a blokkok 60, 70 köbcentire feltornászva és a gyári teljesítmény a duplájára húzva.
Oké. -
Tomi13
aktív tag
Sziasztok!
Van olyan 50-es 4T robogó amit Bp-i rohangálásra meg szabad venni?
-
macilaci78
nagyúr
válasz #89309696 #79275 üzenetére
Még egyszer: csinálsz, amit akarsz, csak ne terjeszd, hogy a joggal összhangban van.
Valakit leintenek, mert hetvennel ment rendszám nélkül, magyarázhatja a rendőrnek, hogy a fórumon olvasta, vagy te lámpa nélkül... Az sem mentség az utólagos nem gyári ledesítésre, hogy a rendőr nem foglalkozik vele. A vétkezésnek nem feltétele a lebukás, az csak a szancionáláshoz kell.Én se tartom a 40-et, de lámpát mindig kapcsolok, a katalizátor még mindig fent van, a gyári 49 ccm henger van alattam, és a gyári 35/35 W-os lámpa. Van az lejtő, ahol 70-nél már én veszem el a gázt, mert nyílt úton, forgalom nélkül sem érzem biztonságosnak ezt a tempót, de egy 55-60 km/h utazót még igen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tomi13 #79277 üzenetére
Van, sok a Yamaha Gear is, futárok és magánszemélyek alatt is.
Azt vedd figyelembe, hogy a 4T 50 ccm lomhább és a végsebessége is kb 50-55 km/h körül megáll átlagos testalkat mellett. Ez Budapest legtöbb helyén el is megy, de mondjuk Rákóczi híd, Árpád híd, M3 bevezető, stb, ahol 70 km/h a megengedett, ott kevésnek tűnhet. Ezek azért több sávos utak, van hely kikerülni, ezért én általában a külső sávban, sáv közepén megyek, eszébe se jusson sávon belül előzni. Illetve kanyarodó sávban úgy megyek, hogy velem egy vonalban ne legyen kocsi: a holt terében vagyok, nem lát és hajlamos rámhúzni a kormányt. Inkább úgy intézem, hogy ha húzza, elém kerüljön és ne fölém.
Ami viszont előny: kocsik közt előre tudsz menni, tiéd a buszsáv és a kerékpárút is, fogyasztásban 3 liter alatt mondják.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tomi13
aktív tag
válasz macilaci78 #79279 üzenetére
Köszönöm a tippet, megnéztem, jópofa de ennél olcsóbbat szeretnék.
-
Rivaul
addikt
Sziasztok. Szereztem egy új 17.5 Dellorto porlasztót. Szokásosan egész jó áron 😄 Holnap szerelném be. A régi 12-es folyamatosan eresztette a benzint hiába próbáltam rendbe tenni többször is. Költenem kellett volna rá, akkor meg nem nagy különbséggel szereztem a nagyobbat. Amit viszont nem tudok hogy most 90-es fő fúvóka van benne a 12-be. Ez van a 17.5-be is. Maradhat benne vagy ilyenkor állítani kell?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
energy4ever
addikt
válasz macilaci78 #79279 üzenetére
Yamaha Gear nem rossz gep. Futessel vannak szerelve gyarilag, elol hatul pakolhatoak.
Viszont ugy tudom belpiacosak! Igy alkatreszt beszerezni draga/nehez/lassu hozza, ha epp nem lehetettlen!
(#79263) Fehér Farkas:
Borzalmas amikor lampa nelkul kozlekedik valaki. Bicikliseket is az utolso pillanatban szoktam eszrevenni ejszakai kozlekedesnel. Autosokat is alig latni pl szakado essoben, amik nincsenek kivillagitva! En biztosan nem jarnek lampa nelkul, jobban felnek a tobbi kozlekedotol mint a rendortol...[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #79282 üzenetére
Azt írta, hogy nappal nem kapcsol lámpát, gondolom, sötétben, vagy rossz látási viszonyok közt feltolja.
Mondjuk, azt elismerem, hogy a gyári 35 W tompított verőfényes nyári napon sokat nem ad hozzá a látni és látszani életérzéshez, de a KRESZ smkp kategóriában nem kivételez.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tothgera30
Ármester
Ma is megvolt az aktuális kör, mióta bekerültek az új hajtáselemek, érezni hogy lineárisabban gyorsul, kevesebbet forog, és fogyasztás is visszaesett. Eddig nagyon tetszik.
#79271 macilaci78: Tudom hogy nem legális, én nappal csak helyzetjelző lámpát szoktam kisebb forgalmú lakott területen belül kapcsolni. De ahogy véget ér egy település, kapcsolom is a tompítottat. Közúti ellenőrzés során még soha nem szóltak, bár tegnap belefutottam egy traffipaxba, szerencsére tűréshatáron belül volt a tempó.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #79282 üzenetére
Sokat látok a városban, az általam egyik leggyakrabban felismert típus.
Az éjszaka, feketében, kivilágítatlanul közlekedő kerékpáros gázolását én nem büntetném. Komolyan, ha valaki halni készül, tegye meg szép csendben, magányban, ne terrorizáljon vétlen autósokat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vadorzó
aktív tag
válasz sityupityu #79258 üzenetére
Köszi.
Tegnap gyertyát cseréltem, azóta fulladozik a motor, pedig az előírtat tettem bele. Ez vajon miért lehet? (+ az új gyertyát is teleköpködte szépen, de ez már csak hab a tortán)You can't see California without Marlon Brando's eyes
-
vadorzó
aktív tag
-
Topikgazda
válasz #89309696 #79275 üzenetére
Tök mindegy, hogy nagymotor vagy segédmotor a lényeg az, hogy ha rendelkezik világító berendezéssel, akkor annak éjjel-nappal, lakott területen kívül és belül is egyaránt üzemelnie kell.
Valóban a tuning is ilyen, mindenki a saját belátása szerint álljon neki, ő dönti el, hogy mit kockáztat és mit nem. A világítás állandó használatát viszont szintén törvény írja elő.(#79285) Tothgera30 "De ahogy véget ér egy település, kapcsolom is a tompítottat"
De milyen lényeges előnyöd származik ebből, hogy kapcsolgatod azzal szemben, mintha állandóan égne?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
Felkerült a 17.5 karbi. Kicsit szívtam vele mert az elején veszettül pörgött de most sikerült beállítani és könnyen indul, megy rendesen. Viszont 50-nél még mindig van egy "bööö". Annyi hogy most már hamarabb átlépi mint a 12-nél. Ahogy átlépi megy óra szerint 75-el tovább pillanatok alatt de ott mindig megtorpan. Egy nagyon meredek emelkedőn kell feljönnie hazafele ott eddig 30-al tudott, most 40. Merre keressem a "bööö" okát szerintetek?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tothferenc
senior tag
válasz sityupityu #79291 üzenetére
Nekem pl a 600-as Horneten, gyarilag nem is kapcsolhato le a vilagitas gyujtason. Ha jol emlekszem, 2002 vagy 2003 ota kotelezo a motorkerekparoknal, hogy gyujtasnal mar vilagitania kell. Btw nappal, verofenyes napsutesben a robin nekem sem szokott vilagitani a gyari ledsor. Amugy sem ad sokat hozza a lathatosagomhoz. A "rendes" vilagitasom meg fordulaton is gyertya, nemhogy alapjaraton ( halogen izzo).
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Topikgazda
válasz tothferenc #79293 üzenetére
Így van, ha nem túl öreg a motor akkor ki sem lehet kapcsolni. Nekem sem lehetett egyiken sem, a mostaniakon sem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Rivaul #79292 üzenetére
A kerdes, hogy milyen gazallasnal torpan.
Negyed es fel gazallasig nagyreszt az alapjarati fuvoka es a keverekcsavar beallitas felel. Negyed es haromnegyed gazallas kozott a subertu pozicioja illetve feltol teljes gazig a fofuvoka.
Par kor full gazas tempo utan allitsd le a motort egybol es nezz gyertyakepet. Akkor latni fogod, hogy eleg-e a fofuvoka. Alapjaraton illetve kis gaz mellett nagyjabol latod hogy az alapjarati fuvoka, illetve a keverek beallitas jo-e. Ha a ketto kozotti atmenetnel van gond, akkor megprobalhatsz elsore a tun emelni egyet (ha nem akarsz alap es fofuvokatak cserelgetni).
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #79295 üzenetére
De akár az is lehet, hogy nem karburátor gondja van. Nem tudom pontosan, hogy valójában mit érez, miféle torpanást...De ugye torpanást tud okozni a hajtáshiba is, persze ez teljesen más mint ami a rossz karburáció miatt van. A hajtásra elég jellemző az olyan hiba, hogy bizonyos sebességnél jelentkezik (mondjuk 50-nél), és azon túljutva megy tovább rendesen a motor. Az emelkedő különösen kihozza az efféle hibát, ez miatt is gyanús nekem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #79291 üzenetére
Szia!
Kiegészítenélek. SMKP-k esetén: "ha rendelkezik tompított fényt kibocsájtó lámpával"... Így pontos a megfogalmazás. Sok olyan SMKP van, amik nem rendelkeznek, azoknak nem kötelező a világítás nappal, lakott területen belül.
Azzal maximálisan egyet értek Veled, hogy ha van, jobb ha világít. Az én motoromon is direktbe megy a világítás, nem lehet lekapcsolni. Számomra fontosabb hogy észre vegyenek, mint a szigorú (érthetetlen) törvényi előírás. Konkrétan a ledes világításra gondolok. -
Mattb
senior tag
Sziasztok!
Páran talán tudjátok egy Aprilia mojito costum 125 tulaja lettem másfél hete. Szuper minden ,azóta minden nap azzal mentem melóba :D
Fogyasztást még nem tudok írni, ahhoz keveset mentem , meg a jelző is elég furán viselkedik. Elvileg 9 liter a tank, amikor már a piros csiknal volt gondoltam megtankolok, ne üruljon le jelzesig, de csak 4,8 liter ment bele. Normális ez? Rossz a szintjelzo esetleg?
És egy apró probléma a km ora. Néha mer néha még nem.. először megnéztem a csatlakozot, kicsit ki volt csúszva vissza dugtam ismét jó volt 2 napig. Lehet hogy csak a csati rossz ? Vagy ez annak a jele hogy az egész?
Hol tudnék hozzá szerezni ilyet esetleg? Van aki esetleg bp-n tud ebben segíteni?:)
Előre is köszi . -
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #79296 üzenetére
Igen, siman benne van Ezert is kerdeztem, hogy adott gazallasnal jelentkezik vagy konkretan mindig az adott sebessegnel.
Nem tudom elotte milyen volt a hajtas, de most karbicsere utan egy bizonyos pontnal ha melle meg torpan/lehorog egy pillanatra, akkor nekem gyanus hogy karbi gond.Ennyiben egyszerubb valtos gepen ezeket a hibakat kiszurni, mert jol elkulonitheto a ketto.
-
CartmanLand0
senior tag
Az én Piaggiom is ilyen , jelzi hogy üres a tank de még 2 liter van benne simán ... Kb 8literes a tankja. A km spirált kapd le nezd meg nem szorul e, ha ki lehet venni huzd ki, tisztisd meg valamivel. Ha szerencséd van nem a csiga a szar.
[ Szerkesztve ]
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Windows 11
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Netfone
- Dacia topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest