-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Nagyjából mennyibe kerül most egy magyar papíros 125-ös robogó névre íratása és műszaki vizsgája?
Köszi! -
nyogo83
Topikgazda
válasz Laybee #79700 üzenetére
176cm korul. Nekem meg tokeletes, de magas ember mindenkepp probalja ki elotte, mert ahogy az Onroados Macko is mondta, magas embernek nem jo a labtarto pozicio.(Igaz, o kozelebb van a 2 meterhez, mint a 180-hoz) Nagyon magasan lesz a terded es konkretan beleutkozik a kormany forditasanal. Mondjuk eleg szukre van tervezve a kormanyelfordulas, de nem kenyelmes magas embernek.
Sityupityu: Koszi na ezt a centirporos dolgot nem hallottam meg. Igaz, nem sok kamion gumizast lattam eddig, parszor a kamion szerelo haveromhoz voltam be a Volvonal, de nem tunt fel a dolog mikor csinaltak.
Mondjuk akkor epp egy uj tuzoltoauto volt bent naluk idoszakos szervizen, aztan mint egy kisgyerek, azzal voltam elfoglalva -
fokt
csendes tag
Sziasztok
Yamaha aerox robogóm első fék fékkarja beesik, szeretnék hozzá egy fékmunkahenger felújítót. Sajnos nem sokat találtam, egümotorson van 11mm-es de tolómérővel mérve mind 11,5mm-es kellene, más oldalon létezik 12,5mm-es csak nincs raktáron.
Volt másnak is ilyen problémája, hol tudnék jót beszerezni?
Köszönöm, Dávid -
nyogo83
Topikgazda
válasz Runner_fxr #79701 üzenetére
Eredetvizsga 15 ezer, uj forgalmi 6 ezer, torzskonyv 6 ezer, vagyonszerzesi 2500-4500 kozott, evjarat/loerotol fugoen.
Muszaki attol fuggoen hol csinalod 9-14ezer.
Szoval saccra 40-50ezer kozott. -
Laybee
őstag
válasz nyogo83 #79702 üzenetére
Köszi. Szeretném a közeljövőben megcsinalni valamely motoros kategóriát, nézelődök 125ös motorok közt. Honda cb125 vagy a yamaha ys125 ami jo lenne munkába járásra (főút 6km, melyet robogóval életveszély megtenni). Vajon ez a Keeway van annyira tartós, mint a másik kettő? A Keeway Superlight is ugyanez nem, picivel jobban néz ki. Köszi.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Laybee #79705 üzenetére
Ennek a tartossagara lattam jopar peldat kulfoldi csoportban, 2 ev alatt 30ezret futott peldany kb hibatlan(a gyari lancot leszamitva, mert az 4-5000km utan megnyulik).
Igazabol a kivancsisag hajtott, mert eddig csak szerelgettem egy ket robogot belole, de azokrol tul jo velemeny nem maradt meg bennem. Nem szarozom, nyilvan nem veletlen kerul felebe/negyedebe. Raadasul sok peldanynal nagyon sokat szamitott a tulaj beleszaromsaga, addig hajtani amig megy. Van amelyik marka tovabb birja ilyen torodessel, van amelyik kevesebb ideig. A vege mindnek ugyanazA Superlightnak ugyanez a blokkja, viszont azon van par gyengebb minosegu dolog, pl hatso teleszkop ami kepes eltorni, de ha idoben ezekre odafigyelsz/kicsereled normalis minosegure, akkor nagy gond nem lesz vele.
-
DJGABI
addikt
válasz nyogo83 #79691 üzenetére
Jól néz ki, frankó kis gép lehet. Szerintem motorikusan a mai 4T világban kb tök mindegy, nagyon nem nyúlhat mellé az ember.
B125 40-50nél mondjuk bőven több, legalábbis itt vidéken.... 8 órát vetetni akarnak velem, pedig motorozok amúgy, az lesz magában 40 körül. Eddig 3 napot mentem, elvileg 2 hét múlva lesz a vizsga... Nem mondanám hogy túlzottan felkészítettek... Van egy kis rutinom, abban bízok, meg még a műszakit be kell vágnom. Időben, meg táv miatt (25km-re megyeszékhelyre fel kell járnom) picit bánom már hogy nem egyből korlátlanra mentem... csak az meg annyi lassan mint egy autó jogsi
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz halhatatlan #79709 üzenetére
Csere korlátozás nélküli CDI-re? 5 vagy 6 pin-es csatinak tűnik így oldalról.
[ Szerkesztve ]
-
CartmanLand0
senior tag
Az alábbi esetben szerintetek megéri megnézni nagyobb fuvókával az esetet ? Gyárilag 80as Piaggio SKR City ... uj dugó, hónolt henger, uj csapágyak szimeringek, fötengely felujitva, variátor Suste kollégának köszönhetöen felujitva, 100-as benya Xado olajjal ... kapott 8grammos görgők helyett 7 grammosakat ... harap, dinamikus, jól gyorsul ... kb 75 - 80ig ... 60felett kb olyan érzés mintha picit lökdösne .... mintha még nagyon lódulna, de picit visszafogja magát mindig ... nagyobb emelkedön felfelé 55 volt a vége nyélgáznál. Föfuvóka 62-es vagy 69-es nem tudom most pontosan ... de én ugy gondolom kevés ez neki ... tudtok tanácsolni valamit ? Esetleg 8grammos görgök vissza + nagyobb fuvóka ?
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
#89309696
törölt tag
Mekkora jelentősége van annak, hogy a 130-as gumi került előre és a 120-as hátra?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CartmanLand0 #79711 üzenetére
Kéne szaladni egy hosszabb kört, aztán gyertya kép ha kézi szívató, akkor azzal is ki lehet próbálni, keveset kaphat-e.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #79714 üzenetére
A nagyobb megy hátra, de szerintem a szerelő nem vette észre, hogy ez 120-130, valószínű azt hitte 120-120 vagy 130-130 és nem figyelte.
Nem vittem vissza, mert mondom ha már úgy is az első keréknél a mintázattal megy a variálás a fékezés, kanyarstabilitás miatt, akkor lehet pont előnyös (de nem megszokott) a szélesebbet előre? Szóval nem vittem vissza és nem is tervezem, hacsak nem jelent valami egetrengető problémát. Mivel erő nincs így nem tartok tőle, hogy kanyarban nyélre kimenne a valaga azért, mert ott van a kisebb gumi. Bedönteni se lehet annyira.
Egyúttal megtudtuk, hogy a Focusra felmegy előre a 130-as, tehát aki akarja szerelheti 130-130-cal.
Mindkét gumi F&R, kétirányosak, szóval ilyen probléma nincs vele. Az első szembefordított mintával ahogy kell.
Jók ezek a City Grip 2-esek amúgy, a poros aszfalton csutkára húztam a féket és nem csúszott meg, a gyári Kenda röhögve siklott már kevesebb fékerőnél is.A sebességmérőm vagy 15-20-szal többet mért mert kínai fos, most az valamivel pontosabb, mivel az első kerék lett nagyobb és a hátsó kisebb (értelem szerűen csökkent a végsebességem is még nem számoltam ki mennyivel). Bár emelkedőnek gyorsabb lettem, tehát az átlagtempóm valószínű változatlan.
A variátor megkapta a 30 Kilós kontrasztrugót. Jobb lett, de még mindig szar, elindul és egyből utána beejti a fordulatot és még mindig túl mélyen, a szíjtárcsák jók, a szíj jó... Ennyire kínai az egész, mert erre panaszkodtak új korukban is, hogy így viselkedik.
"Ezután már csak a görgőket kellett könnyíteni, mert volt egy kis "luft" 20-40 között.0-20-ra szépen megugrott, majd 20-40ig totyogott, aztán 40-től mintha kilőtték volna megint."
80-at ezek sose mentek, nyugi, lódít a cikkíró.Esetleg megpróbálok még görgőket csökkenteni, 6.5g a gyári, most 6.0g van benne, lehet 5.0g-ra le kéne mennem. De egyelőre elment a kedvem a motorszerelgetéstől.
[ Szerkesztve ]
-
tothferenc
senior tag
En a motowellhez kintrol rendeltem, mert egueknel egy ideig nem volt, amikor pedig forgalmaztak, ugyan azt adjak (meg csomagolasra is) mint ami kintrol jott. Az araban lattam kukonbseget, kintrol 800 penz volt, itthon meg 4500. Kicsereltem, honapok ota jol muzsikal.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
CyberMarci
újonc
Sziasztok. Az lenne kérdésem hogy vagy egy adott motor ebben az esetben egy derbi senda 50, és annak a karbijén van vagy 5 csonk és én abból csak kettőt használok, az eggyik a vákumcső a másik a benzincső. A másik 3 csonkot nemtudom mire lehet vagy kell használni, úgy vettem a motort hogy nem volt rákötve semmi, de sok motoron látom hogy van 4 kábel kijön belőle.Képet csatolom:https://www.google.com/search?q=carburateur+dellorto+17.5+phva&hl=en&sxsrf=ALeKk01l8_b4fJ-4g5_6llJwBgonHOccbA:1597150176789&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiQsMKHmJPrAhXq-yoKHbhGAVMQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1920&bih=937#imgrc=1-tskaZuH8sD3M
A válaszokat előre is köszönöm -
Pfiucska
aktív tag
válasz nyogo83 #79691 üzenetére
Gratulálok, nagyon szép! Nekem most mar a keeway TX 125-ben 2200km van egyelőre "nagyjabol" hibamentesen. Volt egy gyari hibam, rossz helyen vezettek el egy vezeteket es hozzaert a hatso lanckerekhez ami szepen lassan elvagta a kabel muanyagreszet es letestelt. Ez abban nyilvanult meg, hogy 2 szemellyel nem ment 1-gyel viszont gond nelkul Ezen kivul 1db apro csavart ami az egyik műanyag elemet fogta elhagytam... Nem tudom mikor-hol de kapott ujat. Kivancsi leszek a hosszabb tavu elmenyeidre, en eddig nagyon szeretem ezt a jarganyt, es ora szerinti 110-t mar sikerult kihoznom síkon(!) belole
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz CyberMarci #79717 üzenetére
"Normal" esetben a 4 cso ami jon/megy a karbirol:
- uzemanyag
- olajozas
- vakumcso
- tulfolyo -
kovipetiii
csendes tag
válasz Pfiucska #79719 üzenetére
Én is gondolkodom a B 125 jogsin .Azért 100 e ft -ot nem ér meg nekem inkább akkor korlátlanra mennék . ( holott tudom ,hogy nem mennék nagyobb motorral ) Kövezettek meg de most is egy Malaguti F 18 at hajtok igaz ötvenesként .
Iphone 13pro, Ps 5,Lg nanocell tv, Chevrolet orlando , peca.
-
mumtaz
senior tag
válasz nyogo83 #79720 üzenetére
Szokott néha lenni karbifűtés is két csonkkal.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
válasz kovipetiii #79721 üzenetére
Én is korlátlanra fogok menni, szerintem max 400 ccm robogónál meg fogok állni.
Hosszú távon a 90°-nál jobban behajlított térdet nem bírom, márpedig a legtöbb motoron ez az üléspozíció. Ahol nyújtottabb a láb, az chopper, de az előre görnyedés a kormányért sem tetszik annyira.
De ahogy írták, nem nagy különbség van a kategóriák közt, nekem nem is sürgős és akkor a megfelelő motor keresése közben sem legyen már akadály a papír.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
válasz kovipetiii #79721 üzenetére
Jól gondolod. Nem tudhatod előre, mit hoz majd a jövő. Nekem korlátlan van, bármilyenre ráülhetek. Piszok jó érzés!
-
#89309696
törölt tag
válasz Pfiucska #79719 üzenetére
Hogy a francba lett annyi? A kötelezőt kell levezetni és kész. Ha mentél előtte ötvenessel egy hónapot akkor semmi gondot nem okozhat. Ha erősködik az iskola akkor meg magadnak intézed a vizsgát aztán kapják be, a papírokat kötelesek kiadni. Van olyan iskola ahol beültetik a fejedbe, hogy még balfasz vagy és vezessél +10 órát, hallottam erről. Autónál még azt mondom oké, de B125-nél hacsak nem akkor ül először motoron az illető, csak lehúzkodás minden plusz óra.
Én kocsiból 54 órát vettem, de úgy kerültem ki az iskolából, mintha egy éve vezetnék már. Szóval ott baromi jó plusz órákat venni. B125-nél ha robogóztál előtte sokat akkor viszont óriási marhaság minden az alapórákon kívül, mert semmi pluszt nem ad.Amúgy ja minimum A2-t érdemes lerakni, abba már belefér minden, autópályára is egy kényelmes motor, régi vasak 150-200 köbbel stb. Én viszont a gyorsaság, egyszerűség, olcsóság miatt B125-re mentem (legalábbis akkor mikor csináltam az volt illetve nem engedtem magam lerángatni), nekem a sima falusi utakra röhögve elég a 125 4T.
Csak ugye maga a motor 3x annyiba kerül, így végül az ötvenes libakergetőre ültem mégis. -
#89309696
törölt tag
válasz kovipetiii #79721 üzenetére
A topik 90%-ának nem gyári a motorja, úgyhogy nem különösebben gond. Én legalábbis nem vagyok álszent, én is hajtottam 150-es motort a 125-ös jogsival egy ideig, mentem 200-as robogóval is pár hétig.
Az már azért isteni érzés, ott nincs olyan gond, hogy fúj a szél és akkor nyélgázon 40 a vége és eltipornak az autósok, ahogy az ötvenessel teszik. -
tothferenc
senior tag
Anno en is sokat filoztam, mi legyen a B jogsi melle, 9 ev robizassal mogottem. Eloszor ugy voltam vele, eleg a B125. De bennem volt, mi van ha egyszer ulnek nagyobbra. Jo, legyen sorba, A1-A2 vegul meg az A, lesz rutin es a kulonbozeti vizsgakat kell csak megcsinalnom. Aztan belegondoltam, mi a f@szert szivatnam magam 3 forgalmi vizsgaval. Vegul egybol A-t raktam le es a robi melle lett egy 600-as naked. Azota sem bantam meg. Persze, lehet valaki most azt mondja eleg az A2, de ugy voltam vele, nem ker ennni, ha mar megvan
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
NYPD
aktív tag
válasz tothferenc #79729 üzenetére
Nekem pl elég az A2, először én is B125-öt szerettem volna, de inkább plusz 40k (100-110 körül mennek az A2-k, 60 körül a B125 ahogy néztem) és egyből megnyílik a világ. Első körben egy zsák 400-as burgonya személyében fog ez megvalósulni. (Igen, talán fog enni kis olajat, meg ha nagyobb gondja van talán költségesebb, de szerintem ha normálisan karban van tartva, az előírt cserék/szervizek elvégezve, akkor az is kivisz a világból)
Szóval én is inkább az A2-A korl. felé terelnék bárkit aki tervez B125-öt.
-
NYPD
aktív tag
válasz #89309696 #79731 üzenetére
Na igen, 2 km-re lehet nem az lenne a legjobb választás Én napi kétszer keresztülszelem Bp-t Zuglóból a Városmajorba, meg egyébként is szaladgálok városban mindenfelé, na meg akkor már el lehetne menni ketten is kisebb karikákra. Pakolható mint az állat, és még kényelmes is, nekem találták ki (csak tudjam összeszedni a rávalót jövő szezonra..)
-
#89309696
törölt tag
Na meg egy Burgonya van talán 150 Kiló is, a Focus meg 86. Az már teljesen más liga, az se biztos fel tudnám emelni, ha eldöntöm. Meg nem kéne vele autót kerülgetnem árkon-bokron, már eleve a méretei miatt se nemcsak a súlya miatt, földúton is sokkal gyötrelmesebb.
De hát a 400 köb az 400 köb.[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
A2 147k-ért van hirdetve itt vidéken. És hát sulit ismerve a végösszeg énnél már csak drágább lesz...
[kép] mióta beiratkoztam azon morfondírozok, hogy ez hogy jön ki: 2 éves A1 után a nagy A csak 86k... Mármint értem én, hogy talán számol azzal, hogy lesz rutinod és kevesebb gyak óra kell? Őszintén simán kivárnám, nyilván kreszt újra kell tenni, de hogy még így is olcsóbb? Aztán lehet van valami kiskapu hogy B125-re nem is vonatkozik. Az az idő már nem oszt nem szoroz, bár idén (meg amúgy is) 125-ös gépet biztos hogy nem veszek, 1 éven belül meg 2* is eljátszani a névre íratást... Hmm, meggondolandó érdemes-e egyáltalán beleugrani.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
#89309696
törölt tag
válasz DJGABI #79734 üzenetére
B125-re nem vonatkozik, az nem egyenlő az A1-gyel ilyen szempontból, nem tudsz róla kategóriaváltással feljebb lépni kedvezménnyel, hanem mindent elölről kell kezdeni.
B125 az tényleg csak azoknak való akik alapvetően 50-es gyíkfinggal akarnak járni, de megunták, hogy jön egy emelkedő vagy kellemesen lengedezik a szél és a végsebesség 40 lesz tőle és gyorsan, olcsón meg akarják oldani.
Aki motorozni szeretne annak semmi értelme a B125-tel foglalkoznia.[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz DJGABI #79734 üzenetére
147?? az kicsit sok érte szerintem. Én a SOS Jogsinál néztem, mert ez van hozzám közel és a kerületet is jól ismerem, vizsgaútvonal pofonegyszerű. Itt 106 a vége (esetemben +9k az online tanfolyam miatt, mert biztos hogy azt választom) optimális esetben az A2-nek. Saját motorral meg 20% kedvezmény is van, mondjuk hogy oda hogy mész el vele jogsi nélkül azt nem teljesen értem, odáig tolod?
-
DJGABI
addikt
válasz #89309696 #79735 üzenetére
Hát nem tudom... Jogsin nem látok külön sort B125-nek. Vagy jelzik azért valahogy?
Ha épp másik suliba megyek át nem muszáj tudniuk hogy gyorstalpalón csináltam az A1-et De amúgy mikor először voltam náluk rákérdeztem, akkor legalábbis sorolta a nagyobb kategóriákat.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
suste
veterán
válasz nyogo83 #79738 üzenetére
Pont ezt akartam én is írni. Jogsiba "A1" kerül B125 esetén is :)
Nekem egyébként a 40k hivatalos verzió helyett 50k lett, de ezt érdemes benyelni ;).
De nem volt plusz óra, csak a kötelezők. Viszont 2-3 hónap az az 1-2 hét helyett :((
A 100k az már tényleg nagy lehúzás, kivéve, ha valaki ott tanul motorozni.... -
CartmanLand0
senior tag
Ha nagyobbra cserélem a főfúvókát, az alapjárati maradhat az ami volt ugye ?
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #79740 üzenetére
Igen. Legalább is egy bizonyos mértékű változtatáson belül biztos, hogy nem kell hozzányúlni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
BossBoss
őstag
Sziasztok!
Egy 20 ezer km-es 2009 Malaguti F12R-t be lehet vállalni? Közelben lenne és jókat olvastam a típusról. Nap 10-15 km-re kellene nagybenzines autó mellé. Alkatrész ellátás megoldott?
Köszönöm!
-
tothferenc
senior tag
válasz #89309696 #79735 üzenetére
B125-nel arra erdemes figyelni, hogy ha 125-os robogon tanul valaki, es azzal vizsgazik, akkor bekerul a 78-as kod a jogsiba, hogy csak automata valtos gepet vezethet. Innentol pl elfelejthet egy YBR-125 vagy 125-os Gixert is.
Egyebkent sok iskola a B125-ot A1"B"-nek hivja.[ Szerkesztve ]
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
CartmanLand0
senior tag
válasz sityupityu #79741 üzenetére
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Zoli bácsi
őstag
Toltam egy kis kilómétert a Liberátorba, 200km-es körön voltam. Bakonybélbe mentem (Kapuvárról). Reggel elindultam, még pulcsiba. Kb 40km után álltam meg először pihenni, még hűs volt. Felmentem a Kőris hegyre is, meg se álltam felfele, igaz max 40-50 km/h-val tudtam menni, 13km volt az út a faluból Pattogott a kipufogó, gondolkodtam lehet meg kellett volna állni pihenni. Megnéztem a kilátót, aztán hazafele indultam. Reggel lefele még 70-el mentem, aztán láttam hogy már megvan a 400km a gépbe, hazafele már meghúztam 80-ig, úgy tűnik már a szél sem fogja meg annyira. Hazafele azért 25-30km-enként megálltam pihenni, kánikula lett. Pontosan 200km-t mentem, tele tankkal indultam, az utólsó 15km-en már világított az üres jelző....szokni kell a kicsi tankot. Ezer éve nem voltam motorral túrázni, jól esett. Azon agyaltam hazafele, hogyan adjam be a sárkánynak, hogy mégiscsak kéne egy nagymotor nekünk.....
-
Tothgera30
Ármester
válasz Zoli bácsi #79747 üzenetére
Nagyon szép kis Liberty. Az egyik kedvenc pötyögőm a topikban. Viszont ha alig jársz túrázni, akkor szerintem felesleges nagyobb motor, ebben is van még tartalék, hiszen a 2T 100-as Scarámnak utazósebessége ennyi.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tothferenc
senior tag
válasz energy4ever #79749 üzenetére
A kis Gixerbe? Mi volt a baj a gyarival?! Mondjuk en is csereltem a Hornetbe a gyarit egy jobb Showara, de nekem fel kellett volna ujitani a gyarit. Arban meg kb ugyan ott voltam.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Gumi és felni topik
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Automata kávégépek
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen