-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz dellfanboy #18404 üzenetére
persu járt oda, ha jól tudom. Nem olcsó hely, de mi az manapság? Viszont szerintem szervizben nem látnak annyira szívesen, max ha tanulsz mellette a MAMI-nál, vagy sikerül vmi szakit kifognod, aki örül a társaságnak, de a többiben általában pörgés van, nem érnek rá foglalkozni veled, pláne ha elkúrsz valamit, akkor ki fizeti meg? Ráadásul a többség zárva van szombaton.
Vegyél olyan motort, ami nem üzemórás és akkor kevesebb vele a gond"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #18404 üzenetére
a crossmotor az általában versenymotor.
sokat kell szerelni... mit tekintünk szerelésnek? Nem a dugócsere sztm a legnagyobb gond. Ha veszel pl egy kétütemű gépet, legyen egy 125 ös, 40 lóerő kb. CR. van egy táblázat a service manualban: légsűrűség/páratartalom/hőmérséklet/főfúvókaméret.
azaz állandóan a környezethez kell állítani, különben detonál és lyukad a dugó, fogy a gyertya, megragad az egész.
az meg hogy egy ilyen blokk mennyire költséges: a Honda RS 125 nek 500 km enként dugócsere, ebből az 500 km ből 95 km a bejáratás.a szakik általában vagy beszélnek a levegőbe, homálykodnak, pl nekem a múltkor felajánlotta valamelyik, hogy ő füllel meghallja ha detonál az aprilia RS em (!), toljam nyugodtan hozzá, belövi a karbit.(miért nem valami GP csapatnál dolgozott amíg volt 2t nem is értem)
vázolnám hogy az ember milyen fasságot mondott: ha valaki ezt füllel meghallaná nem lenne szükség detonálás számlálóra, kipufogógázhőmérséklet szenzorra. szóval homálykodott. Ha valamibe belekérdezel, akkor meg válaszolni nem fog, csak hogy hallgass rá, de konkrétumok, értékek, számok nem hangzanak el.
aki meg ért hozzá az mégúgyse mondja el, hogy mi hogy van sajnos.Jártam a mamiba, valami alapot ad, (nagy önszorgalommal egész jó is tud lenni) de általában hozzá kell tanulni, ahonnan csak tudsz, utánajárni dolgoknak, kérdezni mindenkit, és nem vakon hinni, hanem átgondolni az infót amit kapsz, összevetni az addigi ismeretekkel. Persze ha mindig kérdezel néhányszol elküldenek a pcsába azok akik nem tudják miről beszélnek, de ez bennevan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dellfanboy #20915 üzenetére
Én A1(B125)-re vizsgáztam egy bő hónappal ezelőtt Kalocsán, nekem a bukót, a protektoros kesztyűt és a hosszú szárú, zárt cipőt (túrabakancs) kellett vinnem / megvennem előre, a felcsatolható protektorokat (térd, könyök, gerinc) valamint a "T"-betűs kukásmellényt ők adták kölcsönbe. Már a tanfolyamon is végig viselni kellett, nem csak a vizsgán.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dellfanboy #20918 üzenetére
Higiéniai okokkal magyarázták, hogy bizonyos cuccokat miért nem kölcsönözhetnek a jelenlegi szabályok szerint. Én egy 10 éve meglévő túrabakancsban tanultam, egy olcsó Motowell sisakot, meg egy nyári, protektoros kesztyűt vettem összesen 16 ezer pénzért. Mivel lassú a motorom, így - jobb híján - marad ez a cucc egy ideig. Egyelőre a helyi turkálókban keresgélek protektoros használt dzsekik után (eddig eredménytelenül), jövőre pedig venni szándékozom valami komolyabb sisakot.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz dellfanboy #20915 üzenetére
A legtöbb helyen bukót és kesztyűt adnak, de ez se mindenhol dívik.
Kesztyűt érdemes megvenni az nem tétel. Bukó már érdekesebb mert ugye nem olcsó és nem sűrűn cseréled így érdemes már most kitalálni utánanézni és akkor abból sem kell vmi szart magadra eröltetni. Ez persze macerásabb amíg nem tudodo esetleg milyen motort akarsz. Esetleg kölcsönkérni havertól, ha nem háklis rá hogy párszor felveszed és megigéred hogy nem izzadsz bele de ugye általában moshatóak.Ez a kettő kötelező illetve amit tui még néz a vizsgabiztos magas szárú bakancs vagy hasonló.
Könyök váll térd protektort is nézik vizsgákon.Én kordúra hosszú kabátot vettem amiben vannak protektorok, és van az alkaron és a vállon is leszorító meg a derekamnál is rajta. Van benne váll könyök hátrpotektor. Persze ez nem olyan védelem mintha komoly hátprotektorod lenne de nekem sajna nincs lém olyan komoly ruhákat venni amik annyiba kerülnek mint a motorom, a kabi így is 40 ropi volt. Elvileg vízálló és kivehető bélés is van benne. A bőrőn én nem is gondolkodtam, egyrészt elég drága másrészt hülyén néznék ki full bőrszerkóban egy 650es robogón. Ezért döntöttem a kordúra melett. Még egy protektoros nacit akarok venni mert jelenleg csak egy jobbfajta sípcsont/térd protektorom van.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Integra
titán
válasz dellfanboy #30351 üzenetére
forcfield-et.
lélegző, jól elvezeti az izzadtságot, vékony, tapad és gyorsan szárad, antiallergén, nem kell minden nap mosni motorozás után, tisztálkodsz minden nap, nem fog szaglani kb semmit ha megszáradt. 4 éve nyúzom, újszerű.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dellfanboy #30356 üzenetére
ezek sajnos ennyibe kerülnek, de nem is kínai piaci termék. viszont ha megvetted, nincsen bosszakodás, csak elégedettség sok éven át.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz dellfanboy #30351 üzenetére
Télen-nyáron. Két sima pamut darab (egyiket még 600-ért vettem), 4 éve felváltva (egyiket hordom, másik tartalék / mosás után szárad), csak most kezd az egyiknél varrásnál kijönni szálak a tetején.
Hagynak mintát rendesen a fejemen, ha sokat van rajtam, utána még egy pár óráig. De inkább, mint a sisakot kelljen mosni, annak a bélése így is túl könnyen jön ki...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
válasz dellfanboy #30378 üzenetére
vizsgára adnak nagyot. Bérelnek pl.
-
csongi
veterán
válasz dellfanboy #30378 üzenetére
Szerintem ha le kezeled a bor ruhat nem kellene at azni neki. De a borosok ezt jobban tudjak.
Viszont bor cucchoz javaslok valamit. Borbalzsam, hasznalaom es olyan lesz tole a bor mint a vaj. Kaabatra cipore egyarant hasznalaom kiraly cucc. [link] -
amdk7
aktív tag
válasz dellfanboy #30378 üzenetére
Minimum 600ccm és (minimum) 40kW számít nagymotornak a vizsga szempontjából.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #30397 üzenetére
De az mert, pontosan legalább 595 cm-et írnak elő. Tehát 594cm már nem jó, 595cm jó.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
amdk7
aktív tag
válasz dellfanboy #30397 üzenetére
Én a sajátommal vizsgáztam és az is 599ccm. Azt mondták, mivel a minimum 40kW-ot teljesíti, tökéletesen megfelel.
- gondolom azért ott is felfelé kerekítenek, mint az autóknál. (1259ccm az már 1300ccm )De itt is csak arra ment ki a ez az egész törvénymódosítás, hogy amelyik iskola 500-asokra volt berendezkedve nagymotor gyanánt, az vegyen már nagyobbat is.
Olyan ez mint a sárga Taxi...mod:
Most látom, 595ccm a minimum... akkor ez mindent megválaszol.[ Szerkesztve ]
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Archer
őstag
válasz dellfanboy #30378 üzenetére
Motor függő is, melyiknek milyen a szélvédelme, nyilván esőnél is számít. Én "nyári" bőrruhában sportmotoron, ha elkap egy rendes eső, kb 5-10 perc alatt tökig ázok szó szerint, a nadrág ázik be először a szellőzőknél. Esőruha lehet a megoldás talán de azt meg mire felveszed, lehet, hogy ugyanúgy elázol, pláne, ha olyan helyen mész, ahol esetleg nincs lehetőség félreállni. Félmegoldás nálam: nem megyek esőben ha nem muszáj
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Type-R
őstag
válasz dellfanboy #31064 üzenetére
Melyik Puma csizma érdekel?
-
Type-R
őstag
válasz dellfanboy #31066 üzenetére
Haverom kb 5 éve használ egy Desmot, és meg van vele elégedve, kb 40000km-t motorozott vele, ami nem sok ennyi idő alatt, de a csizma még teljesen jó állapotban van.
A V3-as áráért már kapsz szerintem komolyabb SIDI-t, TCX-et vagy Alpinestarst is.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #31269 üzenetére
Ha a boltban porosodik ott nem öregszik, mert nem éri napsugárzás. Az az ami eloregíti a bukót. Btw. Elvileg használt.bukót nem szabad venni mert nem a te fejedre idomodott...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #31269 üzenetére
Bár kicsit más célra van, de a repeszállóknak is van szavatossági idejük. Az kevlárt tartlamaz. Pontosan nem emlékszem mennyi, de 10 év körül.
De még a kerámia betétnek is amit bele lehet rakni, arra 2 év jótállás és 8 év szavatosság.
Kevlár sisaknak is van szavatossági ideje.
Ennek is egyfajta ütéselnyelő funkciója van.
Közben munkatársam mondja hogy meg van győződve róla hogy nem lesz semmi baja mert lejárt kevlár sisakot teszteltek már irányított repeszaknával és megfogta a repeszeket.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #31280 üzenetére
Köszi, a neve alapján legalább így tudok kereseni, hátha találok olyan videókat ahol közvetítik a versenyt mert izgalmasnak tűnik. CBR 600-al murván... lol
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
dodopek
addikt
válasz dellfanboy #31915 üzenetére
Épp tegnap beszéltünk róla, hogy drága a helypénz, és a kereskedők is tudják, hogy mindenki az utcsó napi akciókra hajt, szóval nem nagyon...
-
Alyrea05
újonc
válasz dellfanboy #31915 üzenetére
Szerintem várd meg a AMTSt március az még bele fér. Elég szép ár engedmények szoktak lenni (Főleg ha kifogsz valami kifutó terméket).
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #34123 üzenetére
Én végül nem perforált bőrcuccot vettem, mert én is úgy gondolom az év jelentősebb hányadában (motoros szezont tekintve) van 25 fok körül vagy alatt a hőmérséklet, mint 30 fok felett.
Ill. külföldön, vagyha elmész túrázni inkább a 20-25 fok lesz még nyáron is a jellemzőbb mint a 35. (alpok, hegyek, stb.) Én amúgy is inkább fázós vagyok, meg nemtudom itt a többiek miről beszéltek de én a bőrruha alá egy aláöltözőn kívül (az is full feszülős) az égvilágon SEMMIT nem tudok felhúzni annyira passzentos.
Aztán igy teljesen kilőném a 25 fok alatt hőmérsékleti skálát a bőrszerkómban, ha perforált lenne.
Term. nyáron 35+-ban biztosan nem fogok benne fázni. De én városnban nem is közlekedek.
Ez egyéni vélemény, szóval cselekedj belátásod szerint.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ALI_G
veterán
válasz dellfanboy #34123 üzenetére
Bar nincs supermotom, szerintem lehet egy regebbivel utcai gumival terden fordulni de kizarolag versenypalyan.
-
Dexar007
veterán
válasz dellfanboy #36325 üzenetére
Megneztem.
Nem volt rossz.Egy kicsit nekem a teleshopos reklamokra hasonlitott. De a kepek miatt,tenyleg erdemes volt.Give me your cum,bull!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #36556 üzenetére
Dainese honlapján nézegesd az árakat. K@r@sna 'picit' el van szállva ahoz képest.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz dellfanboy #36945 üzenetére
nekem perforált van
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dellfanboy #36948 üzenetére
15 környéke inkább, bár ilyen hőmérséklentél sem a lábfejem fog elsőnek fázni, hanem a felsőtestem, combom, térdem.. szóval nem a csizma a keresztmetszet a hidegben
eleve olyan ruházatot kerestem, amely nyári motorozásra való, nekem semmi kedvem 11-13 fok környékén motorozni sportmotoron, nulla tapadással.. így a bőrruhám is nyárra tervezett, nem fagyra, ahogy a kesztyűm is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #36945 üzenetére
Mondjuk nekem nem perforált van, de a tegnapi 25 fokban is bőven kellemesen hűsítette a menetszél a lábamat.
Persze ez 35 fokban már lehet hogy kevés lesz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
citkar
addikt
válasz dellfanboy #36948 üzenetére
Ha viszonylag komfortosan akar az ember motorozni több évszakban, akkor több szettnek kéne lennie, más kell 0-10 fok nagyságában, más 20 körül és más 30 körül vagy a fölött, bár ott már szinte mindegy, 35 foknál nem tudtam olyan gyorsan menni (az M0-on), hogy nyitott kabátnál a pólón ne legyen melegem, egyszerűen ott annyira tűz a nap és annyira izzik az aszfalt, hogy (ugyan jó a tapadás ) de megsülsz bármiben is vagy (ha aktívan nem hűt a ruha ).
-
Integra
titán
válasz dellfanboy #36948 üzenetére
bocs nem perforáltam van, éppen most másztam ki belőle
teljesen jó 40 fokos aszfalton, egész napos motorozásnál is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dellfanboy #38276 üzenetére
Nekem egy 10 évvel ezelőtt turiban vett, tehát ennél csak jóval öregebb lehet vastag bőr túrabakancsom van, ebben motorozgatok.
Jellemzői: nagyon jó lábfejvédelem, kb. 15 centi vízmagasságig (!!!) teljesen vízálló, egész nap gond nélkül viselhető, viszont a bokavédelme sajnos nulla. Befűzni / felvenni elég macerás a sok csat és pánt miatt. Másra egyelőre nem telik, majd igyexem nem kitörni a bokámat benne.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz dellfanboy #38885 üzenetére
indexeljél kuplunghúzás előtt
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #39073 üzenetére
Előttem csak egy emberke volt, az sikeresen meg is bukott az első gyakorlati feladatnál. Utánam lévő emberekről nem tudok semmit, eljöttem dolgozni :-)
Archer: hát ilyenről nem volt szó :-)
Más: van Bp-n olyan, hogy a "legnagyobb" használt motorkereskedés? Pl autónál az autópiac, kimész, nézelődsz, társalogsz. Motornál is van ilyen nagyobb kereskedés? Asszem robogónál van az M3-M0-nál, de az ugye robogó.
Kimennék nézelődni. -
Something_
őstag
válasz dellfanboy #39106 üzenetére
Mióta lezúztam annó az S4-emet, azóta én nem igazán kockáztatok
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dellfanboy #39146 üzenetére
Én ilyet használok, olcsó és kényelmes. Nyáron sem rohad bele az ember keze, viszont - egy perforált bőrkesztyű milyen volna - 2 perc alatt átázik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz dellfanboy #39146 üzenetére
Kényelmes, de egy idő után vissza kellett vinnem kiigazításra ("elindult" varrás, foszlásnak indult tépőzár) és úgy tűnik nem lesz a tartósság mintapéldánya. Én összességében azt hiszem elégedett vagyok, de sok szezonra ne tervezz vele. Illetve a tenyere nem bőr.
Mosquito34 kollégának is volt, neki nem jött be.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Djuree
félisten
válasz dellfanboy #39376 üzenetére
ez de jól néz ki.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
mocsanisi
senior tag
válasz dellfanboy #39488 üzenetére
Shorty GP. Hát koppkoppkopp én nem nagyon érdeklem a rendőröket. Mondjuk nem tiltáson megyek el mellettük, de nem nagyon foglalkoznak vele. Néha még mutogatják is hogy húzzak már egyet, aztán jön a részükről a mutatóujj felmutatása
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Xaels
félisten
válasz dellfanboy #39572 üzenetére
A kategóriák adnak némi táppontot, hogy melyik mire való, de szvsz a közúton nem lehet nagy eltérés.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
KubanitoS
veterán
válasz dellfanboy #39624 üzenetére
Köszi az infót! Sajnos a fővárosi motorkereskedésekkel nem vagyok teljesen tisztában, mivel laza 300km-re vagyok onnan, de majd rászánok egy napot, ha "ez az ára" a dolognak.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
citkar
addikt
válasz dellfanboy #39628 üzenetére
Ugyan ezt nem ismerem, de pár kabátomban volt, hogy kivettem, áthelyeztem a háti protektort és elsőre nem is hittem, hogy mindegyik kivehető és visszatehető azon a kb. 20 centis nyíláson. Amit kabátba szánnak, azok szerintem mind betehetőek kb. 20 centis nyíláson (de a többség tuti), de mondjuk talán valaki biztosabbat tud majd mondani.
-
.mf
veterán
válasz dellfanboy #39628 üzenetére
Ismerek egy srácot, akinek ilyen van, de épp cserélni akar a rendes kantáros megoldásra. Azt mondja, hogy ez sokkal kisebb, így kisebb felületen véd, valamint nem biztos, hogy úgy a helyén marad, mint a kantáros-tépőzáras.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
PoLizei
aktív tag
válasz dellfanboy #39628 üzenetére
Én a Super-Lite sorozatból vettem a dzsekimbe a 003-as formájút. (Feleannyiba kerül, mint a Pro, de csak Level1, remélem, nem ezen fog múlni egyszer...) Neve ellenére eléggé megdobta a kabát súlyát, bár előtte ideiglenesen csak egy polifoam darab volt benne formára vágva. 3 réteg háromszög-rácsos műa. lap van egymáson, ami profibbnak néz ki, mint a habszerű cuccok, szerencsére élesben még nem kellett tesztelnem.
szerk: canniball jól mondja, vedd ki az eredeti szivacsot a kabátból, és olyan méretűt, formájút vegyél. 1-2 cm eltérés lehet, hogy lesz. A 20cm lyukon befér, össze lehet kicsit tekerni.
[ Szerkesztve ]
P*L****
-
.mf
veterán
válasz dellfanboy #39642 üzenetére
Én az FC-motoból rendeltem pár éve, akkor 62 volt (és a Flite helyett az Adventure-t küldték tévedésből )
Sőt, aki már vásárolt ott, az kap pár % kedvezményt a további vásárlásokra, így is lehet még egy kicsit spórolni rajta
Vazze most nézem, hogy már csak 171 EUR, bejelentkezve meg 166 (+8 EUR szállítás)... de levitték az árát, anno még bőven 200 felett volt...
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
pityaa23
senior tag
válasz dellfanboy #39656 üzenetére
Heh, csak 41-es nincs feketében... Vertigo Corsa milyen?
-
.mf
veterán
válasz dellfanboy #39673 üzenetére
"pl tcx s-race 50k csak "
(54k az az 50). Már rég annyi, mert kifutó darab, az S-Speed váltotta le. Már csak néhány darab és néhány méret van belőle, ezért akciós.
Sportcsizmának jó, egyenesebb testtartáshoz, motorról leszállva, gyalogláshoz viszont meredekebb a boka-szöge, előrecsúsztatja a lábat, nyomni fog a lábujjaknál.Viszont levitték az RS2 (nem-Evo) árát is 68k-ra, bár drágább, de szerintem egy kényelmesebb, univerzálisabban használható darab jobb védelemmel.
A Gaerne GRW is 50k, teljes méret-választékkal, és kényelmesebb, túrásabb bokaszögű.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Outlander
őstag
válasz dellfanboy #39822 üzenetére
"ami viszont számomra tök meglepő, hogy már csütörtökön vizsgázok úgy, hogy tegnap végigmentem 1x a vizsgaútvonalakon és jövő héten fogok még2x, ergo 3x1,5óra után küldenek vizsgára, ami nem tudom azért van"
Benzin és motor kímélő üzemmód... maximalizálják a profitot, régebben még volt a kenőpénz is, de az manapság már valóban visszaszorult, mert sokan félnek... de a süti/torta, kávé, sör kombó még mindig divat.
Hiába no, mocskos kapitalista szocialista világban élünk...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #39822 üzenetére
Szombaton megyek vizsgázni (úgyis sikerülni fog), de kíváncsi lennék, hogyha megbuknék, akkor kellene fizetnem pótóráért. 4x1,5 órát vezettem én is. Alapból 3 alkalmat írt be, de kértem még egyet, had motorozzak
-
TommyGun
őstag
válasz dellfanboy #39822 üzenetére
Én 4 órát vezettem össz vissz forgalomba, reggel 10-re kimentünk beöltöztünk végigmentünk azon a 3 útvonalon amin menni szoktak a vizsgabiztossal, asszem 2x végigmentünk mind a hármon és ennyi.
Nem mondom maga a 4 óra teljesen korrekt volt mert végig beszélt a fazon a fülembe mire figyeljünk, fordítsd a fejed hogy látszódjon körbenézel ésatöbbi végén még egy 20 percet összegzett.
Namost nekem akinek a motor vezetésére meg a forgalomra annyira nem kellett figyelni max arra hogy ne rutinból csináljak mindent nem volt probléma, de aki PL nem szokott vezetni, nem ült még elötte motoron annak azért ez gáz lehet. Egyedül ugye arra kelett figyelni hogy ne rutinból menjek, kikerülésnél ugye hátranézni szépen megállni a stoptáblánál látványosan körbenézni, indexelni mindehol ésatöbbi...kicsit nehéz volt az elején visszaszokni erre."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #39876 üzenetére
Fogalmam sincs, olyan úton mentünk, mármint úgy, ahogy a kemény 4 óra alatt egyszer sem
De hát ez nem sokat jelent, mármint max a környezetismeret lehetett volna előny.Zuglóban voltam. Lánnyal mentem, ő is átment, igaz nem tudott megfordulni, 5 percig szenvedtek, 2esbe maradt, nem tudta 1esbe rakni, keresztbeállt az úton. Szóval érdekes volt.
Jah és folyamatosan a CBF-fel mentem, most meg megkaptam a Hornetet...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Stellar Blade
- Hardcore café
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 10
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Linux felhasználók OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs