- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Debilon
addikt
válasz energy4ever #98944 üzenetére
ha Magyarországon élsz, itt nem kell az 50-esre rendszám
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #98944 üzenetére
Nem kell ettől félned. Mi már jártunk így egy tanuló rendőr csajszival! Elég vicces lehetett, amit utána kaphatott a kollégájától!
Amúgy tényleg ne akard rendszámoztatni, csak ha 2 személlyel akarod használni - mert akkor kötelező.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz energy4ever #98948 üzenetére
De minek akarod szívatni magad, hogy levizsgáztatod nagymotornak?
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #98948 üzenetére
a jogsis részre én sajna nem tudok neked választ adni, lehet érdemes volna megkérdezned a suliban, ahol csinálod a jogsit!
Nagymotornak sosem fogod tudni levizsgáztatni, mert nem az. Rendszámosítani tudod (biztos van ennek valami szép neve), de én tuti nem tenném (ha csak nem 2 személlyel használnám pl. munkába járásra), mert csak a nyűg van vele, és később eladni is biztosan nehezebb lesz, márpedig gondolom nem azért csinálsz A-s jogsit, hogy 50 köbcentivel járd be a világot!
Szerintem használd így, aztán ha szükségét érzed a rendszámos paripának, akkor add el, és vegyél valami nagyobbat!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Debilon
addikt
válasz energy4ever #98948 üzenetére
de ahogy már kérdezték, miért akarod magad szivatni a rendszámosítással?
semmi értelme
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
HSM
félisten
válasz energy4ever #98954 üzenetére
Pont ez lesz a baj.... 50ccm édeskevés lesz autópályára, autóútra. Hacsak nem áldozat szerepre készülsz... (Szerintem a KRESZ-ben is van erre pont, hogy rendszámmal se mehetsz fel ilyen lassú járművel.)
125ccm (4T, ~12-15LE) is necces, az alatt teljesen el kell szvsz felejteni.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #98954 üzenetére
autópályára a saját érdekedben se menj ki olyan motorral, ami nem tud 100 felett menni, mert jön a román kamionos, és úgy megy keresztül rajtad, hogy még a facebook élő videóban sem fog látszani, hogy volt-e rajtad rendszám, vagy sem!
Ha tud gyorsabban menni, mint 40, annak örülni kell, és kiélvezni, hogy a 30-as táblánál elbújó rendőr hiába fotóz, nem megy vele semmire... Ne legyél a saját ellenséged, élvezd ki, hogy van egy jó robogód, aztán később válts akár 125-ösre, akár komolyabb motorra...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Debilon
addikt
válasz energy4ever #98954 üzenetére
ahogy írták is, ne erőltesd ezt az 50-esre rendszám dolgot, engedd el
ha meg akarod öletni magad rövid úton autópályán a tempóddal akkor jó választás... de ez a tempó még autóúton is nagyon kevés, de majd észreveszed, hogy normális úton fő úton is csak gond az ilyen "kis tempó", főleg ahol nagy a forgalom és sok teherautó is jár
eléggé leegyszerűsítve látod a dolgokat
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
HSM
félisten
válasz energy4ever #98957 üzenetére
Oké, üveghangon, egyenes úton, szél nélkül 5km hosszú egyenesen tud 96km/h-t. Ez a mögötted jövő türelmetlen vezetőt nem fogja meghatni, hogy ha nem fújna a szél és nem lenne kis emelkedő, akkor tudnál 70-nél gyorsabban is menni a 90-es táblánál.
Plusz a motornak sem tudom, mennyire lesz így tartós, nyelezni hosszan... Nem erre való ez.
A 7kw szerintem túlzás, inkább 5 lehet a reális.A túlméretes dugó oké, de akkor méginkább kérdőjel, mennyire lesz tartós, plusz sok sikert azt lepapírozni... Ha meg 50-es papírral (forgalmi, rendszám, biztosítás) mennél 70/90-es túlméretes dugattyúval, akkor ha nem tévedek mindenféle bűncselekmény kategriákat valósítanál meg...
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #98957 üzenetére
Szeva.
Nem szoktam ide írni csak olvasgatni de gondoltam leírom a véleményem. Ha 22 vagy sokkal jobban járnál egy A2-es jogosítvánnyal igaz biztos drágább. A B-vel jelenleg vezetheted azt a motort amit vettél és szerintem hagyd így. Én is most tervezgetem, hogy venni kellene egy motort (A1-es jogsim 98 óta van) egy CBR125-öst de mivel a kocsit is le kellene már cserélni nem tudom még, hogy csináljam. 2001 óta vezetek autót és megmondom őszintén még a 125-össel is csak félve mennék fel a 4-esre ami csak egy főút nemhogy egy 50-essél autópályára.
-
runner 125
nagyúr
válasz energy4ever #98957 üzenetére
Fordítva ülsz a lovon.
Ahogy írták már, lehet eléri 5 km-es távon, hátszéllel azt a tempót. De tartósan max tudja 2km-en át.
Egy ilyen 50-es "sportmotor" 13-14 éves gyerekeknek való. Megtanulni motorozni, aztán 16 évesen ráülnek a 125-re és így tovább.
Sajnos sokszor még városban is csak forgalmi akadály. Nem főúton. Nem véletlen h pályán és autóúton nem mehetnek. 70-80-as utazónál forogni fog vagy 9-10.000-et.... #szétrázzaapitsádHa még nem vetted meg, inkább ne is adjál ki érte pénzt. Ha meg igen, gyorsan pattintsd el árában.
Az 50-es tuning megint egy olyan szintű pénznyelő, h el sem tudod képzelni. Értelmetlenül fogsz kidobni rá egy csomó pénzt. Nem lesz érezhetően jobb, nem beszélve arról, h méginkább üzemórás lesz és többet fog enni, mint az én 1.2-es vasam.Ha meglesz a B jogsid, csináld meg a B125-ö, vagy az eggyel fölötti kategóriát és inkább nézz olyan motort. Bár előre szólok, h ha élményt szeretnél és nem csak A-B-be így úgy eljutni, a 125-ös is hamar kevés.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz energy4ever #98962 üzenetére
A2 már 18 éves kortól megszerezhető, az efölötti korlátlan A meg csak 24-től. Illetve 2 évnyi A2 után már 20 évesen is meg lehet szerezni az A-t, de ez számodra már lényegtelen, 2 év múlva így is-úgy is 24 leszel.
Hogy párhuzamosan csinálhatsz-e több kategóriát, azt nem tudom. Viszont ilyen nincs, hogy B után várnod kell még 2 évet.Saját példa: 17 évesen, 2012-ben tettem le a B-t, majd egy évvel később az A2-t, és 2016-ban, nem egész 21 évesen a korlátlan A-t.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #98962 üzenetére
Én 98-ban egyszerre csináltam a B-t és az A1-et. Mivel nincs közük egymáshoz mivel egyik személyautóhoz másik motorhoz való jogsit ad így szerintem ezen nem változtattak. Szerintem vagy neki kezdesz most az A2-nek vagy vársz míg 24 leszel és egyből az A-rá mész.
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #98962 üzenetére
Ki kell számolni, hogy hogy jobb. Anno én megcsináltam az Aˇkorlátozott jogsit, és 2 évre rá csak 8 órát kellett vezetnem, meg egy rutin és egy forgalmi vizsgát tennem. Fele annyiból jött ki a korlátlan jogsi így, mintha mentem volna egyből korlátlanra!
Azt sajna nem tudom, hogy most hogy vannak a dolgok, meg kell kérdezni az iskolát, náluk jobban úgysem tudja senki!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
pityaa23
senior tag
válasz energy4ever #98962 üzenetére
Betöltötted már a 22-t? Kreszvizsgán túl vagy? Ha igen az már 22éves korodban volt? Azért kérdezem, mert a kreszvizsga 2 évig érvényes, ha te 22 és fél évesen szerezted, akkor B-t befejezni gyorsan, innen átképzed magad pár óra elmélet és kb 3 óra motorozással B125 - re, majd amint betöltötted a 24-et még érvényes kreszvizsgával 16 óra gyakorlati oktatással lenyomsz egy A korlátlant.
Persze lehet ezt több féle módon, így megspórolsz egy kis elméleti vizsgát.
Ja, most látom, hogy kevés a 125, akkor tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
válasz energy4ever #98973 üzenetére
Persze, hogy kell hozzá új KRESZ, más a B, és más az A1, de még az A is.
Én megcsináltam a B-t régen, utána a B125-öt (annyi, hogy így talán kevesebb vezetés kell, mintha egyből A1-re menne valaki). Most pedig 6 évvel később, csinálom az A-t. A2 kimaradt, és mivel letelt a 2 év a B125 után, így újra kell mindent (KRESZ, rutin, városi), 2 éven belül (persze be kell tölteni hozzá a 24. életévet) különböztetivel meg lehet csinálni az A-t, én pont ebből csúsztam ki, nem töltöttem be a 2 éven belül a 21-et (akkor még annyi volt a határ).Visszatérve az 50-es motor kérdésre:
szerintem nem is lehet 50-est "nagymotorként" vizsgáztatni, mivel nem az. A "nagy", az 125ccm-től kezdődik, attól kell másik jogsi is. Lehet 50-esre rendszámot tetetni, de csak ha 2 személlyel akarod használni. Nekem (már apámnak) is van egy 50-es 2002-es Aprilia RS, meg egy 125-ös is (még, mert már hirdetem).[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
tboldi
nagyúr
válasz energy4ever #99003 üzenetére
Lehet használni a telefont naviként, sőt, kihangosítóval (sisak alatt) még telefonálhatsz is.
A konzolban nem tudok segíteni.
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #99003 üzenetére
Ha nem piszkálod állandóan a telefont hanem néha ránézel azért biztos nem fog szólni én igaz kocsiban de szintén gps-nek használom a mobilt és nem szóltak még soha érte. Ha böngészel biztos kapsz érte.
A telefontartót én nem kókányolnám a helyedben mert van több méretben is telefon és gps tartó ami valamennyire vízálló és még akkor is látod mi van a kijelzőn ha szembe süt a nap mert valamennyire takarja. -
dave0825
őstag
válasz energy4ever #99003 üzenetére
Heló! Mint írtam, nekem is RS-em van, igaz, régebbi. Én eBay-ől rendeltem vízálló tartót, cipzáros, és a tartós maga csőre (pl. kormány) menne, ezért egy kb. 10cm-es 90°-ban hajtott csövet szereztem (talán valami biciklikormány része lehetett, már nem tudom). Ezt úgy kell elképzelni, hogy felém néz a hosszabb vége, a rövidebb meg le van fogatva 1 csavarral a tankot tartó csavarnál. Így kicsit értelmetlen, de nem tudom megmutatni, nincs konkrétan arról képem. Ezen talán jól látszik, ezt találtam képet csak.
Szóval föntről van kifúrva a cső, ilyen oldalasan, hogy függőlegesen menjen át rajt a csavar, az aljára a csőnek egy kis kör lap lett hegesztve, középen 6-os lyukkal, a felém néző végébe a csőnek egy biciklikormány végébe való dugó ment.
Ilyen tartót vettem, nem konkrétan ezt, de ugyanilyet. Ez megy rá, de most nem találom, lepattintható.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
dave0825
őstag
válasz energy4ever #99011 üzenetére
Szívesen.
A tieddel csak az a baj, hogy nem állítható a dőlése. Az enyém nem a legszebb, de annyira nem is vészes élőben, meg egy sima, akármilyen kormányra való tartót rá lehet tenni, ami ha eltörik, vagy valami baja lesz, rendelni kell újat, és kész, nekem kellett is.
Ez a kis cső szerintem jobb, de te tudod, tied lesz.
Ebből van több méret is, biztos, hogy a tokos Note 8-hoz is van.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #99011 üzenetére
Én [ezt] találtam így hirtelen és a telefon méretéhez képest nem sok eltérés van. Bár van több is ezen az oldalon és csak ezt az egyet néztem meg.
-
Teasüti
nagyúr
válasz energy4ever #99011 üzenetére
Egyszerűbb, ha nézel egy fejcsőbe szerelhető tartót.
Sportmotorra ez való. Nekem pl ilyen van.
A legnépszerűbb telefonokhoz vannak tartóik, akár usb töltővel is csomagtól függően. Nem olcsó, de az egyik legjobb minőség és teljes körű megoldás tokkal, tartóval, töltővel.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz energy4ever #98962 üzenetére
A 2 év amire emlékszel szerintem az lesz, hogy míg nincs 2 éves jogsid addig nem vihetsz utast motoron. De te motorozhatsz.
Ha most megcsinálod az A1-t (B125-t), akkor 2 éven belül mehetsz különbözetire is, nem kell teljes vizsgát csinálnod. De korábban valami olyasmi opció is volt, hogy pl. beiratkozol A1-re de menet közben, még a vizsgát megelőzően meggondolod magad, akkor kérheted, hogy módosítsák A-ra, mert inkább arra mennél. Persze csak ha ez egyáltalán opció, kicsit belekeveredtem hogy hány éves is lennél mire eljutsz a vizsgáig.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #99785 üzenetére
EÜ csomag mindenhez kötelező, azonban egy ideje nem kötelező, hogy nálad legyen, viszont, ha azért nem tudsz valakinek segíteni, mert nincs nálad, akkor megbüntetnek érte! A magyar jogszabályok a legjobbak!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #101752 üzenetére
Amit találtam ott is csak az van kiírva ami a forgalmi. Mi nem tiszta?
-
tboldi
nagyúr
válasz energy4ever #101755 üzenetére
- Megengedett legnagyobb össztömeg
- Saját tömeg
-
-szerk.: Lehetséges, de általában olcsóbb, ha online kötöd.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #101755 üzenetére
Nem muszáj az Allianz-hoz bemenned, elvileg akármelyik biztosítós meg tudja csinálni és lehet kapsz plusz kedvezményt. Én is inkább online kötném meg mert arra biztos van kedvezmény már csináltam csak autóra. A motorra majd tavasszal kell nekem ha elkészül de nem hiszem, hogy a biztosítás kötésében lenne különbség az autó és a motor között.
F.1 - Együttes tömeg: A jármű saját tömege plusz utas és csomagok.
G - Saját tömeg: az üzemanyaggal feltöltött és a szükséges tartozékokkal (szerszám, pótkerék stb.) ellátott üres jármű tömege.
G.1 - Ez is a saját tömeggel kapcsolatos lesz.
U.1 - Erről nem találtam most hirtelen semmit. -
Micsurin
nagyúr
válasz energy4ever #101784 üzenetére
Wat?
Nem kell jogsi ahhoz, hogy motor lehessen a neveden KGFB-sal.Kapsz egy papírt, az nem helyettesíti a plasztik plakettet, szerintem azt sehol nem veszik figyelembe.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #101784 üzenetére
Ha a motor már a neveden van és megkapod a plastic kártyát annyi a dolgod, hogy ráülsz a motorra és hajtod. A biztosítót nem érdekli van-e jogosítványod vagy nincs, ha betámasztod a motort a sarokba és 20 évig felé sem nézel is csak az érdekli őket, hogy a biztosítás ki legyen fizetve tehát még az sem zavarja őket ha nincs rajta érvényes műszaki.
-
canniball
nagyúr
válasz energy4ever #101784 üzenetére
Ezek szerint motor már van, de eddig nem kötöttél rá biztosítást?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Micsurin
nagyúr
válasz energy4ever #101791 üzenetére
Miért kéne megvárni? Ennyi erővel az üzemben tartóihoz is kéne jogsi de ahhoz se kell.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
canniball
nagyúr
válasz energy4ever #101791 üzenetére
Ahogy a többiek is írták: ahhoz hogy valami a nevedre kerüljön nem kell hozzá jogsi, csak az adás-vételi, aztán mehetsz is biztosítást kötni. Kamiont is vehetsz ha ahhoz van kedved függetlenül attól, hogy vezetheted vagy sem.
Szóval nem kell várnod a jogsira, bármikor mehetsz a biztosítóhoz.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #101795 üzenetére
Elvileg igen hisz a jogosítványt már megszerezted de lehet kérni fogja a kártya számát amit viszont nem fogsz tudni ha jól emlékszem csak ha már megkaptad.
-
veze
őstag
válasz energy4ever #101795 üzenetére
A jogosítvány nem feltétele a biztosítás kötésnek. megkérdezi a nyomtatványon egy kérdés, de lehetvazt is válaszolni hogy nincs jogosítványa.
attol még biztositást köthet ha a jármű az övé !
Illetve csak az köthet akinek a tulajdona, független attól hogy esetleg más vezeti akinek jogsija van hozzá, az nem kötheti meg a biztosítást. És a dija se fog ettől más lenni
Ezt tapasztalatból tudom, van a családban olyan auto amire a biztosítás már B10 mert a kategóriában balesetmentesen vesz rész a közlekedésben ( a jármű tulajdonosa, vagy inkább az autója) már több mint tíz éve , miközben jogosítványa sincs[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz energy4ever #101843 üzenetére
Bar az oldaluk irja, hogy 10%-al olcsobb, ennek ellenere ugyan annyit fizettem amit a Netrisk-es kalkulator irt.
Mert sokszor csak akkor olcsóbb, ha a biztosító saját honlapján kötöd, nem alkuszon keresztül.
-
runner 125
nagyúr
válasz energy4ever #102055 üzenetére
Motorozni megtanulni melyik lenne a jobb?
Egy 5-600 ccm-es motor.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz energy4ever #102055 üzenetére
Nehéznek érezni? Hány kiló az a motor? Negyed tonnás gépet terelgetek szerpentineken.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mike-
addikt
válasz energy4ever #102058 üzenetére
Gyúrjá vaze.
-
vendingo
veterán
válasz energy4ever #102058 üzenetére
Enyém üresen 230 kiló és 75 kg vagyok. Voltam már 2 személlyel terepen is. Használd, aztán megszokod. Ennél csak nehezebb gépek vannak.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mike-
addikt
válasz energy4ever #102058 üzenetére
Safety-Hungary-re elmehetsz, de 2nap alatt 50ezerért nem fogsz tudni megtanulni motorozni. Annyiból talán jó lehet, hogy nincs rutinod, nincsenek még rossz beidegződéseid így nincs mit elfelejteni és egyből a jó technikával találkozol.
De gyakorlás nélkül ez nem fog menni, ha elmész erre a 2naposra de utána nem fogsz ráülni csak mondjuk tavasszal, akkor nem ért semmit.De ott a földről is fel kell majd tudjad állítani a sárnehéz hondájukat, úgyhogy heti 4edzés és csirkerizs, háborúúú, más opció nincs.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz energy4ever #102065 üzenetére
Felemelni a motor elejét? Szereléskor szoktam emelővel felemelni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
etnies
senior tag
válasz energy4ever #102065 üzenetére
A B125-t nem hívnám "továbbképzésnek". Nem tanulsz ott semmit, max jogosítványt szerzel.
Mindegyik külön tanfolyam megéri a pénzét, köztük a Honda is. Ha mindenfajta motoros tudás nélkül már egykerekezni akarsz, lehet hogy inkább kocsival kéne járnod.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
őstag
válasz energy4ever #102058 üzenetére
Én 50 vagyok, és 180 kilós gs500on tanultam.
Tologatni nem szerettem.
Most YBRem van, jóval könnyebb ~130kg, de már ez is inkább bicikli feeling.Jó lesz az a kis gép tanulásra neked, nem nehéz az hidd el.
Ja és ne emelgesd,nem ez a funkciója.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #102065 üzenetére
Hungaroring Dirt képzés! Fél nap, 15eFt, ők adják a motort, az sem baj, ha elesel vele! Megtanítják, hogy milyen amikor megcsúszol (máskor is meg fogsz!), és mik a lehetőségeid! Az egyik leghasznosabb képzés, amit kezdő elkövethet!
Viszont 125-ös motorok vannak, és bár zárt pályán mész, kell rá érvényes vezetői engedély (nem kérik el, de aláírod, hogy van)!A Honda Safety (még nem voltam sajnos) terepes képzése is nagyon jó, de ott úgy tudom csak sík terepen mész, itt meg vannak szintkülönbségek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz energy4ever #102088 üzenetére
Évente kétszer szokták árulni az Aldiban az egyébként kitűnő, teljesen automata AutoXS típust, jelenleg kb. 5500,- forintért. Ennél jobb nem kell, 5 éve ezt használom a kocsihoz és a motorhoz egyaránt. Ősszel még biztosan lesz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Formaster
addikt
válasz energy4ever #102088 üzenetére
Nekem jelenleg egy Lidl-s digit csepptöltőm van. Tudja kezelni motoros akksit, autósat, van rajta csepp és "gyors" túltöltés télire. Persze a gyorstöltés vicc, ekkora méretben ne vájonsokat az ember, viszont arra tökéletes, hogy télen rátölts 3 hetente.
A következő lesz a CTek MXS 10EC, ami már áramforrásként is üzemel, ebben a márkában kapható a kistestvére is, ami az említett funkciót nem tudja, viszont regenerál és egy nagyon fullos töltő. Ha nagyon jót akarsz ezekből nézegetsz, ha több jármű van a családban már megéri.
-
vendingo
veterán
válasz energy4ever #102088 üzenetére
Lidl, aldi 5-6 ezres töltő nagyon jó. Annyi, hogy alámerült akksit nem tölt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz energy4ever #102095 üzenetére
0,8 A-t tud "motorkerékpár" üzemmódban és 3,8 A-t személyautósban. Nem fog ártani az akkunak.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz energy4ever #102095 üzenetére
Igen, tud.
Külön van motoros, és személyautós töltési mód.
Amikor bekapcsolod, először csak a feszültséget írja ki, és nem tölt.
A mód gombbal előbb motoros, majd a másodikra autós módba lehet kapcsolni.
A motoros mód természetesen a kisebb kapacitású, kisebb töltőáramot igénylő motorakksik töltését jelenti.
Remélem még néhányszor ide fogom tudni írni, hogy a 2008-ban vett Banner akkumat még nem tette tönkre ez a töltő. Vaygis elmúlt 10 éves az akksi.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- RAM topik
- Háztartási gépek
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen