- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz Zsírkrétamen #133434 üzenetére
igen, a sikeres A1-es KRESZ vizsga időpontjától számított 2 éven belül sikeresen teljesítened kell az A korlátlan fogalmi vizsgát is.
A KRESZ vizsga időpontját az iskolád le tudja kérdezni, szerintem más nem nagyon tudja.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Zsírkrétamen #133437 üzenetére
Ezt, hogy mikor kezdheted, sajnos nem tudom, az nem érintett már, az A1 kategóriaváltó viszont igen. Ezt ezért tudom biztosra.
Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz Zsírkrétamen #133437 üzenetére
Szerintem minden kategóriánál hamarabb elkezdheted, de forgalmi vizsgát nem tehetsz a szükséges életkor előtt.
Érdekes, hogy egy ilyen eseményt, mint kresz vizsga (ami egy fiatal életében még nagyobb esemény, mint egy olyan vén róka esetében mint én pl), nem tudod mikor volt még hónapra sem. Ilyenkor én rákeresek a naptáramban , amiben benne van még a gyerekeim kresz vizsga időpontja is.., meg úgy általában minden ! A naptár hasznos, ezentúl használd, sosem tudhatod mikor kell.
JoinRR: gratula. Milyen jó kis kabátod van, pont mint nekem
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz Zsírkrétamen #133437 üzenetére
bacus mondja jól. Elkezdheted korábban, életkorbetöltés után mehet a forgalmi vizsga csak.
Mindazonáltal az is fontos, hogy az A1 sikere után másnap is megcsinálhatod már az A-t. Akkor nem kell kresz. 2 éven túl viszont kell kresz, de cserébe kevesebb a vezetési óra, árban valahol ugyanott van, sőt talán a kresz-es verzió olcsóbb is.Szerintem si felesleges az A2 így már. Az, hogy korlátaln jogsid van, nem jelenti azt, hogy nem fognak elindulni alattad a 3-4-5-600-as gépek. Pénz és időkidobás. Én is csinálom tavasszal egyből a korlátlant A1 után, bár tavaly még A2-n agyaltam, "adminisztrációs hiba" és kovid miatt elmaradt.
Ültél már a 125-ösnél erősebb gépen? Sokkal erősebben? Húztad meg jól a bajszát annak, akárcsak egyenesben? Én néha úgy érzem, még a 650-es Strom is lehet, hogy nagy lépcső lesz, pedig azzal is mentem már pár km-t, előtte 650-es Pegaso-n (azon legalább rendszám volt ) egy kicsivel többet, 600-as CBR (remegő kézzel szálltam le róla, még fél órával később is remegtem), GS500F, SV1000 (na ezt nem mertem már megrángatni). De mindezekkel összesen is messze vagyok a 100 km-től, és abből bőven 50 körül van a Pegaso.
Voltak még egyéb különlegességek: Cagiva Mito 125, ez most is a garázsban áll. Bőven korlátlan kategóriás motor, mert nagyon kiélezett kétütemű blokk van benne, 120 kilóhoz. Azzal azért én elbírnék, sőt, talán a Pegaso-val is úgy érezném, hogy egy jó lépcső. Volt "chippelt" Sur-Ron StormBee meg Zero FX (mechanikai tuningos), azok egyértelműen sokak voltak, de hát a hajtáslánc miatt nemigen van más motor, ami azokat veri érdemben akár 120-ig. Elektronkarra instant egykerék.
Ezekben a mocikban amiket felsoroltál van kipörgésgátló, nem? Inkább annak a hiánya ijeszt meg kicsit a Strom-ban, de úgyis bele tanulok majd, csak így azért lassabb, ha inkább túl óvatos az ember. Nem azt mondom, szombaton húztam vele egy nagyobb gumicsíkot az utcában, pedig csak gyorsítani akartam.
A lényeg, hogy nem lesznek túl erősek a KTM-ek? Az NC meg papás[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Zsírkrétamen #133447 üzenetére
Az NC-t volt alkalmam egy 4 napos túrán meghalytani:
Honda NC750X és Onroad.hu48h: teszt és túrabeszámoló
Jó kis kezdő/újrakezdő motor, nekem nagyon tetszett (helyén kell tudni kezelni) de köszönőviszonyban sincs a KTM 790-el! Kb. olyan, mint a Pécsi MFC a német válogatott ellen...Azoknak pedig, akik aggódnak érted üzenem, hogy jól teszik! De még jobb, ha tesznek is érted valamit, és befizetnek egy tréningre!
Korábban ebben a kommentben összeírtam, hogy ha most kellene kezdenem, akkor én hogy kezdeném! Így utólag már könnyen vagyok okos, de talán másnak még segíthetek!
Persze a kommentben azok a tréningek vannak, ahol én már voltam, de ezen kívül még rengeteg jó tréning van! Erre tökéletes példa a Honda Safety, amit itt többen is jó szívvel tudnak ajánlani!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
A Zéé
addikt
válasz Zsírkrétamen #133447 üzenetére
itt, itt és itt leírtam az élményeim róla
Ennyi idősen már tuti kihagynám az A2-t... A Korlátlan jogsival is lehet gyengébb motort vezetni, míg ellenkező esetben annyira nem célszerű.125 Duke van jelenleg, és 2017 utáni 390 Duke, vagy 2013 utáni 690 Duke lesz a következő, ennek az eldöntése majd a következő pár hónap feladata lesz. Az ész és a pénztárca azt mondja, hogy bőven elég lenne a 390 is, mert még ahhoz sincs meg a kellő tudás, de a 690 meg szimplán izgalmasabbnak tűnik. 390-et most vett öcsém, azt majd jól kipróbálom, egy 690-re kellene még felülnöm majd valahogy, az majd sokat segít dönteni. Üléspróbán esett ki a 695 és a 696 Monster is. Én ilyen 90-100 lóerő közti motort biztos nem vennék egyből az A1-es után, de nem kell mindenkinek ugyanígy gondolkoznia
Just a simple Lineman...
-
norbert1998
veterán
válasz Zsírkrétamen #133458 üzenetére
Ezt sajna nem tudom. Az érdekelne engem meg, hogy vajon a létezik-e minimális teljesítménykorlát, ami kell ahhoz, hogy saját motorral menjek vezetni? Mert ha minden igaz, a Strom 49 kW, és elvileg 50 kW-tól lehet vinni. Legalábbis az egyik iskolában ez volt.
A súly legalább nem volt nagy meglepetés nekem, a 125-ös Varadero nem épp a kategórián belüli súlyáról jóhírű
De azzal voltunk országátjáró túrán, balatonkerülésen többször is. Lassúnak lassú, volt, hogy dombon fel (utassal, oldaltáska, doboz, sátor még ezekre) szembeszélben alig bírta a 80-at tartani, négyesbe visszaváltva (Mondjuk olyan dombon is mentem már fel, ahova kettesben SEM tudott felmenni ) -
Geresics
addikt
válasz Zsírkrétamen #133460 üzenetére
"De majd csak ha meg lesz az új vas..."
Addig ott a Hungarorig Dirt 4 órás képzése, ott adnak motort is! Még sportmotorosknak is kötelezővé tenném, mert olcsó, hasznos, és nem mellesleg tök jó móka!"...meg már összeszoktunk "
A sajátmotoros tréning alapjával akkor nyered a legnagyobbat, ha amint megvan a motor, már mész is! Voltam anno a Pegaso-val is, és nekem a 1190-el az első utam szinte oda vitt, és bizton mondhatom, hogy rengeteget segített összeszokni a motorral!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Zsírkrétamen #133506 üzenetére
Ó f*szom, jutalékot kellene szedjek a boltoktól
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bajnokpityu
félisten
-
tag
válasz Zsírkrétamen #133506 üzenetére
Szia, a csizma mennyi volt? Köszi.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #133565 üzenetére
mar ott elrontottad hogy ilyen csoda nexx sisakat akarsz venni, raadasul ahogy nezem 300eur-tol indul? aztakva
de azert remelem ilyenkor repul mindenkinek a negativ ertekeles FB-t akkor talan eszhez ternek egy ido utan. mert az ilyen kereskedo azt erdemli fuggetlenul hogy magyar vagy kulfoldi.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
GTVili
tag
válasz Zsírkrétamen #133565 üzenetére
Mind ezt csinálja... egy héten egyszer adnak le rendelést. Ha pont kicsúsznak emiatt az akcióból, vagy elfogy a termék, vagy éppen a méret.... akkor te iszod meg a levét.
Ezért direktben intézem, ha kell valami a Lajostól....
-
Somatom
veterán
válasz Zsírkrétamen #133565 üzenetére
Bécsben van Gigastore. Bázismotor helyett, én inkább szerveznék rá egy programot. Mondjuk, csajszis hétvége, szárnyashajóval Bécsbe. Ezzel egy füst alatt több hónapra letudod a romantikát is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Whist
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #134368 üzenetére
Köszönöm a választ! Nektek is bajnokpityu, norbert1998, Geresics!
Nekimegyek az A2-nek, így ha kevés a 125, újbóli vizsgázás és szarakodás nélkül tudok váltani nagyobbra.
-
Geresics
addikt
válasz Zsírkrétamen #135705 üzenetére
Ha nem akarsz bemenni, hívd fel őket, vagy írj e-mailt. Náluk jobban szerintem egy fórumozó sem fogja tudni mi ott a helyzet!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Sys85
veterán
válasz Zsírkrétamen #135732 üzenetére
Szerintem nem járnál rosszul a GS-sel,de a Tigerrel sem.
Én próbáltam az NC-t,de olyan “mehhh” volt nekem.
Ereje se sok van,futóművétől se estem hanyatt,az egész összhatása számomra olyan semmilyen.
Azt maximum ilyen második munkábajárós motornak tudnám elképzelni,de főmotornak nem.
Bár lehet csak az 1200-as boxer bömbi után éreztem ilyennek.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Geresics
addikt
válasz Zsírkrétamen #135732 üzenetére
A listába tedd még be a KTM 790/890 Adventure-t (nem az R-est), az még tökéletesen passzol ide!
Viszont az NC750 DCT-t volt alkalmam pár ezer km-en keresztül kipróbálni, és amilyen zseniális motor, olyan unalmas is! Olyannak való, aki a társaság miatt megy, és nem a motorozás miatt! Gyönyörű tájakra gond nélkül elvisz, de maga az út nem fog megmaradni...
NC helyett inkább nézz egy új Suzuki DL650-t (XT-t), hátha Neked is annyira megtetszik, mint sokunknak!
Én majdnem a KTM 790 Adv-t vettem anno (csak jött egy jó 1190 hirtelen), szóval nyilván elfogultan arra voksolnék, de az F750GS is egy méltatlanul sokszor figyelmen kívül hagyott motor az F850GS árnyéka miatt, pedig...
A DL650(XT) pedig nem véletlenül az egyik közönségkedvenc, és mint olyan, ha később váltanál, még fel sem teszed a hirdetést, és már jelentkezni fognak rá!
A Tiger viszont nekem teljesen kimaradt valahogy az életemből, így azon kívül, hogy túráztam már terepen egy 800XCx mellett, nem tudok róla sokat, de a fórumban van pár fehérnemű-tulajdonos, majd úgyis megmondják miért az a tuti!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#14787072
törölt tag
válasz Zsírkrétamen #135745 üzenetére
Azért ha valahol van rá lehetőséged, nézd meg a Tigereket, sztem nagyon jók lettek az új 850/900-asok. Én egy 900 Rally-n ültem, marhára bejött. Nem is jön szembe túl sok belőlük itthon.
Az F750/850 GS-ek is nagyon jók, meg a KTM Adv-ök is. De extrákban valószínűleg a BMW fog nyerni ugyanolyan áron.
Viszont az NC-t én is utoljára hagynám. Számomra annyira semilyen az a motor, hogy el nem tudom mondani. Motorikusan megbízható, örök élet+1 nap, de semmilyen érzelmet nem vált ki belőlem. Ez közlekedőedény. Látszik, hogy a válság hívta életre anno.
A Motorrevü 2021/3. számában volt egy részletes összehasonlítás ezekről a motorokról (GS, Tiger, KTM Adv.).
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #135745 üzenetére
162 cm-hez 790 Adventure Azért ülj rá, mielőtt megrendelnéd
Főleg, hogy írod, hogy pici terep...el nem tudom képzelni, hogy érne le a lábad kisebb szintkülönbségeknél (úgy, hogy a motor nem az oldalán van )[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #135745 üzenetére
Ha ilyen magas vagy, amúgy én is 168 vagyok, előtte mindenképpen ülj fel motorokra. Nagy meglepetés érhet anélkül. Én is azért vettem sima Street Triple-t mert arról még leér a lábam, az R-ről alig, az RX- ről pedig csak a lábujj hegye. És ez csak egy típus, csak más hátsó tagokkal. De ami az érdekes, a sima Tiger is jó volt, de nekem nem kell a túra, maradtam a naked vonalon...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#14787072
törölt tag
válasz Zsírkrétamen #135756 üzenetére
"Felülnék én szívesen mindre, sőt, nagyon szeretném, de egyedül a a gs-re fogok tudni ráülni holnap, mert sehol nincs motor a szalonba (vagyis olyan, amire ráülnék)."
Esetleg, ha belefér, lehet érdemes kiugrani Bécsbe a Triumph-hoz/BMW-hez (vagy más márkához), ott talán nagyobb a készlet a szalonokban.
-
#14787072
törölt tag
válasz Zsírkrétamen #135760 üzenetére
Dobj nekik egy emailt, az a tuti.
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Zsírkrétamen #135732 üzenetére
Hat en nem akarlak elkeseriteni, de amit mondanak a bmw nel azt nem feltetlen hinnem el
januar 2. Heteben rendeltem.
Full-gasnal kezdtem a kort, ott volt 1db keszletes motor de nem tetszett a szine, atmentem a wallisba 1 millaval adtak olcsobb ajanlatot a full-gasnal de rendelni kellett, aprilis kozepet igertek, bele mentem mert telen nem motorozok.Hat mondanom se kell hogy meg mindig nem vettem at a motort, es igazabol mar azt se tudom mikor fogom…
az utolso igeret juni elso heti atadas volt, csak valamiert megsem erkezik a motor…ettol eltekintve ar/ertek aranyban a bmw szerintem eleg jo opcio, viszont igy hogy hosszu tavra gondolkozol en inkabb a 850gs-t vennem.
ha kell a wallisba tudok adni elerhetoseget!
[ Szerkesztve ]
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
norbert1998
veterán
válasz Zsírkrétamen #135966 üzenetére
Nemrég írtam róla, még keresőcímkéket is hagytam a kommentemben. Keresőben így meg fogod találni
-
norbert1998
veterán
válasz Zsírkrétamen #135969 üzenetére
Az új motor szerintem gyakorlatilag egy új jármű forgalomba helyezése, azt gondolom úgy hozod haza, hogy nem is kap osztrák papírt (mert minek neki?).
Használt:
A forgalmi az kell neked az itteni átíráshoz, ha jól tudom. A rendszám az az eladónál marad, mert az az övé, nem a motoré. Illetve ha van műszakija, akkor arra se kell vinned, ha elég sok műszaki van rajta, de ahhoz nem tudok hozzászólni. -
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #135966 üzenetére
full uj utan kell csengetni AFA-t szoval az nem mokas.
asszem hasznalt motornal 2 kriterium van 2ev, es 6000km ha ez nincs akkor ujnak szamit(ott tavaly de nem hinnem, hogy erdemben valtozott idenre)eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz Zsírkrétamen #135969 üzenetére
6 hónap és 6 ezer km elteltéig újnak számít. Nem elég az egyiket teljesíteni, mindkettőnek teljesülnie kell. Ha ez nincs meg, akkor újnak számít és a hazai 27% ÁFA-t kell fizetni, ami miatt duplán adózol, hiszen a kinti árban is benne volt az ottani ÁFA.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #135975 üzenetére
Esetleg kene keresni egy ceget, ami ezzel foglalkozik, es akkor az ujat is vehetned, illetve lehet szezon vegeig varsz a honositasra maganszemelykent
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
martonx
veterán
-
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #137100 üzenetére
Gratula! Jo dontes szerintem a 390, ezen boven meg lehet tanulni motorozni
-
#14787072
törölt tag
válasz Zsírkrétamen #137100 üzenetére
Gratulálok én is, nagyon jó választás!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #137100 üzenetére
Gratulalok! 125os utan en is erre a kategoriara leptem (CBR500R), egyaltalan nem bantam meg, oriasi ugrasnak erzodott ez is..
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #137100 üzenetére
Grat, nagyon jó ez a szín 2 év alatt laza másfélszeresére drágult, ezt még emésztgetni kell. De mivel terepre is készülsz, így mindenképp jobb, mint a többi, amit néztél.
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #137122 üzenetére
Igen volt ilyenem, de csak nem gyári oldaltáskákat és egy kormánymagasítót vettem rá.
-
válasz Zsírkrétamen #139677 üzenetére
120kgos embernek a 250es kicsit talán merész...
Árulnak jó vfreket, azoknak ezerszer több értelme van szvsz.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Steven
addikt
válasz Zsírkrétamen #139677 üzenetére
suzuki dl650 szerintem akörül mennek és tele a piac velük és nem egy farkas
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #139677 üzenetére
250-300-at ne. 500 minimum kezdesnek, 120kg-hoz kell az.
-
goofy85
kezdő
válasz Zsírkrétamen #139677 üzenetére
Keresse meg FB-n a CB500F/CB500X csoportot és tuti talál valakit a környékén egy üléspróbára.
-
d@vee
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144533 üzenetére
Mi lenne, ha akkor teletankolnad, amikor vilagit a sarga?
Nekem ez, a motorgyartok altal kifejlesztett titkos feature bevalt. Van amikor en is elkezdek szamolgatni, de az csak akkor, ha nem egyedul motorozok, mert akkor el tudunk menni benzinert es egy kukabol kivett teletankolt literes petpalackkal vissza tudom szallitatni magam a benzinnel a lerohadt motoromig, ahogy az legutoljara is tortent.Hasznaljuk ki, h nem afrikaban motorozunk ahol szatyorban aruljak a benzint 100 km kent.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #144537 üzenetére
ez adv motor, ha mar ennyire parazol miert nem pattintasz fel egy benzineskannat, oszt problem solved
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144537 üzenetére
Egyszeru. Sarga--> tankolsz. Kesz. Miert kell tulbonyolitani?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #144533 üzenetére
A robogóm üzemanyagszintjelzője kb 15-18 éve rossz. Egy bükkfatipli szálat használok, tele tanknál beledugtam, megjelöltem, ez a 100%. Negyedenként megjelöltem. Egyszerűen tévedhetetlen. Mondjuk, viszonylag barátságos téglatest forna a tankom.
Már egy ideje nem használom, egy teletankkal kb 120-130 km tehető meg, rászoktam, hogy ha fordul a 100-as helyiérték, tankolok.
Esetedben is fejfájásmentes megoldás lehet a 200 km-enként való tankolás.
Nincs tartalék állás a benzincsapon? Gyakorlatilag csak annyi csinál, hogy a tankban egy mélyebben lévő nyílást nyit meg.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
hroberto
veterán
válasz Zsírkrétamen #144550 üzenetére
Nullázd minden tankoláskor a napi számlálót, és máris előrébb leszel. Pontosan nem tudom milyen műszerfal van a 390 - en, de gyanítom, hogy a napi számláló nullázás ott is nullázza a fogyasztás mérőt is.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #144655 üzenetére
most komolyan vettél egy ugyanolyan blokkos gépet munkába járni?ennyire szr a ktm? vagy csak simán félted?
én pirelli supercorsa-t raknék rá
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vihartigris
őstag
-
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #144766 üzenetére
miabaja kekholdal?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
pepucs
tag
válasz Zsírkrétamen #144769 üzenetére
Taylor kft Taylor Gumiszervíz -> Gyorsak és jól dolgoznak. A srác aki a motorokon cseréli, nagyon sokat motorozott régen tehát nem egy random gumis.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Mizsala
csendes tag
válasz Zsírkrétamen #144771 üzenetére
A taylornál voltam már én is, nagyon korrektek, profi volt a srác, árban is tök jó volt néhány éve, nem tudom most mennyi, de tuti nem 40
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest