-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beca1990
senior tag
válasz #71835392 #65435 üzenetére
lassan 1 hete hogy megkapta a Telekom a 14 napon belüli vásárlástól való elállásom és a számlák közt még mindig ott van.
mennyi időbe kerül még? régebben visszaküldött terméket kézhezvételétől számított 3 napon belül már sztronózták a számlát...GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
dptrsk
Topikgazda
válasz #71835392 #66091 üzenetére
Telenornál tehnikusok nekem 4G eltűnés miatt magyaráztak ilyet, úgyhogy szerintem a lélegző cella itt is fenn áll, rádiós technológia ez is.
A high-tech eszköz ad pontos adatot a lefedettségről, olyan időszakban amikor nem leterhelt a hely(pl. rendezvény, csúcsforgalom).
Mivel kéne mérni?
-Samsungokkal? (tenyérbe szorított) iPhoneokkal? vagy netán egy mérőeszközzel, amit kimondottan erre találtak ki?Árnyalatokkal valóban lehetne jelezni, hogy hol milyen erős a jel.
DE szerintem, ha egy adott típus gyengébben teljesít egy rosszul optimalizált modem firmware(vagy akár rossz összeszerelés) miatt, arról nem a szolgáltató tehet.
Ha gyenge a jel egy telefonnak és levált 3G-re(miközben egy másik típus boldogan használja ott a 4g-t), ott egyértelműen a telefon gyártó a hibás, gyenge antenna vagy rosszul paraméterezett szoftver miatt. Azt azért szerintem nem szabad elvárni, hogy ott, ahol 1 készüléknek nincs, másiknak pedig van a szolgáltató tegyen egy cellát.
Vagy esetleg minden új készülékkel utazzák körbe az országot, hogy hol milyen a lefedettség adott eszközzel?
Hidd el, ha mértek vele ott térerőt, akkor biztos van készülék ami be tudja ott fogni a jelet.(lehet nem egy 200ezer+-os fém modell, hanem egy 50ezres műanyag...)
Ez olyan dolog, mint a telefonok akksi időtartama, ott se panaszkodsz, hogy csak 1 napot bír, pedig 4-5ször többet írnak vagy mint az autók átlagfogyasztása..A felhasználás helye, ideje meg minden körülmény nagyban befolyásolja, hogy hogy teljesít a telefon. Nem véletlen, hogy a modem, MiFi, amit nem a kezedben tartasz jelentősen jobb vételi képességekkel rendelkezik, mint a kézben tartott telefon. Lehet, hogy az autó olyan jól szigetelt, hogy még a rádióhullámokat is gyengíti.
Nem azt mondom, hogy a szolgáltató nem lehet hibás, de a panaszok többsége "extrém" használati körülmények miatt van.
-
kali
legenda
válasz #71835392 #68354 üzenetére
nem egyszer jártam már az általad említett országrészben, de sosem találkoztam az említett problémával, pedig többször nem is csak átutazóban voltam, hanem 10 - 12 napos balatoni nyaralás, hosszú hétvége kőszegen...stb.
maradjunk annyiban, hogy nem mindenkinél jelentkezik a gond, illetve eszköze is válogatja, így nem olyan problémás a dolog, mint az néhányan szeretnék beállítani.
létező dolog az lte-a hálózat (lte-advanced), nem csak a telekom által, hanem bizonyos mobiltelefonok is jöttek ki ilyen jelöléssel, de itt egy részletes qualcomm prezentáció is; link -
kali
legenda
válasz #71835392 #68422 üzenetére
azt írtam, hogy én nem találkoztam vele, ez nem jelenti azt, hogy másnál, más helyen és/vagy eszközökkel nem jelentkezhet a dolog!
látom, sok témában csak a flood és a flame megy részedről - az előbbi miatt moderátortól is kaptál már figyelmeztetést -, néha személyeskedéssel is fűszerezed, nem kellene ezt csinálnod, nagyon nem...
itt olvashatod a fórum alapelveit, ha esetleg elkerülte volna a figyelmedet a regisztrációkor - amikor elfogadtad -, vagy azóta; link[ Szerkesztve ]
-
szabogabor10
veterán
-
szabogabor10
veterán
válasz #71835392 #70481 üzenetére
Hívásnál soha nincs problémám, mindig el tudnak érni, és én is el tudok érni mindig mindenkit. A közösködésnek mondjuk annyi előnye azért van, hogy azóta a vidéki lakhelyemen mindig 130 Mbit/s felett van a letöltési sebesség, és 45-50 körül a feltöltési (2x20 MHz ugye), azelőtt ennek a felét se mértem (ahogy most kb. a Vodánál van). A nettel sincs különösebb problémám, csak a leváltással van gond. Majd ha eljutok keletre, beszámolok a tapasztalatokról, de szerintem jó esély van, hogy ott minden rendben, lévén a Telekom fejleszt. A Telenor hálóját pedig sajnos ismertük már eddig is, lehet olvasni róla ezt-azt.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
holozis_HUN
veterán
-
szabogabor10
veterán
válasz #71835392 #71264 üzenetére
Az 1800-as 4G ilyen. De pl. az osztrák T-Mobile-nál ennél rosszabb a helyzet, mivel a nagyvárosok belsejében 2600-as 4G megy. Az még annyira se terjed, mint az 1800. A megoldás az, amit a Telenor csinál. Ezt nyugodtan megcsinálhatná a Telekom is, ahogy megcsinálta az A1 is Ausztriában. A csak 800 MHz továbbra se nagyvárosokba való. A legideálisabb az 1800+800, esetleg a 2600+1800+800.
Egyébként jut eszembe, a Telekom is elkezdte. Szekszárdon (gondolom máshol is) már az 1800+800-as rendszer működik, 1800-as preferálással, ahogy a Telenor is csinálja.[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
kali
legenda
válasz #71835392 #71699 üzenetére
persze, arról is a szolgáltató tehet, ha elvágják/lopják a kábelét...
a másik két mobilos szolgáltatóval akkor lenne értelme hasonlítgatni adott tekintetben, ha azoknak is lenne másmilyen szolgáltatása is, minden, ami a telekomnál adott, de nincs, így nem lehet tudni, hogy ők is úgy oldanák meg akkor is, vagy sem...[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz #71835392 #71701 üzenetére
Egy éves hír:
"Az időjárási körülmények által okozott optikai kábelszakadás következtében, hálózati leállás tapasztalható Nógrád és Heves megye egyes részein.
A hiba helyreállításán a szakemberek folyamatosan dolgoznak.
A Vodafone elnézést kér az érintett ügyfeleitől a kellemetlenségért." -
kali
legenda
válasz #71835392 #71701 üzenetére
egyrészt ne személyeskedj, mert annak következménye lehet, ha nagyon belefolysz, másrészt közöm nincs dolgozói szinten a szolgáltatóhoz, főnököm sincs, szabadúszó vagyok, a saját hang- és fénytechnikai felszerelésemmel lemezlovaskodom és rendezvényhangosítok, illetve hobbi szinten wifi hálózatokat konfigurálok...stb.
felesleges a hangulatot kelteni...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #71835392 #72362 üzenetére
19 éve vagyok előfizető, bemutatni nem nagyon kell a westel 900 korszakot sem, viszont akkor több tekintetben is más volt minden, nem nagyon lehet a mostani állapotokhoz hasonlítani, de nem csak a szolgáltató okán, hanem külső befolyásoló tényezők miatt is.
a telefonos és e-mail útján történő tájékoztatással és ügyintézéssel nincs problémám - pont nem olyan régen volt szélsőségesen részletes panaszom, amire hasonló aprólékossággal válaszoltak, nem sablonos, semmitmondó levelet kaptam, szóval tudnak ők, ha akarnak -, egyedül az üzletekben szoktam problémába futni néha, főként a partner üzletekben - pont ezért mindent online intézek, amit csak lehet, de vannak sajnos dolgok, amik csak üzletben kivitelezhetők. (ettől még nem általánosítok, üzletben is volt már dolgom olyan ügyintézőkkel, akik előtt megemeltem kalapomat - persze csak virtuálisan, mert amúgy nincs.)
mivel gyakran besegítek más szolgáltatóknak küldött panaszok megírásába és a későbbi ügymenetbe is, így azt kell mondanom, máshol sem sokkal jobb a helyzet - és ezt nem csak a mobilos szolgáltatókra értem -, szinte mindenhol az van, hogy az ügyintézők egy része nem minden tekintetben kellően tájékozott, amire az egyikük nemet mond, arra a másikuk igent és a végén feljebb kel hivatalosan állást foglalni a szolgáltató illetékesének.
ilyen világot élünk, nem csak a szakmai tudás és gyakorlat fontos szempont, amikor kiválasztanak embereket különböző pozíciókra, hanem sok más tényező is, aminek néha az ügyfelek isszák meg a levét...
olyan szolgáltató nincs, ami minden tekintetben jobb a másiknál, emiatt egyéni preferencia kérdése, hogy kinek melyik jobb, melyiket látja a számára fontos szempontok alapján jobbnak, számomra ez a telekom, ellenkező esetben már másiknál lennék előfizető, ahogy tettem azt például a vezetékes szolgáltatások kapcsán anno.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #71835392 #72377 üzenetére
ahogy írtam is, sok minden változott azóta, ezért ha szeretném sem tudnám az akkori állapothoz hasonlítani a mostanit - és ez sajnos minden más tekintetben (egyéb szolgáltatók, üzletek...stb.) is igaz.
n2zoli; váltanak, akik nagyon akarnak, de ördögi kör(forgás) ez, mert közben más szolgáltatóknál is akad problémája az előfizetőknek, nekik meg abból lesz elegük és mennek át a telekomhoz.
GeneraL_XTX; szia, itt olvashatod a részleteket/feltételeket; link
[ Szerkesztve ]
-
-
adam3
aktív tag
válasz #71835392 #72565 üzenetére
Tegyük fel, hogy fodrász vagy, és egy festék beszállítód van. Minden festéket gyárt, így tökéletes választás. Megszereted, mert megtanulod milyen színű és típusú hajra melyik szín kell ahhoz, hogy azt a végeredményt kapd, amit az ügyfél elvár egy fotó alapján. Majd egyszer csak, két-három év után elkezdi emelgetni a gyártó az árakat. Nem tudsz mit tenni, mert nem ismersz más festéket, egy márkaváltással csak elrontanád a színeket. Majd jön egy újabb emelés egy fél év után. Persze burkoltan, mert nem árat emel, hanem kihoz egy új termékpalettát, amihez már nem 20 perc hanem 19 perc hajon állás is elég, és már nem forgalmazza a régit. Mit tudsz csinálni? Vagy beépíted az áraidba és ügyfeleket (vagy nyereséget) vesztesz vagy szépen lassan elkezded egy másik gyártó termékeit is használni, mert az olcsóbb. Ezt akarják a szolgáltatók megelőzni azzal, hogy már induláskor nem egy gyártó eszközeit használják. Ha ugyanaz lenne a RAN, TRM, Core stb.., a beszállító hülye lenne nem kihasználni azt, hogy nem tudsz könnyen elszakadni tőle. Így sem könnyű, de nehezebb. Külföldön nem ritka az, hogy egy szolgáltató már a RAN részen sem csak egy vendortól vásárol.
Persze ez sokkal komplexebb az írt példánál, de látva az általam olvasott 3-4 szakmai topikban írt szakmai hozzánemértésedről tanúbizonyságot tevő hozzászólásaid, így talán átmegy
-
taip
senior tag
válasz #71835392 #73465 üzenetére
Nekem is ez a gyanúm, csak akkor nem értem, hogy az ügyfélszolgálat technikusa miért állítja ennek az ellenkezőjét?
Ennyire ne legyenek már bénák.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz #71835392 #73483 üzenetére
Félre ne érts, nem téged bírállak, hanem a site-ot ahonnan a cikk jött: ha már valaki tartalmat gyárt, tudja már toldalékolni a szavakat. Ráadásul címben, "13-al". Az, hogy egy átlag fórumozó már rettenet dolgokat ír ebben a témában (kedvencem pl. az "5-dik" ), de valaki blogot/cikket ír, akkor ne már.
-
[P]laci
senior tag
válasz #71835392 #74379 üzenetére
több mint valószínű, hogy pillanatnyi hiba volt, amúgy meg ha érdekel a lefedettségi térkép, akkor kattints!
OFF topic, de részben idevág: múltkorában hallgattam egy ismerősöm barátját ócsárólni az egyik szolgáltatót (lényegtelen melyiket), hogy milyen rossz szolgáltatást nyújt ez meg az a szolgáltató, mindenhonnan folyik a csapból a 4G, de nincs is sehol sem kb. 4G neki... aztán haláli nyugalommal közöltem vele, hogy az i4 soha nem is támogatta a 4G hálózatot, szóval neki soha nem is lesz 4G-je azon a telefonon. #csakhogylegyenegyviccestörténetismára
[ Szerkesztve ]
-
-
gabor9991
őstag
válasz #71835392 #81635 üzenetére
Ezt ne itt beszéljük meg mert nagyon off, gyere át ide DIGI Net Mobil és MobilNET
Jászapátiban egy hete kértek engedélyt bázisállomás építésre, szerinted minek, ha nem csinálnak semmit?(#81636) lugosi :
Ebben igazad van, márciusban nem lesz semmilyen indulás az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz #71835392 #81882 üzenetére
Ez érdekes, Budapesten sok helyen a Telenor hálőzata kritikán aluli, a pontszerü lefedettség miatt.
Pár példa:
Csak segélyhívás indítható a lakás több pontján, s a ház környékén az utcán 3. Kerület.
Batyi, Margit híd környékén gyakran elmegy az adathálózat.
Infopark környékén az épületek alsó szintjén (nem alagsorban) csak segélyhívás lehetséges.
...
A Telenornak be lett jelentve több alkalommal is, szerintük mindenhol minden rendben van. A mi készülékeinkben van a hiba(5 eltéró eszköz...)Lehet más városokban nem ilyen kritikus a Telenor helyzete, de Budapesten a Telekom sokkal stabilabb...
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
-
Black_Raven
veterán
-
radio100jozs
őstag
válasz #71835392 #82069 üzenetére
Ebben lehet valami, mert most már nem is ATK-sok a csomagok nevei, hanem valami integrált társkártya nevet írja ki nekem is, ha belépek az online felületre.
Amúgy sok értelme szerintem sincs ennek a programnak, mert én is csak levásároltam azt a pár forintot amit adott a kapcsolat kártya, de közel sem olyan "presztízs" értékű, mint 15 éve, mikor még előnyt adott, ha valaki arany, sőt ha még platinakártyás is volt a Westel900-nál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Total Commander
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Villanyszerelés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen