Új hozzászólás Aktív témák

  • m3tr0

    senior tag

    Nos urak,hölgyek...

    Úgy néz ki a Vodafone sem különbözik a többi vállalattól, az ígért Samsung készülékemet a mai napig nem szállították, első indok az volt, hogy az online rendelt készüléket egy olyan mobilszámra akarták hűséggel meghosszabbítani amin még volt hűségidő, persze ez nem volt igaz, mert én a jó számra adtam le a hosszabbítási kérelmet, a rendelés visszautasításáról a rendeléstől számítva 10 nap múlva értesítettek.
    Ekkor telefonálásba kezdtem és kiderült a hiba amit az előbb említettem, majd az ügyfélszolgálat(társosztály is) elismerte,hogy ők hibáztak.
    Ezek után szóban ismét kértem a rendelést, majd megnyugtattak,hogy minden rendeben és akár pár napon belül meg is kaphatom a készüléket.

    Azóta újabb 10 nap telt el és most azért nem tudják elküldeni részemre a készüléket, mert nem tudják azon az áron kiszámlázni, amin megrendeltem...át kell állítani valamit a rendszerükben...de ezt az átállítást sem tudták elvégezni 3-4 nap alatt.

    Szóval, a Vodafone hibás áron hirdetett meg készüléket, ami a vásárlóra nézve előnyös lenne, mivel én ezen az áron megrendeltem, visszaigazolták, telefonon és e-mailben is, majd visszautasították mert ők elbasztak valamit, de szerintem ez nem így volt, egyszerűen csak nem akarják ezt a üzletet...Most meg már másra hivatkozva nem tudnak szállítani.

    Komolytalan, botrányos és egyenesen gusztustalan, hogy mit csinálnak.

    Nagy a valószínűsége,hogy ezek után nemhogy hosszabbítani nem fogok a cégnél, de maradék összes előfizetésünket is le fogom mondani, ha még a maradék hűség nem járt le akkor is.

    A leginkább az zavar,hogy az ügyfélszolgálatosokon kívül senkivel nem lehet beszélni, sem panaszt tenni. Felelősségre vonni meg szintén nem lehet senkit. Egy kalap szart nem ér az egész cég. ;)

    https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

Új hozzászólás Aktív témák