- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Linux - haladóknak
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Linux kezdőknek
- PDF topik
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
őstag
válasz enginev3.0 #14677 üzenetére
Üdv.
[link] ennek folytatásaként a mai nap folyamán 1000 forintot levontak a számlámról, és automatikusan a MobilWeb Hobbi szolgáltatásra fizettem elő. Ja, és nem kaptam SMS-t, hogy le fog járni, ill. semmilyen értesítőt, vagy kódot a lemondásra. az a szerencséjük, hogy amúgy is azon gondolkodtam, hogy aktiválok valamit, itt a nyáron nem árt a net. (Ettől függetlenül nem korrektek. Szerintem.)
Biztosan elég evidens a válasz, de ezek után megkérdezem: ha most küldök egy SMS-t, hogy lemondom, akkor ezt a hónapot még használhatom? Vagy ahogy elküldöm, máris "elveszett" az 50MB és az 1000 forint? (Bocs a hülye kérdésért.)
"... and I hope you have a great day!"
-
Agro
senior tag
Ha azért nem tudsz igénybe venni egy szolgáltatást mert nem jó vagy régi a sim akkor ingyen kéne cserélniük. Korábbi hozzászólásokban már én jeleztem nálam előfordult, hogy viszonteladónál nem voltak hajlandóak ingyen cserélni, de márkában egyből ment a csere. Ezért én erre a célra a márkát javaslom, de többieknek jobb tapasztalataik voltak viszonteladokról
-
Hmura
tag
Csak úgy eszembe jutott, mi a sorsa azoknak, akik mondjuk
3-4 hónappal ezelőtt írtak alá hűségszerződést valamelyik
csomagra? Azoknak is emelnek? -
Sztbeni
őstag
A Voda lefedettségi térképén pár napja van külön UMTS és 3G/HSDPA lefedettség is. Ha utóbbira állítom, gyengébb lesz a lefedettség. Mi kettő közt a különbség?
Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.
-
mrlujoak
veterán
"(5) Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja az előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét. "
Az idézet a Vodafone hatályos ÁSZF-jéből származik.
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Rick4
félisten
válasz mrlujoak #14712 üzenetére
Magyarán mondva ha most veszek gyorsan egy jó telót, és 1 hónap múlva jön az új ászf, akkor simán felmondom a 2 éves szerződést....
A lényeg az, hogy hűség alatt is fel lehet mondani abban az esetben, ha a havidíjad, percdíjad az új ászf miatt változna.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
zotosz
tag
Sziasztok
Voda instant netem van 3g-s usb-s modemmel.
Nem tudtok vmi progit amivel csökkenthetném az adatforgalmat chrome alatt? (képek alacsonyabb felbontásban történő letöltése, flash tiltása, frissítések leállítása...)
Vagy ezt csak böngészőben lehet letiltani (eléggé el vannak rejtve..)
Régebben vhol olvastam hogy ha a voda mobile connectbe más címet írok be alapból csökken a forgalom, csak nem emlékszem már rá, ebben tudnátok segíteni?
-Isten hozta.... -Meg egy nagy fekete autó....
-
Hmura
tag
válasz mrlujoak #14712 üzenetére
Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti.
Ez egy igencsak rafinált mondat Ugyanis mit takar az, hogy
"előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg,"
A szerződéskor nem a kedvezőbb percdíjakra, hanem a készülékre
kötteti a Voda a hűséget. Magyarán ha a Voda azt mondja, hogy
holnap a XTYXYV tarifacsomag percdíja 30 Ft helyett 300 Ft, nem jogosult
a szerződést felmondani, bármennyire is "hátrányos rendelkezéseket"
tartalmaz a tarifa emelés.
Na ezért kellene az összes jogászt bebetonozni egy tömbbe, és
az óceán mélyére süllyeszteni. -
Hmura
tag
-
MODERÁTOR
Lehet tudni már egyébként, hogy mit fognak emelni, és mennyire? Vagy minden tarifa és havidíj feljebb fog menni?
Everybody lies.
-
mrlujoak
veterán
...pont ezért az egész cikkelyt linkeltem, ugyanis ne minden esetben érvényes automatikusan.
Egyébként a júliusban módosításra kerülő - roaming díjak csökkentéséről - még mindig nincs olyan pdf, összefüggő dokumentáció, mint amilyen a májusi volt, vagy az augusztusi lesz...
Mitöbb az sms-ben megadott számon a csajszi még mindig a május 15-i módosítást tolja...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
VINIKOR
senior tag
Sajnos az okostelefonokon még nem működik a skype és az msn videótelefonálás. Ezért nagyon jó lenne ha olcsó lenne a videótelefonálás. Miért ilyen magas a videótelefonálás percdíja?
-
-
RedSix
tag
Igen, tényleg tök jó lenne, ha emelkednek az árak, egyből mindenki rohanhatna felbontani a szerződését. Kérdés, hogy utána milyen hálózaton telefonálnál a frissen megszerzett telefonoddal, mert hogy egy ilyen szerződésbontási roham után belerokkanna minden cég (szektortól függetlenül), az tuti.
***Live online, love online***
-
Rick4
félisten
Nem az van, hogy választottál egy csomagot? És az új ászf-ben van egy sor, hogy ha nem felel meg, felmondhatsz? És ugye van tarifahűség is, azokkal nem tudom, mit csinálnak...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
addikt
Csak az a bökkenő, hogy Te a készülékre kapod a kedvezményt, nem az előfizetésre. A készüléket meg max akkor érinti hátrányosan egy ilyen változás, ha teszem azt lekapcsolják a 1800MHz-et, s így a telefonod használhatatlanná válik, mert csak azt az egy rendszert tudja...
Jó szerencsét!
-
Hmura
tag
És ugye van tarifahűség is, azokkal nem tudom, mit csinálnak...
Itt egy joghézag van, és ezt használja ki a Voda.
NORMÁLIS jogrendben a hűségszerződés kétoldalú,
azaz ha te hűséget vállalsz, akkor az azt jelenti, hogy
a szolgáltató is kötelezett az aláíráskori feltételeket
a hűség ideje alatt tartani, ez a kölcsönös kockázati elv.Na de itthon hiába van új preambulumos alkotmányod,
attól még a jogrend ugyanolyan torz maradt, mert a szolgáltató
egyoldalúan kedvére módosíthatja a szerződést, ha előtte 2
pár tízezer ember által olvasott napilapban meghirdeti a változást. -
Rick4
félisten
Na de nem úgy van, hogy ha az jelentős többletterhet róna rá, amit nem akarok vállalni, akkor az ászf módosítás miatt felmondhatom? Az is benne van, nem? Nincsen előfizetős szerződésem szerencsére velük, tehát a magam papírjai között nem tudom megnézni..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
mrlujoak
veterán
Bemész egy helyi Vodafone üzletbe, a meglévő szerződéseddel, és érdeklődsz, hogy Te, a meglévő szerződésed ez alapján fel mondhatod-e...
Felesleges is itt variálni, meg értelmezési vitákba bonyolódni, mert sajnos tapasztalat, hogy az apróbetűs részek - a szerződésedben - tesznek egy olyan jogi zárat, amit sajnos a módosítás végén olvasható felmondási lehetőséged nem old fel...
Ezért pusztuljon az összes piszkos ügyvéd, bíró, és jogalkotó, mert ezek sajnos nem a felhasználó érdekeit védő szerződések...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Hmura
tag
Na de nem úgy van....
Hát nem. Ebben az alattomos megfogalmazásban az a csavar,
hogy, ha a kedvezmény tárgya tekintetében módosulnak
számodra kedvezőtlenül a feltételek, akkor felmondhatod.Na de a Voda a telefonra adja a kedvezményt és nem a percdíjakra,
két egymástól független dologra (a jog szerint, de nem a józan ész
szerint).Tegyük fel, hogy megemelik a percdíjakat 100%-kal.
Ekkor módosult a kedvezmény tárgya?
IGEN <> NEM (mert nem a percdíjra kaptad a kedvezményt)A telefonnal kapcsolatban módosult a kedvezmény?
IGEN <> NEM (csökkent a térerő vagy a felhasználási lehetőség?)Akkor mi alapján tudnád felmondani?
Anno ezt már a UPC is eljátszotta Móváron az árukapcsolással,
meg is vágta érte a Versenyhivatal. Azóta okosodtak a "szolgáltatók",
ezért sehol nem a kedvezményes szolgáltatás a kedvezmény tárgya,
hanem a telefon, a kiegészítő műholdvevő, a modem stb.Én mindig azt tanácsoltam és tanácsolom az ismerőseimnek, hogy
soha semmilyen körülmények között ne írjanak alá hűségszerződést,
ha nem létkérdés.
A Voda esetében speciel még jobban is jár a delikvens, ha vesz olcsóbban
egy független telefont, mit ha hőséget ír alá és szívatják utána. -
Rick4
félisten
válasz mrlujoak #14735 üzenetére
Bemásolnám a hozzászólásomból az utolsó mondatot:
Nincsen előfizetős szerződésem szerencsére velük, tehát a magam papírjai között nem tudom megnézni..Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Agro
senior tag
válasz mrlujoak #14735 üzenetére
"ezek sajnos nem a felhasználó érdekeit védő szerződések..."
Szerződés nélkül nem lenne felhasználó. Felhasználó nélkül nem lenne szolgáltató.
Ár emelés és feltétel módosítás mindig mindenhol van és ezzel a joggal minden szolgáltató él és élni fog. Pontosan ezért van kikötve a szerződésekben. Az emberek többsége sajnos ezzel nincs tisztában.
Mindig minden változásban lesz egy olyan réteg akinek az nem felel meg. Van amikor a szolgáltatónak kedvez van amikor a felhasználónak. Ez van. Ezzel sajnos együtt kell élnünk
Magyarországon az a baj, hogy olyan mint fogyasztóvédelem csak névlegesen létezik és az állami kontrol is csak mérsékelt (ami nem feltétlen baj)
Amerikába kell költözni ott még azért is pert nyerhetsz, mert magadra borítasz egy vödör KFC-t és ha azzal leforrázod magad akkor a KFC fizet.
-
Agro
senior tag
A magyarázat teljesen megállja a helyét, de azért olyanra még nem láttam példát, hogy valamely szolgáltató duplájára emelte volna a perc/sms díjakat... Azért szerintem arra felfigyelne a GVH meg még kismillió állami szerv. Ilyen lépést még ilyen ÁSZF kikötések melett sem merne egy szolgáltató se megkockáztatni.
Néhány %os emelésekről lehet max szó...és szerintem ezt még akár az inflációval is simán meglehet magyarázni
-
mrlujoak
veterán
...persze, amolyan általánosságban írtam, mint pl, bemész a boltba, és összehasonlítod...
Agro:
"Szerződés nélkül nem lenne felhasználó. Felhasználó nélkül nem lenne szolgáltató."
De szerződés mindig van, mindig is lesz szerződő fél, csak épp nem mindegy az a szerződés melyik felet védi (jobban).
Lásd egyoldalú szerződésmódosítás intézménye.
Sajnos az ügyfél - ha tudja, ha nem, ha elmondják neki ha nem - aláírja az egyoldalú szerződésmódosítás lehetőségét is, ámbár bízik abban, hogy nem fog élni a szolgáltató vele...[ Szerkesztve ]
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Agro
senior tag
válasz mrlujoak #14742 üzenetére
Pontosan ezért írtam, hogy ez van, sajnos ezzel együtt kell élni. Az, hogy valaki valamivel nincs tisztában az nem mentesíti a következmények alól.
Itt a különbséget az adja, hogy míg egy multinak van pénze arra, hogy több jogászt alkalmazzon és megkérdezzen egy-egy módosítást megelözően addíg egy magán személynek eszébe se jut, hogy bárkit is megkérdezzen szerződés kötés elött.
Egyébként az ÁSZF-ben nem egy olyan rendelkezés van amit a userek előnytelenként élnek meg, de a szolgáltató nem él a lehetőséggel. Pl.:
Ilyen pl a fogyasztói árindex (infláció). Elvileg minden évben emelhetnének a szolgálatók a perc és havidíjakon, de nem teszik.
Késedelmi kamatot nagyon sokáig nem számolt fel a Voda pedig benne van az ÁSZF-ben évek óta.
-
MODERÁTOR
Hehe
A napokban egy csomószor egyszerűen fogta magát, és elment a térerőm teljesen.. Mivel most vettem a telót, először kezdtem arra gyanakodni, hogy azzal van gond. Aztán ma reggel olyannyira nem volt, hogy az egész lakásban sehol sem talált hálózatot. Kérdeztem tesómat, mivel ő is vodás, neki sem volt. Kicsit megnyugodtam, hogy akkor nem a telefonnal van a gond, de azért bosszantott, hogy nincs hálózat...
Erre most ránézek a telefonra, és egy szép kis "E" betű figyel az eddigi "G" helyén
Szerk.: Bár úgy nézem még nem az igazi, mert most is: no services..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
kissjanko
csendes tag
A napokban elhagytam a telefonom. Ezt a 1270 -es ügyfélszolgálaton letiltattam. Tudom, hogy a kártyát pótolnom kell mivel az előfizetéses. Annyi a problémám ezzel, hogy a lábam elfűrészeltem egy lánc fűrésszel és így elég körülményes 50 km-t utazni mivel a közelünkben nincs Vodafone szaküzlet. Az volna a kérdésem, hogy postán vagy meghatalmazással elintézhető-e a SIM kártya pótlása? Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)