Új hozzászólás Aktív témák

  • ngabor2

    nagyúr

    van egy rock and roll előfizetés, aminél este 9 és reggel 8 között kezdeményezett, hálózaton belüli beszélgetések ingyenesek. eddig nem is volt vele gond. most viszont fél hónap alatt kijött 40eFt-os számla... az ügyfélszolgálat azt mondja, hogy rendszeresen 8 óra után kezdeményeztünk hívást, holott arra nagyon figyeltünk, hogy 8 előtt induljon a hívás. az üfsz próbál minden felelősséget elhárítani, azt mondja, előtte ellenőrizzük a pontos időt. érdekes módon, minden óra ugyan úgy jár, a rádióhoz vagy teletexthez van igazítva, esetleg netes szinkronizációval, minden órán 8 előtt indul a hívás. azt mondta telefonon, hogy ebben az esetben nem lehet reklamálni, amit én erősen kétlek.

    valakinek van ötlete arra, hogy hogyan tudnánk bizonyítani az igazunkat, és az indokolatlanul magas számlát legalább jóvá íratni?

    lehet valami összefüggés azzal, hogy egyszer a telefon órája átállt román időszámításra? végig magyar hálózatból telefonálunk, tehát nem roamingoltunk.

Új hozzászólás Aktív témák